Ja, het was erg rustig, 2 vriendinnen die nog last minute zich afmeldden, maar goed, met 5 dames en een baby was het erg gezellig gisteravond. Gistermiddag was het ook niet heel druk (rustiger dan normaal) met max. 20 man in de kamerquote:
Klinkt als een geslaagde dag. Leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, het was erg rustig, 2 vriendinnen die nog last minute zich afmeldden, maar goed, met 5 dames en een baby was het erg gezellig gisteravond. Gistermiddag was het ook niet heel druk (rustiger dan normaal) met max. 20 man in de kamer
Nu alles opruimen in de woonkamer enzo, gelukkig geen rommel
Doe mij maar een biertje.quote:
Bakkie pinda's en toostje brie erbij?quote:
oi, je kent mn smaakquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bakkie pinda's en toostje brie erbij?
Nee ik kan heel goed gokken. Alleen niet als het om geld gaat.quote:
Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
Zeker maar ik krijg er zo ook al een van DJMO denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:39 schreef espri het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik kan heel goed gokken. Alleen niet als het om geld gaat.
[/dat herken ik wel ja.
dan gok ik dat jij er zo nog wel 1 lust?
een beetje vent drinkt door zonder moeitequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker maar ik krijg er zo ook al een van DJMO denk ik.
Ik voel me niet zoveel vent vandaag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
een beetje vent drinkt door zonder moeite
wat een nare dingen zeg, sterktequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Gaat weer lekker deze week. Mijn pa gaat wegens hartproblemen volgende week onder het mes en ik word net gebeld door vrouw van maat van me of ik zijn operationele zaken kan overnemen morgen want hij ligt op de hartbewaking...
Wat hangt er in de lucht deze week?
Sterkte ermee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Gaat weer lekker deze week. Mijn pa gaat wegens hartproblemen volgende week onder het mes en ik word net gebeld door vrouw van maat van me of ik zijn operationele zaken kan overnemen morgen want hij ligt op de hartbewaking...
sterkte!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Ai. Niet jouw week dus... Veel sterkte!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
Sterktequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:13 schreef Merlijn het volgende:
* zucht *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |