quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik las net dat SAF van Rooney afwil omdat hij al een tijdje uit vorm is en ze nu RvP hebben gehaald. Omdat hij nu die vleeswond in z'n bovenbeen heeft kan hij alleen nog een tijdje niet spelen en zodoende wil niemand in hem investeren.
Misschien kunnen wij die anders halen?
Hoezo? Vind je het een te groot risico wanneer hij weer fit raakt en of hij weer op zijn oude niveau terugkomt? En een probleem dat we dan voorlopig alsnog geen wedstrijdfitte spits hebben?quote:
Jij wilt Wayne Rooney naar de Kuip halen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je het een te groot risico wanneer hij weer fit raakt en of hij weer op zijn oude niveau terugkomt? En een probleem dat we dan voorlopig alsnog geen wedstrijdfitte spits hebben?
Te traag voor het systeem dat wij voor ogen hebben, ook geen ideale jongen voor de aanvoer vanaf de vleugels.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoezo, we hebben Fernandez en Sisse toch ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik las net dat SAF van Rooney afwil omdat hij al een tijdje uit vorm is en ze nu RvP hebben gehaald. Omdat hij nu die vleeswond in z'n bovenbeen heeft kan hij alleen nog een tijdje niet spelen en zodoende wil niemand in hem investeren.
Mensen met torenhoge salarissen voor de tribune halen.quote:
Huren! Zitten we gelijk weer dik in de schuldenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is gewoon de Happel van Engelandquote:
Talentpooltje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huren! Zitten we gelijk weer dik in de schulden
Hij is fysiek juist wel sterk, liet hij vandaag zien. Hij is juist wel snel, laat hij ook altijd zien. Heeft alleen geen passeer beweging en kan niet scoren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:44 schreef Ambition het volgende:
Ik zeg het al lang, maar Cissé is echt een prutser eerste klas, en niet alleen om vandaag. Vind het verder een echte Feyenoorder, maar mist een hoop kwaliteiten. Hij is fysiek niet sterk, en ook niet bepaald snel. Kan niet in kleine ruimte's voetballen, en mist rust in de bal. Kan iemand mij vertellen wat hij voor toegevoegde waarde heeft aan dit elftal? Cabral zie ik ook niet zo snel zijn kapsones in zijn voeten verwerken, maar meer potentie dan Cissé.
Graag hoor ik de mening van de overige kameraden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:44 schreef Ambition het volgende:
Ik zeg het al lang, maar Cissé is echt een prutser eerste klas, en niet alleen om vandaag. Vind het verder een echte Feyenoorder, maar mist een hoop kwaliteiten. Hij is fysiek niet sterk, en ook niet bepaald snel. Kan niet in kleine ruimte's voetballen, en mist rust in de bal. Kan iemand mij vertellen wat hij voor toegevoegde waarde heeft aan dit elftal? Cabral zie ik ook niet zo snel zijn kapsones in zijn voeten verwerken, maar meer potentie dan Cissé.
Graag hoor ik de mening van de overige kameraden.
Ik zie die kwaliteiten niet zo snel terug komen, gelukkig dat er mensen zijn die het wel zien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is fysiek juist wel sterk, liet hij vandaag zien. Hij is juist wel snel, laat hij ook altijd zien. Heeft alleen geen passeer beweging en kan niet scoren.
Cisse is verdedigend heel erg nuttig, loopt altijd met zijn man mee en wint altijd directe duels!
Lijkt me anders best een leuke spelert die er op basis van inzet denk ik wel 15 inprikt, dus precies wat we zoeke. Ik denk dat hij ook wel aardig zou kunnen samenspelen met Lexyquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wilt Wayne Rooney naar de Kuip halen?
Laten we meteen ook even informeren naar Iniesta & Özil. Gewoon, als aanvoer voor die goeie ouwe Wayne.
Waarom wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 04:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft Feyenoord niet die Danny Hoesen gehaa;d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |