Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Het is hier ook verwaarloosbaar hoor, echt zo af en toe paar druppiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Regen? Hier nietWel aardig wat wind.
Succes. Biet is zo schattigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
Laat het maar even droog blijven, ik mot zo over een veld gaan hollen op cursus met Biet
Lekker fris juistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef Greys het volgende:
Laat het maar even droog blijven, ik mot zo over een veld gaan hollen op cursus met Biet
Het Frieschtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Friesland?
Bah...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
We gingen Baloe zijn klitten knippen, doet ie vet hysterisch bij zijn kont. Mo kijken, pus uit zijn anus en bloed.
12:45 naar de DA. Eigen heeft dienst gelukkig.
Dafuq?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Arme Baloe![]()
Ik heb nog over hem gedroomd vannachtWij waren aan het wandelen (yeah right), jouw ene poot was 2x zo dik als de andere maar je liep wel gewoon, en toen was Mo aan het zwemmen in zee met Baloe (die toen overigens meer een soort Sint Bernard was
).
Te slechtquote:
Minder zuipen voor je gaat slapenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Arme Baloe![]()
Ik heb nog over hem gedroomd vannachtWij waren aan het wandelen (yeah right), jouw ene poot was 2x zo dik als de andere maar je liep wel gewoon, en toen was Mo aan het zwemmen in zee met Baloe (die toen overigens meer een soort Sint Bernard was
).
*schuift fles cola light weg*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Minder zuipen voor je gaat slapen
Sterkte met Baloe Q
First you was Like :quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
Gadverrrrrrrrrrrrdamme.Ik ging even Biet nog uitlaten zodat ze niet op het hondencursusveld gaat zitten kakken straks... complete stortbui.
Ieuwwwwww, wat voelt dat toch goor, een natte spijkerbroek.
En toch lachenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
Gadverrrrrrrrrrrrdamme.Ik ging even Biet nog uitlaten zodat ze niet op het hondencursusveld gaat zitten kakken straks... complete stortbui.
lachen is lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uitlachen ja, niet er om lachen
Hopelijk is het straks beter weer anders heb je misschien een Modder-Biet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:35 schreef Greys het volgende:
Wat kom je doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Hier is het nog droog maar ik ga de plu maar inpakken voor als ik dadelijk naar Den Haag vertrek.
Vandaag toch meet bij jou?quote:
oh...quote:
Niet?quote:
FHF?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Dan ga ik maar naar die andere meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |