Ik moet nog zien dat hij meer goals maakt dan Bakkal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef TC03 het volgende:
Voordeel van Immers vind ik dat hij vaak in scoringspositie komt. Vorig seizoen scoorden onze middenvelders praktisch nooit...Als hij z'n goaltjes meepikt kan hij dan best van waarde zijn.
Lexie gaat op jodenjachttwitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 26-08-2012 om 17:11:32Lex: ,,Mooi dat de supporters me toezingen. Daarbij gaat het om mijn naam, niet wat er achteraan gezongen wordt. Daarom zwaai ik terug." reageer retweet
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is wel een verplichting dus ik neem aan dat er ook eeen tijd aan vast zit.
Logisch aangezien het seizoen nog lang niet klaar is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat hij meer goals maakt dan Bakkal.
Dat klinkt vrij aannemelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat hij meer goals maakt dan Bakkal.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Logisch aangezien het seizoen nog lang niet klaar is.
Ja maar dat moet iedereen nog zien, ook al hadden we Messi, iedereen zou het nog moeten zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel ook in een heel seizoen natuurlijk (ik neem aan dat je een grapje maakt).
Het is een uitdrukking om aan te geven dat je sceptisch bent. Je weet het nooit van tevoren, maar over Messi zou ik niet sceptisch zijn en zou ik dus niet zeggen "Ik moet nog zien of hij er 10 inlegt". Ook al kun je het pas zien als het gebeurt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja maar dat moet iedereen nog zien, ook al hadden we Messi, iedereen zou het nog moeten zien.
Dat snap ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking om aan te geven dat je sceptisch bent. Je weet het nooit van tevoren, maar over Messi zou ik niet sceptisch zijn en zou ik dus niet zeggen "Ik moet nog zien of hij er 10 inlegt". Ook al kun je het pas zien als het gebeurt.
Oh, thnx, nou snap ik het. Het leek al zo raar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking om aan te geven dat je sceptisch bent.
Onze duurste speler jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef Scrummie het volgende:
Cisse weg aub. Zo snel mogelijk, wat een prutser is dat.
Hoezo? Dat geld krijg je toch niet meer terug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog meer reden om 'm zo snel mogelijk te lozen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog meer reden om 'm zo snel mogelijk te lozen
Spannendquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Muto het volgende:
En toch hebben we dit seizoen 4 punten meer tegen de tegenstanders gehaald.
We zijn gelukkig niet de enigen, al halen wij volgens mij dat rendement alsnog nietquote:PSV is de club die tot nu toe, de eerste dertig minuten tegen FC Groningen meegerekend, de meeste hoekschoppen kreeg in de Eredivisie: 24. Daaruit scoorde de club 1 keer.
Lijkt sprekend, alleen zou hij een nog wat onverzorgder look met een mislukte baard vol baardschurft moeten hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik zag deze net op Facebook, kon het niet laten om hem hier te delen:
[ afbeelding ]
super cup 1 goal in 1 wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
De tering, Kuyt op 6 doelpunten in 5 wedstrijden ofzo
Had hij gekomen dan had je serieus om de titel en CL gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |