Neither do I, maar ik dacht ik breng de LL-stemming er hier ook maar vast in...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zit niet op Lowlands in ieder geval....
Oh ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik woon niet meer in Groningen![]()
Eraser gekeken, slechte film wel
True en ook een extra dag brak zijn, maar het kriebelt wel enormquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheelt je dan in ieder geval een avond dokken...
Ik dacht al, jij hier?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb een vraag open staan in de AKQ, voor het eerst sinds maanden weer eens...
Maakte een nieuw topic voor de SC aan en zag alle MEN-topics daardoor.quote:
Ja zat al 2 uur met de vraag daarvoor te kloten, wilde iets wat zeker snel geraden zou worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakte een nieuw topic voor de SC aan en zag alle MEN-topics daardoor.
Vraag was wel erg makkelijk...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:56 schreef Soempie het volgende:
Bleh, ik had m'n mond moeten houden over die slaaptijden. Vannacht ben ik er denk ik 10 keer uit geweest en heb ik zelf ongeveer 2 a 3 uur geslapen.
En toen ik er wel woonde heb ik nog nooit een aardbeving gevoeld daar, ik woonde te ver van de epi-centra vandaanquote:
Ik heb Nils 2 jaar geleden nog gezien in Duitsland, om precies te zijn in Travemünde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Weet je al wat je met je vrije dag gaat doen?quote:
boodschappen, een vriendin komt vanavond eten en ik ga spinaziepannekoeken maken. Erg lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je al wat je met je vrije dag gaat doen?
Oeh, dat lijkt me inderdaad erg lekker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
boodschappen, een vriendin komt vanavond eten en ik ga spinaziepannekoeken maken. Erg lekker![]()
http://www.ah.nl/recepten(...)_sortProperty=rating
oh ja, je hebt nu je eigen oven en je moeder kijkt niet meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit erover te denken om koekjes te gaan bakken
Lijkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
True en ook een extra dag brak zijn, maar het kriebelt wel enorm![]()
Lijk wel een klein kind
Brownies!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:05 schreef Etcetera het volgende:
Preciesik heb alleen niet alles in huis geloof ik. Even een receptje zoeken
ja, de volumeknop stond daar idd net wat hoger dan op LL/ pinkpopquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
Dynamo daar was toch hele harde muziek??
hapquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
@MM gisteravond was geen werk maar plezier, daar ga ik echt geen overuren voor declareren
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, de volumeknop stond daar idd net wat hoger dan op LL/ pinkpop
file?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal...
je verwacht het idd niet he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:37 schreef B.ertha het volgende:
Neehttp://www.nu.nl/binnenla(...)bij-zoeken-baan.html
Browniesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit erover te denken om koekjes te gaan bakken
Wat mij betreft voeren ze in dat als je niet onder je niveau wilt werken, je gekort wordt. Ja, het is kut, maar dan doe je toch ietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:37 schreef B.ertha het volgende:
Neehttp://www.nu.nl/binnenla(...)bij-zoeken-baan.html
Die weet ik ook nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is goed te doen. We zijn nu bijna bij de dijk.
*waarom doet dat plaatje het nou niet?*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
Wat mij betreft voeren ze in dat als je niet onder je niveau wilt werken, je gekort wordt. Ja, het is kut, maar dan doe je toch ietsals ik niet bij m'n huidige baan had kunnen beginnen, dan was ik toch ook echt werk gaan zoeken wat niet in mijn vakgebied ligt, zoals helpdeskwerk. Dan verdiende ik tenminste iets, had ik een ritme.
Bahen maar klagen over buitenlanders die banen inpikken.
Wist niet dat die ook optraden op LL...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is goed te doen. We zijn nu bijna bij de dijk.
Ik zou pas verbaasd zijn als hij de naam van je werkgever genoemd zou hebbenquote:
Lekker bIjdehand zijn jullie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist niet dat die ook optraden op LL...
Dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren ze in dat als je niet onder je niveau wilt werken, je gekort wordt. Ja, het is kut, maar dan doe je toch ietsals ik niet bij m'n huidige baan had kunnen beginnen, dan was ik toch ook echt werk gaan zoeken wat niet in mijn vakgebied ligt, zoals helpdeskwerk. Dan verdiende ik tenminste iets, had ik een ritme.
Bahen maar klagen over buitenlanders die banen inpikken.
Veel plezier en blijven drinken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker bIjdehand zijn jullie.
Wij zijn er. Nu op zoek naar parkeerplaats en in de rij.
Wrs zo geen internet meer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn auto heeft 3 banken
de voorbank
de achterbank
en de Rabobank
Dankje! Gaan we doen. Het is nu nog lekker vwb temperatuur!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier en blijven drinken!
Dankje!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Veel plezier Diaan, MaJo, Nem en Tim!!!
Nee ik zat op Noorderzon, hoorde wel dat er in een buitenwijk een aardbeving was geweest, maar ik heb er niks van gemerkt.daar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]niet uit bed getrild van de aardbeving?
Hangt van de reistijd af. 2u is te ver, maar ik heb nu ook 1,5 uur reistijd. Okay, met het OV dan. Als ik een auto had ging het veel snellerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat.
Hoewel ik reistijd wel een goed argument vind eigenlijk. Mijn huidige reistijd zou ik echt niet accepteren als het niet tijdelijk was.
quote:
Reizen met het OV is eigenlijk beter (lange reizen dan). Je kunt onderweg tenminste nog iets doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hangt van de reistijd af. 2u is te ver, maar ik heb nu ook 1,5 uur reistijd. Okay, met het OV dan. Als ik een auto had ging het veel sneller
Ik zou een uur met de auto onderweg zijn. En in de bus doe ik ook niets hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Reizen met het OV is eigenlijk beter (lange reizen dan). Je kunt onderweg tenminste nog iets doen.
Hoewel het een ander verhaal is als het met de auto een half uur duurt en met de trein meer dan een uur.
Ik zit nu 1,5 uur in de auto. Dat is echt verloren tijd
/iarlquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:39 schreef Etcetera het volgende:
2de was draait, de 1e is opgehangen. Gedouched, ontbeten, nu even een slaapzak opruimen en dan wachten op een pakket van 8 kilo
Dan hoop ik dat je de zon er daar s middags niet meer op hebt. Dertig graden en zon op je kozijn als je het gaat schilderen is geen succes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef iamredleader het volgende:
Zoals het er nu uitziet ga ik zondag de kozijnen aan de voorzijde schildereneindelijk lang genoeg droog en mooi weer
Ik wil vroeg beginnen. Het is aan de zuidkant van het huis, dus de zon komt al vrij vroeg en staat er de gehele dag op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan hoop ik dat je de zon er daar s middags niet meer op hebt. Dertig graden en zon op je kozijn als je het gaat schilderen is geen succes.
Vraag of je af en toe mee mag schreeuwen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef Soempie het volgende:
De buurvrouw heeft nu behalve de kinderen ook een hond gekocht waar ze tegen kan schreeuwen.
En kans op blaren in de verf en slecht hechtende verf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Me too.
De verf droogt dan onder je kwast weg...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef Soempie het volgende:
De buurvrouw heeft nu behalve de kinderen ook een hond gekocht waar ze tegen kan schreeuwen.
Ik was even in de warquote:
HONT WOOLA!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef Soempie het volgende:
Dat is dus erg lastig. Afgelopen periode is het ofwel nat (dus niet geschikt om te schilderen) of heel warm/zonnig, en dan ook niet handig. Dus eigenlijk zou ik heeeeel vroeg moeten beginnen, of vrij laatquote:
Soempie weer ongevraagd tussendoor te schreeuwen in dit topic, dat heb ik zo'n hekel aanquote:
Een dag als gister was perfect geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is dus erg lastig. Afgelopen periode is het ofwel nat (dus niet geschikt om te schilderen) of heel warm/zonnig, en dan ook niet handig. Dus eigenlijk zou ik heeeeel vroeg moeten beginnen, of vrij laat
Kruip er maar weer uit hoor, ik ga weer eens een steiger op klimmenquote:
Mjah, m'n tijdreismachine is stuk en de onderdelen worden pas over 40 jaar uitgevondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een dag als gister was perfect geweest.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kunnen we je opvrolijken met een kop koffie of een leuke anecdote?
Met andere woorden: er is geen goede tijd om dit te doen. Dus dan maar het beste ervan maken en gewoon beginnen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:28 schreef TradeMarkie het volgende:
En heel laat is ook niks, want dan is het 's nachts weer te vochtig en droogt je verf niet
Ja, als het wat minder warm is over een paar weken of zo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met andere woorden: er is geen goede tijd om dit te doen. Dus dan maar het beste ervan maken en gewoon beginnen?
Ik kwam gisteravond half twaalf thuis. Opgefrist, pyjama aan, kom de badkamer net uit en hoor een kuchje uit Jair's kamer. Loop naar binnen, want ik verwachtte al dat hij dan een plas moest doen.quote:
Tsja, dan zul je net zien dat de weekenden als ik tijd heb weer regenachtig zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Ja, als het wat minder warm is over een paar weken of zo...
Mogelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, dan zul je net zien dat de weekenden als ik tijd heb weer regenachtig zijn
Dat is lief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kwam gisteravond half twaalf thuis. Opgefrist, pyjama aan, kom de badkamer net uit en hoor een kuchje uit Jair's kamer. Loop naar binnen, want ik verwachtte al dat hij dan een plas moest doen.
En dat was ook het geval. Hij heeft een keurige plas gedaan op de wc, en in zombie-modus ging hij weer in z'n bed liggen.
Net toen ik dacht "die slaapt", draait hij zich even om en zegt: "papa, ik heb je gemist"![]()
Ik ben helemaal weggesmolten
Kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mogelijk.
Maar ik denk dat je meer spijt hebt als de verf er straks gewoon af bladdert...
Een dag zoals gister, dat zei ik alquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met andere woorden: er is geen goede tijd om dit te doen. Dus dan maar het beste ervan maken en gewoon beginnen?
Zie mijn antwoord van eerderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Een dag zoals gister, dat zei ik al
Meer als een droge zoute hapquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Tellen 2 zakjes Cup-A-Soup in 1 beker als lunch?
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Tellen 2 zakjes Cup-A-Soup in 1 beker als lunch?
quote:Voedingswaarde per mok( 175 ml bereid product):
Energie 280 kJ (65 kcal)
Eiwitten 1,5 g
Koolhydraten 8,0 g
waarvan suikers 0,7 g
Vet 3,0 g
waarvan verzadigd 1,5
Voedingsvezel 0,1 g
Natrium 0,61g
Maar ik heb niet veel hongerquote:
Doe je ook catering?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, ontbijt is klaar. Vandaag maar weer eens een full breakfast.
En als je dan onderweg bent, rij gerust nog iets verder noordwaartsquote:
Ik meld ons kantoor in Zeist gelijk aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, misschien wel iets om te doen als Defensie mij over het hek schopt. Full breakfast gaan cateren bij bedrijven e.d.
ik was laatst danwel vandaag een dag vrij en wist niet wat ik zou gaan doen. Toen was het 12:43 en was ik alweer een half uur de trotse bezitter van een nieuwe fietsquote:
Irritant is dat altijd, veel te veel usernames/passwords die je tegenwoordig moet onthouden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet de antwoorden op de vragen bij Paypal niet meer
Ik wil vandaag wel even testpersoon zijn...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, misschien wel iets om te doen als Defensie mij over het hek schopt. Full breakfast gaan cateren bij bedrijven e.d.
O, maar dat is het minst erge.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:46 schreef Etcetera het volgende:
Ja, vooral nu ik het nodig heb om dat account op te zeggen.
Volgens mij moet je aan een PayPal account altijd een bankrekening of creditcard gekoppeld hebben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Nee, dat heb ik nooit gedaan. Ik had mijn bankrekening gekoppeld. Eens zien of ik dat eraf krijg (zal ook wel niet lukken).
Dan zal er toch nog wel een manier zijn om dat los te krijgen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Te vaak geprobeerd, en nu ben ik dus geblokkeerd
quote:Antwerpenaar onthoofd door losgerukte stroomkabel
wtf Nemquote:Nem en 141.681 anderen vinden dit leuk.
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wil je die naam hier echt plaatsen?
Liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag dat je het gewijzigd had
Heb je ook zo'n zin in een koude regenachtige wandeling in Schotland?
Goed plan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag dat je het gewijzigd had
Heb je ook zo'n zin in een koude regenachtige wandeling in Schotland?
Ik snap de referentie All Stars - LB nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen zin om All Stars te haken voor eigen gebruik?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat hebben 1 zetel partijen voor nut?
Tsja, na 1 zin weet je al wat de bron gaat wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Mark het volgende:
De Canadese rockband Nickelback heeft via een email gedreigd een optreden te geven op het Lowlandsfestival.
http://www.speld.nl/2012/(...)wlands-met-optreden/
Mijn resultaten:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Stemwijzer:
Partij van de Toekomst
PvdaA
PVV
SP
Piratenpartij.
Dat wordt de Piratenpartij
Die kleine partijen heb ik niet meegenomen in het te tonen overzicht...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Mark het volgende:
Ik zit meer in Etcie's richting dan die van IARL en C4
Of om in een bejaardenhuis te zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef iamredleader het volgende:
Het is veulste warm op kantoor om nog te werken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga naar LowLands en ik neem mee![]()
[ afbeelding ]
Spanbandjes FTWquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga naar LowLands en ik neem mee![]()
[ afbeelding ]
Ditquote:
Nouhouhou, ik wil niet op kantoor zijn maar thuisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is vandaag trouwens ook prachtig weer om te schilderen met die bewolking
Oh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Ja, uit 2009, en die link doet het niet meer
lastig. Wel een jurkje voor Tinuviel gevonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je kan het nog goedmaken. Help even verder zoeken!
Had ik ook al gezien, evenals dat dekbed van Etceteraquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
lastig. Wel een jurkje voor Tinuviel gevonden.
http://beslist.fun-en-fee(...)utm_campaign=beslist
en toen was het het weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Hoofdpijn is wel zo goed als verdwenen...
Ja, zo voelt het nu wel eindelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en toen was het het weekend![]()
Zoiets maakte mijn tante altijd voor me toen ik nog klein wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
boodschappen, een vriendin komt vanavond eten en ik ga spinaziepannekoeken maken. Erg lekker![]()
http://www.ah.nl/recepten(...)_sortProperty=rating
Om even terug te komen op gister, jij hebt toch altijd vakantiequote:
Best welquote:
Ik neem de wacht over.quote:
Wil je zeggen dat je zo teut bent dat je het verschil tussen drank en zeepsop niet meer ziet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:26 schreef Soempie het volgende:
Als je aangeschoten bent is alles zo mooi. De bellen uit de bellenblaas, de sterren, het vuurtje.Todat je opeens bellenblaassop in je mond krijgt.
Nee! Het is juist fijn zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Best wel![]()
Ik zou best interesse hebben in een Zweedse verlofregeling![]()
Het vakantieweer mag w.m.b. wel wat minder trouwens, is dat oké?
Je drinkt niet zo vaak hè?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:26 schreef Soempie het volgende:
Als je aangeschoten bent is alles zo mooi. De bellen uit de bellenblaas, de sterren, het vuurtje.Todat je opeens bellenblaassop in je mond krijgt.
dit, want iedere geoefende drinker weet dat je geen bellenblaas langs je bier moet zettenquote:
Een geoefende drinker verspilt sowieso geen tijd aan bellen blazen als er alcohol in de buurt isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit, want iedere geoefende drinker weet dat je geen bellenblaas langs je bier moet zetten
quote:
Precies! Toch zonde. Je moet je avonden goed bestedenquote:
Ik hou alles maar pot dicht en zet zo de plafondwapper aan. Dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je nog een beetje slapen met dit weerCobra?
Oh dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou alles maar pot dicht en zet zo de plafondwapper aan. Dan moet het wel lukken.
quote:
Zal mij benieuwen wat hij over jou komt verklikken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren stond die stoute Nem tegen een hek aan te plassen, terwijl de piskruizen maar vijf meter verderop stonden
Ja maar jij zit in het noorden waar de temperaturen lager zijn en de lucht ongetwijfeld wat schoner. Dit weer vind ik alleen lekker in Frankrijk, de uitlaatgassen zijn killingquote:
Ik heb afgelopen nacht geen oog dichtgedaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja maar jij zit in het noorden waar de temperaturen lager zijn en de lucht ongetwijfeld wat schoner. Dit weer vind ik alleen lekker in Frankrijk, de uitlaatgassen zijn killing(drie keer raden wie er enorm slecht geslapen heeft
)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht geen oog dichtgedaan.
Minstens voorkomen voor de Militaire rechtbank.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]zou dat ontslag op staande voet zijn?
Ik werd er niet eens voor betaaldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht geen oog dichtgedaan.
Woon je zo dicht bij een drukke weg of is de lucht daar zo vies?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja maar jij zit in het noorden waar de temperaturen lager zijn en de lucht ongetwijfeld wat schoner. Dit weer vind ik alleen lekker in Frankrijk, de uitlaatgassen zijn killing(drie keer raden wie er enorm slecht geslapen heeft
)
Ja, ik wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik werd er niet eens voor betaald
Wel zorgen dat je je baard afscheert danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minstens voorkomen voor de Militaire rechtbank.
Allebei een beetje, de lucht in het zuidwesten is minder schoon dan in het noorden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Woon je zo dicht bij een drukke weg of is de lucht daar zo vies?
Ik weet hoe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe weet jij dat Cobra een baard heeft
He wat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht vooral aan dat nieuwsbericht over een amerikaanse moslimsoldaat die niet naar Afghanistan wilde en daarom wat mensen overhoop heeft geknald op de basis. Nu moet ie voor de krijgsraad, maar daar mag ie niet komen met baard die hij heeft laten staan als voorbereiding op de dood(straf).
weet ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht vooral aan dat nieuwsbericht over een amerikaanse moslimsoldaat die niet naar Afghanistan wilde en daarom wat mensen overhoop heeft geknald op de basis. Nu moet ie voor de krijgsraad, maar daar mag ie niet komen met baard die hij heeft laten staan als voorbereiding op de dood(straf).
maar dit levert leukere reacties opquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He wat?![]()
Ik knal geen mensen overhoop om onder een uitzending uit te komen.
Braafquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He wat?![]()
Ik knal geen mensen overhoop om onder een uitzending uit te komen.
en niet kunnen rijden en flauw zijn van de hongerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over baarden gesproken, wij reden gisteren naast een heel klein, afgeragd wit 107´tje met daarin twee volledig uitgedoste moslims met baard, interessante hoofdbeddeking en erg mooi met goud? bewerkte koran op schoot. Hadden ze ook wel nodig denk ik, gezien de rijstijl van de bestuurder
Ik kan niet echt zeggen dat ik blij ben door die post van Ladyblack mbt mijn baard en die dienstweigeraar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar dit levert leukere reacties op
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over baarden gesproken, wij reden gisteren naast een heel klein, afgeragd wit 107´tje met daarin twee volledig uitgedoste moslims met baard, interessante hoofdbeddeking en erg mooi met goud? bewerkte koran op schoot. Hadden ze ook wel nodig denk ik, gezien de rijstijl van de bestuurder
Zo bedoelde ik het niet hoor!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan niet echt zeggen dat ik blij ben door die post van Ladyblack mbt mijn baard en die dienstweigeraar.
dat geloof ik meteen en jij wist mogelijk niet dat C4 een baard heeftquote:
Dat wel, maar het ging juist alléén om de combinatie baard + krijgsraadquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen en jij wist mogelijk niet dat C4 een baard heeft
Dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ie ligt te maffen (en ik gok zomaar dat je hem er niet erg mee beledigd hebt)
"Niet" lijkt mij het juiste antwoord...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe lang zou jij slapen bij 30°C?
Dat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ie ligt te maffen (en ik gok zomaar dat je hem er niet erg mee beledigd hebt)
daar kan ik me denk ik wel iets bij voorstellen. Zo'n beetje het meest beroerde weer er voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Net terug uit Friesland en voor Ophelia: Ook daar was het allejezus heet op het water. Weinig whisky gedronken, want dat leek wel warme thee...
Koele slaapkamer... ben jaloers!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef iamredleader het volgende:
Middagdutje in de koele slaapkamer was prima
Inmiddels koelt het een beetje af, ik ga zo naar de appie wat ijsjes kopen en dan douchen en naar bed
heel allejezus warmquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het zondag en warm ofzo?
Goedemorgen
Lekker geslapen?quote:
checkquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister tot een uur of twee in de tuin zitten borrelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |