Maak daar maar een dozijn zakken aardappelen van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, hij maakt géén salto. Hij blúft dat-ie een salto gaat maken.
In werkelijkheid zal-ie wel als een zak aardappelen naar beneden vallen.
En met een beetje pech zien we hem in totaal 3x springen neerstorten.... de eerste 'gewone' sprong, zijn deelname aan het EK bommetje en dan nog in de spring-off....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, hij maakt géén salto. Hij blúft dat-ie een salto gaat maken.
In werkelijkheid zal-ie wel als een zak aardappelen naar beneden vallen.
En in de vertraagde herhalingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
En met een beetje pech zien we hem in totaal 3x springen neerstorten.... de eerste 'gewone' sprong, zijn deelname aan het EK bommetje en dan nog in de spring-off....
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het al wel duidelijk is dat dit programma dit jaar de Televizierring zal winnen en misschien ook nog wel een Gouden Roos in Montreux.
Jij mist gewoon Dries in gele zwembroekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Ik zap af en toe en kijk Beat the Best (al zal de reclame wel weer tegelijkertijd komen). De sprongen zijn wel grappig, maar verder is er eigenlijk geen zak aan.
Dan was het wel verleidelijker geweest om te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij mist gewoon Dries in gele zwembroek![]()
Mag je best eerlijk over zijn![]()
Ik mis hem ook
Alsof jij een haar beter bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jonge wat een niveau heeft de gemiddelde TV kijker
Nou ja, de gemiddelde TV kijker bestaat niet. Er keken 1,4 miljoen mensen naar een deel van het programma. Dat is gemiddeld een minuut of 10.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds Big Brother vertel ik op m'n werk al niet meer waar ik zoal naar kijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En hier gaan de gordijnen dicht als sbs aan staat
Moet jij zeggen, jij kijkt op zondagavond naar SBSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Cynix ® het volgende:
En? Was het wat? Vroeg hij retorisch.
Bij Jaap is elke sprong al spectaculairquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de levenloze val à la mud aardappelen werd niet geaccepteerd?
Heerlijk toch, na een week serieus zijn zaterdagavond zo'n achterlijk programma kijken met het verstand op nulquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk toch, na een week serieus zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |