Gisteren heb ik wel een paar donders gehoord maar niet echt veel. Net als gewoonlijk kakt het weer in voor het mij reiktquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al!
Hmm, zag er leuk uit gisteren op de radar daar... Misschien net niet op jou plaats dan.
Volgende keer beter.
Dat is minderquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef Rabieluh het volgende:
De regen was net zo hard en vanuit zo'n hoek dat er opeens water uit m'n plafond lekt, kan er ook nog wel bij. Dit is nieuw.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:00 schreef kebabkever het volgende:
Ik kan ook wel op de userkaart > Tholen,Zeeland
Echt herfstweer inderdaad. Ene moment een zonnetje, volgende moment spoelt het water door de straat!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
Goed voor de tuin en een voorproefje op de herfst
Blupquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Frutsel het volgende:
Enschede aardig wat meldingen van wateroverlast las ik op 112twente
[ afbeelding ]
het wordt volgende week weer ff beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:40 schreef Xebber het volgende:
Ik word bijna instant depressief als ik naar buiten kijk. Het besef dat de (Meteorologische) Herfst er op korte termijn al is, maakt me niet echt blij.
Sodejuquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Frutsel het volgende:
Enschede aardig wat meldingen van wateroverlast las ik op 112twente
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef Junglebeast het volgende:
Bah lekker zeikweer op mijn verjaardag..
Ja ga mijn tanden maar in een stuk taart zetten.. ipv op de buienradar te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Het valt hier heel erg mee, af en toe een buitje
Lijkt me een prima plan!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja ga mijn tanden maar in een stuk taart zetten.. ipv op de buienradar te kijken.
het is alweer overquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef Junglebeast het volgende:
Zag net hagel, harde regen, en motregen allemaal tegelijk!! Wauw.
dan zal het op dit moment helemaal vol zitten. Ik denk dat we de meeste buien nu wel gehad hebben hier hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef Junglebeast het volgende:
Ik heb zo'n babybadje buitenstaan.. zit inmiddels aardig vol.
zou mooi zijn als ik nog kan pootjebaaien straks in de zon.. met een La Trappe op de tuintafel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan zal het op dit moment helemaal vol zitten. Ik denk dat we de meeste buien nu wel gehad hebben hier hoor
Hier in Assen ook. Ben maar wat blij dat mijn vriendin vandaag de auto mee heeft naar het werk i.p.v. haar scooterquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Zo ineens uit het niets een knallende donder
Nou hup, neem een duik!!!!1quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:01 schreef Junglebeast het volgende:
Ik heb zo'n babybadje buitenstaan.. zit inmiddels aardig vol.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke fam.bbq gehad. Flinke hoosbuien op de tent gehad waardoor je elkaar niet kon verstaan. 2 x tent vast moeten houden.
Is het bijna altijd in de nazomer, herfst en winterquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:00 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de kust is het warmer dan in het binnenland
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
En langzaam dient de herfst zich aan
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
En langzaam dient de herfst zich aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |