Pics or it didn't make the street.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
Niet van zijn bilspleet hoorquote:
Ik adoreer hem juist omdat ie niet aan bilspleten doet!quote:
Wie? Oh Ieniemienieniemienieniemiequote:
Zit hij niet zo dichtbij je huis dat je verkapt een foto van je voortuin maakt en hem spontaan in de hoek meeneemt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet.
En het is niet helemaal gepast enzo
GOFFER DE TV STOORT
Ohhhhquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik adoreer hem juist omdat ie niet aan bilspleten doet!
Tenminste, niet zichtbaar
Ik mis de link, kennelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De TT hoefde ik niet lang over na te denken
quote:
Nog niet. Dat zat ie ooit welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit hij niet zo dichtbij je huis dat je verkapt een foto van je voortuin maakt en hem spontaan in de hoek meeneemt?
Net doen of je een WA stuurt en dan knipquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit hij niet zo dichtbij je huis dat je verkapt een foto van je voortuin maakt en hem spontaan in de hoek meeneemt?
Wees gerust, ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die de dolfijnen uit koers zong.
Dan moet je naar RTL Loungequote:
Ik kan me niet voorstellen dat je een schijterd bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet. Dat zat ie ooit welLetterlijk in mijn voortuin.
En als het goed is komen ze nog een keer in de straat hier.
Maar dat durf ik niet, ik ben een schijterd
Mist?quote:
quote:
Ja precies, of je checkt even je ontvangst want internet hapert, dus je wappert even met je mobielquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Net doen of je een WA stuurt en dan knip
Tuurlijk mis je onsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
JEUUUJ!!Godver, ik heb dit topic wel gemist afgelopen half (?) jaar
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies, of je checkt even je ontvangst want internet hapert, dus je wappert even met je mobiel
die beesten zijn nog steeds van slagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die de dolfijnen uit koers zong.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die beesten zijn nog steeds van slag
Ik zal aan het topic denken. denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Denken jullie aan deze
Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland 3
Gofferquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet. Dat zat ie ooit welLetterlijk in mijn voortuin.
En als het goed is komen ze nog een keer in de straat hier.
Maar dat durf ik niet, ik ben een schijterd
zijn vader heeft er ook een ?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al expres een straatje om gelopen met de hond vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies, of je checkt even je ontvangst want internet hapert, dus je wappert even met je mobiel
Nou, ik ga los. Ik sta al op de bank!quote:
Nee de vissies zitten in de voortuinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik denk toch echt dat het moet lukken als hij dichtbij je voortuin is. Wait, die vissies zaten in de achterkant toch?
LOLquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
De vader van Xander heeft ook een k*tkind ja
Precies op tijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef fratsman het volgende:
Woei! Ik doe weer mee! Ben ik nog op tijd?
Tuurlijk dit voorstukje duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef fratsman het volgende:
Ja hoor, standaard 10 minuten uitloop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef fratsman het volgende:
Ja dus toch!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de vissies zitten in de voortuin
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
Laat de Trijn/Trein <-> Nick & Simon grapjes maar komen....
Iemand die niet in de politiek zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Een eerlijke stem? Wat is dat nou weer?
Ik ken ook een vrouw die Trijntje heet. beetje een tokkiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu pas dat Trijntje een rare naam is.
quote:
Oh nee bah, dat er weer iemand gehyped wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat we na 1 show alweer met een 'gedoodverfde' finalist te maken hebben
Zullen ze nu dan binnen een seconde omdraaien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat we na 1 show alweer met een 'gedoodverfde' finalist te maken hebben
Dan moet het wel heel wat zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al expres een straatje om gelopen met de hond vandaag![]()
Een straat waar ik normaal niet loop dus. Valt ook helemaal niet op
zal vast wel weer gebeuren vrees ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee bah, dat er weer iemand gehyped wordt.
Nou ja niet dat ik hem wil doen ofzo hoor, maar het is gewoon best leuk uitzichtquote:
Helleuquote:
Wij trappen er toch ook weer in, dus Erland doet het goedquote:
100 x per dagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja niet dat ik hem wil doen ofzo hoor, maar het is gewoon best leuk uitzicht![]()
Als Johnny Depp hier vier straten verder werkte liep ik ook om
We begonnen ooitt met 4quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij trappen er toch ook weer in, dus Erland doet het goed
Whehe, ja een extra wandel, dat zit in ons allemaal als het nodig isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja niet dat ik hem wil doen ofzo hoor, maar het is gewoon best leuk uitzicht![]()
Als Johnny Depp hier vier straten verder werkte liep ik ook om
Dat jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Waar was ze nou eerder? Zat even niet op te lettenOh my name is dus...
Hihi, als ze maar doorslikt, anders geeft het zo'n troepquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef Studiotje het volgende:
KRAAAA KRAAA! Nog even en ze gaat Martijn's zaad pikken
Hey dat heb ik toen ook gekeken, want ik keek immers allesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik ben 'My name is' al vergetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Like duh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Paxcon het volgende:
Ook echt alles wordt hier afgekraakt he
Inderdaad. Zelfs haar neus!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Paxcon het volgende:
Ook echt alles wordt hier afgekraakt he
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hihi, als ze maar doorslikt, anders geeft het zo'n troep
waar had jij je ogen dan zitten ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb haar toen wel gezien volgens mij, maar ik weet het niet meer
Ja ik ook, maar ik ken haar niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey dat heb ik toen ook gekeken, want ik keek immers alles
ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey dat heb ik toen ook gekeken, want ik keek immers alles
Ik skip ook, ik bep liever hier alles mee en kijk tv, gaat al snel zatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het niet eens proberen dat adopteren, ben toch steeds te laat
Nee, dat is echt haar neus.quote:
Die zit in haar neusquote:
quote:
Gaat ze ook aan haar borsten zitten ?quote:
Ik zou ook huilen denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef MissJ het volgende:
lulligMy name is winnen en hier draait niemand
Boobies!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat ze ook aan haar borsten zitten ?
inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Zegt wat over de kwaliteit van My Name Is.
gewoon een verkapte soundmixshow, daar hebben ze wel een iets andere kwaliteitsstandaardquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Zegt wat over de kwaliteit van My Name Is.
En ogen dicht bij elkaarquote:
De juryleden zijn de sterren van het programmaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Starlie het volgende:
Dat commentaar mogen ze wel skippen..
quote:
Wacht maar, straks komt vast nog de "je bent jong".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Injetta het volgende:
Oh nee, we gaan toch nu niet 100 keer die hoge lat krijgen.....
Ja en dat het niveau zo hoog is etcetcetc. Gelukkig zijn ze elkaar nog niet aan het afkraken en semi-grappig aan het doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:47 schreef Injetta het volgende:
Oh nee, we gaan toch nu niet 100 keer die hoge lat krijgen.....
"Je lijkt wel 30"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar, straks komt vast nog de "je bent jong".
Sterren dansen op het ijs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef Renesite het volgende:
Schaatsen? He? The skater of holland?!!!!!
Gekkie. TRANENquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef just me het volgende:
Ik ben zo blij met het commentaar, ik kom zeker terug
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
whehe ik hoor haar echt denken "maar WTF hallo, kennen jullie mij niet ergens van" Ik heb GVD My name is gewonnen"
Heeeee:Wquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef just me het volgende:
Ik ben zo blij met het commentaar, ik kom zeker terug
Dat was wel grappig jaquote:
BN'ers op schaatsen, terwijl juryleden kunnen drukken op een knop van een draaiende stoel om zo de BN'er in hun team te krijgen.... KLinkt als een ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:48 schreef Renesite het volgende:
Schaatsen? He? The skater of holland?!!!!!
Ik ben ook niet weg te krijgenquote:
Met twiiiiittttrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Oh nee het, geen redroomalsjeblieft niet.
Ja, tuurlijk, ze wil meer zendtijd dan Xander.quote:
Niks! Maar love thatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan met blinde auditities?
Nu wel, straks is het weer Piempie voor een Piempie naquote:
Studiotje toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef fratsman het volgende:
Hebben we eigenlijk al zo'n uitsprakenlijstje a la Mart Smeets voor Wendy?
dat lijstje moet ergens zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef fratsman het volgende:
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef fratsman het volgende:
Ohquote:
Oh wacht, ze lijkt ook een beetje op... op... die schreeuwert van Rentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zat in Aida en diverse andere musicals.
Niet naar aanleiding van wat ik net hoorde neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Een hit hebben in Curaçao lijkt me eerlijk gezegd niet echt een prestatie.
Dingetje dinges! Oh god wat was het nou.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, ze lijkt ook een beetje op... op... die schreeuwert van Rent
Hoe heet ze ook weer?
2 dagen geleden geupload...quote:
Nou, er zijn kinderen die tegenwoordig alleen maar janken anders. je zou ze bijna depri kunnen noemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Haar kind van 2 heeft levenslust, wow, dat is wel bijzonder voor een peuter idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |