Minder drinken voor je gaat slapenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Ik ben de hele ochtend al duizelig
Succes met Baloe, Q!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:56 schreef Qwea het volgende:
Zo, terug.
Idd, anaalklieren weer. Medicatie meegekregen en een injectie.
Consult hoefde ik niet te betalenEnkel de medicijnen
Al de 3de x gewoon he. Gewoon echt te tof.quote:
Hij is deze maand wel heel erg aan het kwakken idd.quote:
Kun je hem ook niet iets weerstand opbouwends geven? Van dokter Vogel of VSM of zo? Dat geven wel meer mensen ook aan dieren toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is deze maand wel heel erg aan het kwakken idd.
Wel onwijs tof jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:03 schreef senesta het volgende:
We werden met Elco ook best wel eens gematst hoor. Hij heeft me ook wel eens gebeld dat iemand zijn hond had moeten laten inslapen en een nog bijna vol doosje schildkliermedicijnen bij hem had ingeleverd. Mocht ik zo komen halen![]()
Toen Elco was overleden heb ik zijn schildklier tabletten aan jou gegeven en de rest van zijn medicijnen heb ik ook weer terug gebracht naar hem omdat ik weet dat hij het dan weer aan iemand kan geven die het kan gebruiken.
Hij heeft ook wel eens medicijnen voor Elco hier thuis gebracht omdat ik met een zieke hond en zieke kinderen zat. Rekening kwam later wel![]()
Ik vind het echt een top dierenarts hoor
Is dat mogelijk ja?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je hem ook niet iets weerstand opbouwends geven? Van dokter Vogel of VSM of zo? Dat geven wel meer mensen ook aan dieren toch?
Ik heb nog nooit groene os aan baloe gegevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:14 schreef senesta het volgende:
Ik heb wel gelezen dat mensen echinaforce van vogel aan de hond gaven en tevreden waren over de resultaten. Er zijn ook speciale middelen voor honden, zoals groene os? Dat heb jij eerder toch ook wel eens gegeven of niet?
Volgens mij heb je mij en Greys nog uit zitten lachen omdat we dachten dat het schoonmaakmiddel was
[SC] #1553 Groenlipmossel, dat werkt als een tiet!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit groene os aan baloe gegevenOf iets van homeopathie. Enkel visoliecapsules en groenlipmossel.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:16 schreef Qwea het volgende:
https://www.dierapotheker(...)Os_2_x_50_ml_flacon/
Zoiets senes??
Je kan het aan de DA vragen als je twijfeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:17 schreef Qwea het volgende:
Ik durf alleen nooit die shit te geven omdat ik niet weet wat het doet
Maar zou je dan zoiets doen wat een drainage is en daarnaast dus die Echinaforce of gewoon alles in 1? Want die drainaige shit is voor 3 weken, Echinaforce kan onbeperkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zoietsKan zeker geen kwaad denk ik.
W lijkt me niet echt het type van homeopathiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kan het aan de DA vragen als je twijfelt
Neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
W lijkt me niet echt het type van homeopathiejou wel?
Maar 1 vd 2 dus wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:22 schreef senesta het volgende:
[..]
NeeHij moest wel eens lachen om alle spullen die ik voor Elco kocht
![]()
Ik zou niet beiden doen nee, dat lijkt me wat teveel.
ipv een drainage dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:23 schreef senesta het volgende:
Ik zou dan eerder starten met de Echinaforce denk ik. Lijkt me minder belastend voor de hond ook.
Bloody hotquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Friesland?
Bij Elco deed niets iets waar ik hoopte dat het iets zou doen, dat is ook niet helemaal eerlijk denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
dus je had niet het idee dat homeopathie iets deed? Ik wilde net echina dinges gaan halen
O fijn, stelletje sukkelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:50 schreef Cat22 het volgende:
Leuk, onze vrienden van de NS. Blinde meneer wil uitstappen, maar heeft meer tijd nodig. Fluitje gaat, wij gillen en zwaaien met drie man dat hij even moet wachten.... Klats, deur dicht en de meneer mag mee naar Eindhoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
oeh, ff doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
Stemmen jullie mee ajb?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Deze keer hoef je maar 3 liedjes te luisteren namelijk
En wel belangrijk in deze dat zoveel mogelijk mensen stemmen, want het gaat om een grote prijs!
Tof!quote:
Die ene die ik gister op je FB kwakte is tof he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:18 schreef Qwea het volgende:
eeeeeeen, bedankt Greys met je kutlinks.
"ai waaaaant joe toe niet mieeeeeeeeeee"
Dit zal wel weer de hele dag blijven hangen
Die had ik gisteren de hele nacht (ja echt, zodra ik wakker werd wassie er!) in mijn kopquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene die ik gister op je FB kwakte is tof he?
Geek in the Pink
Tie tie dieeeeeee
tie tie dieeeeee
Twieeeeeeee tiedediedeliedieeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |