Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Het is hier ook verwaarloosbaar hoor, echt zo af en toe paar druppiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Regen? Hier nietWel aardig wat wind.
Succes. Biet is zo schattigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
Laat het maar even droog blijven, ik mot zo over een veld gaan hollen op cursus met Biet
Lekker fris juistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
Laat het maar even droog blijven, ik mot zo over een veld gaan hollen op cursus met Biet
Het Frieschtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Friesland?
Bah...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
We gingen Baloe zijn klitten knippen, doet ie vet hysterisch bij zijn kont. Mo kijken, pus uit zijn anus en bloed.
12:45 naar de DA. Eigen heeft dienst gelukkig.
Dafuq?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Arme Baloe![]()
Ik heb nog over hem gedroomd vannachtWij waren aan het wandelen (yeah right), jouw ene poot was 2x zo dik als de andere maar je liep wel gewoon, en toen was Mo aan het zwemmen in zee met Baloe (die toen overigens meer een soort Sint Bernard was
).
Te slechtquote:
Minder zuipen voor je gaat slapenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Arme Baloe![]()
Ik heb nog over hem gedroomd vannachtWij waren aan het wandelen (yeah right), jouw ene poot was 2x zo dik als de andere maar je liep wel gewoon, en toen was Mo aan het zwemmen in zee met Baloe (die toen overigens meer een soort Sint Bernard was
).
*schuift fles cola light weg*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Minder zuipen voor je gaat slapen
Sterkte met Baloe Q
First you was Like :quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
Gadverrrrrrrrrrrrdamme.Ik ging even Biet nog uitlaten zodat ze niet op het hondencursusveld gaat zitten kakken straks... complete stortbui.
Ieuwwwwww, wat voelt dat toch goor, een natte spijkerbroek.
En toch lachenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
Gadverrrrrrrrrrrrdamme.Ik ging even Biet nog uitlaten zodat ze niet op het hondencursusveld gaat zitten kakken straks... complete stortbui.
lachen is lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uitlachen ja, niet er om lachen
Hopelijk is het straks beter weer anders heb je misschien een Modder-Biet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
Wat kom je doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Hier is het nog droog maar ik ga de plu maar inpakken voor als ik dadelijk naar Den Haag vertrek.
Vandaag toch meet bij jou?quote:
oh...quote:
Niet?quote:
FHF?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Dan ga ik maar naar die andere meet.
Ja, jij mocht niet komen.quote:
Minder drinken voor je gaat slapenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Ik ben de hele ochtend al duizelig
Succes met Baloe, Q!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:56 schreef Qwea het volgende:
Zo, terug.
Idd, anaalklieren weer. Medicatie meegekregen en een injectie.
Consult hoefde ik niet te betalenEnkel de medicijnen
Al de 3de x gewoon he. Gewoon echt te tof.quote:
Hij is deze maand wel heel erg aan het kwakken idd.quote:
Kun je hem ook niet iets weerstand opbouwends geven? Van dokter Vogel of VSM of zo? Dat geven wel meer mensen ook aan dieren toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is deze maand wel heel erg aan het kwakken idd.
Wel onwijs tof jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:03 schreef senesta het volgende:
We werden met Elco ook best wel eens gematst hoor. Hij heeft me ook wel eens gebeld dat iemand zijn hond had moeten laten inslapen en een nog bijna vol doosje schildkliermedicijnen bij hem had ingeleverd. Mocht ik zo komen halen![]()
Toen Elco was overleden heb ik zijn schildklier tabletten aan jou gegeven en de rest van zijn medicijnen heb ik ook weer terug gebracht naar hem omdat ik weet dat hij het dan weer aan iemand kan geven die het kan gebruiken.
Hij heeft ook wel eens medicijnen voor Elco hier thuis gebracht omdat ik met een zieke hond en zieke kinderen zat. Rekening kwam later wel![]()
Ik vind het echt een top dierenarts hoor
Is dat mogelijk ja?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je hem ook niet iets weerstand opbouwends geven? Van dokter Vogel of VSM of zo? Dat geven wel meer mensen ook aan dieren toch?
Ik heb nog nooit groene os aan baloe gegevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:14 schreef senesta het volgende:
Ik heb wel gelezen dat mensen echinaforce van vogel aan de hond gaven en tevreden waren over de resultaten. Er zijn ook speciale middelen voor honden, zoals groene os? Dat heb jij eerder toch ook wel eens gegeven of niet?
Volgens mij heb je mij en Greys nog uit zitten lachen omdat we dachten dat het schoonmaakmiddel was
[SC] #1553 Groenlipmossel, dat werkt als een tiet!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit groene os aan baloe gegevenOf iets van homeopathie. Enkel visoliecapsules en groenlipmossel.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:16 schreef Qwea het volgende:
https://www.dierapotheker(...)Os_2_x_50_ml_flacon/
Zoiets senes??
Je kan het aan de DA vragen als je twijfeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:17 schreef Qwea het volgende:
Ik durf alleen nooit die shit te geven omdat ik niet weet wat het doet
Maar zou je dan zoiets doen wat een drainage is en daarnaast dus die Echinaforce of gewoon alles in 1? Want die drainaige shit is voor 3 weken, Echinaforce kan onbeperkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zoietsKan zeker geen kwaad denk ik.
W lijkt me niet echt het type van homeopathiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kan het aan de DA vragen als je twijfelt
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
W lijkt me niet echt het type van homeopathiejou wel?
Maar 1 vd 2 dus wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:22 schreef senesta het volgende:
[..]
NeeHij moest wel eens lachen om alle spullen die ik voor Elco kocht
![]()
Ik zou niet beiden doen nee, dat lijkt me wat teveel.
ipv een drainage dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:23 schreef senesta het volgende:
Ik zou dan eerder starten met de Echinaforce denk ik. Lijkt me minder belastend voor de hond ook.
Bloody hotquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Friesland?
Bij Elco deed niets iets waar ik hoopte dat het iets zou doen, dat is ook niet helemaal eerlijk denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
dus je had niet het idee dat homeopathie iets deed? Ik wilde net echina dinges gaan halen
O fijn, stelletje sukkelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:50 schreef Cat22 het volgende:
Leuk, onze vrienden van de NS. Blinde meneer wil uitstappen, maar heeft meer tijd nodig. Fluitje gaat, wij gillen en zwaaien met drie man dat hij even moet wachten.... Klats, deur dicht en de meneer mag mee naar Eindhoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
oeh, ff doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
Stemmen jullie mee ajb?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Deze keer hoef je maar 3 liedjes te luisteren namelijk
En wel belangrijk in deze dat zoveel mogelijk mensen stemmen, want het gaat om een grote prijs!
Tof!quote:
Die ene die ik gister op je FB kwakte is tof he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:18 schreef Qwea het volgende:
eeeeeeen, bedankt Greys met je kutlinks.
"ai waaaaant joe toe niet mieeeeeeeeeee"
Dit zal wel weer de hele dag blijven hangen
Die had ik gisteren de hele nacht (ja echt, zodra ik wakker werd wassie er!) in mijn kopquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die ik gister op je FB kwakte is tof he?
Geek in the Pink
Tie tie dieeeeeee
tie tie dieeeeee
Twieeeeeeee tiedediedeliedieeeeeeeeeeee
Ehm. Nee, in principe niet. Afgezien van ws school, waai?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:43 schreef Greys het volgende:
Heb je donderdag 22 nov iets in je agenda staan?
Jij hebt toch een roze blousje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm. Nee, in principe niet. Afgezien van ws school, waai?
wel meer dan 1quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:44 schreef Greys het volgende:
Kadootje voor je...
Wanna be my geek in tha pink?
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb twee kaarten en ik wilde er graag heen met iemand die het heel erg tof vind ook
Dus als je wilt, it's yours.
Welk gedeelte van 'kadootje' begreep je niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
Doe me ff je rek nr en wat je van me krijgt
Welk gedeelte van "doe even normaal" begrijp jij niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'kadootje' begreep je niet?
Ik heb die kaarten al maandenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "doe even normaal" begrijp jij niet?
Ik wil best met je mee, maar je gaat niet die kaart dokken. Doe eem normaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten al maanden
Ik moest alleen nog even zien met wie ik heel hard TWIE DIE DIEEEEEEEEEEEE zou kunnen zingenOmdat diegene het ook tof vindt.
Found her
Mop, kappen, ik heb dat geld maanden geleden al uitgegevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil best met je mee, maar je gaat niet die kaart dokken. Doe eem normaal
Ik heb er nu al zin in
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:50 schreef Greys het volgende:
Hell, zelfs je vent klaagde gister ofzo op Facebook dat ie helemaal gek wordt van je Jason Mraz gedoe thuis
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, kappen, ik heb dat geld maanden geleden al uitgegeven
Je doet mij een plezier om mee te gaan, want ik wilde echt het allerliefst met iemand die de nummers ook tof vindt. Jij spamt ze nu al weken, dus dat zit wel goed
Koop me maar een drankje daar
WIEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
We gaan hem in het echt zien![]()
Laat je me weten hoe de pizza's smaken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
Gewoon je muil dichthouwe zou Joop zeggen!
Ook per DM!
Het antwoord is NEE!!!!
Ik kan heul dan weer staan hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:54 schreef Greys het volgende:
En da's meer dan genoeg dat je er blij mee bent!
En we hebben zitplaatsen voor je brakke poot![]()
ZIN INNNNNNNN![]()
![]()
Ja, maar de dag erna vrijquote:
Thanksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:58 schreef Laysa het volgende:
Leuk voor jullie![]()
Ik denk dat ik straks ook pizza eet...een turkse denk ik
Fa-la-la'squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:46 schreef Qwea het volgende:
Greys
The wonderful thing it does
Because, because
I am the wizard of ooh's and ah's and fa-la-la's
Yeah the Mister A to Z
They say I'm all about the wordplay
Jaaaaaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Fa-la-la's
Mijn lievelingsnrs zijn Life is Wonderful en The Remedy.
Deze dus:
Daaaaaawwwwnnnnnnnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
Deze dan, op 2.20, als ze allebei een trompet 'doen'![]()
Echt zo knap!
Ja, doen! Zonde om niet naar hem te luisterenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:39 schreef Oognip het volgende:
Ik luister ook echt al jaren naar Jason Mrazmaar de laatste tijd luister ik nog amper muziek. Moet het maar eens op gaan pakken
Nog nooit iemand 1 woord zó sexy horen uitsprekenquote:
JFquote:
Oef.quote:
Ooh ja, dat zal ik ongetwijfeld nodig hebben. 1x in de zoveel tijd heb ik er echt schijt (hihi ik zei schijtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef Oognip het volgende:
Succes met je darmen vanavond, Q
Nee, eetsmakelijk en geniet er van!
Die heeft de hond van mijn vader ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef Qwea het volgende:
Greys!
http://www.action.nl/products/view/id/4233/-p/favoritelistid/6
Dat niet iets voor biet?
Er ligt hier nog zo'n kussen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef Qwea het volgende:
Greys!
http://www.action.nl/products/view/id/4233/-p/favoritelistid/6
Dat niet iets voor biet?
Maar Boor wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Er ligt hier nog zo'n kussen.
Van Bink.
En Bink lag er nooit op en Biet ook nooit![]()
En dat bankje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Er ligt hier nog zo'n kussen.
Van Bink.
En Bink lag er nooit op en Biet ook nooit![]()
Uiteraard, hoe raad je het zoquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:25 schreef Oognip het volgende:
Haha wat grappig dat alles wat voor de hond is, Boor zich toe eigentheeft Boor ook een eigen mandje? Zo ja, daar doet hij zeker niks mee?
Ik heb nu voor het eerst dit kitten 'echt' op schoot
[ afbeelding ]
Ooooooohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik ook een happie B&J!?????!!!!
Boeboe!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mo ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Boeboe!
Ik heb net een halve beker van Berry White zitten wegwerken
Die core-versies zijn dan ook wel allemachies lekker!quote:
JF Q, wat een harige armen heb jij!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er via teamviewer jouw account overgenomen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JF Q, wat een harige armen heb jij!
Das Baloequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JF Q, wat een harige armen heb jij!
Oh dat vind ik ook zo lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Holy fuck, had kipfiletjes in spek gerold en op de bbq gemikt
En jouw mossel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
De mosselen van de Lidl (4,99 voor 2 kilo) waren weer zaaaaaaaalig!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:21 schreef sararaats het volgende:
Holy shocking banana Qwea nu heb ik rare beelden in m'n koppie
SPOILER: Yns gedraag jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef Ynske het volgende:
[..]Oh dat? Nee veel ergerSPOILER: Yns gedraag jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet gebeten worden door een mossel die ineens dichtklapt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef Ynske het volgende:
[..]SPOILER: Yns gedraag jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Leek me niet geheel verstandig bij de wondquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
Ik weet daar niet zoveel van.
Wat ik wel weet is dat je je benen moet scheren
Ok ok, daar heb je een puntquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leek me niet geheel verstandig bij de wondwoensdag weer. Links is wel haarvrij
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 01:04 schreef Qwea het volgende:
Is het al 22 nov??of 15 sept? Of 1 sept? Of 25 aug?
linkquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Mijn hemel, er is er eentje al twee dagen uit zijn stekker aan het gaan omdat ie is gequote in het Originele taal- en spelfoutentopicIdioot gewoon.
Ah ja, zelfde generatiequote:
En ze zijn nog goed ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef Laysa het volgende:
Er komen nieuwe afleveringen van Dallas...Mn jaren 70 hartje maakte een heus sprongetje
Geen stapjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Pagan het volgende:
Klopt, zelfde generatie. Met ouders en zusje voor de Philips K9. And this is......Soap!
[ afbeelding ]
Met mij gaan de dingen wel goed, kleine stapjes voorwaardsch
En bij jullie?
Oew, leuk! Daar keek ook iedereen naar destijdsquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef Laysa het volgende:
Er komen nieuwe afleveringen van Dallas...Mn jaren 70 hartje maakte een heus sprongetje
Wat zeg jequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo te lezen ben ik in 40+!
Allemaal de gehoorapparaatjes aan?
Niets, maar je hebt dus wel problemen met lezen?quote:
Waar is mijn leesbril nou weer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niets, maar je hebt dus wel problemen met lezen?
Een lolbroek dan?quote:
Ik hoorde het al van Strega, wat rot voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen stapjesIk rol alleen voorwaarts
Fijn dat er bij jou vooruitgang in zit
quote:
Heb je iets tegen nudisten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een lolbroek dan?
Of ben je een nudist
Mja het is een kwestie van afwachten. Over een maand weer naar de orthopeed en dan krijg ik als het goed is een verwijzing naar Emmerich.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:12 schreef Pagan het volgende:
Ik hoorde het al van Strega, wat rot voor je.
Dan smelt het!quote:
Nou vooruit.. omdat jij het bent..quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten ajb even te stemmen he?![]()
Het zijn maar 3 liedjes om te beluisteren!
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Je mag gewoon in het topic roepen welke je het beste vindt, wie jouw stem krijgt.
Geen moeilijk gedoe met puntenlijstjes e.d.
Toffe foto's, geeft een mooie indruk zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)op-classic-2012.html
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou vooruit.. omdat jij het bent..
Ik heb ook gestemdquote:
Tuurlijk wel! Iedereen die niet weet wie wie is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd
Of mag ik niet
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog even teruggegluurd.. F&F is het volgens mij eens over kandidaat 13..
I gotta figure out the snooze alarmquote:
Ohhhhhhhhhhhquote:
Teksten zijn leuk he?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
I gotta figure out the snooze alarm
I wanna lay in your place till dark
I wanna play in the park, come on
Now let me see your other upper echelon
Mmmm, mmm! Ohmmm!
\o/
*aanzet en goed luistertquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhhhhhhWat een muiltje!
[..]
Teksten zijn leuk he?
Heb je die van Butterfly al eens goed geluisterd/gezien? Die is hawt![]()
*luistert*quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhhhhhhWat een muiltje!
[..]
Teksten zijn leuk he?
Heb je die van Butterfly al eens goed geluisterd/gezien? Die is hawt![]()
Dank jequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Toffe foto's, geeft een mooie indruk zo![]()
Zie dm
ze zijn allemaal goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook
Als ze nou maar niet denken dat dat afgesproken werk is. Nou ja, dat kan iedereen hier terug lezen en navragen
Ik vind 13 zelf ook de fijnste stem hebben trouwens
Maar ik vind het juist tof dat smaken verschillen, dus laat elke F&F SCer inderdaad lekker zelf kiezen, de andere twee zijn ook goed
ik vond die 1ste niet zo goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zijn allemaal goed
maar 13 raakte me meer
Laat dat nou maar ff afhangen van hoe je heen en terug gaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, Greys? Moet ik de 15de nog orgasme maken in het hotel? Dat we allemaal een klein shotglaasje doen?
Of wel juist, dat ze willen meedoen, achtergrondkoortjequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef Oognip het volgende:
De kittens gillen terug terwijl ik aan het zingen benhet wordt me niet in dank afgenomen
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Of wel juist, dat ze willen meedoen, achtergrondkoortje
Ooh maar ik heb niet "allemaal" flessen nodig. Heb ik allang een oplossing voorquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat dat nou maar ff afhangen van hoe je heen en terug gaat
Allemaal flessen meeslepen lijkt me niet echt handig.
Ik heb nog een fles Dropshot. Neem ik die wel mee joh, voor 1 borreltje vooraf
Die is leukquote:
Gooi er een BBQ pic en een bierpic bij en we hebben een ideale kampvuurzangertquote:
quote:
Nog nooit eerder meegemaakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:53 schreef Oognip het volgende:
Flynn eet af en toe de kattenbakkorrels opik weet niet of hij het echt doorslikt, maar hij heeft ze iig af en toe in zijn bekkie. Misschien toch maar houten korrels gaan halen ook al vind ik die niet fijn.
Het is ook doodnormaal, maar inderdaad nog nooit meegemaakt. Ik heb ook altijd wel klontvormend, omdat ik dat veel fijner vind en minder vind stinken. Maar daarom ben ik ook not amused dat hij het eet. Maar goed, zo lang hij het niet doorslikt zal het wel los lopen en anders toch over naar hout.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit eerder meegemaakt?![]()
Dat beschouw ik als doodnormaal (onlogisch, maar doodnormaal) kitten gedrag. Elk nest hier doet dat, vanmorgen zag ik er ook alweer eentje door de kattebak schoffelen.Doorslikken doen ze niet echt, want die korrels zijn VIEIEIEIES, het enige wat af en toe gebeurt is dat er eentje wat rottig klem zit in een bekkie. Maar die vis ik dan eruit en volgens mij lossen ze dat ook zelf op als ik er niet bij ben. Ik hoop het wel voor ze in ieder geval anders zijn het lange dagen.
![]()
Maar daarom wel altijd niet klontvormend kattegrit gebruiken.
Maar dan zou ik echt wel overstappen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook doodnormaal, maar inderdaad nog nooit meegemaakt. Ik heb ook altijd wel klontvormend, omdat ik dat veel fijner vind en minder vind stinken. Maar daarom ben ik ook not amused dat hij het eet. Maar goed, zo lang hij het niet doorslikt zal het wel los lopen en anders toch over naar hout.
Ik ga morgen toch naar het asiel voor spullen dus zal dan meteen houten korrels meenemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan zou ik echt wel overstappen hoor.Klontvormend bindt aan vocht en als hij het eet kan hij het dus veel moeilijker uitspugen (ik moet binnenkort ook afscheid gaan nemen van mijn silicaatgrit voor de mamma
). Dat is zielig voor het mupke maar kan ook gevaarlijk zijn.
En ik ben oprecht verbaasd dat jij het nog nooit hebt meegemaakt. Waarschijnlijk heb ik de rare kittens.
Ik heb korrels, maar die doen precies hetzelfde als hout. Ik HAAAAAT ze.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch naar het asiel voor spullen dus zal dan meteen houten korrels meenemen
En ik heb het echt nog nooit meegemaaktgelukkig ook maar
Ik vind die houten korrels (iets anders hebben ze niet op het asiel behalve klontvormend) echt troep. Als ze hebben geplast verpulvert het hout en kunnen ze lekker door hun eigen pis lopen
Die is ook klontvormend toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb altijd de Biocat Micro en die bevallen me echt heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |