Jij mist gewoon Dries in gele zwembroekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik zap af en toe en kijk Beat the Best (al zal de reclame wel weer tegelijkertijd komen). De sprongen zijn wel grappig, maar verder is er eigenlijk geen zak aan.
Dan was het wel verleidelijker geweest om te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij mist gewoon Dries in gele zwembroek![]()
Mag je best eerlijk over zijn![]()
Ik mis hem ook
Alsof jij een haar beter bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jonge wat een niveau heeft de gemiddelde TV kijker
Nou ja, de gemiddelde TV kijker bestaat niet. Er keken 1,4 miljoen mensen naar een deel van het programma. Dat is gemiddeld een minuut of 10.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds Big Brother vertel ik op m'n werk al niet meer waar ik zoal naar kijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En hier gaan de gordijnen dicht als sbs aan staat
Moet jij zeggen, jij kijkt op zondagavond naar SBSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Cynix ® het volgende:
En? Was het wat? Vroeg hij retorisch.
Bij Jaap is elke sprong al spectaculairquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de levenloze val à la mud aardappelen werd niet geaccepteerd?
Heerlijk toch, na een week serieus zijn zaterdagavond zo'n achterlijk programma kijken met het verstand op nulquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk toch, na een week serieus zijn
Goed Fokken is serieus werk hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verzet ook nog wat serieus werk naast FOK!ken op werkdagen
Dat is dat ramptoerisme hequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk wil ik (net als jullie) stiekem toch de sprong van Jaap wel zien vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met satire mag je de realiteit naar je eigen hand zetten. En zo kan het gebeuren dat in het lopende seizoen van Sterren Springen op Zaterdag een politicus opduikt. Althans, in de wereld van Koefnoen. Paul Groot of Owen Schumacher kruipt in de huid van CDA-leider Sybrand van Haersma Buma met het verlangen om in zwemslip de duikplank af te gaan. Maar is hij ook ster genoeg voor SBS 6?
http://zappen.blog.nl/avr(...)-in-sterren-springen
altijd goed een CDA er die wordt uitgekleed en op zijn bek gaat
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Haersma Buma in Sterren SpringenZag het gisteren al. Hij werd verder ook door de zeik gehaald. Weet niet meer waar het te zien was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met satire mag je de realiteit naar je eigen hand zetten. En zo kan het gebeuren dat in het lopende seizoen van Sterren Springen op Zaterdag een politicus opduikt. Althans, in de wereld van Koefnoen. Paul Groot of Owen Schumacher kruipt in de huid van CDA-leider Sybrand van Haersma Buma met het verlangen om in zwemslip de duikplank af te gaan. Maar is hij ook ster genoeg voor SBS 6?
http://zappen.blog.nl/avr(...)-in-sterren-springen
altijd goed een CDA er die wordt uitgekleed en op zijn bek gaat
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |