quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:22 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de leuke post oh-oh.![]()
En van de garage nog meer leuke post, een creditnota van 99 euro wegens garantie.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Precies drie jaar geleden stond ik nu bij de da met mn Fripsie.
Ik zou soms willen dat ik wat minder erg aan data hing.
Blegh.
Bedankt lieverd!quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Bedankt lieverd!Hij hangt al aan mijn tas.
![]()
![]()
![]()
En die kaart is echt zonnig.
Ik doe zo een gezichtsmasker en een oogmasker, heb hele dikke ogen. Gisteravond gingen de sluizen ook weer open.![]()
Ih had een kaarsje aan voor Frits.
Dit is met rozenolie en aloëvera. Maar eens zien en ik heb een mizollen genomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Tegen dikke ogen helpt volgens mij alleen komkommert een beetje, maskers en zo bij mij nooit
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Precies drie jaar geleden stond ik nu bij de da met mn Fripsie.
Ik zou soms willen dat ik wat minder erg aan data hing.
Blegh.
Anti allergiequote:
Ja, die zijn lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh, goed idee wel, ik heb nog verse Lushmaskers in de vriezer, massa's
Is dat homofobisch of echte medicatie?quote:
Nee, zei Pagan ook al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Zulke dingen moet je ook niet kijken gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
ga fietsen, heb je geen last van die zware gashandelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
2 blaren van de gashendel![]()
Ik heb veel moeite om dat ding open te houden.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef Pagan het volgende:
WTF
[ afbeelding ]tenzij je een boze citroen postte denk ik dat je deze kat bedoelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Wss ga ik snelgas monteren, want dit gaat echt moeilijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga fietsen, heb je geen last van die zware gashandel
O wat een aparte katquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tenzij je een boze citroen postte denk ik dat je deze kat bedoelt.
[ afbeelding ]
Lichtere veer in je carburateur zettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
2 blaren van de gashendel![]()
Ik heb veel moeite om dat ding open te houden.
En nu bijkomen van Qwea zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh
Weer thuis na wereldreis: naar Den Helder op en neer met de nodige tussenstops
240 km onder de wielen.
Mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Qwea kan ik goed hebben, en zelfs Baloe was vriendelijk tegen me
Okeequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
Mwah, voor iemand die ik voor het eerst ontmoette maakte hij een neutrale indruk op me, al voelde ik me licht beledigd dat hij geen ezelsoor wilde
Tis een schandequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
Mwah, voor iemand die ik voor het eerst ontmoette maakte hij een neutrale indruk op me, al voelde ik me licht beledigd dat hij geen ezelsoor wilde
Foei Barbaaf!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Foei Barbaaf!Het is niet netjes om een hoekje van Mo om te willen vouwen, zeker niet als het pas de eerste keer is dat je hem ontmoet.
Oh wat tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Qwea kan ik goed hebben, en zelfs Baloe was vriendelijk tegen me
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Foei Barbaaf!Het is niet netjes om een hoekje van Mo om te willen vouwen, zeker niet als het pas de eerste keer is dat je hem ontmoet.
Ja, die kwam heel enthousiast snuffelen en liet zich aanhalen. Ik heb 'm maar niet gepusht door 'm te omhelzen maar er kwam geen grommetje uitquote:
Ach, elke dag dronken is ook een regelmatig leven, hoewel dat matig disputabel is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Mo een keer gezien en ik heb me werkelijk sufgelachen.
Maar Q was toen wel ladderzat![]()
Maar goed, wanneer niet hea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten svp
[ Bericht 15% gewijzigd door Miniem op 24-08-2012 20:57:40 ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
Tuurlijk niet! Mooie brommer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten svp![]()
Old moderators never die, they just smell that way!
Dat zit je op iedere brommerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef Miniem het volgende:
Oh, en ik zit lager dan de gemiddelde fietser
Biertje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
kak, wat is dat toch met quoten ipv editten
Bohhhhquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Ja, die kwam heel enthousiast snuffelen en liet zich aanhalen. Ik heb 'm maar niet gepusht door 'm te omhelzen maar er kwam geen grommetje uit
Nice, veel mooier dan ik verwachtte!quote:
Of een ligfiets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Behalve misschien een opgehoogde MT of zo
Steiger uit balans?quote:
Geen voetremquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Barbaaf het volgende:
En zie ik daar een voetrem? Heb je dus versnellingen (oostenrijks 2-versnellingsblok) of lijkt dat maar zo?
Haha, never mind, ik ouwehoer weerquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Barbaaf het volgende:
En zie ik daar een voetrem? Heb je dus versnellingen (oostenrijks 2-versnellingsblok) of lijkt dat maar zo?
Snelgas is alleen maar zwaarder hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wss ga ik snelgas monteren, want dit gaat echt moeilijk
Wat moet ik er dan aandoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snelgas is alleen maar zwaarder hoor
Een snelgashandel is voor als je een grotere carburateur hebt, dat je niet 3 rondjes hoeft te draaien voordat je gasschuif openstaatAls je een standaard carburateur hebt is het onzin, je gas wordt zwaarder om open te trekken en je kan je handvat nog geen centimeter draaien
Als het echt heel zwaar gaat, zit er iets niet goed waarschijnlijk. Dan hoop ik voor je dat de flip die er aan gesleuteld heeft voordat jij em kocht niet heel erg heeft zitten aankloten. Kan een simpel geval zijn van de gaskabel smeren met een beetje ferrietpoeder of wat vet. Anders zit het misschien in je carburateur, en dan moet je die even open trekken om te kijken of er iets scheef zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan aandoen?
Hij is nu al zwaar om ppen te trekken en je moet een eind draaien.
SNELGAS HELPT NIET TEGEN ZWAAR DRAAIEN eigenwijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:45 schreef Miniem het volgende:
Het open trekken ook wel maar meer het open houden. Maar om hem vol open te zetten moet je net iets meer draaien dan je in een keer kan.
Mijn pa vond hem overigens ook redelijk zwaar draaien.
Miss toch maar eens snelgas proberen.
Okequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Maar even een paar druppels olie of wat grafietpoeder in je gaskabel kieperen kan ook wondren doen
Haha, ik denk dat dat best eens kan zijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik word er steeds meer van overtuigd dat ik een paranormale gave heb. Vandaag weer:
Was in een supermarkt ,zag iemand, Is dat nu die (random bekende). Nee dat is ze niet. Loop ik naar mijn fiets wie kom ik tegen. juist Die ene waarvan ik eerst dacht dat ik haar zag..
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurde![]()
Bohhhhhhhh die laatstequote:
Jeujquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zag het net in de gids, Ellen elke werkdag om 19.05 op 8 geloof ik
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:04 schreef Ynske het volgende:
Ohoh, zit hier weer.met die fotograaf van die foto op fb
Ik zit er de hele tijd I want to break freeeeeee op te zingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
Chris Martin van Coldplay zegt van het nieuwe nummer van Muse dat het hun beste tot nu toe is
oh jee dat kan niet veel goeds betekenen
Moet er maar eens goed naar luisteren, ben er niet weg van voorlopig
Ze hebben tegenwoordig veel queen invloeden inderdaad. Maar nu lijkt er ook een soort van electronica-maar-net-geen-dubstep dingetje doorheen te zittenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit er de hele tijd I want to break freeeeeee op te zingen.
Voor Muse is dat gunstig, mijn hekel aan Queen is net wat kleiner dan mijn hekel aan Muse
quote:
Oeh die is lekker!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, Muse heeft een dubstepnumer, waarom krijgt dat bijna geen publiciteit ik vind dat tot nu toe het tofste
Dubstep live op een gitaar
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Oh krijg ik net bij Songpop dat zwijmel nummer van Glenn Medeiros - Nothing is gonna change my love for you.
Ga ik even kijken wat hij tegenwoordig doet zie ik dat hij twee kinderen heeft genaamd Chord en Lyric![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Pagan het volgende:
Strega heeft net een citroentaart voor mijn verjaardag gebakken.![]()
[ afbeelding ]
Hm, nog nooit geprobeerd, maar eens kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef Pagan het volgende:
Helemaal zelf he, ook de bodem van frangipanedeeg.
Zwabber, ze hebben bij de Lidl Spitfire en Bishops Finger Strong Ale in de aanbieding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie taart, en wat zal hij lekker smakenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Pagan het volgende:
Strega heeft net een citroentaart voor mijn verjaardag gebakken.![]()
[ afbeelding ]
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:32 schreef Pagan het volgende:
https://twitter.com/internetbob/status/239459021902471169/photo/1
Ik maakte vandaag al zo' n soort grapje op facebook door te zeggen dat ook al zijn wielrenmedailles in waren genomen, en dat hij wel een kutweek had dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Maken die eigenlijk nog nieuw materiaal of blijven ze (terecht) alleen maar classics spelen?quote:
Ik zou ik doodvermoeid raken als ik Sassenheim zou wonenquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:40 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik 'Zzzz' typ, maakt auto-correct er Sassenheim van
Veel plezier! En een droge wandelsessie!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Miniem het volgende:
In de tsjoektsjoekStraks nog 50 minuten lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Gister speelden ze voornamelijk Classicsquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maken die eigenlijk nog nieuw materiaal of blijven ze (terecht) alleen maar classics spelen?
Tof Ynskequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gister speelden ze voornamelijk Classics
Mooie foto's Ynske!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:35 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)op-classic-2012.html
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Sorry dat ik ff kom spammen en jullie onderbreek, maar willen jullie ook allemaal ajb even stemmen voor FOK!Idols?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Het gaat maar om 3 nummers en je kunt gewoon roepen welke kandidaat jouw stem krijgt in het topic. Kleine moeite en je maakt ons enorm blij
Je moet toch wat beter je SC uit elkaar houden mopquote:
Nee joh! Het stemmen is pas net van start, het loopt nog een week geloof ik zelfs. En op basis van wat er nu al gestemd is kan er gewoon een winnaar gekozen worden uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie komen wat stemmetjes tekort hè?
Ik denk eerder nummer 4quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh! Het stemmen is pas net van start, het loopt nog een week geloof ik zelfs. En op basis van wat er nu al gestemd is kan er gewoon een winnaar gekozen worden uiteraardDat kan al na 1 stem in feite.
Het is alleen wel het leukst als er veel stemmen zijn. Er komen ook stemmen per mail en PM binnen, wordt echt super gestemd. Dus het is alleen een beroep op iedereen voor de 'leuk', voor de kandidaten die er veel moeite in hebben gestoken om mee te doen
Ben jij stiekem nr 13 of 15?
Ziet er tof uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Net wezen kijken bij de optocht van http://www.brabantsedag.nl/
Wat een werk wordt daar een besteed
Will doquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Sorry dat ik ff kom spammen en jullie onderbreek, maar willen jullie ook allemaal ajb even stemmen voor FOK!Idols?
Het gaat maar om 3 nummers en je kunt gewoon roepen welke kandidaat jouw stem krijgt in het topic. Kleine moeite en je maakt ons enorm blij
Hey Greys, al foto's gemaakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh! Het stemmen is pas net van start, het loopt nog een week geloof ik zelfs. En op basis van wat er nu al gestemd is kan er gewoon een winnaar gekozen worden uiteraardDat kan al na 1 stem in feite.
Het is alleen wel het leukst als er veel stemmen zijn. Er komen ook stemmen per mail en PM binnen, wordt echt super gestemd. Dus het is alleen een beroep op iedereen voor de 'leuk', voor de kandidaten die er veel moeite in hebben gestoken om mee te doen
Ben jij stiekem nr 13 of 15?
Ja, dat laatste dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Greys, al foto's gemaakt?Oh wacht, het is weekend
Ik kan je vertellen dat dat behoorlijk kut is, getuige laatste mijn post in de EFS SCquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet toch wat beter je SC uit elkaar houden mop
Gewoon vragen (gaat over de bouwvakker tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus![]()
Ik zal morgen speuren tijdens het hond uitlaten. Maar ik geloof niet dat ik het durf, een foto maken![]()
Ja nee johquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon vragen (gaat over de bouwvakker toch) of je ff zijn harses mag kieken omdat ik hem wil zien
Hij wil je ws keihard penetreren en durft je daarom niet zo goed aan te kijken/ een conversaaaaaatie met je te beginnen. Probeer het eens naakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee joh![]()
En het jammere is, zijn collega's zijn allemaal enorm spraakzaam en die spreken me steeds aan en zwaaien naar me enzo en hij glimlacht alleen een beetje in stilte en zegt heel soms hoi en prettig weekend. Het is niet zo'n spraakzame zeg maar
Ik had het ook nooit moeten noemen. Maar het is een verademing om zo'n stratenmakert te zien, zonder bouwvakkersdecolletaaaaaage
Ik weet niet of ze hier uberhaupt nog in de straat komenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Whehehe, gewoon die vijvert kieken, we wachten allemaal weer op een recente fotoEn anders Biet met voortuin
Nee WANT IK WIL ER NIETS MEE DOENquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wil je ws keihard penetreren en durft je daarom niet zo goed aan te kijken/ een conversaaaaaatie met je te beginnen. Probeer het eens naakt?
Wel filmen
True story
Biet kan overal poserenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hier uberhaupt nog in de straat komen
De straat heeft door hun toedoen hier al drie keer helemaal open gelegen. En ik kom nu voor de vierde keer zonder water geloof ik (en moet het 3 dagen koken voordat ik het mag drinken nadat ze weer zijn geweest). Maar ik vergeef ze. Hem, in elk geval
Nou, dan doe je een way laag shirtje aan en een way kort rokje. En dan doe je zo langs paraderen en hem op de foto gooienquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee WANT IK WIL ER NIETS MEE DOEN
Ik wil er alleen zo af en toe even naar kijken
De beste man heeft ook vast gewoon een vrouw en zes kinderen
6 nog welquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar. Maar ik ben een veel grotere schijterd dan je denktquote:
Ja, want zo ben ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan doe je een way laag shirtje aan en een way kort rokje. En dan doe je zo langs paraderen en hem op de foto gooien
Moet ik een pic komen maken? Ben woensdag toch in de buurtquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want zo ben ikIk zie het me echt doen idd
Uhuh
WAAROM ZET NIEMAND HEM DAN OP DE FOTO. EN WAAROM IS DIE GAST ER NIET ALS IK MIJN AUTO BIJ JE PARKEERquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb hier wel van geleerd, ik roep voortaan alleen nog maar dat ik een knappe kerel op tv in een film heb gespot en niet een irl leuke stratenmakert, want dan moet ik enge dingen gaan doen![]()
Ohhh Q. Ingetje79 was hier onlangs toch?
Die kwam hier aan, vroeg hoe hij er ongeveer uit zag en riep heel vrolijk uit 'Ohhhhh, die zag ik net toen ik de auto parkeerde, heb er nog even mee gepraat en die is zeker leuk zeg'.
Pleurt op, Qquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik een pic komen maken? Ben woensdag toch in de buurtZo hop, samen op de foto jij en hem en als bedankje mag die je ff voelen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Ohhh Q. Ingetje79 was hier onlangs toch?
Die kwam hier aan, vroeg hoe hij er ongeveer uit zag en riep heel vrolijk uit 'Ohhhhh, die zag ik net toen ik de auto parkeerde, heb er nog even mee gepraat en die is zeker leuk zeg'.
quote:
Waar de neuk komen jouw stratenmakers vandaan? De mijne hebben geen oorbellen. Wel tattoo's en idd van die spletenquote:Het zal ook alleen maar tegenvallen, want het is niet een knappe knappe zeg maar. Gewoon een interessante goeie kop. Maar gewoon verrassend, omdat ik heel vooroordeel-achtig-ish alleen stratenmakerts kende met allerhande oorbellen en bouwvakkers-spleten. Ik koester dit beeld
Er is er hier ook eentje met oorbellen, die hoort bij het 'groepje' van McGravert.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zal mooi op je neus kijken als in ene Woensdag middag een foto van die gast online staat![]()
Afijn, totaal verkeerde gast
[..]
Waar de neuk komen jouw stratenmakers vandaan? De mijne hebben geen oorbellen. Wel tattoo's en idd van die spleten
[MEET] Het Grote SongfestiBAL - #28 Zin an!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is er hier ook eentje met oorbellen, die hoort bij het 'groepje' van McGravert.
Biet is voor niemand bang. Behalve voor die collega met die oorbellenGaat keihard in zijn achteruit, de Biet, als die jongen haar wil aaien.
Gedaan!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Als die ene niet zo'n stille was kwam hij ook Biet aaien als zijn collega dat doet, normaal heb je meteen alle bouwvakkerts als er eentje over de dam isquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is er hier ook eentje met oorbellen, die hoort bij het 'groepje' van McGravert.
Biet is voor niemand bang. Behalve voor die collega met die oorbellenGaat keihard in zijn achteruit, de Biet, als die jongen haar wil aaien.
Ja Kweejquote:
Jij parkeert je auto niet bij Greysquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAAROM ZET NIEMAND HEM DAN OP DE FOTO. EN WAAROM IS DIE GAST ER NIET ALS IK MIJN AUTO BIJ JE PARKEER
Jawel, toen we naar Henk gingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij parkeert je auto niet bij Greys
Heul wel, vorige x tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij parkeert je auto niet bij Greys
Laat Greys nu ff lekker dromen........quote:
don't tempt me. Het is woensdag meer 20 min rijdenquote:
Nee, want dan moet ik verhuizen omdat ik me er niet meer durf te vertonen!quote:
Lamequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Heeeeel misschien durf ik van de week wel te zeggen 'Kom, jullie moeten even op de foto, want ze geloven niet dat we hier leuke werkmannen hebben'. Of zoiets. Of is dat lame
ooh wacht, ik kom wel ff langs!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik verhuizen omdat ik me er niet meer durf te vertonen!
Ja! Jij snapt hem!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat Greys nu ff lekker dromen........![]()
Misschien valt ie als hij praat wel heel erg tegen, weg illusie![]()
Er moet wat te raden blijven
Godver, mijn drinkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lame
Beter zeg je "Kom jullie moeten op de foto zodat ik vanaaf iets te vingeren heb"
Vanuit TAL wachten er al minstens 5 vrouwen. Ik zou niet durven te temptenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
don't tempt me. Het is woensdag meer 20 min rijden
Als je gewoon doet alsof je hele Greys niet kentquote:
En dan gaat ie toch tegenvallenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanuit TAL wachten er al minstens 5 vrouwen. Ik zou niet durven te tempten
Ja. Dat kan ze. Want Qwea!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je gewoon doet alsof je hele Greys niet kent
Het ging om een foto van afstand. Dan spreek je iemand nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat Greys nu ff lekker dromen........![]()
Misschien valt ie als hij praat wel heel erg tegen, weg illusie![]()
Er moet wat te raden blijven
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat kan ze. Want Qwea!
Oh, wacht
Nee hoor, je hebt best wel een goede smaak qua mannenquote:
Zouden jullie dat écht echt echt durven?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt best wel een goede smaak qua mannen![]()
Maar ik snap je hoor, ik zou zelf alleen kieken als de hond net zou stoppen of combi met de voortuin
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat kan ze. Want Qwea!
Oh, wacht
Ja, maar dan weet ie toch niet dat ik hem op de achtergrond 'meeneem' op de foto?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden jullie dat écht echt echt durven?
Ik geloof dat die neigingen er al wel uit zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Nu maar hopen dat De Biet niet ineens de telefoon op gaat eten
Whehe, yay voor puppiesquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat die neigingen er al wel uit zijn![]()
Godzijdank.
Een betere manier om Tombolafan te triggeren zou ik niet weten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Potverdillekes, ik wil net posten of er bij jou al een score isquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben weeeeeeeeeeer vlaai vandaag
Ik hoop het jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh; hoest met de logees? Liggen die nu thuis bij je op de bank?
Oeh leuk spulletjes enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vanmorgen even met jr. en de klusjesman eindelijk de kamer van sr. helemaal uitgemest en opgeruimd. Goede man werkt al 6 jaar niet meer...
Jeumig wat een werk, en wat kwamen we wel niet tegen![]()
Maar ik heb nu wel een stel hele kekke oldschool vulpotloden en zo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:35 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties.![]()
Een heerlijke dag gehad, lekker uitgeslapen, uitgebreide brunch met bubbels. Rustig middagje verder en aan het eind van de middag naar Friesland gereden voor een lekker etentje.Leve de restaurantweek die meestal zo aardig is om rond mijn verjaardag plaats te vinden.
Nice!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:35 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties.![]()
Een heerlijke dag gehad, lekker uitgeslapen, uitgebreide brunch met bubbels. Rustig middagje verder en aan het eind van de middag naar Friesland gereden voor een lekker etentje.Leve de restaurantweek die meestal zo aardig is om rond mijn verjaardag plaats te vinden.
Ik snap er geen fluit vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht zondag ook, hele dag regen, neem maar weer geen pil want ze zijn bijna op.
Geen goed plan![]()
Is het niet goedkoper om dan toch een keer naar Lidl te gaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft Aldi ze gewoon helemaal niet meer.
Lidl kom ik nooit. Plusmarkt schijnt ze ook zo goedkoop te hebben maar ook daar kom ik niet. Ik ga nu voor die laatste twee maanden wel ff allefre of zo kopen![]()
Hoe heten die dingen? Ga zo naar een vriendin, die woon NAAST de lidl. Kan zo voor je heen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft Aldi ze gewoon helemaal niet meer.
Lidl kom ik nooit. Plusmarkt schijnt ze ook zo goedkoop te hebben maar ook daar kom ik niet. Ik ga nu voor die laatste twee maanden wel ff allefre of zo kopen![]()
Cetirizine staat er op, anti allergie meukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen? Ga zo naar een vriendin, die woon NAAST de lidl. Kan zo voor je heen.
Ja zo ff langs gaan voor je. Als ze er zijn, hoeveel wil je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cetirizine staat er op, anti allergie meuk
Lente-zomer 2013quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Seriously Q, je mag voor mij en Pis samen 50 doosjes of meer kopen
Oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Seriously Q, je mag voor mij en Pis samen 50 doosjes of meer kopen
okeujquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Q, ik heb nog voor 5 weken ongeveer, voor mij heeft geen haast. Zodra ze op zijn ga ik ook weer die 4 winkels langs
Sla maar eerst een stash in voor oh-oh
OMG, je kunt zo naar school!quote:
Els komt op sandalen, alles kanquote:
Dat was mij roze shirt die ik aan had, daar moet wat anders onderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Els komt op sandalen, alles kan
Nee, maar je bent helemaal tiptop enzo, ook met dat randje trui(?) eronder!
Oh, ik vind het eigenlijk wel heel tof zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was mij roze shirt die ik aan had, daar moet wat anders onderIets wat meer de aandacht trekt. Zwart met print ofzo. Ga ik zo ffkes fixen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Over preppy gesproken, zag ik laatst Saved by the bell in de herhaling, ik zap ook veel te weinig, ik ken de helft van de zenders niet
Jaquote:
Ik verwacht dit jaar nog twee maanden nodig te hebben, ik hoop minder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Q, ik heb nog voor 5 weken ongeveer, voor mij heeft geen haast. Zodra ze op zijn ga ik ook weer die 4 winkels langs
Sla maar eerst een stash in voor oh-oh
Whehe. Maar ze is er wel klaar voor!quote:
Sure thing!quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens die Zack, heeft Nederlandse (voor)ouders, dacht ik
Af en toe! Ik heb een Parker (+- 22 jaar oud) en een gewone liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Lekker preppy![]()
![]()
Oh Pis, schrijf jij met vulpen?
quote:
Kijken voor je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cetirizine staat er op, anti allergie meuk
Mijn tepel zit niet zo hoog hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
Hier zitten de meeste kadootjes nog in de pijplijn.
Erg kleurrijk Q, (heb je het nu zo koud op die foto?)
Als dat spul niet lukt voor oh-oh, ik ga donderdag naar de lokale Lidl en wil dan daar ook wel eens kijken.
Graag, als ze ze hebben gaarne mee pakken, je hoeft er niet speciaal voor te gaan toch?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn tepel zit niet zo hoog hoorIs denk mijn shirt die een bobbeltje geeft
Like 50 doosjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graag, als ze ze hebben gaarne mee pakken, je hoeft er niet speciaal voor te gaan toch?
Toegeven, het ziet er wel vreemd uitquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Pagan het volgende:
oh-oh, bedankt voor de geweldige kaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja, die had ik al een poos gelee voor je gekocht
![]()
Dat die kadootjes blijven komen is eigenlijk gewoon veel leuker natuurlijk, dan alles in 1 keer![]()
Ik kreeg ook een kadootje vandaag.
Bedankbrief van collega in Amsterdam met geld erbij, omdat ie laatst heel erg had lopen foeteren en vaak had doorgeschakeld
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |