Ik heb al bijna een fles Rioja op, maar ik vind het toch erg stom...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
Afl 1: 9quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ze springen niet allemaal en dan wordt het een afvalrace of zo?
Hoe is het dan opgezet?
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Britt is erger. Gaan we ook met z'n allen kijken naar haar echte eigen talkshow?
Maak je een foto danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever een bloemkool door m'n rechterneusgat probeer te proppen.
Dat verwachte ik dus ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
10m![]()
eigenlijk verwacht ik dat hij terug loopt naar de 3 als hij daarboven staat
Ik tik whisky weg. Anders red ik het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hierna reclame, mijn glas is leeg en zonder drank trek ik dit niet veel langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |