Kop in het zand is zijn voorkeursstrategiequote:Op zondag 26 augustus 2012 10:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volkomen begrijpelijk. Hij heeft schijnbaar nog niet in de gaten hoe erg zijn leven op de kop gezet gaat worden?
De enige reden? Bedoel je dan een kind of de korting?quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, je bent de doelgroep (en voor mij is dit ook de enige reden waarom je in zo'n verschrikkelijk park zou willen zitten)
Mw. MM heeft jarenlang de brochure van Center Parcs gemaakt en kreeg daardoor veel korting. Ben er dus veel geweest, maar zou nu niet zo snel weer die kant op gaan...quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een keer in Center Parcs geweest toen ik klein was. Kan me alleen maar het zwembad herinneren.
kindquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
De enige reden? Bedoel je dan een kind of de korting?
graag gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:17 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp nu ook beter waarom Wiebel er gewoon niet op reageerde toen ik parken aan het bekijken was.
ok, en nu?quote:
Volgens The Weather Channel wordt het hier alleen maar erger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na de middag neemt de regen als het goed is af.
Zou je dan ook even je douche willen dichtdraaien?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, zat met vuurwerk te spelen
quote:
Zandkoekjes, lekker! Ga je ze ook nog versieren? En zijn ze een beetje gelukt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]slecht
Ik heb net koekjes gebakkenzandkoekjes, want kalm aan beginnen natuurlijk
Ik had niks om ze mee te versierenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zandkoekjes, lekker! Ga je ze ook nog versieren?
Nu 1 geproefd, en die was wel lekkerquote:En zijn ze een beetje gelukt?
Nee, niet echt. Maar dat boeit niet zo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Holy crap C4, dat is niet niks inderdaad. Heb je nog een beetje kunnen slapen?
quote:
Ik heb hem er ook maar weer eens bijgezocht, thnx voor de tipquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
Net de complete "Not the Messiah (he's a very naughty boy)" gezien. Briljant!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
En van een heel ander kaliber: Etc, ik vind het zo leuk om dingetjes als koekjes bakken en dergelijke van je te lezen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera weet natuurlijk alles m.b.t. cookies en stevige bites...
Ik heb met je te doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag maar besteed aan het verder inregelen van onze USA-trip.
Wordt een mooie trip vanaf Orlando langs de vissersplaatsen (oesters en andere schaaldieren...) van de Golf van Mexico, dan omhoog via Alabama en richting Nashville, Tennessee, daarna Halloween vieren bij mw. MM's zus in Cincinnatti en dan weer afzakken via de whiskey distilleerderijen in Kentucky naar Florida, waar we een huis van Nederlandse eigenaren hebben gehuurd, samen met vrienden die die week in Florida aankomen.
Moet alleen nog zo'n 2 maanden wachten...
Daar is weinig reden toe gelukkig, maar nu de boel theoretisch op de rit staat is het ook wel leuk om het in de praktijk te gaan ervaren...quote:
Misschien dat ik er de volgende keer aan denk om foto's te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef LadyBlack het volgende:
En van een heel ander kaliber: Etc, ik vind het zo leuk om dingetjes als koekjes bakken en dergelijke van je te lezen
[..]
2 november is niet heel ver meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog geen deegroller trouwens, of uitsteekvormpjes. Een longdrinkglas werkt ook, voor zowel uitrollen als vormpjes uitsteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |