quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
gewoon te koop bij de marskramer nog hoor
sorry, ik heet geen Ingrid
oke ik snap hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Klopt, maar ik heb daar geen 30,- voor over. In het verleden waren ze 15,-, max 20,-
quote:
hey bekende tafelquote:
en een magnetron combi dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Een gewone oven wil ook wel. Alleen jammer dat ik die niet tegelijk aan kan hebben met de waterkoker/senseo. Dan knalt de stop eruit.
zal hetzelfde probleem geven, die vraagt evenveel vermogen als een gewone oven. als ze het probleem op wil lossen moet er een extra keukengroep worden aangelegd.quote:
Huh? Wat zit er dan allemaal op die groep? Ik heb hier de koelkast, de senseo, de wasmachine, de combimagentron en de wasdroger op 1 en dezelfde groep zitten. Alleen voor de vaatwasser is er toen een groep bijgezet, die heeft zijn eigen groepje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Een gewone oven wil ook wel. Alleen jammer dat ik die niet tegelijk aan kan hebben met de waterkoker/senseo. Dan knalt de stop eruit.
Da's een combi magnetronquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk eens Ingrid, hij heeft wél een snackoventje.
(We zoeken ons rot naar zo'n ding, lijkt wel of ze niet meer gemaakt worden)
Oh.......dacht serieus een snackoventje te zien.quote:
Het is gewoon ánders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:24 schreef Merlijn het volgende:
Ik vind de magie van Disney de laatste tijd wel achteruit gegaan trouwens...
[ afbeelding ]
Maar ik ben net te brak om te zien wat.quote:
Ja das hier ook zo, maar ik kan de wasmachine laten draaien, terwijl ik patat bak in de vetpan \en de oven aan heb staan (en de koelkast, maar die staat altijd aan) en dat lijkt me toch ook best wel veel? Maar hier knalt er nooit iets uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:20 schreef vannelle het volgende:
Ik heet ook geen Ingrid maar ken de situatie wel:
In principe werkt alles wel alleen kan niet alles tegelijk aan.
Op die groep zit heel de keuken en daar staan best veel electriciteitvretertjes.
Geen aparte dingen maar het is qua vermogen een optelsommetje en dat kan best hard gaan.
Is gewoon ff opletten wat je aan zet.
als het goed is (!) staat je wasmachine op een eigen (natte) groep. als dat niet zo is, ben je redelijk gevaarlijk bezigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das hier ook zo, maar ik kan de wasmachine laten draaien, terwijl ik patat bak in de vetpan \en de oven aan heb staan (en de koelkast, maar die staat altijd aan) en dat lijkt me toch ook best wel veel? Maar hier knalt er nooit iets uit?
Nu je dat zo zegt: Zal eens naar de stoppenkast kijken, wie weet zit er 10 ipv 16A in om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das hier ook zo, maar ik kan de wasmachine laten draaien, terwijl ik patat bak in de vetpan \en de oven aan heb staan (en de koelkast, maar die staat altijd aan) en dat lijkt me toch ook best wel veel? Maar hier knalt er nooit iets uit?
Ik geloof nooit dat Merlijn deze foto zelf heeft gemaakt dus het is niet zijn schuld, don't shoot the messenger.quote:
Maar maar maar hij verpest mijn Disney droomquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Merlijn deze foto zelf heeft gemaakt dus het is niet zijn schuld, don't shoot the messenger.
Daar begon jij zelf mee met dat Belle plaatje laatst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar maar maar hij verpest mijn Disney droom![]()
Nee, die van z'n tafel die heeft ie wel zelf gemaakt
Die was cool!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar begon jij zelf mee met dat Belle plaatje laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |