Toffe foto's, geeft een mooie indruk zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:34 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)op-classic-2012.html
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou vooruit.. omdat jij het bent..
Ik heb ook gestemdquote:
Tuurlijk wel! Iedereen die niet weet wie wie is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd
Of mag ik niet
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog even teruggegluurd.. F&F is het volgens mij eens over kandidaat 13..
I gotta figure out the snooze alarmquote:
Ohhhhhhhhhhhquote:
Teksten zijn leuk he?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
I gotta figure out the snooze alarm
I wanna lay in your place till dark
I wanna play in the park, come on
Now let me see your other upper echelon
Mmmm, mmm! Ohmmm!
\o/
*aanzet en goed luistertquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhhhhhhWat een muiltje!
[..]
Teksten zijn leuk he?
Heb je die van Butterfly al eens goed geluisterd/gezien? Die is hawt![]()
*luistert*quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhhhhhhWat een muiltje!
[..]
Teksten zijn leuk he?
Heb je die van Butterfly al eens goed geluisterd/gezien? Die is hawt![]()
Dank jequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Toffe foto's, geeft een mooie indruk zo![]()
Zie dm
ze zijn allemaal goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook
Als ze nou maar niet denken dat dat afgesproken werk is. Nou ja, dat kan iedereen hier terug lezen en navragen
Ik vind 13 zelf ook de fijnste stem hebben trouwens
Maar ik vind het juist tof dat smaken verschillen, dus laat elke F&F SCer inderdaad lekker zelf kiezen, de andere twee zijn ook goed
ik vond die 1ste niet zo goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zijn allemaal goed
maar 13 raakte me meer
Laat dat nou maar ff afhangen van hoe je heen en terug gaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, Greys? Moet ik de 15de nog orgasme maken in het hotel? Dat we allemaal een klein shotglaasje doen?
Of wel juist, dat ze willen meedoen, achtergrondkoortjequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef Oognip het volgende:
De kittens gillen terug terwijl ik aan het zingen benhet wordt me niet in dank afgenomen
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Of wel juist, dat ze willen meedoen, achtergrondkoortje
Ooh maar ik heb niet "allemaal" flessen nodig. Heb ik allang een oplossing voorquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat dat nou maar ff afhangen van hoe je heen en terug gaat
Allemaal flessen meeslepen lijkt me niet echt handig.
Ik heb nog een fles Dropshot. Neem ik die wel mee joh, voor 1 borreltje vooraf
Die is leukquote:
Gooi er een BBQ pic en een bierpic bij en we hebben een ideale kampvuurzangertquote:
quote:
Nog nooit eerder meegemaakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:53 schreef Oognip het volgende:
Flynn eet af en toe de kattenbakkorrels opik weet niet of hij het echt doorslikt, maar hij heeft ze iig af en toe in zijn bekkie. Misschien toch maar houten korrels gaan halen ook al vind ik die niet fijn.
Het is ook doodnormaal, maar inderdaad nog nooit meegemaakt. Ik heb ook altijd wel klontvormend, omdat ik dat veel fijner vind en minder vind stinken. Maar daarom ben ik ook not amused dat hij het eet. Maar goed, zo lang hij het niet doorslikt zal het wel los lopen en anders toch over naar hout.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit eerder meegemaakt?![]()
Dat beschouw ik als doodnormaal (onlogisch, maar doodnormaal) kitten gedrag. Elk nest hier doet dat, vanmorgen zag ik er ook alweer eentje door de kattebak schoffelen.Doorslikken doen ze niet echt, want die korrels zijn VIEIEIEIES, het enige wat af en toe gebeurt is dat er eentje wat rottig klem zit in een bekkie. Maar die vis ik dan eruit en volgens mij lossen ze dat ook zelf op als ik er niet bij ben. Ik hoop het wel voor ze in ieder geval anders zijn het lange dagen.
![]()
Maar daarom wel altijd niet klontvormend kattegrit gebruiken.
Maar dan zou ik echt wel overstappen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook doodnormaal, maar inderdaad nog nooit meegemaakt. Ik heb ook altijd wel klontvormend, omdat ik dat veel fijner vind en minder vind stinken. Maar daarom ben ik ook not amused dat hij het eet. Maar goed, zo lang hij het niet doorslikt zal het wel los lopen en anders toch over naar hout.
Ik ga morgen toch naar het asiel voor spullen dus zal dan meteen houten korrels meenemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan zou ik echt wel overstappen hoor.Klontvormend bindt aan vocht en als hij het eet kan hij het dus veel moeilijker uitspugen (ik moet binnenkort ook afscheid gaan nemen van mijn silicaatgrit voor de mamma
). Dat is zielig voor het mupke maar kan ook gevaarlijk zijn.
En ik ben oprecht verbaasd dat jij het nog nooit hebt meegemaakt. Waarschijnlijk heb ik de rare kittens.
Ik heb korrels, maar die doen precies hetzelfde als hout. Ik HAAAAAT ze.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch naar het asiel voor spullen dus zal dan meteen houten korrels meenemen
En ik heb het echt nog nooit meegemaaktgelukkig ook maar
Ik vind die houten korrels (iets anders hebben ze niet op het asiel behalve klontvormend) echt troep. Als ze hebben geplast verpulvert het hout en kunnen ze lekker door hun eigen pis lopen
Die is ook klontvormend toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb altijd de Biocat Micro en die bevallen me echt heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |