Pics or it didn't make the street.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die op de stratenmakert lijkt die hier al weken aan het werk is en die ik op afstand adoreer als ik de hond uitlaat
Niet van zijn bilspleet hoorquote:
Ik adoreer hem juist omdat ie niet aan bilspleten doet!quote:
Wie? Oh Ieniemienieniemienieniemiequote:
Zit hij niet zo dichtbij je huis dat je verkapt een foto van je voortuin maakt en hem spontaan in de hoek meeneemt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet.
En het is niet helemaal gepast enzo
GOFFER DE TV STOORT
Ohhhhquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik adoreer hem juist omdat ie niet aan bilspleten doet!
Tenminste, niet zichtbaar
Ik mis de link, kennelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De TT hoefde ik niet lang over na te denken
quote:
Nog niet. Dat zat ie ooit welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit hij niet zo dichtbij je huis dat je verkapt een foto van je voortuin maakt en hem spontaan in de hoek meeneemt?
Net doen of je een WA stuurt en dan knipquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit hij niet zo dichtbij je huis dat je verkapt een foto van je voortuin maakt en hem spontaan in de hoek meeneemt?
Wees gerust, ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die de dolfijnen uit koers zong.
Dan moet je naar RTL Loungequote:
Ik kan me niet voorstellen dat je een schijterd bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet. Dat zat ie ooit welLetterlijk in mijn voortuin.
En als het goed is komen ze nog een keer in de straat hier.
Maar dat durf ik niet, ik ben een schijterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |