Maar de rookmelders liggen toch wel onder het bed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef espri het volgende:
maar niet van tellsel dus maar gratis en voor niets gekregen bij een pakket rookmelders
onder mijn bed verstop ik niets, zelfs geen stofvlokjes
nee de rookmelders niet maar wel de rolladder dus ik jok een klein beetjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar de rookmelders liggen toch wel onder het bed?
ook dan kan je bach gebruiken, is plantaardig en kan geen kwaad, ik hoop voor je dat je er snel vanaf bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
@ espri, er zijn maandag 3 vullingen vervangen, en volgens de tandarts kan deze pijn nog wel even aanhouden de vullingen moeten "zetten" en zolang het geen bonzende pijn is moet ik maar gewoon pcm innemen aldus de smoelensmid
oh dan ga ik morgen eens even op zoekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef espri het volgende:
[..]
ook dan kan je bach gebruiken, is plantaardig en kan geen kwaad, ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent
Hmmz, da's minder..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef espri het volgende:
waarschijnlijk aan het werk dit weekend
hoi Belle
aangenaamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, da's minder..
Wat doe je verder dan, als je in het weekend werkt?
Aangenaam trouwens..
Ik heb morgenmiddag een motorrit op de planning staan in de buurt van Gorinchem en daarna een BBQ. Dus ik hoop een beetje mazzel te hebben met het weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
morgenmiddag nog even helpen met poetsen bij een vriend van ons, en daarna lui luier luist op de bank dvd's kijken
en jij jk1982
Qua weer wordt het idd erg spannend dan. Zondag hoef je zoiets al niet eens te proberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een motorrit op de planning staan in de buurt van Gorinchem en daarna een BBQ. Dus ik hoop een beetje mazzel te hebben met het weer
Ach, een buitje af en toe vind ik ook niet erg, maargoed.. ik kijk morgen wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Qua weer wordt het idd erg spannend dan. Zondag hoef je zoiets al niet eens te proberen
Ah, bezig bijtje dus..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef espri het volgende:
ik werk trouwens OOK in het weekend,
ik zorg voor pasbevallen mama,s en nieuwbakken baby,s dus dat kan tussen de 6 en 10 dagen achter elkaar liggen dat ik dan bezig ben
Goed bezig.. ik drink maar weinig wijn eerlijk gezegd.. Veel te weinigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
yep, ook ik werk voor de broodnodige boterham (en een lekker wijntje)
Proost. * Rucky biertje pakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
yep, ook ik werk voor de broodnodige boterham (en een lekker wijntje)
dus feestje over een uurtje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 morgen haar verjaardag viert
ah op die manier, dan nog van harte met je kwartje zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee ben al jarig geweest16-08
Maar vier het morgen
Dankquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:58 schreef espri het volgende:
[..]
ah op die manier, dan nog van harte met je kwartje zijn
Die is wel echt tof jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
Hide and Seek op RTL5.
Maar die heb ik A) al gezien en hij is B) al 20min aan de gang.
Wel een goede film..
hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef espri het volgende:
[..]
hmm toch nog niet zo oud dus, ik mag nog ff opblijven
Creepy..quote:
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef espri het volgende:
[..]
noem het maar de oudere jongeren maar ik hang nog net niet in een bushokje
hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Creepy..
[..]
Gelukkig maar.. :S
[ afbeelding ]
hahahahaha nee oke dan ben ik toch minder oudje hoor brrrquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Creepy..
[..]
Gelukkig maar.. :S
[ afbeelding ]
slaap lekker! en kijk uit voor overstekende drempelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:21 schreef espri het volgende:
maar ga nu wel mn rollatoroppakken om richting mn mandje te verhuizen, wie weet morgen een drukke dag, slaap lekker allen
Het is morgen. Feestje dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee ben al jarig geweest16-08
Maar vier het morgen
Dat lijkt mij ook het beste,quote:
Ik heb helaas geen vliegtuig voor je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:35 schreef Pulver het volgende:
Doe maar een biertje...
Ben verdomme weer me vliegtuig kwijt!
Waar dan wel in?quote:
Morge, kopje thee?quote:
Ook goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, voor over 1.5 uur bij de koffie
Kijk eens Ingrid, hij heeft wél een snackoventje.quote:
gewoon te koop bij de marskramer nog hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk eens Ingrid, hij heeft wél een snackoventje.
(We zoeken ons rot naar zo'n ding, lijkt wel of ze niet meer gemaakt worden)
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
gewoon te koop bij de marskramer nog hoor
sorry, ik heet geen Ingrid
oke ik snap hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Klopt, maar ik heb daar geen 30,- voor over. In het verleden waren ze 15,-, max 20,-
quote:
hey bekende tafelquote:
en een magnetron combi dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Een gewone oven wil ook wel. Alleen jammer dat ik die niet tegelijk aan kan hebben met de waterkoker/senseo. Dan knalt de stop eruit.
zal hetzelfde probleem geven, die vraagt evenveel vermogen als een gewone oven. als ze het probleem op wil lossen moet er een extra keukengroep worden aangelegd.quote:
Huh? Wat zit er dan allemaal op die groep? Ik heb hier de koelkast, de senseo, de wasmachine, de combimagentron en de wasdroger op 1 en dezelfde groep zitten. Alleen voor de vaatwasser is er toen een groep bijgezet, die heeft zijn eigen groepje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Een gewone oven wil ook wel. Alleen jammer dat ik die niet tegelijk aan kan hebben met de waterkoker/senseo. Dan knalt de stop eruit.
Da's een combi magnetronquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk eens Ingrid, hij heeft wél een snackoventje.
(We zoeken ons rot naar zo'n ding, lijkt wel of ze niet meer gemaakt worden)
Oh.......dacht serieus een snackoventje te zien.quote:
Het is gewoon ánders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:24 schreef Merlijn het volgende:
Ik vind de magie van Disney de laatste tijd wel achteruit gegaan trouwens...
[ afbeelding ]
Maar ik ben net te brak om te zien wat.quote:
Ja das hier ook zo, maar ik kan de wasmachine laten draaien, terwijl ik patat bak in de vetpan \en de oven aan heb staan (en de koelkast, maar die staat altijd aan) en dat lijkt me toch ook best wel veel? Maar hier knalt er nooit iets uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:20 schreef vannelle het volgende:
Ik heet ook geen Ingrid maar ken de situatie wel:
In principe werkt alles wel alleen kan niet alles tegelijk aan.
Op die groep zit heel de keuken en daar staan best veel electriciteitvretertjes.
Geen aparte dingen maar het is qua vermogen een optelsommetje en dat kan best hard gaan.
Is gewoon ff opletten wat je aan zet.
als het goed is (!) staat je wasmachine op een eigen (natte) groep. als dat niet zo is, ben je redelijk gevaarlijk bezigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das hier ook zo, maar ik kan de wasmachine laten draaien, terwijl ik patat bak in de vetpan \en de oven aan heb staan (en de koelkast, maar die staat altijd aan) en dat lijkt me toch ook best wel veel? Maar hier knalt er nooit iets uit?
Nu je dat zo zegt: Zal eens naar de stoppenkast kijken, wie weet zit er 10 ipv 16A in om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das hier ook zo, maar ik kan de wasmachine laten draaien, terwijl ik patat bak in de vetpan \en de oven aan heb staan (en de koelkast, maar die staat altijd aan) en dat lijkt me toch ook best wel veel? Maar hier knalt er nooit iets uit?
Ik geloof nooit dat Merlijn deze foto zelf heeft gemaakt dus het is niet zijn schuld, don't shoot the messenger.quote:
Maar maar maar hij verpest mijn Disney droomquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Merlijn deze foto zelf heeft gemaakt dus het is niet zijn schuld, don't shoot the messenger.
Daar begon jij zelf mee met dat Belle plaatje laatst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar maar maar hij verpest mijn Disney droom![]()
Nee, die van z'n tafel die heeft ie wel zelf gemaakt
Die was cool!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar begon jij zelf mee met dat Belle plaatje laatst.
Nee, die van net vond ik niet cool en dat ik alles van Merlijn cool vind is ook niet waarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:42 schreef Rucky het volgende:
Daar kan ik niet tegenop, jij vindt alles van Merlijn cool al zou hij een zwart vierkantje posten.
Heb je die nog ergens? Kan em zo snel niet terug vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die was cool!!Kwam overigens ook van Merlijn volgens mij
Ik kan niet kiezen dus ik neem van elke één.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 koffie, thee en taart neerzet:
* Aardbeienslagroom
* Appelkruimel
* Perzikroom
* Vanilleslagroom
Pak maar waar je een stuk van wil hebben
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 koffie, thee en taart neerzet:
* Aardbeienslagroom
* Appelkruimel
* Perzikroom
* Vanilleslagroom
Pak maar waar je een stuk van wil hebben
dat kan ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen dus ik neem van elke één.
why??quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:06 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn maar even naar de halfords is gecrosst...
motorhoes halen...quote:
Doe niet zo nieuwsgierig.quote:
Dan pluk je er een van marktplaats, of van de rommelmarkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Klopt, maar ik heb daar geen 30,- voor over. In het verleden waren ze 15,-, max 20,-
quote:
Dat valt tegen, ik zat daar ook aan te denken en ze zijn er vanaf 50 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:03 schreef Papabear het volgende:
Zo'n ding bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Kijkshop heeft ze volgens mij nog wel voor 1 of 2 tientjes
We zijn ook lief.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja klopt. Die wij zagen was een mini variant, waar net 1 klein broodje in past.
Maar goed, het is echt geen ramp, zo vaak eet ik niet afbakbroodjes.
Lief dat er wordt meegedacht!
Ja zoiets zoek ik, een simpel ding voor afbakbroodjes ed. Maar voorlopig wil het wel in de oven, duurt alleen lang met opwarmen enzo.quote:
Die heeft met drie tennisballen in de droger gezetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:19 schreef Ehhe het volgende:
Hee PB, hoe is het met je donzen dekbed afgelopen eigenlijk?
Ah mooizoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die heeft met drie tennisballen in de droger gezetenIs niet meer helemaal perfect geworden, maar het is prima te doen
Nog bedankt voor de tip
quote:
Nadeel van die kleine dingen vind ik altijd dat er net niks in pastquote:
Klopt. Maar voor 1 of 2 saucijzenbroodjes op te warmen b.v. zijn ze echt ideaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nadeel van die kleine dingen vind ik altijd dat er net niks in past
Ja maargoed, dat kan in een gewone oven ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor 1 of 2 saucijzenbroodjes op te warmen b.v. zijn ze echt ideaalJuist omdat ze zo klein zijn, zijn ze binnen no time loeiheet
Om broodjes te bakken vind ik ze weer minder, omdat ze niet echt geschikt zijn om te bakken (binnenkant vaak nog 'rauw' en buitenkant te donker en hard).
Ik doe ook alles in de gewone oven hoor. De opwarmtijd neem ik maar voor liefquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja maargoed, dat kan in een gewone oven ookDan moet je alleen wat langer wachten..
* Papabear dekbed buiten ophangtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef maffemuts het volgende:
Soms kleven de veertjes aan elkaar bij vocht, als t nou vd week weer droog is even buiten hangen in de wind. Drogerlucht is erg droog en veroorzaakt weer statisch electrischiteit wat ook weer 'plakt' daarom mag je een donzendekbed max strijkdroog drogen in de droger en de rest aan de deur ;-)
Wij hebben een oven uit het jaar 0, geweldig dingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik doe ook alles in de gewone oven hoor. De opwarmtijd neem ik maar voor lief
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wij hebben een oven uit het jaar 0, geweldig ding. Als de cv uitvalt kunnen we het gasstel in de kamer zetten met de oven aan als verwarming
Staat zelfs op de oven!quote:
Ojee, daar gaan we weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef Rucky het volgende:
Ik had gisteravond nog wat sensatie in de straat.
Brandweer rukt groots uit voor balkonbrandje
Alweer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef Rucky het volgende:
Zit 'm nu net pas echt door te lezen. Wat een kutberichtje zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef Rucky het volgende:
Ik vroeg me al af waar je bleef...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:06 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zit 'm nu net pas echt door te lezen. Wat een kutberichtje zeg
Nieuwsberichten van nieuwsposters moeten nog wel goedgekeurd worden voordat ze geplaatst mogen worden. En nieuwswaarde? Gelukkig is de brand met een sisser afgelopen, een uitslaande brand had nogal gevolgen gehad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:20 schreef Inlognaam het volgende:
Hier ben ik dus
Nee, maar serieus... d'r berichten zijn doorgaans best aardig geschreven, maar nu pas lees ik 'm echt door en denk ik 'nou...eigenlijk best wel opgeklopte en verkapt ik-was-erbij- non-news'. Maar hey, alles beter dan Djeez' berichten en doorgaans zijn ze toch beter geschreven dan andere berichtjes.
Meest jammere is nog dat Rucky het mooiste onscherp op de foto zet: die blondine in uniform had ik best wat prominenter in beeld gekund
Maar die zal wel in groot formaat opgeslagen staan op de Rucktablet.
Edit: reacties op frontpagebericht dus na deze post gelezen
Het was wel een leuke manier om te zien hoe een "nieuws" item op de fp komt. En het nieuws en de reacties daarop zijn leuk om te lezen op Fok maar voor het echte nieuws gebruik ik de fp ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vond het maar gewoon een bericht met een hoop nutteloze vermeldingen en omschrijvingen. Maar ik ben blij voor DJMO dat nota bene zij als ondergetekende (Bron: Fok!, Foto's Rucky) de agent aan heeft gesproken waar een hoop onzin uitkwam en dat wij van dat heugdelijke feit mochten weten.
Maar het is wat Maffemuts zegt: grootste gedeelte van die berichten is crap en op een zgn. 'leuke' manier geschreven. En dat doet DJMO dus niet gelukkig want voor zover ik kan herinneren zijn haar berichten over het algemeen toch serieuser geschreven dan veel andere berichten, die nog weleens gefingeerd leuk moeten overkomen.
Die blondine van de politie mag er toch wel wezen. Van dat blauw mag er wel meer op straat
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Staat zelfs op de oven!Is nog van familie van J geweest en is al 'n generatie of 3 in gebruik
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Ehhe het volgende:
Spuit elf.
Rucky, ik snap niet helemaal waarom je die link nog een keer post alsof het nieuw is. Gister hadden je dat ook al gedaan
zo, even tijd om te reageren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vond het maar gewoon een bericht met een hoop nutteloze vermeldingen en omschrijvingen. Maar ik ben blij voor DJMO dat nota bene zij als ondergetekende (Bron: Fok!, Foto's Rucky) de agent aan heeft gesproken waar een hoop onzin uitkwam en dat wij van dat heugdelijke feit mochten weten.
Maar het is wat Maffemuts zegt: grootste gedeelte van die berichten is crap en op een zgn. 'leuke' manier geschreven. En dat doet DJMO dus niet gelukkig want voor zover ik kan herinneren zijn haar berichten over het algemeen toch serieuser geschreven dan veel andere berichten, die nog weleens gefingeerd leuk moeten overkomen.
Die blondine van de politie mag er toch wel wezen. Van dat blauw mag er wel meer op straat
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooj wat heb ik haat aan die adje! Doe ff fucking normaal!!!
Oh altijd fijn zulke dingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook weer thuis is met hummel.
weer een momentje wat moet ik hiermee: Vannacht had ze last van een mug en is een keer of twee gestoken. Dus vandaag de azaron maar uitgehaald en ter preventie anti muggenrommel. Staat ze te protesteren dat ze het anti-spul niet wilt en dat de azaron prikt. Tja dame, het is het een of het ander.
Gaat ze een partij stennis schoppen...
Mjah. Aan de ene kant wilde ze dat ik er iets aan deed, maar toen ik dat deed, was het ook weer niet goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh altijd fijn zulke dingen. Bij mij hielp dat spul vroegah ook allemaal niet en maakte het alleen maar erger
. Was ze nu boos dan dat je het wilde smeren?
Haha irritant! Vrouwen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah. Aan de ene kant wilde ze dat ik er iets aan deed, maar toen ik dat deed, was het ook weer niet goed
Met een wat gedrenkt in keukenazijn muggebeten aantippen. En de azaron op pyama stempelen. (Citroenkaarsje uurtje voor het naar bed gaan laten branden geeft ongv net zoveel preventie btw) doe geen antimuggenstekker, kinderen (en hoogsensitieve volwassenen) worden er knettergek van en krijgen hoofdpijn van de gehoorde toonhoogte en slapen dusiet/nauwelijks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook weer thuis is met hummel.
weer een momentje wat moet ik hiermee: Vannacht had ze last van een mug en is een keer of twee gestoken. Dus vandaag de azaron maar uitgehaald en ter preventie anti muggenrommel. Staat ze te protesteren dat ze het anti-spul niet wilt en dat de azaron prikt. Tja dame, het is het een of het ander.
Gaat ze een partij stennis schoppen...
Al dans ik de chachacha, dan is het momenteel nog niet goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Met een wat gedrenkt in keukenazijn muggebeten aantippen. En de azaron op pyama stempelen. (Citroenkaarsje uurtje voor het naar bed gaan laten branden geeft ongv net zoveel preventie btw) doe geen antimuggenstekker, kinderen (en hoogsensitieve volwassenen) worden er knettergek van en krijgen hoofdpijn van de gehoorde toonhoogte en slapen dusiet/nauwelijks.
Dan zou ik het ook gewoon niet doen. Het is of dat, of lekgeprikt wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Al dans ik de chachacha, dan is het momenteel nog niet goed
Die slaapt net zo onrustig als ik: het ding zou het geen uur overleven...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook gewoon niet doen. Het is of dat, of lekgeprikt worden. Zou ze een klamboe niet leuk vinden?
Dan heeft het weinig zin jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die slaapt net zo onrustig als ik: het ding zou het geen uur overleven...
Gelukkig is Fok! nieuws geen belangrijk nieuws.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Een simpel brandje is wat mij betreft nieuws voor het plaatselijke sufferdje, niet voor een landelijke site.
Had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok! nieuws geen belangrijk nieuws.
@DJMO, meeste stukjes van jouw hand zijn idd beter geschreven dan deze. Ik vond het gewoon een waardeloos geschreven stukje, ongeacht wie het geschreven heeft.
Net even met stukjes SBS6 gekeken. Wat een ontzettend trieste show is dat Sterren springen...
Omgquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb sterren springen gekeken
Vanmiddag las ik dat de kijkcijferstrijd vanavond zou gaan tussen Ned1, RTL4 en SBS6...quote:
Ah, nog 1 a 2 weken en dan is het weer van de buis af. Hoop ik...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ook Sterren Springen zitten kijken.. min of meer verplicht, Susanne wou het zienSnap alleen niet dat Liesbeth (wtf) Kamerling mag blijven ten koste van Jody Bernal. De jury gaf hem eerst een hogere score, en in de JumpOff (Wtf..) kicken ze hem er uit?
Enniewee, volgende week alleen maar de eerste helft verplicht mee kijken, dame mocht kiezen, of vrijdag de Voice of Holland, of zaterdag Sterren Springen. Ze gaat dus voor Nick en Simon en Van Velzen
Ja, het was erg rustig, 2 vriendinnen die nog last minute zich afmeldden, maar goed, met 5 dames en een baby was het erg gezellig gisteravond. Gistermiddag was het ook niet heel druk (rustiger dan normaal) met max. 20 man in de kamerquote:
Klinkt als een geslaagde dag. Leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, het was erg rustig, 2 vriendinnen die nog last minute zich afmeldden, maar goed, met 5 dames en een baby was het erg gezellig gisteravond. Gistermiddag was het ook niet heel druk (rustiger dan normaal) met max. 20 man in de kamer
Nu alles opruimen in de woonkamer enzo, gelukkig geen rommel
Doe mij maar een biertje.quote:
Bakkie pinda's en toostje brie erbij?quote:
oi, je kent mn smaakquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bakkie pinda's en toostje brie erbij?
Nee ik kan heel goed gokken. Alleen niet als het om geld gaat.quote:
Zeker maar ik krijg er zo ook al een van DJMO denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef espri het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik kan heel goed gokken. Alleen niet als het om geld gaat.
[/dat herken ik wel ja.
dan gok ik dat jij er zo nog wel 1 lust?
een beetje vent drinkt door zonder moeitequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker maar ik krijg er zo ook al een van DJMO denk ik.
Ik voel me niet zoveel vent vandaag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
een beetje vent drinkt door zonder moeite
wat een nare dingen zeg, sterktequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Gaat weer lekker deze week. Mijn pa gaat wegens hartproblemen volgende week onder het mes en ik word net gebeld door vrouw van maat van me of ik zijn operationele zaken kan overnemen morgen want hij ligt op de hartbewaking...
Wat hangt er in de lucht deze week?
Sterkte ermee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Gaat weer lekker deze week. Mijn pa gaat wegens hartproblemen volgende week onder het mes en ik word net gebeld door vrouw van maat van me of ik zijn operationele zaken kan overnemen morgen want hij ligt op de hartbewaking...
sterkte!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Ai. Niet jouw week dus... Veel sterkte!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Sterktequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Ik zit in de trein van Alkmaar naar huis en de accu is 9% vol.quote:
Dat wordt een lange stille reis voor je danquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit in de trein van Alkmaar naar huis en de accu is 9% vol.
Geen idee, is een school in Lelystadquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
witte trui met rode en blauwe bies?
En de rietlanden? waarom komt die naam mij zo bekend voor?
Dan heb ik ook goed gegokt.quote:
Welnee, ik lijk wel een aap!quote:
Oeps! En hoe lang moet je nog?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit in de trein van Alkmaar naar huis en de accu is 9% vol.
Nouzegquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Welnee, ik lijk wel een aap!
En met dat vestje aan op een oude opa.
Maar de Justin Bieber look zat er toen al in!quote:
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar de Justin Bieber look zat er toen al in!
Ik ben gewoon een trendsetter!!!
Het is dat ik destijds niet aan sex deed.quote:
Ik ben er bijna, ik kon met de fyra mee.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef Pulver het volgende:
Ja, maar niet met deze klas.
Bovenste rijtje van links (6de) is Monique.
Mooi wijf vond ik dat, maar bitchy!!!
pssst morgen om half zes gaat je wekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef Rucky het volgende:
Tablet aan de lader, bier staat voor mijn neus en de asbak is geleegd. Mijn weekend kan beginnen.
Kut, het is al zondag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
pssst morgen om half zes gaat je wekker
maar het was wél gezelligquote:
Ik lied je winnen, moeder vd duivel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar het was wél gezellig![]()
vooral het biljarten waarbij ik je ingemaakt heb
ik zing dit lied voor jou alleenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik lied je winnen, moeder vd duivel.Alleen die ene keer dat de ballen onmogelijke positie op de tafel lagen. En de soep van Ireth is toch lekkerder.
![]()
Voor Rucky, anders snapt ie er weer geen snars vanquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voor Rucky, anders snapt ie er weer geen snars van
(maar toch, DJMO, sinds je met Gerard de Vries bent aangekomen, moet ik wel voorzichtig zijn)
Had je liever weer Gerard de Vries?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Rucky het volgende:
[..]Moet jij mijn laatste uurtje van het weekend weer verkloten? Het enige uur wat ik voor mijzelf nog had? En ik mag weer 5 dagen werken en kan dus ik dit trauma voorlopig niet verwerken.
Wat ben jij een ......
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Had je liever weer Gerard de Vries?
Deze hadden we geloof ik nog niet gehad.quote:
quote:YouTube: Ik krijg altijd tranen in mijn ogen bij dit nummer omdat het je laat inzien hoe je met een klein gebaar iemand anders heel gelukkig kan maken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef frederik het volgende:
[..]
Zou voor FHF gemaakt kunnen zijn dus
Een hele almanak lees je niet even in 1x uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar heb je je spel kaarten al uit?
Hij zat gewoon te kaarten in de kerk!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een hele almanak lees je niet even in 1x uit.
Hij had een spel kaarten maar speelde geen kaartspel. Voor hem was het een soort van bijbel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hij zat gewoon te kaarten in de kerk!
Ja hoor....quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij had een spel kaarten maar speelde geen kaartspel. Voor hem was het een soort van bijbel.
Machtig mooi nummer!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
Cornelis Vreeswijk vind ik ook wel garpig.
Zo ben ik ermee weg gekomen bij godsdienst les.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja hoor....
Ik las ook gewoon de Playboy in de kerk.
Want met flink wat gelul kan ik daar ook een bijbel van maken...
"De twee tieten van miss april zijn de de twee geboden."
etc...etc...
Ik hou maar weer even op met de muziek want die tyfus mongool van boven trapt bijna door mijn plafond heen.quote:
Je hoeft het toch niet zo hard aan te zetten dat je buren er last van hebben?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hou maar weer even op met de muziek want die tyfus mongool van boven trapt bijna door mijn plafond heen.
En mijn volume staat nog maar op 5%.![]()
Mijn buren weten dat ze mij mogen aanspreken als ik overlast geef. Ik kan dat ook niet altijd weten. Nooit last gehad met buren alleen met deze mongool.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet zo hard aan te zetten dat je buren er last van hebben?
Blijkbaar reageert ie er wel op. En ik neem aan dat het een buur is en niet vijf straten heeft gereden om tegen je plafond te beukenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn buren weten dat ze mij mogen aanspreken als ik overlast geef. Ik kan dat ook niet altijd weten. Nooit last gehad met buren alleen met deze mongool.
Misschien is die pisnicht wel uit bed geflikkerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Blijkbaar reageert ie er wel op. En ik neem aan dat het een buur is en niet vijf straten heeft gereden om tegen je plafond te beuken
Om deze tijd wil ook niets meer van me buren horen hoor!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien is die pisnicht wel uit bed geflikkerd.
Maar ik houd rekening met de buren maar als ze bij het minst of gerinkste lopen te mekkeren.
Dat hangt er vanaf of je Gerard de Vries Draaitquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Rucky het volgende:
Tussen horen en overlast zit wel een verschil.
Ik heb zin om Gerard de Vries op te zetten met mijn volume op 100% en dan nog een slinger te geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je Gerard de Vries Draait
Misschien wil ik je wel in mijn bed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Pulver het volgende:
Volgens mij wil je mij ook niet als buurman hebben
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef Pulver het volgende:
Okee.
Maar dan wil ik wel m'n snikkel zonder spuug in je ongeschoren reet proppen.
En niet achteraf zeiken dat het zeer doet
Met een vuistfuck uiteraardquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:17 schreef Rucky het volgende:
[..]Wel na afloop mijn sterretje masseren.
quote:
Aardige meisjes bestaan ook nog wel.quote:
Moet ik naar haar aanwijzen of haar nog een keer posten.quote:
Zolang je je instructeurskaart niet laat verlopen (5 jaar geldig ofzo?), en je de beschikking hebt over een auto met dubbele bediening kan je toch blijven bijbeunenquote:
Nou inderdaad..quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:27 schreef belle1608 het volgende:
terug naar een beschaafde maandagochtend
* belle1608 koffie, thee en overige ontbijtspullen op tafel zet
en mijn hemel wat is het koud..
Gelukkig, of jammergenoeg naar je werk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou inderdaad..
5u 's ochtends is mij wat te vroeg trouwens brr :p naja zo maar douchen en dan richting werk. Ik moet na bijna 3u inmiddels wel wakker zijn.
Het is nog steeds niet zeker over hoe en wat. Ik zal vandaag wel meer horen. Maar de zin is ver te zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:44 schreef frederik het volgende:
[..]
Gelukkig, of jammergenoeg naar je werk?
Het spande er toch om, ook of je zelf nog zou willen?
*zet verse koffie neer*quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:27 schreef belle1608 het volgende:
terug naar een beschaafde maandagochtend
* belle1608 koffie, thee en overige ontbijtspullen op tafel zet
en mijn hemel wat is het koud..
Om kwart voor 1 's nachts zit daar voor mij geen verschil tussen! Dan wil ik echt geen muziek horen van mijn buurman! (feestjes uitgezonderd, mits niet elke weekquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Rucky het volgende:
Tussen horen en overlast zit wel een verschil.
neem jij vanavond dat spul voor die vloerwisser ook mee?? even de vloer grondig doenquote:
Ik kom sowieso eerst naar jou en daarna zal ik het wel ophalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
neem jij vanavond dat spul voor die vloerwisser ook mee?? even de vloer grondig doen
En als je klaar bent en je verveelt je nog dan mag je mij wel een seintje geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef maffemuts het volgende:
Pfff stomme foon zei dat het plaatsen van het bericht mislukt was, druk op verzenden en dan blijkt het er toch al te staan
Goed, iedereen gewassen en aangekleed, gegeten en gedronken, oudste op school gebracht, kamer 1 opgeruimd, wasmachine en droger aangeslingerd,vaatwasser uit- en ingeruimd, journaal gekeken, boodschappenlijst gemaakt. Zo kamer 2,3 en 4 opruimen en de badkamer+wc en dan vind ik t mooi geweest voor vandaag, dan is het tijd om te koken enzo hahaha
Ah, je mag blijven. Gefeliciteerd voor wat het waard is dan maar!quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou inderdaad..
5u 's ochtends is mij wat te vroeg trouwens brr :p naja zo maar douchen en dan richting werk. Ik moet na bijna 3u inmiddels wel wakker zijn.
Save the wale?quote:
Alkmaar #60: voor de verandering regen met de kermisquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Save the wale?
Eerste wat bij me opkwam toen ik het berichtje lasMaar uh, gered waarmee, waarvan?
Hoe krijg je het weer voor elkaar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alkmaar #60: voor de verandering regen met de kermis
dat moet je aan papabear vragenquote:
Je had je vrijheid in huis nog. Hij had je ook aan het aanrecht kunnen ketenen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat moet je aan papabear vragenhij sloot me op
quote:
1e reactiequote:
Ik voorzie een FP berichtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alkmaar #60: voor de verandering regen met de kermis
als het alkmaar topic niet zo snel hulp had geboden, had ik 0900-tuig gebeldquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
1e reactie
2e reactie deze actie werd u aangeboden dankzij FOK!
3e reactie ook de redding kwam via FOK!
maybe , maar niet door mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik voorzie een FP bericht"Fok!ker redt door Fok!ker opgesloten Fok!ker"
Dat gaat mij nog eens gebeuren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Ehhe het volgende:
Je kan beter opgesloten zitten in je huis dan buitengesloten zijn denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |