Goed Fokken is serieus werk hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verzet ook nog wat serieus werk naast FOK!ken op werkdagen
Dat is dat ramptoerisme hequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk wil ik (net als jullie) stiekem toch de sprong van Jaap wel zien vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met satire mag je de realiteit naar je eigen hand zetten. En zo kan het gebeuren dat in het lopende seizoen van Sterren Springen op Zaterdag een politicus opduikt. Althans, in de wereld van Koefnoen. Paul Groot of Owen Schumacher kruipt in de huid van CDA-leider Sybrand van Haersma Buma met het verlangen om in zwemslip de duikplank af te gaan. Maar is hij ook ster genoeg voor SBS 6?
http://zappen.blog.nl/avr(...)-in-sterren-springen
altijd goed een CDA er die wordt uitgekleed en op zijn bek gaat
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Haersma Buma in Sterren SpringenZag het gisteren al. Hij werd verder ook door de zeik gehaald. Weet niet meer waar het te zien was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met satire mag je de realiteit naar je eigen hand zetten. En zo kan het gebeuren dat in het lopende seizoen van Sterren Springen op Zaterdag een politicus opduikt. Althans, in de wereld van Koefnoen. Paul Groot of Owen Schumacher kruipt in de huid van CDA-leider Sybrand van Haersma Buma met het verlangen om in zwemslip de duikplank af te gaan. Maar is hij ook ster genoeg voor SBS 6?
http://zappen.blog.nl/avr(...)-in-sterren-springen
altijd goed een CDA er die wordt uitgekleed en op zijn bek gaat
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Nou geloof maar dat zij een smak heeft gevoeldquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb trouwens geen echte smak van Patty gezien. Ze kwam een beetje beroerd terecht, maar dat gold voor de meesten. Tsja, schoonspringen is misschien wel een echte sport.
Dan heeft ze dat mooi verkeerd gedaan, aangezien ze er blijkbaar een whiplash en lichte hersenschudding aan overgehouden heeft.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik zei het vorige week ook, ze maakte een soort holling waardoor ze niet platklapte op het water.
Ze hebben gewoon getraind om net te doen alsof ze helemaal verkeerd terechtkomen.
Ik straks pas, anders heb ik ze al op voordat 'de sterren' weer in het water donderen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Specularium het volgende:
De geloofwaardigheid van Patty en/of SBS heeft vrij weinig te maken met aluminiumfolie.
Maar goed, ik ga even chips halen, want ja.
zoiets ja haha.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich gewoon in het water laat vallen.
Nu al geen zin in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:36 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, wat is het toch ook een kutshow eigenlijk.
Ik weet het wel zeker. Dat gewicht krijgt-ie echt niet in beweging. Hij is niet alleen loodzwaar, hij heeft ook nog eens de conditie van een wijkagent.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich gewoon in het water laat vallen.
Stel je voor dat ie aan het einde van de duikplank gaat staanquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Dat gewicht krijgt-ie echt niet in beweging. Hij is niet alleen loodzwaar, hij heeft ook nog eens de conditie van een wijkagent.
Hoeveel donuts moet je daarvoor eten om 220kg te wordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet het wel zeker. Dat gewicht krijgt-ie echt niet in beweging. Hij is niet alleen loodzwaar, hij heeft ook nog eens de conditie van een wijkagent.
©Willem van Hanegem
Hij is nog niet geweest. Die dwerg zou dit in principe goed moeten kunnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Is Yuri van Gelder al geweest dan? Of is het programma pas sinds vorige week bezig?
Dat is een 3e rangs GTST acteur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Het gaat om Yuri van Gelder, Ralf Mackenbach, Kelly van der Veer, Marian Mudder, Myrthe Mylius, Terror Jaap, Liza Sips, Emile Ratelband en Raynor Arkenbout.
Die kandidaten van vanavond; ik ken Raynor Arkenbout niet.
Dan zal die wel als eerste gaan. Mocht het al fout gaan, is er nog geen man overboord.quote:
Mocht dat fout gaan dan is het een verademing voor de Nederlandse tv-wereld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan zal die wel als eerste gaan. Mocht het al fout gaan, is er nog geen man overboord.
Met als hoogtepunt Jaap die plat op z'n buik valt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:23 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik heb er echt gewoon zin in. Ik gok twee gave sprongen en drie gewonden.
en vervolgens een tsunami veroorzaaktquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt Jaap die plat op z'n buik valt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil dit niet, maar het is sterker dan ik.
Gewoon naakt. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:33 schreef Specularium het volgende:
Tess moet in bikini, op zijn minst.
Als er 1,5 miljoen kijken,..quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
1200 debielen gevonden voor in het publiek
Ik gok op 9 seconden lachen.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
Die Myrthe, dat is toch die met Thomas Berge gaat?
/waaromweetikditnuweer

quote:
Jep. En ik weet het ook!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
Die Myrthe, dat is toch die met Thomas Berge gaat?
/waaromweetikditnuweer
Ze zijn patty vergeten op te ruimenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Palomar het volgende:
er ligt iemand op de bodem van het zwembad!
Het zal je werk maar zijn. Zie je ineens Terror Jaap op je af komen gedokenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Palomar het volgende:
er ligt iemand op de bodem van het zwembad!
Het is en blijft SBS hequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Ja als iemand dat doet gaat hij er toch uit, alleen de slechtsten gaan door.
Of Justine met Concordia en al.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn patty vergeten op te ruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |