Gisteren heb ik wel een paar donders gehoord maar niet echt veel. Net als gewoonlijk kakt het weer in voor het mij reiktquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al!
Hmm, zag er leuk uit gisteren op de radar daar... Misschien net niet op jou plaats dan.
Volgende keer beter.
Dat is minderquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef Rabieluh het volgende:
De regen was net zo hard en vanuit zo'n hoek dat er opeens water uit m'n plafond lekt, kan er ook nog wel bij. Dit is nieuw.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef kebabkever het volgende:
Ik kan ook wel op de userkaart > Tholen,Zeeland
Echt herfstweer inderdaad. Ene moment een zonnetje, volgende moment spoelt het water door de straat!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
Goed voor de tuin en een voorproefje op de herfst
Blupquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Frutsel het volgende:
Enschede aardig wat meldingen van wateroverlast las ik op 112twente
[ afbeelding ]
het wordt volgende week weer ff beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:40 schreef Xebber het volgende:
Ik word bijna instant depressief als ik naar buiten kijk. Het besef dat de (Meteorologische) Herfst er op korte termijn al is, maakt me niet echt blij.
Sodejuquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Frutsel het volgende:
Enschede aardig wat meldingen van wateroverlast las ik op 112twente
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef Junglebeast het volgende:
Bah lekker zeikweer op mijn verjaardag..
Ja ga mijn tanden maar in een stuk taart zetten.. ipv op de buienradar te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Het valt hier heel erg mee, af en toe een buitje
Lijkt me een prima plan!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja ga mijn tanden maar in een stuk taart zetten.. ipv op de buienradar te kijken.
het is alweer overquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef Junglebeast het volgende:
Zag net hagel, harde regen, en motregen allemaal tegelijk!! Wauw.
dan zal het op dit moment helemaal vol zitten. Ik denk dat we de meeste buien nu wel gehad hebben hier hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef Junglebeast het volgende:
Ik heb zo'n babybadje buitenstaan.. zit inmiddels aardig vol.
zou mooi zijn als ik nog kan pootjebaaien straks in de zon.. met een La Trappe op de tuintafel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan zal het op dit moment helemaal vol zitten. Ik denk dat we de meeste buien nu wel gehad hebben hier hoor
Hier in Assen ook. Ben maar wat blij dat mijn vriendin vandaag de auto mee heeft naar het werk i.p.v. haar scooterquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Zo ineens uit het niets een knallende donder
Nou hup, neem een duik!!!!1quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef Junglebeast het volgende:
Ik heb zo'n babybadje buitenstaan.. zit inmiddels aardig vol.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke fam.bbq gehad. Flinke hoosbuien op de tent gehad waardoor je elkaar niet kon verstaan. 2 x tent vast moeten houden.
Is het bijna altijd in de nazomer, herfst en winterquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:00 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de kust is het warmer dan in het binnenland
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
En langzaam dient de herfst zich aan
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
En langzaam dient de herfst zich aan
Het miezert nu zelfs!quote:
En de rest van de week super weer!quote:
Momenteel maar 24 graden. Zo de stad in en raad eens wat ik aantrek?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En de rest van de week super weer!![]()
Zeik.
T-shirt, korte broek en een paraplu zou normaal zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Momenteel maar 24 graden. Zo de stad in en raad eens wat ik aantrek?
Spijkerbroek, trui en leren jas. Maar die laat ik nog wel open anders wordt het inderdaad wat warmquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
T-shirt, korte broek en een paraplu zou normaal zijn.
Maar ik denk dat jij een trui aan trekt.
Neuh, wat het hier nu in Limburg is, rond de 20 graden, windje, zonnetje, helemaal niets mis meequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:58 schreef Dven het volgende:
Hmm. Klonk en zalig weer. 8 graden, windkracht 8 en keiharde regen?
brrrrquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, wat het hier nu in Limburg is, rond de 20 graden, windje, zonnetje, helemaal niets mis mee
Tof!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef tomaat52 het volgende:
Heb sinds vandaag een Action weerstation.
[ afbeelding ]
Edit:
De foto is ergens in Twente gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
En als het nu een oude auto was..quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef Infection het volgende:
Dat die mensen überhaupt een tunnel inrijden als ze zien dat er zoveel water ligt...
Draai dan gewoon om en neem een andere weg... dan duurt het maar wat langer, je verkloot je auto er in ieder geval niet mee.
Dan hoeft het alsnog niet? Je motor kan het ook begeven en dan sta je daar...quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En als het nu een oude auto was..
Heerlijk juist, net ruim een uur gewandeld en uitgewaaid in het zonnetjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow al ruim 20 uur niets gepost hier. Is het weer zo saai vandaag???
Tof.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:53 schreef Narasan het volgende:
TIP! Wil je live meekijken met orkaan Isaac? Dat kan! Ga naar de volgende link en klik op het icoon: 'Reed Timmer'. Je krijgt vervolgens een live stream en kunt dus meekijken! Zeker een aanrader!!!
http://live.tvnweather.com/
Enschede?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef tomaat52 het volgende:
De foto is ergens in Twente gemaakt:
[ afbeelding ]
![]()
Geen idee. Is niet mijn foto.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een prachtige dag! Jammer dat ik van 14-18u 9-17umoet werken
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)-top-10#.UD4SPNaTulcquote:Augustus in warmte-Top 10
Op het weerstation van Maastricht Aachen Airport, waar sinds 1946 wordt gemeten, komt augustus 2012 in de top-10 van warmste augustusmaanden te staan.
Slechts enkele augustusmaanden waren warmer dan dit jaar. De warmste dag van deze oogstmaand en tevens van de zomer, was zondag 19 augustus met op het weerstation Haler 36,7 graden. Dit was net geen hitterecord.
Met een zonneschijnduur in Limburg van ruim 240 uur behoort augustus 2012 ook tot de tien zonnigste augustusmaanden sinds de Tweede Wereldoorlog. De zon scheen in Limburg deze maand iets meer dan 50 uur langer dan normaal. Augustus 1947 blijft recordzonnig met nog zo’n 50 uren zonneschijn meer dan dit jaar. De warmste augustusmaand was in 1997.
Door de warme en zeer zonnige augustus wordt de meteorologische zomer van juni tot en met augustus thermisch bekeken een normaal seizoen met iets meer zonneschijn dan normaal. De maanden juni en juli waren koel, nat en somber. Hierdoor bleef het aantal zomerse dagen, met 25 graden en meer, iets achter ten opzichte van normaal. In de lagere delen van Limburg bedroeg het aantal zomerse dagen tijdens de drie zomermaanden 24 (waarvan 13 in augustus) en dat is een tekort van 5 zomerse dagen ten opzichte van normaal.
De zomer van 2012 gaat vrijwel overal in Limburg als nat de boeken in, ondanks een vrij droge augustus. Op verschillende plaatsen tussen Well en Venlo, en lokaal ook elders in de provincie, viel over de drie zomermaanden ruim 300 mm regen (normaal ruim 200 mm). Opvallend is dat in Buchten deze zomer, met totaal iets minder dan 200 mm van juni tot en met 29 augustus, iets droger dan normaal was. Tijdens de twee laatste dagen van deze meteorologische zomer vallen er nog enkele buien.
Moet je is kijken opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef ACT-F het volgende:
Ik zie onweer kijkend richting Duitsland, en flink ook
Is kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:30 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Moet je is kijken op
http://sat24.com/ en dan zuiden van Duitsland.. my god wat een bloemkolen!
Zie de hele avond al van die prachtige bloemkoolwolken boven Duitsland hangen als ik uit mijn raam kijk, prachtig om te zienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef ACT-F het volgende:
Ik zie onweer kijkend richting Duitsland, en flink ook
Ongelooflijk dat het op zo'n afstand goed te zien is, het onweert nog steeds:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zie de hele avond al van die prachtige bloemkoolwolken boven Duitsland hangen als ik uit mijn raam kijk, prachtig om te zien
Whut, wacht ff nooit bewust bij stilgestaan maar ik zie dus gewoon wolken die ver boven het sauerland hangenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat het op zo'n afstand goed te zien is, het onweert nog steeds:
[ afbeelding ]
quote:A level 1 was issued for the south-western North Sea mainly for waterspouts.
Near the base of the trough, numerous showers and thunderstorms are forecast across the North Sea. Rather steep lapse rates will be present. The best potential of waterspouts is expected from the region south of the British Isles to the coasts of The Channel and the Benelux countries, where best moisture and weakest vertical wind shear are forecast.
Ik keek net naar m'n auto, zit sinds afgelopen nacht weer onder het zand... Blijkbaar heeft het geregendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef kaatje50 het volgende:
wij hebben nog steeds zon. Er zijn wel wat wolken, maar het zonnetje wint nog steeds![]()
Regen moet nog heel even wachten. Auto is bijna schoon...
nou, dan hoop ik maar dat het hier schone regen zal zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik keek net naar m'n auto, zit sinds afgelopen nacht weer onder het zand... Blijkbaar heeft het geregend
Ik hoop het ook voor je, anders kan je weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou, dan hoop ik maar dat het hier schone regen zal zijn
Zover ik weet niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn er al windhozen gespot? Wolken zien er heerlijk turbulent uit hier in Zeeland
Inmiddels volledig grijs/zwart denk ik. Flink gerommel hoor ik richting Zeeland iig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:06 schreef Fredo55 het volgende:
Actuele weerfoto, zo af en toe gedonder:
[ afbeelding ]
Is meer richting Woensdrecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Inmiddels volledig grijs/zwart denk ik. Flink gerommel hoor ik richting Zeeland iig.
Nice!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef rbman het volgende:
Uitzicht vanuit de woonkamer!
[ afbeelding ]
De 3e klap met trillende ramen. (Jij zit toch niet zo ver van mij vandaan meen ik)quote:
De tering he ongelooflijk.quote:
Klopt woon aan de wibautstraat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De 3e klap met trillende ramen. (Jij zit toch niet zo ver van mij vandaan meen ik)
Vlak bij mij dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De tering he ongelooflijk.
Bliksem slaat nu al voor de 4e keer achtereenvolgens in m'n complex waar ik woon. (amsterdam oost)
Godver, puur genieten dit![]()
Gaat lekker inderdaad. Mooi hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De 3e klap met trillende ramen. (Jij zit toch niet zo ver van mij vandaan meen ik)
Oostelijke Handelskade hierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Klopt woon aan de wibautstraat.
Ja, altijd apart als het opeens zo snel weer weg is. Maar buienradar laat nog wel zien dat er het een en ander aan kan gaan komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
De show is volgens mij afgelopen.
Nou kom maar halen dan, ik had gehoopt dat we nog een keer konden hooien, maar dat zal em wel niet worden. Het land was voor de regen al nauwelijks droog en nu al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:47 schreef knep het volgende:
Nu ook regen in het kurkdroge midden Limburg.
Maand totaal tot nu toe 29,6 mm.
En hoe, kwam er net ff met bakken uitvallen, drie maal raden wie er toen op de fiets zat en de regenkleding niet bij zich hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:47 schreef knep het volgende:
Nu ook regen in het kurkdroge midden Limburg.
Maand totaal tot nu toe 29,6 mm.
Vreemd, hier in Assen is het nog droogquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef CartWOman het volgende:
Erg donker in Haren, harde wind en windstoten, veel regen. Herfst.
Kut, dan zal het in Assen ook wel zo komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
In Zuidlaren komt het ook met bakken uit de lucht en het waait heel hard.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kut, dan zal het in Assen ook wel zo komen
Doet het al. En heb zometeen nog een buitenklus ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Noordoostenwind.
Volgens buienradar moet het nu zo ongeveer in Assen gaan regenen.
Ik zou een regenpak aan doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Doet het al. En heb zometeen nog een buitenklus ook
Ik hou er ook wel van, zo nu en danquote:
Als je dat lage druk gebied over Nederland zag roteren op de radar gisteravond, dan denk ik dat dit een van de eerste herfststormen is geweest.quote:
Herfstdepressiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Als je dat lage druk gebied over Nederland zag roteren op de radar gisteravond, dan denk ik dat dit een van de eerste herfststormen is geweest.
Wind gaat later vanmiddag / avond weer liggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn schutting is vannacht omgewaaid, hoe lang blijft het nog zo hard waaien?
Doe maar 11/12 met hoogtij en springtijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind die windkracht 4 hier maar matig, geef mij maar 9 of hoger..
Ah thanks. Nog een paar maandjes en we kunnen weer bouwen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wind gaat later vanmiddag / avond weer liggen
[..]
Doe maar 11/12 met hoogtij en springtij
Heb de ramen dichtgedaan hierquote:
Ik geloof dat dat morgen weer voorbij isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn schutting is vannacht omgewaaid, hoe lang blijft het nog zo hard waaien?
Wauw! Dat is niet mis, zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week in Normandië aan de kust bij windkracht 8, zag er echt gaaf uit:
http://s951.photobucket.c(...)ei/Frankrijk%20weer/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wow mooi zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:05 schreef tomaat52 het volgende:
Volgens buienradar is het 4,5 graden hier, maar volgens mijn meetstation -17,5.![]()
Bizarre foto zeg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Arnhem nu 10.2 graden... Prima slaapweerquote:Op zondag 2 september 2012 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Je zal maar in Twente wonen daar is het 8 graden nu, brr.. hier lekker 16..
16,5 west west jo!quote:Op zondag 2 september 2012 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem nu 10.2 graden... Prima slaapweer
Helemaal mee eensquote:Op zondag 2 september 2012 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 2 september 2012 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar niet voor uitgaan etc.quote:Op zondag 2 september 2012 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meer alcohol, krijg je het vanzelf warm.quote:
Arnhem is altijd prima voor uitgaanquote:
haha hier net zoquote:Op zondag 2 september 2012 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vannacht voor het eerst sinds maanden weer de zomerdeken gebruikt ipv alleen het dekbedovertrek. Beviel weer prima. Werd toch wel iets te fris voor alleen een overtrek.
Ja, bewolkt, en dreigende lucht hier en niet lekker warm haha!quote:Op zondag 2 september 2012 11:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
haha hier net zoheerlijk slaapweer nu.
Vind het trouwens helemaal niet zo mooi vandaaghad geregend, tis koud en stom weer
wat ik al eerder zei: kutklimaatquote:Op zondag 2 september 2012 12:00 schreef Dven het volgende:
poetverdomme gewoon bewolking op vrijdag
[ afbeelding ]
Ik kan er echt niet bij met mijn verstand. Dat er mensen zijn die 30 graden met droge lucht en een zacht briesje daadwerkelijk niet prettig kunnen vinden. Helemaal omdat het 's avonds ook gewoon lekker afkoelt zodat het in huis verre van belachelijk heet wordt. Ik snap er echt geen kloot van!quote:
ze bestaan, in ieder geval eentjequote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij met mijn verstand. Dat er mensen zijn die 30 graden met droge lucht en een zacht briesje daadwerkelijk niet prettig kunnen vinden. Helemaal omdat het 's avonds ook gewoon lekker afkoelt zodat het in huis verre van belachelijk heet wordt. Ik snap er echt geen kloot van!
Het weer daar is gewoon heel anders dan hier.quote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij met mijn verstand. Dat er mensen zijn die 30 graden met droge lucht en een zacht briesje daadwerkelijk niet prettig kunnen vinden. Helemaal omdat het 's avonds ook gewoon lekker afkoelt zodat het in huis verre van belachelijk heet wordt. Ik snap er echt geen kloot van!
Hier schijnt indd het zonnetjequote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier in het noorden is het zonnig, de hele dag al. Wel wat hoge bewolking, maar voor de rest prima weer.
Oh ja? Hier in de stad Groningen regent het anders al een tijdje....nog geen zon gezien vandaag.quote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hier in het noorden is het zonnig, de hele dag al. Wel wat hoge bewolking, maar voor de rest prima weer.
Precies, maar juist daarom snap ik niet wat mensen tegen een 30 graden zoals hier hebben. Waarschijnlijk denkt hij er wel anders over wanneer hij hier zou zijnquote:Op zondag 2 september 2012 12:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het weer daar is gewoon heel anders dan hier.
Als het hier 30 graden is koelt het in de avond en nacht maar heel langzaam af, vervolgens wordt het hooguit 19/20 graden om daarna weer de lucht in te gaan.
Vochtigheid speelt hier ook een rol, want ja NL heeft nou 1maal effect van de Waddenzee/Noordzee.
30 graden is lekker met lage vochtigheid, en als het in de avond nou ook nog even lekker afkoelt zodat het in huis een beetje te luchten is, heb ik er geen probleem mee.
Probleem bij mij is echter dat het door luchten in huis amper te doen is.
Als ik alles open gooi (Voordeur > Keuken/hal deur > Keukendeur > Bij hok deur > Hok deur ... Boven alle ramen open, zolderklep open en daar de raam eruit halen, lucht het alleen op die plaatsen door.
In de kamer hebben we enkel een klein raampje, en dat is na lange niet genoeg om goed te kunnen door luchten, dus in de kamer is het gewoon bloed heet en het kan heel lang duren voor het dan weer fatsoenlijk is afgekoeld..
We hebben wel eens extra ramen aangevraagd, maar dat is tot nu toe helaas afgewezen
Typisch.quote:Op zondag 2 september 2012 12:45 schreef QBay het volgende:
[..]
Oh ja? Hier in de stad Groningen regent het anders al een tijdje....nog geen zon gezien vandaag.
@rnhem alleen maar wolkenquote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Zonnetje schijnt in Twente gelukkig nog.
Ik snap in dat opzicht ook niks van Buienradar, die doet alsof het onbewolkt is maar het is de hele dag in de stad Groningen al zwaaaar bewolkt. Het heeft hier in de stad zelfs even geregend, mensen lopen ook alweer in truien want het is ook best fris.quote:Op zondag 2 september 2012 13:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Typisch.Ik zit 20 kilometer zuidelijker en hier was het tot een half uur geleden mooi weer.
Nu is het wel dicht getrokken inmiddels.
We krijgen toch nog gewoon een week of twee nazomer?quote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
Het wordt weer tijd om de lange slobberbroek en bijpassende trui achteruit de kast te halen, het wordt frisser in huis
Geen idee, zou wel fijn zijn!quote:Op maandag 3 september 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
We krijgen toch nog gewoon een week of twee nazomer?
Volgens mij niet, volgens de ESWD (European Severe Weather Database) is er een tornado gesignaleerd in Noord-Italie, maar dat was zaterdagmorgen 7:00. Hoewel dat natuurlijk niet alles hoeft te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Kimilotus het volgende:
Is er gister nog iets uitgekomen als een tornado ofzo in dat gebied ?
Precies.quote:Op maandag 3 september 2012 12:52 schreef CklokC het volgende:
Zeeeeer aangenaam buiten en in het zonnetje zelfs echt warm.
Klopt, het is bijna windstil.quote:Op maandag 3 september 2012 12:52 schreef CklokC het volgende:
Zeeeeer aangenaam buiten en in het zonnetje zelfs echt warm.
Tornado's weet ik niet, maar net bij het RTL Weer liet Helga wel foto's zien van wateroverlast in o.a. Sicilië.quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Kimilotus het volgende:
Malta stond blank dacht ikquote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Kimilotus het volgende:
Ben blij dat we deze week niet meer aan het Gardameer zitten, wat een prutweer is het daar nuquote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Nwana-Zeist het volgende:
En ook vandaag niveau 1 en 2 van Estofex voor de Middellandse Zee:
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for most parts of Corsica and Sardinia mainly for excessive rainfall amounts.
A level 2 was issued for parts of W-Italy mainly for excessive rainfall amounts.
A level 2 was issued for parts of NW-Italy mainly for excessive rainfall amounts and an isolated tornado risk.
A level 2 was issued for parts of Sicily and S-Italy mainly for excessive rainfall amounts, large hail, strong to severe wind gusts and an isolated tornado event.
A level 1 surrounds the level 2 areas mainly for heavy rain, isolated large hail and strong to isolated severe wind gusts.
We kunnen inderdaad wel wat deelnemers gebruiken!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef aloa het volgende:
Kan nog tot woensdag 03.00 uur.![]()
Weersvoorspellingstopic herfst 2012
Het zal niet kosteloos zijn denk ik. En hoe ga je dat doen met onderhoud?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaag geweest
Ik had vanmorgen een mail gestuurd over een eventuele weerstation plaatsing op de GSM mast hier achter mijn huis, de kans was maar erg klein, tenminste dat dacht ik
Nu lijken ze toch wel interesse hiervoor te hebben en ze gaan hiermee in overleg, morgen hoor ik hier meer over
Mocht het door gaan dan staat binnenkort mijn station op 34m hoogte
GSMN Mast Holwerd
Klik erop en je ziet hoe hoog de mast is
Het is niet warm maar ik vind dit nog prima t-shirt weerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef Djeez het volgende:
Jezus, wat is het koud buiten! Grauwe lucht, wind. Ik heb gewoon een trui en dikke jas aan buiten, de herfst is nu echt begonnen. De kachel kan al weer aan hoor, en mijn meisje gaat deze week snert koken
Locatie? Want hier omgeving Leiden is het pikstralend mooi al de hele dag, vanmiddag lekker 20 graden.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef Djeez het volgende:
Jezus, wat is het koud buiten! Grauwe lucht, wind. Ik heb gewoon een trui en dikke jas aan buiten, de herfst is nu echt begonnen. De kachel kan al weer aan hoor, en mijn meisje gaat deze week snert koken
Assen. Heel de dag al zeer zwaar bewolkt hier en steenkoud. Laat de winter maar komen!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:21 schreef CklokC het volgende:
[..]
Locatie? Want hier omgeving Leiden is het pikstralend mooi al de hele dag, vanmiddag lekker 20 graden.
Tering, je kan ook overdrijven. Bewolkt en 18-21 graden. Een trui om 18:00 is ook niet zo héél raar hoor in september, zo kort voor zonsondergang.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef Djeez het volgende:
Prima, dan is m'n vakantie ook voorbijquote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef pinine het volgende:
tot en met maandag prachtig weermaar daarna weer koel en regen
![]()
http://www.buienradar.nl/(...)px?lat=4.9&lon=52.36
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |