Neither do I, maar ik dacht ik breng de LL-stemming er hier ook maar vast in...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zit niet op Lowlands in ieder geval....
Oh ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik woon niet meer in Groningen![]()
Eraser gekeken, slechte film wel
True en ook een extra dag brak zijn, maar het kriebelt wel enormquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheelt je dan in ieder geval een avond dokken...
Ik dacht al, jij hier?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb een vraag open staan in de AKQ, voor het eerst sinds maanden weer eens...
Maakte een nieuw topic voor de SC aan en zag alle MEN-topics daardoor.quote:
Ja zat al 2 uur met de vraag daarvoor te kloten, wilde iets wat zeker snel geraden zou worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakte een nieuw topic voor de SC aan en zag alle MEN-topics daardoor.
Vraag was wel erg makkelijk...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:56 schreef Soempie het volgende:
Bleh, ik had m'n mond moeten houden over die slaaptijden. Vannacht ben ik er denk ik 10 keer uit geweest en heb ik zelf ongeveer 2 a 3 uur geslapen.
En toen ik er wel woonde heb ik nog nooit een aardbeving gevoeld daar, ik woonde te ver van de epi-centra vandaanquote:
Ik heb Nils 2 jaar geleden nog gezien in Duitsland, om precies te zijn in Travemünde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Weet je al wat je met je vrije dag gaat doen?quote:
boodschappen, een vriendin komt vanavond eten en ik ga spinaziepannekoeken maken. Erg lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je al wat je met je vrije dag gaat doen?
Oeh, dat lijkt me inderdaad erg lekker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
boodschappen, een vriendin komt vanavond eten en ik ga spinaziepannekoeken maken. Erg lekker![]()
http://www.ah.nl/recepten(...)_sortProperty=rating
oh ja, je hebt nu je eigen oven en je moeder kijkt niet meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit erover te denken om koekjes te gaan bakken
Lijkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
True en ook een extra dag brak zijn, maar het kriebelt wel enorm![]()
Lijk wel een klein kind
Brownies!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:05 schreef Etcetera het volgende:
Preciesik heb alleen niet alles in huis geloof ik. Even een receptje zoeken
ja, de volumeknop stond daar idd net wat hoger dan op LL/ pinkpopquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
Dynamo daar was toch hele harde muziek??
hapquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
@MM gisteravond was geen werk maar plezier, daar ga ik echt geen overuren voor declareren
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, de volumeknop stond daar idd net wat hoger dan op LL/ pinkpop
file?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal...
je verwacht het idd niet he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:37 schreef B.ertha het volgende:
Neehttp://www.nu.nl/binnenla(...)bij-zoeken-baan.html
Browniesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit erover te denken om koekjes te gaan bakken
Wat mij betreft voeren ze in dat als je niet onder je niveau wilt werken, je gekort wordt. Ja, het is kut, maar dan doe je toch ietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:37 schreef B.ertha het volgende:
Neehttp://www.nu.nl/binnenla(...)bij-zoeken-baan.html
Die weet ik ook nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is goed te doen. We zijn nu bijna bij de dijk.
*waarom doet dat plaatje het nou niet?*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
Wat mij betreft voeren ze in dat als je niet onder je niveau wilt werken, je gekort wordt. Ja, het is kut, maar dan doe je toch ietsals ik niet bij m'n huidige baan had kunnen beginnen, dan was ik toch ook echt werk gaan zoeken wat niet in mijn vakgebied ligt, zoals helpdeskwerk. Dan verdiende ik tenminste iets, had ik een ritme.
Bahen maar klagen over buitenlanders die banen inpikken.
Wist niet dat die ook optraden op LL...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is goed te doen. We zijn nu bijna bij de dijk.
Ik zou pas verbaasd zijn als hij de naam van je werkgever genoemd zou hebbenquote:
Lekker bIjdehand zijn jullie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist niet dat die ook optraden op LL...
Dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren ze in dat als je niet onder je niveau wilt werken, je gekort wordt. Ja, het is kut, maar dan doe je toch ietsals ik niet bij m'n huidige baan had kunnen beginnen, dan was ik toch ook echt werk gaan zoeken wat niet in mijn vakgebied ligt, zoals helpdeskwerk. Dan verdiende ik tenminste iets, had ik een ritme.
Bahen maar klagen over buitenlanders die banen inpikken.
Veel plezier en blijven drinken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker bIjdehand zijn jullie.
Wij zijn er. Nu op zoek naar parkeerplaats en in de rij.
Wrs zo geen internet meer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn auto heeft 3 banken
de voorbank
de achterbank
en de Rabobank
Dankje! Gaan we doen. Het is nu nog lekker vwb temperatuur!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier en blijven drinken!
Dankje!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Veel plezier Diaan, MaJo, Nem en Tim!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |