Bohhhhquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Ja, die kwam heel enthousiast snuffelen en liet zich aanhalen. Ik heb 'm maar niet gepusht door 'm te omhelzen maar er kwam geen grommetje uit
Nice, veel mooier dan ik verwachtte!quote:
Of een ligfiets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Behalve misschien een opgehoogde MT of zo
Steiger uit balans?quote:
Geen voetremquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Barbaaf het volgende:
En zie ik daar een voetrem? Heb je dus versnellingen (oostenrijks 2-versnellingsblok) of lijkt dat maar zo?
Haha, never mind, ik ouwehoer weerquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:51 schreef Barbaaf het volgende:
En zie ik daar een voetrem? Heb je dus versnellingen (oostenrijks 2-versnellingsblok) of lijkt dat maar zo?
Snelgas is alleen maar zwaarder hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wss ga ik snelgas monteren, want dit gaat echt moeilijk
Wat moet ik er dan aandoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snelgas is alleen maar zwaarder hoor
Een snelgashandel is voor als je een grotere carburateur hebt, dat je niet 3 rondjes hoeft te draaien voordat je gasschuif openstaatAls je een standaard carburateur hebt is het onzin, je gas wordt zwaarder om open te trekken en je kan je handvat nog geen centimeter draaien
Als het echt heel zwaar gaat, zit er iets niet goed waarschijnlijk. Dan hoop ik voor je dat de flip die er aan gesleuteld heeft voordat jij em kocht niet heel erg heeft zitten aankloten. Kan een simpel geval zijn van de gaskabel smeren met een beetje ferrietpoeder of wat vet. Anders zit het misschien in je carburateur, en dan moet je die even open trekken om te kijken of er iets scheef zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan aandoen?
Hij is nu al zwaar om ppen te trekken en je moet een eind draaien.
SNELGAS HELPT NIET TEGEN ZWAAR DRAAIEN eigenwijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:45 schreef Miniem het volgende:
Het open trekken ook wel maar meer het open houden. Maar om hem vol open te zetten moet je net iets meer draaien dan je in een keer kan.
Mijn pa vond hem overigens ook redelijk zwaar draaien.
Miss toch maar eens snelgas proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |