linkquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Mijn hemel, er is er eentje al twee dagen uit zijn stekker aan het gaan omdat ie is gequote in het Originele taal- en spelfoutentopicIdioot gewoon.
Ah ja, zelfde generatiequote:
En ze zijn nog goed ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef Laysa het volgende:
Er komen nieuwe afleveringen van Dallas...Mn jaren 70 hartje maakte een heus sprongetje
Geen stapjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Pagan het volgende:
Klopt, zelfde generatie. Met ouders en zusje voor de Philips K9. And this is......Soap!
[ afbeelding ]
Met mij gaan de dingen wel goed, kleine stapjes voorwaardsch
En bij jullie?
Oew, leuk! Daar keek ook iedereen naar destijdsquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef Laysa het volgende:
Er komen nieuwe afleveringen van Dallas...Mn jaren 70 hartje maakte een heus sprongetje
Wat zeg jequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo te lezen ben ik in 40+!
Allemaal de gehoorapparaatjes aan?
Niets, maar je hebt dus wel problemen met lezen?quote:
Waar is mijn leesbril nou weer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niets, maar je hebt dus wel problemen met lezen?
Een lolbroek dan?quote:
Ik hoorde het al van Strega, wat rot voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen stapjesIk rol alleen voorwaarts
Fijn dat er bij jou vooruitgang in zit
quote:
Heb je iets tegen nudisten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een lolbroek dan?
Of ben je een nudist
Mja het is een kwestie van afwachten. Over een maand weer naar de orthopeed en dan krijg ik als het goed is een verwijzing naar Emmerich.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:12 schreef Pagan het volgende:
Ik hoorde het al van Strega, wat rot voor je.
Dan smelt het!quote:
Nou vooruit.. omdat jij het bent..quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten ajb even te stemmen he?![]()
Het zijn maar 3 liedjes om te beluisteren!
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Je mag gewoon in het topic roepen welke je het beste vindt, wie jouw stem krijgt.
Geen moeilijk gedoe met puntenlijstjes e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |