Kop in het zand is zijn voorkeursstrategiequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volkomen begrijpelijk. Hij heeft schijnbaar nog niet in de gaten hoe erg zijn leven op de kop gezet gaat worden?
De enige reden? Bedoel je dan een kind of de korting?quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, je bent de doelgroep (en voor mij is dit ook de enige reden waarom je in zo'n verschrikkelijk park zou willen zitten)
Mw. MM heeft jarenlang de brochure van Center Parcs gemaakt en kreeg daardoor veel korting. Ben er dus veel geweest, maar zou nu niet zo snel weer die kant op gaan...quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een keer in Center Parcs geweest toen ik klein was. Kan me alleen maar het zwembad herinneren.
kindquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
De enige reden? Bedoel je dan een kind of de korting?
graag gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:17 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp nu ook beter waarom Wiebel er gewoon niet op reageerde toen ik parken aan het bekijken was.
ok, en nu?quote:
Volgens The Weather Channel wordt het hier alleen maar erger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na de middag neemt de regen als het goed is af.
Zou je dan ook even je douche willen dichtdraaien?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, zat met vuurwerk te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |