Kop in het zand is zijn voorkeursstrategiequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volkomen begrijpelijk. Hij heeft schijnbaar nog niet in de gaten hoe erg zijn leven op de kop gezet gaat worden?
De enige reden? Bedoel je dan een kind of de korting?quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, je bent de doelgroep (en voor mij is dit ook de enige reden waarom je in zo'n verschrikkelijk park zou willen zitten)
Mw. MM heeft jarenlang de brochure van Center Parcs gemaakt en kreeg daardoor veel korting. Ben er dus veel geweest, maar zou nu niet zo snel weer die kant op gaan...quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een keer in Center Parcs geweest toen ik klein was. Kan me alleen maar het zwembad herinneren.
kindquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
De enige reden? Bedoel je dan een kind of de korting?
graag gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:17 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp nu ook beter waarom Wiebel er gewoon niet op reageerde toen ik parken aan het bekijken was.
ok, en nu?quote:
Volgens The Weather Channel wordt het hier alleen maar erger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na de middag neemt de regen als het goed is af.
Zou je dan ook even je douche willen dichtdraaien?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, zat met vuurwerk te spelen
quote:
Zandkoekjes, lekker! Ga je ze ook nog versieren? En zijn ze een beetje gelukt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]slecht
Ik heb net koekjes gebakkenzandkoekjes, want kalm aan beginnen natuurlijk
Ik had niks om ze mee te versierenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zandkoekjes, lekker! Ga je ze ook nog versieren?
Nu 1 geproefd, en die was wel lekkerquote:En zijn ze een beetje gelukt?
Nee, niet echt. Maar dat boeit niet zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Holy crap C4, dat is niet niks inderdaad. Heb je nog een beetje kunnen slapen?
quote:
Ik heb hem er ook maar weer eens bijgezocht, thnx voor de tipquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
Net de complete "Not the Messiah (he's a very naughty boy)" gezien. Briljant!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
En van een heel ander kaliber: Etc, ik vind het zo leuk om dingetjes als koekjes bakken en dergelijke van je te lezen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera weet natuurlijk alles m.b.t. cookies en stevige bites...
Ik heb met je te doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag maar besteed aan het verder inregelen van onze USA-trip.
Wordt een mooie trip vanaf Orlando langs de vissersplaatsen (oesters en andere schaaldieren...) van de Golf van Mexico, dan omhoog via Alabama en richting Nashville, Tennessee, daarna Halloween vieren bij mw. MM's zus in Cincinnatti en dan weer afzakken via de whiskey distilleerderijen in Kentucky naar Florida, waar we een huis van Nederlandse eigenaren hebben gehuurd, samen met vrienden die die week in Florida aankomen.
Moet alleen nog zo'n 2 maanden wachten...
Daar is weinig reden toe gelukkig, maar nu de boel theoretisch op de rit staat is het ook wel leuk om het in de praktijk te gaan ervaren...quote:
Misschien dat ik er de volgende keer aan denk om foto's te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
En van een heel ander kaliber: Etc, ik vind het zo leuk om dingetjes als koekjes bakken en dergelijke van je te lezen
[..]
2 november is niet heel ver meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog geen deegroller trouwens, of uitsteekvormpjes. Een longdrinkglas werkt ook, voor zowel uitrollen als vormpjes uitsteken
Wel zo handig, de herst staat immers alweer voor de deur. Anders zit je zo te vernikkelen binnenquote:
Sorry Etsquote:
Ik vind het zo leuk dat we die gevonden hebbenquote:Butter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries
Ik las hertstquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel zo handig, de herst staat immers alweer voor de deur. Anders zit je zo te vernikkelen binnen
Zolang je maar geen herfst las, want dat staat er nietquote:
google vertelt me dat het wel vaak voorkomt en dat Butter vaak als Bûter geschreven wordtquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Hij was wel scherp
Wij gaan een bordje ophangen in ons huis, met de tekst:
[..]
Ik vind het zo leuk dat we die gevonden hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 26-08-2012 22:24:19 (Wordt wel een hele lap anders :)) ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
hier in de buurt is een stuk(je) bosquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De bosk – het bos
Hebben ze bos in Friesland
Kun je het zelf (goed) zeggen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Hij was wel scherp
Wij gaan een bordje ophangen in ons huis, met de tekst:
[..]
Ik vind het zo leuk dat we die gevonden hebben
Ten noorden van Leeuwarden hebben ze ook iets meer bomen bij elkaar staan dan normaal. In vergelijking met sommige delen van Zeist stelt het allemaal geen fuck voorquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hier in de buurt is een stuk(je) bos
No shit, je zit verdomme in een stoel, op 10 kilometer hoogte, met bijna de snelheid van het geluid naar een andere locatie te vliegen, en iemand in een uniform komt eten en drinken naar je mond brengen. Raar dat dat duurder is dan in de supermarkt zeg.quote:BUDGET airline passengers are paying the same for in-flight snacks as they do for a ticket.
Items can cost up to TEN TIMES as much as they would in supermarkets.
And at £18.07 six basic treats — a Kit Kat, sandwich, tin of Pringles, bottle of water, cup of tea and a glass of wine — on Ryanair are more expensive than a one-way trip to Genoa, Warsaw and Paris at £18.
The bill for the six items on Aer Lingus comes to £16.10 while easyJet customers are forced to fork out £14.75. The total cost of the goods at a supermarket was just £5.02.
Bob Atkinson, of travelsupermarket.com, who led the research, said: “We appreciate they are businesses, but these are charging several times what supermarkets charge, who manage to make a profit.
“Holidaymakers flying with airlines that don’t offer a complimentary meal can fork out a small fortune on snacks which are considerably more expensive on board than what you’d pay in even an airport shop.
“Airlines realise hungry and thirsty passengers are a captive audience with no option but to buy from the trolley if they have failed to plan ahead.”
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)t.html#ixzz24geari8k
Gebruik daarvoor svp een scheermes of zo...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hier in de buurt is een stuk(je) bos
Lang leve de handbagage...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
En je zou op zo'n kort tripje maar even zonder moeten zeg!
Heeft een krant dit als nieuws gebracht? Wat een onzinquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
No shit, je zit verdomme in een stoel, op 10 kilometer hoogte, met bijna de snelheid van het geluid naar een andere locatie te vliegen, en iemand in een uniform komt eten en drinken naar je mond brengen. Raar dat dat duurder is dan in de supermarkt zeg.
a dirty mind is a joy forever?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met dank aan jouw vorige post zag ik ineens iets heel anders voor me
wel slimme jongensquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Raffinaderij Venezuela pas na brand weer open
Briljant idee, om je olieraffinage pas weer voort te zetten als de tent niet meer in de fik staat
Krant.. krant...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft een krant dit als nieuws gebracht? Wat een onzin
Het is in ieder geval een krant die een simpele prijsvergelijking research noemt om het interessant te doen lijken.quote:Bob Atkinson, of travelsupermarket.com, who led the research, said: “We appreciate they are businesses, but these are charging several times what supermarkets charge, who manage to make a profit.
Geleid door een kerel van travelsupermarket.com... zie ik daar mogelijke belangenverstrengeling?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Krant.. krant...
the sun
[..]
Het is in ieder geval een krant die een simpele prijsvergelijking research noemt om het interessant te doen lijken.
Ach ja, goedkope vluchten... Deze Ieren weten erover mee te praten:quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
No shit, je zit verdomme in een stoel, op 10 kilometer hoogte, met bijna de snelheid van het geluid naar een andere locatie te vliegen, en iemand in een uniform komt eten en drinken naar je mond brengen. Raar dat dat duurder is dan in de supermarkt zeg.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met dank aan jouw vorige post zag ik ineens iets heel anders voor me
Ik ben geen echte Friesquote:
He wat? Expositie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn expositie start wsl 3 of 4 september
Wat? Waar?quote:
Ik las het vanochtend op de Facebook-pagina van George Takeiquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht eerst dat dit een foto was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn expositie start wsl 3 of 4 september
nee hoor, jij dacht eerst wat andersquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en dan is het weer roodharigendag in Breda.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij regelt de foto's daarvan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog even en dan is het weer roodharigendag in Breda.
Wil trouwens wel graag die foto van mij met Liorquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben jou (en C4) gewoon voor
Is vaak zo...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Diaan, ik was zaterdag nog bij de Hema, daar hadden ze alleen die oranje witte koffiekopjes. Het overige servieswerk was er niet in oranje.
Pff wat een bedragen zeg...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:12 schreef Mark het volgende:
Volgens hun site zijn de onderzoekskosten 90 euro excl BTW (wordt wel gratis opgehaald) en daadwerkelijke recovery varieert van 400 tot 900 excl BTW....
Yep, maar over het alternatief wil ik helemaal niet denken....quote:
Wat is het alternatief dan? Geen foto's meer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, maar over het alternatief wil ik helemaal niet denken....
Yep, zo'n beetje alles van de laatste tijd, dus ook alle foto's van de jongste en van mijn overleden schoonvaderquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Geen foto's meer?
Traditionalistquote:
Ja, da's waar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee hoor, jij dacht eerst wat anders
Pragmatistquote:
1 bordje, je kan de dooier namelijk ook vanuit de fles in de beslagkom droppenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
PragmatistMoet ik twee bordjes vies maken en een PET-fles bewaren en schoonmaken, terwijl dat ding zo beschikbaar is!
Ik doe het trouwens gewoon altijd met een halve eierschaal, dus ik kan me zelfs die 1,50 besparen
Ow dat is echt heel erg!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, zo'n beetje alles van de laatste tijd, dus ook alle foto's van de jongste en van mijn overleden schoonvader
Als dat bedrijf er niets meer mee kan, dan is dat idd echt HEEL ergquote:
Ja, dat is het ALLERALLERERGSTE.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Als dat bedrijf er niets meer mee kan, dan is dat idd echt HEEL erg![]()
B. is die lamp een beetje schoon/stofvrij te houden?
Geen idee. Ik denk dat hij wel te stofzuigen is. Of blazen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Als dat bedrijf er niets meer mee kan, dan is dat idd echt HEEL erg![]()
B. is die lamp een beetje schoon/stofvrij te houden?
Ben je wel eens in Hellendoorn geweest dan? Ligt niet heel erg in de buurt van je oude hometownquote:
Voor mij niet, want ik ben nooit in dat park geweest voor het Six Flags Holland heettequote:
Oeh, wij gingen naar de Efteling. Niet misdienaars, maar de kinderen die het parochiekrantje rondgebracht haddenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben er geweest met misdienaarsreisje ()
Naar het park?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb morgen een dag helemaal vrij, dus ik heb besloten dat ik lekker nostalgisch naar Hellendoorn ga
quote:
Ik vind het geen leuk park. Te vaak in korte tijd geweest. Dus zeker de komende 5 jaar niet weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Het dorp zelf heb ik niet zo veel mee. Reed er laatst een keer langs, toen dacht ik dat ik er best wel weer eens heen kon
De laatste keer dat ik er was, was met die zonsverduistering waarvoor hele volksstammen naar Frankrijk en Duitsland gingen. Heerlijk rustig was het. Het is niet het boeiendste park van Nederland, maar ik wil er wel weer eens gaan kijken om te zien wat er veranderd is en hoeveel ik er nog van herkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het geen leuk park. Te vaak in korte tijd geweest. Dus zeker de komende 5 jaar niet weer.![]()
Kom je wel dichtbij mij in de buurt... ik zit morgen in Almelo.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was met die zonsverduistering waarvoor hele volksstammen naar Frankrijk en Duitsland gingen. Heerlijk rustig was het. Het is niet het boeiendste park van Nederland, maar ik wil er wel weer eens gaan kijken om te zien wat er veranderd is en hoeveel ik er nog van herken
Smaakt het?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
*knabbelt aan stokbroodje met kaas
Jij liever dan ikquote:
Andersom denk ik niet dat jij heel erg genoten zou hebben van het broodje kroket dat ik bij de lunch hadquote:
Ik vond kroketten als klein Oofje al goor, draadjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andersom denk ik niet dat jij heel erg genoten zou hebben van het broodje kroket dat ik bij de lunch had
Waarschijnlijk wordt het bieten, visschnitzel en geraspte aardappelquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wat staat er bij jullie vanavond op het menu?
Ik ga pasta maken met paprika's in rode saus, maar kan nog niet zeggen dat ik er trek in heb
Dubbele portie graag!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm bietjes, die heb ik lang niet meer gehad
Goeie combi met geitenkaas trouwensMet ui en veel tijm in een bladerdeegpakketje
Klinkt ook goed! Vooral de aardappelkroketjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dubbele portie graag!![]()
(vriend houdt niet van bietjes
)
Vanavond is een mazzeltje voor Vriend, ik heb niet echt zin om te koken dus aardappelkroketjes, bloemkool, kaassausje en een schnitzelvormig stuk vlees voor hem. Rest van de week is meer vegetariërverantwoord.
Als je 's avonds misselijk bent raad ik ze van harte aan. Ze kotsen bijzonder aangenaamquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt ook goed! Vooral de aardappelkroketjes![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je 's avonds misselijk bent raad ik ze van harte aan. Ze kotsen bijzonder aangenaam
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Onze dag werd iets anders dan gepland.
Schoonzus moest onverwachts naar het ziekenhuis en of mw. MM op haar reguliere vrije dag op de kinderen kon passen. Vandaag was dus ook mijn spontane vrije dag en dus zijn we met de 2 mini-dames naar de Linaeushof geweest, de grootse speeltuin van Europa.
Ben geen fan van dat soortparken, maar ik werd positief verrast. Alles in perfecte staat, een fantastisch zwem-/spartel gedeelte met veel sproeiers en fonteinen en heel veel speeltoestellen. De dames hebben zich prima vermaakt, we hebben ze net weer thuis gebracht.
Nu moet ik alleen nog bijkomen, geloof ik.
Zeer vermoeiend zo'n dagje..
Sluikreclame voor de musical Wicked?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na het kijken van het nieuws staat de tv nog op RTL4. Komt daar een stukje langs van GTST, zie ik opeens een vrouw met groene schmink en een puntmuts op uitgebreid in beeld, met dialoog en alles. WTF?
Het zat alleen in 'vorige keer in GTST', zonder verdere uitleg erbij. Ik heb dus geen ideequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sluikreclame voor de musical Wicked?
Of een mashup met The Wizard Of Oz?
Ik denk van niet, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zou er iemand in dit topic GTST volgen?
Niet de uitslag verklappen svp, ik ga vanavond laat de herhaling pas bekijken...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef lubje25 het volgende:
Zo, nu lekker de finale kijken van de beste singer song-writer van Nederland![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet de uitslag verklappen svp, ik ga vanavond laat de herhaling pas bekijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Oooh, wat gaaf. Linaeushof, daar ben ik toen ik klein was zo vaak geweest. Ik vond het altijd zo tof! Daar heb je ze vast een groot plezier mee gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Schoonzus moest onverwachts naar het ziekenhuis en of mw. MM op haar reguliere vrije dag op de kinderen kon passen. Vandaag was dus ook mijn spontane vrije dag en dus zijn we met de 2 mini-dames naar de Linaeushof geweest, de grootse speeltuin van Europa.
Ben geen fan van dat soortparken, maar ik werd positief verrast. Alles in perfecte staat, een fantastisch zwem-/spartel gedeelte met veel sproeiers en fonteinen en heel veel speeltoestellen. De dames hebben zich prima vermaakt, we hebben ze net weer thuis gebracht.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik was er nog nooit geweest, kende het alleen van naam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oooh, wat gaaf. Linaeushof, daar ben ik toen ik klein was zo vaak geweest. Ik vond het altijd zo tof! Daar heb je ze vast een groot plezier mee gedaan.
Hoe is het met je schoonzus? Of lees ik daar nu overheen?
Lijkt er wel op. En het is niet leuk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:23 schreef Etcetera het volgende:
Collectieve weinig-slaap-nacht? Ik heb alle uren voorbij zien komen
Nope, niet bepaald. Nou ja, tot half 5 werken, en dan kan ik weer naar huisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. En het is niet leuk.
Idem hier, vanmiddag naar de tandarts om 2 vullingen te laten vervangen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:23 schreef Etcetera het volgende:
Collectieve weinig-slaap-nacht? Ik heb alle uren voorbij zien komen
Het zijn waardeloze gebeurtenissen, maar als je het zo kan afsluiten is dat wel zo prettig...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:20 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren begrafenis gehad. Het was een mooi afscheid, en de kerk zat vol (wat altijd fijn is geloof ik in dat soort gevallen). En hij ligt op het mooiste plekje dat je maar kunt bedenken, met uitzicht over het land, tussen de boerderijen. Echt mooi.
En allemaal iets murmelen van 'Conleert' en jij maar 'Bedankt.' zeggen...quote:En ik heb handjes geschud met mensen die ik niet ken en waarschijnlijk nooit weer zal zien
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat handjes schudden lijkt me heel vreemd...
Ben je nog nooit naar een begrafenis/ crematie geweest? Of alleen nooit in de rij gestaan om handen te schudden?quote:
Ik heb nooit op die manier aan de kant die gecondoleerd werd gestaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je nog nooit naar een begrafenis/ crematie geweest? Of alleen nooit in de rij gestaan om handen te schudden?
Prima toch? De laatste crematie waar ik was werd expliciet gevraagd om niet te condoleren maar gewoon gezellig te komen borrelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:32 schreef Soempie het volgende:
En op zich is dat handen schudden ook wel vreemd als je de mensen niet kent.
Ik bedenk me net dat dat bij m'n zus ook helemaal niet was. We kwamen later binnen dan de mensen en ik ben gelijk aan de wijn gegaan met een vriendin van m'n zus en twee vrienden.Af en toe kwam er iemand bij ons zitten om te kletsen en tegen het eind heb ik een paar handen geschud van mensen die vertrokken.
Helemaal mee eens, maar de 'oudere garde' heeft het daar soms wel moeilijk mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Prima toch? De laatste crematie waar ik was werd expliciet gevraagd om niet te condoleren maar gewoon gezellig te komen borrelen.
Ja, zoiets werd bij m'n zus ook gevraagd. Niet zo expliciet, maar het was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Prima toch? De laatste crematie waar ik was werd expliciet gevraagd om niet te condoleren maar gewoon gezellig te komen borrelen.
Ook een goede oplossing. Dan ontstaat er ook niet snel een heel lange rij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Bij beide ouders eerst iedereen de zaal laten verlaten, wij een paar minuten daar achteraan en laten vragen of men de familie eerst ook een bak koffie wilde laten drinken...
Ik heb dat altijd in mijn eentjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik voel me altijd een beetje raar als iedereen om een hostie gaat en Wiebel en ik blijven zitten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd in mijn eentje
Maar ik ben niet eens gedoopt, dus ik vat vast vlam o.i.d. als ik meedoe![]()
Same herequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd in mijn eentje
Naar beneden kijken doe ik ook, maar meestal vraag ik me op dat moment af hoe lang het hele gebeuren nog gaat durenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef Soempie het volgende:
Als mensen gaan bidden kijk ik wel altijd een beetje naar beneden. En dan bedenk ik me dingen als dat ik echt niet meer op m'n nagels moet bijten.
quote:
> Koeievlaai.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
(en als dat niet lukt worden we vanzelf worm, larve, boom en grasveld)
Nee sommige kerken mag je ook gewoon als uitvaartcentrum gebruiken, dat was laatst bij die jongen ook zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, opa was niet gelovig (voor zover ik weet), de spreekster was van het Humanistisch Verbond en er werd ook niet gebeden ofzo.
Behoorlijk druk gehad de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Heuj Nem
Bedacht me gisteren ook dat jij hier ook superweinig geweest bent. Aan het werk of anderzins druk?
Wow, dat is langquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behoorlijk druk gehad de afgelopen weken
Veel brouwen en bedieningswerkzaamheden. Zijn dagen van 12 uur.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Binnenkort een proeverij bij jou voor de AKQSC?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn lange dagen ja. Aantal uren per week ligt er dan aan hoeveel dagen ik werkIk werk niet iedere dag.
En ja, wel leuk uiteraard
Dat kan maar dan het beste als ik niet aan het werk ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Binnenkort een proeverij bij jou voor de AKQSC?
Roept u maar een paar dataquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kan maar dan het beste als ik niet aan het werk ben.
herkenbaar, in allesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook een goede oplossing. Dan ontstaat er ook niet snel een heel lange rij.
Die rijen heb ik ook alleen meegemaakt bij traditionele begrafenissen.En die rij, dan ben ik me elke keer aan het bedenken dat ik serieus of treurig moet kijken. En ik voel me altijd een beetje raar als iedereen om een hostie gaat en Wiebel en ik blijven zitten.
Je doet het niet goed. Watch and learn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dokter, dokter, ik heb *hier* zo'n pijn, wat zou het kunnen zijn?
* Pakt de popcorn en kijkt toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je doet het niet goed. Watch and learn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef B.ertha het volgende:
Je hebt Wyccie niet nodig om te vertellen hoe dom het is dat je nog niet bij een dokter bent geweest. Dat kan ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat maakt niet uit, dit is de overbekende wyccie-lokroep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt Wyccie niet nodig om te vertellen hoe dom het is dat je nog niet bij een dokter bent geweest. Dat kan ik ook.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef B.ertha het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een post van haar quoten in de hoop dat ze quote-alerts aan heeft staan
* Zit er ook klaar voorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* neemt ook wat popcorn en reikt Cobra4 een biertje aan *
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef B.ertha het volgende:
Even extra interessant doen met een quote uit 2007
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Even extra interessant doen met een quote uit 2007
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* neemt ook wat popcorn en reikt Cobra4 een biertje aan *
Forum Opties | |
---|---|