abonnement Unibet Coolblue
pi_115924638
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
  donderdag 23 augustus 2012 @ 21:20:58 #2
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115925124
Sorry, heb met 6 man vandaag aan project zitten te werken inclusief pils en morgen weer *O*
Kan ook niet wachten op de eindpresentatie, sorry, compleet offtopic maar ben gewoon trots op wat we hebben gemaakt en kan veel bekendheid opleveren :s)

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2012 22:37:58 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115928344
Ik heb een melding gemaakt bij de mods.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2012 23:12:00 ]
pi_115928737
Ik was onderweg naar fitness met een vriend en dacht dat ik haar zag, we stonden op het punt haar uit te schelden maar had net op tijd door dat zij het niet was :')
pi_115928895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:20 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik was onderweg naar fitness met een vriend en dacht dat ik haar zag, we stonden op het punt haar uit te schelden maar had net op tijd door dat zij het niet was :')
Waarom uitschelden :') _O-
pi_115929082
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:20 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik was onderweg naar fitness met een vriend en dacht dat ik haar zag, we stonden op het punt haar uit te schelden maar had net op tijd door dat zij het niet was :')
Je lijkt wel zon type nike-petje bontkraagje en okseltasje als je haar uit zou willen schelden. :')

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2012 22:40:19 ]
pi_115929789
Ik heb na een melding in R&P-FB even een aantal reacties leeggehaald. Even bespreken met mijn medemods om te bepalen wat we uiteindelijk gaan doen. De berichten kunnen eventueel teruggeplaatst worden of alsnog verwijderd worden. Eerst even overleggen.

Gelieve er niet verder over te posten. En on-topic posten graag!

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2012 22:42:59 ]
pi_115930279
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je lijkt wel zon type nike-petje bontkraagje en okseltasje als je haar uit zou willen schelden. :')

Klopt ik draag ook petten en bondjassen. Maar dan wel die leren piloten jassen in de winter hihi :@ nja de meeste weten niet mijn verhaal maar zij verdiend het gewoon. Normaal ben ik ook niet zo, maar zoals zij mensen behandeld. Tjonguh jonguh. 2,5 in een leugen geleefd.
pi_115931407
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:23 schreef Charcot het volgende:

[..]

Waarom uitschelden :') _O-
Dat geeft me een gevoel van macht en dat verdiend ze. Zij altijd met haar grote muil op de app en in het echt poeslief doen.
pi_115931589
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Dat geeft me een gevoel van macht en dat verdiend ze. Zij altijd met haar grote muil op de app en in het echt poeslief doen.
Zou ze het niet euhh erger vinden als je haar zou negeren vanaf nu? Dat ze je niks meer doet enzo.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_115931754
Zo, opgeschoond. :).

Carry on.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:14:22 #12
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115931818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef Sooph het volgende:

[..]

Zou ze het niet euhh erger vinden als je haar zou negeren vanaf nu? Dat ze je niks meer doet enzo.
Dit inderdaad. Gewoon negeren die boel. Ze doet het juist om de aandacht, negatief of positief, maakt haar niet uit zolang jij maar nog wel met haar bezig bent. Is ook de reden dat ik dus alles met mijn ex heb afgekapt toen. Je laat je zo nog steeds door haar bepalen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:38:54 #13
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115933059
Posts als ik voel me geweldig doen me wel pijn, had toch wel verwacht door de manier waarop het over is gegaan dat zij het ook kut zou vinden. Blijkbaar niet of ze wil het niet laten weten.. Wel klote en baal er flink van..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:40:11 #14
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115933125
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef DaMook het volgende:
Posts als ik voel me geweldig doen me wel pijn, had toch wel verwacht door de manier waarop het over is gegaan dat zij het ook kut zou vinden. Blijkbaar niet of ze wil het niet laten weten.. Wel klote en baal er flink van..
Snap wat je bedoelt, maar begrijp ook dat het ook gewoon kan zijn omdat ze een bepaald beeld van haarzelf wilt overbrengen aan de rest. Kan ook gewoon gespeeld zijn, vrouwen kunnen goed faken O-)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:41:18 #15
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115933178
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:40 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Snap wat je bedoelt, maar begrijp ook dat het ook gewoon kan zijn omdat ze een bepaald beeld van haarzelf wilt overbrengen aan de rest. Kan ook gewoon gespeeld zijn, vrouwen kunnen goed faken O-)
Maakt het niet minder kut ;) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:43:02 #16
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115933258
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Maakt het niet minder kut ;) .
Ja, snap het. Kan je alleen veel sterkte wensen achter de PC dude, dus bij deze ^O^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:58:18 #17
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115934002
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ja, snap het. Kan je alleen veel sterkte wensen achter de PC dude, dus bij deze ^O^
Thanks. Probeer me er ook al dagen overheen te zetten, maar telkens denk ik onbewust weer aan d'r. Deze berichtjes doen me telkens weer extra klote voelen, terwijl ik me er opzich wel bij neergelegd heb en me goed voel.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:14:43 #18
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115934809
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:

[..]

Thanks. Probeer me er ook al dagen overheen te zetten, maar telkens denk ik onbewust weer aan d'r. Deze berichtjes doen me telkens weer extra klote voelen, terwijl ik me er opzich wel bij neergelegd heb en me goed voel.
Ja dat is nogal logisch, heb ik ook gehad. Is niet iets waar je zo 1,2,3 vanaf bent. Maar goed ook misschien, geeft wel (aan mij iig) aan dat je dus wel een hele fijne tijd met haar hebt gehad. Anders zou je je er zo overheen zetten.

Om even een beroemd persoon te quoten:

quote:
Butters: Well yeah, and I'm sad, but at the same time I'm really happy that something could make me feel that sad. It's like, it makes me feel alive, you know? It makes me feel human. And the only way I could feel this sad now is if I felt somethin' really good before. So I have to take the bad with the good, so I guess what I'm feelin' is like a, beautiful sadness. I guess that sounds stupid.

link
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:32:02 #19
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115935517
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ja dat is nogal logisch, heb ik ook gehad. Is niet iets waar je zo 1,2,3 vanaf bent. Maar goed ook misschien, geeft wel (aan mij iig) aan dat je dus wel een hele fijne tijd met haar hebt gehad. Anders zou je je er zo overheen zetten.

Om even een beroemd persoon te quoten:

[..]

Lijkt dus alsof zij zich er wel zo overheen zet, maar ik kan dat niet. Ik heb het geaccepteerd, maar denk nog steeds veel aan d'r en de leuke tijd die we gehad hebben. Weet dat het is zoals het is, heb ik vrede mee, maar blijft lastig.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:36:36 #20
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115935689
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:

[..]

Lijkt dus alsof zij zich er wel zo overheen zet, maar ik kan dat niet. Ik heb het geaccepteerd, maar denk nog steeds veel aan d'r en de leuke tijd die we gehad hebben. Weet dat het is zoals het is, heb ik vrede mee, maar blijft lastig.
Had ik ook bij mijn ex, die zat het toen allemaal te bagatelliseren. Nu paar maanden verder ben ik er flink op vooruit gegaan, fysiek, mentaal en carriere terwijl zij nu juist weer teruggevallen is in haar oude patroon.

Come to think of it, ik besef nu pas eigenlijk dat ik wel vooruit ben gegaan, terwijl zij nu weer letterlijk in haar verleden terug aan het vallen is. Funny that.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:41:16 #21
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115935857
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Had ik ook bij mijn ex, die zat het toen allemaal te bagatelliseren. Nu paar maanden verder ben ik er flink op vooruit gegaan, fysiek, mentaal en carriere terwijl zij nu juist weer teruggevallen is in haar oude patroon.

Come to think of it, ik besef nu pas eigenlijk dat ik wel vooruit ben gegaan, terwijl zij nu weer letterlijk in haar verleden terug aan het vallen is. Funny that.
Nouja echt veel verleden om op terug te vallen heeft ze volgens mij niet, maar ik weet zeker dat ik er sterker uit ga komen, ben sinds kort met een sport bezig en weer meer met mijn sociale contacten bezig, had ik met haar wrs ook gedaan, maar doe dat nu dus zonder.. Dat ik haar nog terug wil zal voorlopig nog wel blijven denk ik.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:45:27 #22
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115935996
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Nouja echt veel verleden om op terug te vallen heeft ze volgens mij niet, maar ik weet zeker dat ik er sterker uit ga komen, ben sinds kort met een sport bezig en weer meer met mijn sociale contacten bezig, had ik met haar wrs ook gedaan, maar doe dat nu dus zonder.. Dat ik haar nog terug wil zal voorlopig nog wel blijven denk ik.
Bij mij bedoelde ik het in een negatieve context. Mijn ex wilde juist iets met mij omdat ze andere toekomst wilde en verleden wilde vergeten. Nu valt ze er dus weer langzaam terug in.

Maar ja, ik begrijp heel goed wat je nu mee maakt aangezien ik het ook heb gehad een tijdje geleden. Het is gewoon heel behoorlijk kut en nu zal je misschien niet zo denken; maar het komt goed. Heeft gewoon tijd nodig, dat is het enige wat ik kan zeggen en zorg ervoor dat je actief bezig blijft. Sport is iig goed idee :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:48:36 #23
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115936118
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:45 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Bij mij bedoelde ik het in een negatieve context. Mijn ex wilde juist iets met mij omdat ze andere toekomst wilde en verleden wilde vergeten. Nu valt ze er dus weer langzaam terug in.

Maar ja, ik begrijp heel goed wat je nu mee maakt aangezien ik het ook heb gehad een tijdje geleden. Het is gewoon heel behoorlijk kut en nu zal je misschien niet zo denken; maar het komt goed. Heeft gewoon tijd nodig, dat is het enige wat ik kan zeggen en zorg ervoor dat je actief bezig blijft. Sport is iig goed idee :Y
Ah, zou willen dat ze me terug wil omdat ze het bij mij beter heeft dan nu, maar dat is valse hoop ben ik bang.

Dat het goedkomt ben ik niet bang voor, heeft idd tijd nodig, en dat weet ik. Actief doen wil ik zoveel mogelijk doen, en met mensen in contact komen en blijven ook.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115940849
gaat hier met de dag beter. tofste wijf dat ik ken en groot gelijk dat ze niet pikt wat er gebeurd is.... ik had ook veel minder van haar moeten pikken de afgelopen 2 jaar.

ze weet zelf ook dat ze bij de volgende uit een ander vaatje zal moeten tappen.

gun dr het allerbeste verder

zelf heb ik ook wat achterstallig onderhoud te verrichten

[ Bericht 10% gewijzigd door Seksgod_beta_v1 op 24-08-2012 07:53:07 ]
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115941333
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
Om even een beroemd persoon te quoten:

[..]

_O_

Wel erg herkenbaar, als je ex gelijk al een paar dagen erna helemaal gelukkig schijnt te zijn, terwijl je zelf nog een half jaar best wel ernstige problemen ermee blijft houden, zelf nog behoorlijk zwaar naar de klote bent, terwijl het met haar helemaal fantastisch gaat.

Het doet je toch denken, was het dan niet zo belangrijk voor haar als voor mij? Was ze er eignelijk al een langere tijd klaar mee, en al aan het afsluiten voor ik wist wat nou eigenlijk het probleem was?
pi_115942099
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef Sooph het volgende:

[..]

Zou ze het niet euhh erger vinden als je haar zou negeren vanaf nu? Dat ze je niks meer doet enzo.
Tis een borderliner en ze heb een ander. Ik boei haar niks meer :')

Heb het ondertussen wel geaccepteerd maar denk nog wel veel aan haar. Wordt er alleen boos om dat ze mijn gekochte condooms gebruikt. Maar goed gister in de sportschool kennis gemaakt met 3 leuke vrouwen :)
pi_115942188
Gister maar straight to the point geweest.

Ze wil niet meer.

* ManageTheAnger is vrijgezel.

Dat wordt dus weer nieuwe vrienden zoeken :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115942204
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister maar straight to the point geweest.

Ze wil niet meer.

* ManageTheAnger is vrijgezel.

Dat wordt dus weer nieuwe vrienden zoeken :')
En nu ff rust nemen jij! :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_115942217
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:40 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

En nu ff rust nemen jij! :)
Ja dat is wel beter idd... mijn hele instelling sucks op dit moment.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115942262
Het vervelende is gewoon, zij werkt daar in dat poolcentrum waar ik dus heenging na mijn vorige ex.

Mooi sociaal leven opgebouwd daar etc.

Maar ik heb geen behoefte om daar te komen als ze aan het werk is, of in dr privé tijd daar zit.
De omgang is toch anders en verkloot, en als je dan ziet dat iemand wel gewoon aardig beleefd en leuk naar anderen kan doen... dan irriteert me dat.

Dat zouden wij ook wel kunnen maar het is altijd anders omdat je "exen" van elkaar bent.
"Want stel je voor dat je weer meer wil.........."
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115942268
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja dat is wel beter idd... mijn hele instelling sucks op dit moment.
Daarom, het ging juist zo goed! Laat het ff voor wat het is, en doe nou een keer wat je altijd tegen mij zegt :D

Je komt heus wel iemand tegen, maar word eerst ff gelukkig met jezelf!
In life, every ending is a new beginning..
pi_115942295
Herkennen jullie ook dat gevoel dat je nergens zin in hebt, niets meer wil, dat je je best vervreemd voelt na zo'n break-up.

Ik merk dat ik ineens niet meer kan genieten van muziek terwijl dat echt een grote hobby van me is.
pi_115942312
@MTA, daar moet je aan wennen, ik zou niet mijn hobby opgevrn voor een meisje. Je had het daar ook leuk met andere mensen, trek daar dan mee op en laat haar ff links liggen. Tot je het wel weer trekt.
In life, every ending is a new beginning..
pi_115942373
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:44 schreef crazycatlady het volgende:
Herkennen jullie ook dat gevoel dat je nergens zin in hebt, niets meer wil, dat je je best vervreemd voelt na zo'n break-up.

Ik merk dat ik ineens niet meer kan genieten van muziek terwijl dat echt een grote hobby van me is.
Na een vroegere brake-up heeft het zelfs lang geduurt voor ik weer plezier had in gamen. (mijn grootste hobbie)
pi_115942478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:45 schreef LaLouchi het volgende:
@MTA, daar moet je aan wennen, ik zou niet mijn hobby opgevrn voor een meisje. Je had het daar ook leuk met andere mensen, trek daar dan mee op en laat haar ff links liggen. Tot je het wel weer trekt.
Dat is het hem dus, zij is daar ook vaak.

Als ik daar dan ben ga ik mij onbewust toch ergeren.

Ook al is ze heel gezellig verder en kunnen we het hartstikke leuk hebben als vrienden.... voorlopig blijft het me irriteren als ze dan daar met een ander leuk gaat lopen doen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115942507
Ik kan niet naar me favo muziek luisteren omdat we precies dezelfde smaak hadden :')

Wat paar post hierboven heb ik ook tegen me ex gezegd. Vindt eert geluk in jezelf voordat je het bij andere zoekt.

Toen was ik een kanker pussy volgens haar :')
pi_115942633
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:44 schreef crazycatlady het volgende:
Herkennen jullie ook dat gevoel dat je nergens zin in hebt, niets meer wil, dat je je best vervreemd voelt na zo'n break-up.

Ik merk dat ik ineens niet meer kan genieten van muziek terwijl dat echt een grote hobby van me is.
muziek herken ik wel, maar dat is meer omdat dat me aan haar doet denken... herinneringen, etc.

En alles wat ik leuk vind wil ik ook delen met dr... dus het is ff moeilijk om dingen te doen in de realisatie dat ik haar wellicht nooit meer zal spreken of zien (een vluchtig woordje bij een toevallige ontmoeting telt niet)


die zal nog lang gemist worden :)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115943033
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

muziek herken ik wel, maar dat is meer omdat dat me aan haar doet denken... herinneringen, etc.

En alles wat ik leuk vind wil ik ook delen met dr... dus het is ff moeilijk om dingen te doen in de realisatie dat ik haar wellicht nooit meer zal spreken of zien (een vluchtig woordje bij een toevallige ontmoeting telt niet)

die zal nog lang gemist worden :)
Ja inderdaad dat heb ik wel lang gehad, nu niet meer eigenlijk. Maar we hadden wel dezelfde muzieksmaak, en we maakten samen muziek.

Wat ik me nu eigenlijk nog afvraag is hoelang het duurt voordat je het verwerkt hebt. Vanochtend werd ik wakker en het eerste waar ik aan dacht was niet aan hem. Dat is al een goed teken. Maar een half uur daarna was ik alweer aan het huilen van boosheid om de hele situatie. Zo vervelend dat je het gevoel hebt dat je niet even kan ontsnappen, dat het verdriet constant aanwezig is, soms op de voorgrond, soms op de achtergrond. Vind het altijd zo zonde van mijn tijd om me ergens rot om te voelen, maar ik denk dat je er hierbij niet echt aan ontkomt helaas.

Maar wat ik bedoel met vervreemding is dat je je niet echt meer verbonden voelt met andere mensen. Ik heb dat wel vaker wanneer ik emotioneel ben, maar nu is het ook op de momenten dat ik me iets beter voel. Nogal lastig uit te leggen.
Gelukkig wel plannen voor het weekend :)
pi_115943072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Na een vroegere brake-up heeft het zelfs lang geduurt voor ik weer plezier had in gamen. (mijn grootste hobbie)
deelden jullie dat dan samen, en hoe ging dat eigenlijk met je verdriet. Toen het verdriet voorbij ging, kwam de zin in het gamen dan ook weer terug?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:19:00 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115943096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:44 schreef crazycatlady het volgende:
Herkennen jullie ook dat gevoel dat je nergens zin in hebt, niets meer wil, dat je je best vervreemd voelt na zo'n break-up.

Ik merk dat ik ineens niet meer kan genieten van muziek terwijl dat echt een grote hobby van me is.
Ik kon best alleen naar de bios gaan vroeger, maar toen het net uit was en als ik dan naar de bios ging dan voelde dat zo leeg. Gamen was voor mij vroeger een uitlaatklep, en dat heb ik een half jaar nauwelijks gedaan. Tekenen idem dito. Bij tijd en wijle een huis opruimen scheelt ook overigens, maar dat verslonst ook in de mindere periodes.

Maar langzaam komt dat weer terug, ook de associatie die aan bepaalde muziek kleeft valt wel weer weg na een tijdje.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115943146
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kon best alleen naar de bios gaan vroeger, maar toen het net uit was en als ik dan naar de bios ging dan voelde dat zo leeg. Gamen was voor mij vroeger een uitlaatklep, en dat heb ik een half jaar nauwelijks gedaan. Tekenen idem dito. Bij tijd en wijle een huis opruimen scheelt ook overigens, maar dat verslonst ook in de mindere periodes.

Maar langzaam komt dat weer terug, ook de associatie die aan bepaalde muziek kleeft valt wel weer weg na een tijdje.
Ik heb bij een break-up lang geleden ook wel gemerkt dat wanneer je van die "samen" muziek juist heel vaak gaat luisteren daarna, je er nieuwe herinneringen aan vast gaat plakken. Of, wanneer je de muziek na tien jaar nog steeds af en toe luistert, er helemaal geen herinnering meer aan zit :)

Maar nu heb ik niet eens zin om naar die muziek te luisteren eigenlijk. Alleen van die nietszeggende rustgevende ambient omdat het anders ook maar zo stil is :) Tekstloos en dergelijke
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:24:56 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115943260
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef crazycatlady het volgende:

[..]

Ik heb bij een break-up lang geleden ook wel gemerkt dat wanneer je van die "samen" muziek juist heel vaak gaat luisteren daarna, je er nieuwe herinneringen aan vast gaat plakken. Of, wanneer je de muziek na tien jaar nog steeds af en toe luistert, er helemaal geen herinnering meer aan zit :)

Maar nu heb ik niet eens zin om naar die muziek te luisteren eigenlijk. Alleen van die nietszeggende rustgevende ambient omdat het anders ook maar zo stil is :) Tekstloos en dergelijke
Elke keer als ik Let Love Rule aanzet moet ik denken aan mijn eerste vriendinnetje, hoe kort dat ook geduurd heeft. En das 15 jaar terug. Maar wat wel zo is, is dat die herinneringen steeds softer worden, een pijnlijke associatie voorheen kan ik nu met een glimlach terugroepen zegmaar. Ik ben niet vaak kapot van relatiebreuken geweest, maar soms trekt het van die voren in je ziel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115943378
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Had ik ook bij mijn ex, die zat het toen allemaal te bagatelliseren. Nu paar maanden verder ben ik er flink op vooruit gegaan, fysiek, mentaal en carriere terwijl zij nu juist weer teruggevallen is in haar oude patroon.

Come to think of it, ik besef nu pas eigenlijk dat ik wel vooruit ben gegaan, terwijl zij nu weer letterlijk in haar verleden terug aan het vallen is. Funny that.
Dit is wel herkenbaar, daardoor lijkt alles zo nep. Maar hij besteedt zijn tijd nog steeds aan vooral heel veel blowen. Hoor van mensen die hem hebben gezien dat ie er slecht uitziet, maar hij praat nooit over me. Geeft me ook het gevoel dat het niks betekende maar daar wil ik niet over nadenken. Probeer blij te zijn dat het mijn probleem niet meer is, of nouja, dat vertel ik mezelf maar wanneer ik afdwaal naar dat soort gedachten.
pi_115943453
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Elke keer als ik Let Love Rule aanzet moet ik denken aan mijn eerste vriendinnetje, hoe kort dat ook geduurd heeft. En das 15 jaar terug. Maar wat wel zo is, is dat die herinneringen steeds softer worden, een pijnlijke associatie voorheen kan ik nu met een glimlach terugroepen zegmaar. Ik ben niet vaak kapot van relatiebreuken geweest, maar soms trekt het van die voren in je ziel.
Maar je eerste liefde is ook altijd het heftigste. Het idee dat me geruststelt is dat iedereen wel een keer liefdesverdriet meemaakt in zijn leven, en dat je er ook wel weer overheen komt. Maarja, dat neemt het verdriet voor nu niet weg.
pi_115943641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:16 schreef crazycatlady het volgende:

[..]

Ja inderdaad dat heb ik wel lang gehad, nu niet meer eigenlijk. Maar we hadden wel dezelfde muzieksmaak, en we maakten samen muziek.

Wat ik me nu eigenlijk nog afvraag is hoelang het duurt voordat je het verwerkt hebt. Vanochtend werd ik wakker en het eerste waar ik aan dacht was niet aan hem. Dat is al een goed teken. Maar een half uur daarna was ik alweer aan het huilen van boosheid om de hele situatie. Zo vervelend dat je het gevoel hebt dat je niet even kan ontsnappen, dat het verdriet constant aanwezig is, soms op de voorgrond, soms op de achtergrond. Vind het altijd zo zonde van mijn tijd om me ergens rot om te voelen, maar ik denk dat je er hierbij niet echt aan ontkomt helaas.

Maar wat ik bedoel met vervreemding is dat je je niet echt meer verbonden voelt met andere mensen. Ik heb dat wel vaker wanneer ik emotioneel ben, maar nu is het ook op de momenten dat ik me iets beter voel. Nogal lastig uit te leggen.
Gelukkig wel plannen voor het weekend :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:16 schreef crazycatlady het volgende:

[..]

Ja inderdaad dat heb ik wel lang gehad, nu niet meer eigenlijk. Maar we hadden wel dezelfde muzieksmaak, en we maakten samen muziek.

Wat ik me nu eigenlijk nog afvraag is hoelang het duurt voordat je het verwerkt hebt. Vanochtend werd ik wakker en het eerste waar ik aan dacht was niet aan hem. Dat is al een goed teken. Maar een half uur daarna was ik alweer aan het huilen van boosheid om de hele situatie. Zo vervelend dat je het gevoel hebt dat je niet even kan ontsnappen, dat het verdriet constant aanwezig is, soms op de voorgrond, soms op de achtergrond. Vind het altijd zo zonde van mijn tijd om me ergens rot om te voelen, maar ik denk dat je er hierbij niet echt aan ontkomt helaas.

Maar wat ik bedoel met vervreemding is dat je je niet echt meer verbonden voelt met andere mensen. Ik heb dat wel vaker wanneer ik emotioneel ben, maar nu is het ook op de momenten dat ik me iets beter voel. Nogal lastig uit te leggen.
Gelukkig wel plannen voor het weekend :)
Herkenbaar, maar ik heb dat allemaal al doorlopen toen het een half jaar uit was.

wij waren net weer bij elkaar en dat ging ook al .... vreemd.

We moesten rustig aan doen (niet te veel van haar vetwachten) maar we moesten wel stante pede samen op vakantie. De therapie die ze volgend eigen zeggen (inmiddels een dik jaar geleden) nodig heeft, daar had ze daarentegen geen zin meer in (grote teleurstelling voor mij, maar is haar keuze).... en afgelopen weekend blijkt dat het eigenlijk aan mij ligt. Als ik haar wat vaker een weekendje mee weg zou nemen dan zou het wel goedkomen. Dan heb ik het nog niet over wat ik met haar te verduren heb gehad. Nooit heb ik haar laten vallen.

Nu maak ik een grote fout. Een ernstige fout. Maar die heeft zij ook gemaakt.

En ik word nu compleet uit haar leven verbannen. Als dat nog lang zo blijft vind ik het wel prima. Dan is wat mij betreft wel duidelijk dat de verhoudingen niet kloppen en mag ze het bij de volgende proberen. Kijken of die net zo geduldig met haar zal zijn. Kan nog wel eens vies tegenvallen.

maar wellicht is ze echt vooruit gegaan en zal ze het nu beter doen.

Dat is haar dan gegund :)

De tijd zal het allemaal uitwijzen. Ik heb genoeg werk te verrichten in mn eigen leven voorlopig. Ik hoor haar, of ik hoor haar niet. Ga er niet op zitten wachten.


[/quote]
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115943892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef crazycatlady het volgende:

[..]

deelden jullie dat dan samen, en hoe ging dat eigenlijk met je verdriet. Toen het verdriet voorbij ging, kwam de zin in het gamen dan ook weer terug?
Nee, was niets gedeeld aan eigenlijk.
Toen ik een beetje uit mijn dilerium kwam kwam de zin ook wel weer terug.
pi_115943930
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Elke keer als ik Let Love Rule aanzet moet ik denken aan mijn eerste vriendinnetje, hoe kort dat ook geduurd heeft. En das 15 jaar terug. Maar wat wel zo is, is dat die herinneringen steeds softer worden, een pijnlijke associatie voorheen kan ik nu met een glimlach terugroepen zegmaar. Ik ben niet vaak kapot van relatiebreuken geweest, maar soms trekt het van die voren in je ziel.
Herkenbaar wel ja, een vroegere relatie waar ik helemaal kapot van was toen het uit was, daar kan ik nu toch weer aan denken, de mooie fijne momenten die we deelden, en toch gleukkig zijn dat ik die tijd met haar heb mogen delen.

Tijd heelt dus toch een hoop wonden.
pi_115943971
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

[..]

Herkenbaar, maar ik heb dat allemaal al doorlopen toen het een half jaar uit was.

wij waren net weer bij elkaar en dat ging ook al .... vreemd.

We moesten rustig aan doen (niet te veel van haar vetwachten) maar we moesten wel stante pede samen op vakantie. De therapie die ze volgend eigen zeggen (inmiddels een dik jaar geleden) nodig heeft, daar had ze daarentegen geen zin meer in (grote teleurstelling voor mij, maar is haar keuze).... en afgelopen weekend blijkt dat het eigenlijk aan mij ligt. Als ik haar wat vaker een weekendje mee weg zou nemen dan zou het wel goedkomen. Dan heb ik het nog niet over wat ik met haar te verduren heb gehad. Nooit heb ik haar laten vallen.

Nu maak ik een grote fout. Een ernstige fout. Maar die heeft zij ook gemaakt.

En ik word nu compleet uit haar leven verbannen. Als dat nog lang zo blijft vind ik het wel prima. Dan is wat mij betreft wel duidelijk dat de verhoudingen niet kloppen en mag ze het bij de volgende proberen. Kijken of die net zo geduldig met haar zal zijn. Kan nog wel eens vies tegenvallen.

maar wellicht is ze echt vooruit gegaan en zal ze het nu beter doen.

Dat is haar dan gegund :)

De tijd zal het allemaal uitwijzen. Ik heb genoeg werk te verrichten in mn eigen leven voorlopig. Ik hoor haar, of ik hoor haar niet. Ga er niet op zitten wachten.

[/quote]

Knipperlicht relaties zijn ook echt killing, alsof je een wond opentrekt die net weer aan het genezen is, komt er in een keer weer een volle laag verdriet over je heen. Wanneer het over emoties gaat, kunnen mensen niet echt rationeel handelen ook. Inderdaad jammer van die therapie wat je zegt, maar dat is ook iets wat mensen voor zichzelf moeten doen, en niet voor iemand anders, anders werkt het niet. Als ze er niet gemotiveerd naartoe ging, kan je je afvragen of ze eigenlijk wel beter wilde worden. Soms moet je daarvoor keihard onderuit gaan, mensen kwijtraken, om je dat te realiseren. Misschien moet jou ex die les ook nog leren, ik heb hem namelijk wel geleerd. Op een heel andere manier hoor, ik heb al twee keer een relatie gehad met mannen die eigenlijk een traumatische jeugd hebben gehad, maar dit heel erg ontkenden en daardoor mijn traumatische jeugd steeds op de voorgrond zetten. Maarja ik weet van mezelf wel dat ik daar iets mee moet doen en therapie helpt ook met verwerken daarin. Op de een of andere manier trek ik dus wel dat soort mannen aan, en dat zegt wel iets over mij, want ik heb dat wel toegelaten. Daarom ben ik ook wel bang om verliefd te worden, dat ik weer op zo iemand val. Maar ik ben ook wel een groot stuk verandert tijdens mijn laatste relatie. Ik kon meer voor mezelf opkomen en beter mijn grenzen aangeven. Dat is ook onder andere de rede dat het uit is gegaan. Toen ik hem leerde kennen was ik eigenlijk op een dieptepunt in mijn leven. Hij was voor mij een soort reddende engel, maar hij was graag in die rol gebleven, soort machtsgevoel.

Misschien kan jij je afvragen waarom je zo'n meisje hebt aangetrokken. Zij geeft jou dus de schuld van alles wat fout is gegaan tussen jullie? Zo werkt het niet. Een relatie heb je altijd samen. Wel goed dat je haar nu al het beste gunt. Dat je je niet laat leiden door je gekwetste gevoelens :)

Het voordeel aan liefdesverdriet is dat je wel veel over jezelf leert. Ik weet niet of je vaker tegen dit soort problemen bent aangelopen. Je schrijft dat je veel met haar te verduren hebt gehad, vandaar dat ik het me afvraag
pi_115945339
Ik heb in totaal 7 vriendinnen gehad, alleen mijn huidige relatie breuk ben ik kapot van, dit was ook echt de enige vriendin met wie ik mezelf oud zag worden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:46:43 #50
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115945711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O_

Wel erg herkenbaar, als je ex gelijk al een paar dagen erna helemaal gelukkig schijnt te zijn, terwijl je zelf nog een half jaar best wel ernstige problemen ermee blijft houden, zelf nog behoorlijk zwaar naar de klote bent, terwijl het met haar helemaal fantastisch gaat.

Het doet je toch denken, was het dan niet zo belangrijk voor haar als voor mij? Was ze er eignelijk al een langere tijd klaar mee, en al aan het afsluiten voor ik wist wat nou eigenlijk het probleem was?
Ja had ik toen dus ook. Ze wilde iets met me beginnen omdat ze iets vast zocht, iets serieus en alles voelde bij mij vertrouwd, toen werd ik plotseling door haar via Whatsapp gedumpt, heb ik haar zelf nog moeten opbellen hoe het nu zat en zat ze alles te bagatelliseren, kan het me nog zo voor de geest halen "Oooh, zo erg is het niet. Zijn nog genoeg andere meisjes die wel lief genoeg voor jou zijn. Je verdient gewoon beter en tsja, we hebben het geprobeerd."

en dan te horen krijgen dat ze week erop al los zat te feesten in Berlijn, maar ja, sorry voor het goedkope woord; ze heeft wel bewezen een slet te zijn :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115946647
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:50 schreef crazycatlady het volgende:

[..]


Knipperlicht relaties zijn ook echt killing, alsof je een wond opentrekt die net weer aan het genezen is, komt er in een keer weer een volle laag verdriet over je heen. Wanneer het over emoties gaat, kunnen mensen niet echt rationeel handelen ook. Inderdaad jammer van die therapie wat je zegt, maar dat is ook iets wat mensen voor zichzelf moeten doen, en niet voor iemand anders, anders werkt het niet. Als ze er niet gemotiveerd naartoe ging, kan je je afvragen of ze eigenlijk wel beter wilde worden. Soms moet je daarvoor keihard onderuit gaan, mensen kwijtraken, om je dat te realiseren. Misschien moet jou ex die les ook nog leren, ik heb hem namelijk wel geleerd. Op een heel andere manier hoor, ik heb al twee keer een relatie gehad met mannen die eigenlijk een traumatische jeugd hebben gehad, maar dit heel erg ontkenden en daardoor mijn traumatische jeugd steeds op de voorgrond zetten. Maarja ik weet van mezelf wel dat ik daar iets mee moet doen en therapie helpt ook met verwerken daarin. Op de een of andere manier trek ik dus wel dat soort mannen aan, en dat zegt wel iets over mij, want ik heb dat wel toegelaten. Daarom ben ik ook wel bang om verliefd te worden, dat ik weer op zo iemand val. Maar ik ben ook wel een groot stuk verandert tijdens mijn laatste relatie. Ik kon meer voor mezelf opkomen en beter mijn grenzen aangeven. Dat is ook onder andere de rede dat het uit is gegaan. Toen ik hem leerde kennen was ik eigenlijk op een dieptepunt in mijn leven. Hij was voor mij een soort reddende engel, maar hij was graag in die rol gebleven, soort machtsgevoel.

Misschien kan jij je afvragen waarom je zo'n meisje hebt aangetrokken. Zij geeft jou dus de schuld van alles wat fout is gegaan tussen jullie? Zo werkt het niet. Een relatie heb je altijd samen. Wel goed dat je haar nu al het beste gunt. Dat je je niet laat leiden door je gekwetste gevoelens :)

Het voordeel aan liefdesverdriet is dat je wel veel over jezelf leert. Ik weet niet of je vaker tegen dit soort problemen bent aangelopen. Je schrijft dat je veel met haar te verduren hebt gehad, vandaar dat ik het me afvraag


nou zo bedoelde ik het ook niet helemaal... ik heb zeker wat te verduren gehad, maar ik ben geen slachtoffer ofzo :D vind alleen dat daar erg makkelijk overheen gestapt is en voel me een beetje miskend daarin. Maar ik ben ook verre van perfect.

Vind het jammer dat haar probleem nu indirect op mijn bord werd gelegd.

Ik moet ook dingen veranderen. Vind alleen niet eerlijk dat ik dat nu blijkbaar voor allebei onze problemen moet doen. En vind dat ik nog een kans verdien in het licht van ons gedeelde verleden.

thats all :)

en als die niet komt, dan ga ik er automatisch in mee want ik vind dat te eenzijdig.

[/quote]
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:43:32 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115947550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef crazycatlady het volgende:

[..]

Maar je eerste liefde is ook altijd het heftigste. Het idee dat me geruststelt is dat iedereen wel een keer liefdesverdriet meemaakt in zijn leven, en dat je er ook wel weer overheen komt. Maarja, dat neemt het verdriet voor nu niet weg.
Eerste liefde was niet het heftigst, maar het blijft speciaal :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115947840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerste liefde was niet het heftigst, maar het blijft speciaal :)
wtf man... waarom is het uitgegaan tussen jou en je ex eigenlijk? heb het nooit helemaal meegekregen.

[ Bericht 9% gewijzigd door ManageTheAnger op 24-08-2012 13:17:32 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:10:59 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115948447
Ik zou het zeer op prijs stellen als je die koe in de sloot liet. Het is niet voor niets weggehaald.
En dan heb ik het over dat verhaal van gisteren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115948495
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou het zeer op prijs stellen als je die koe in de sloot liet. Het is niet voor niets weggehaald.
En dan heb ik het over dat verhaal van gisteren.
ja I know, maar ik moest constant denken aan dat plaatje: waz met jou?

Vroeg me gewoon af wat de reden van jullie breuk was, zoals iedereen die hier kenbaar maakt tis all.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:14:09 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115948564
Dan nog heb ik graag dat je het verhaal van gisteren even wegedit ;)

met mijn ex ging het uit omdat we scheef groeiden, en ondanks dat we van elkaar houden is het gewoon beter zo, gisteren nog een goed gesprek met haar gehad. Ze leest mee en ik ga hier verder niets meer over uitschrijven :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115948711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan nog heb ik graag dat je het verhaal van gisteren even wegedit ;)

met mijn ex ging het uit omdat we scheef groeiden, en ondanks dat we van elkaar houden is het gewoon beter zo, gisteren nog een goed gesprek met haar gehad. Ze leest mee en ik ga hier verder niets meer over uitschrijven :)
done.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:19:37 #58
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_115948775
@ mta: Lang niet meer meegelezen, maar je nieuwe vlam is dus ook weer exit? dan wordt het nu tijd om ff helemaal niets te doen...Gewoon even alleen blijven. Pas als je blij bent met jezelf kan je denken aan een ander ;)
pi_115948801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef sawadie het volgende:
@ mta: Lang niet meer meegelezen, maar je nieuwe vlam is dus ook weer exit? dan wordt het nu tijd om ff helemaal niets te doen...Gewoon even alleen blijven. Pas als je blij bent met jezelf kan je denken aan een ander ;)
hey man,

Ja klopt.

Ben er nu ook helemaal klaar mee.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115952115
en toch maakt de gedachte dat ik mn maatje mss nooit meer zie me intens verdrietig... de moeilijkheden ten spijt was het mn beste maatje
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:17:04 #61
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_115953790
ik zit soms met een rotgevoel...

schets:
meisje leren kenne via MSN. niks aan. 2 jaar gepraat toch wel leuk. nooit elkaar gezien. afgesproken als dat als ik terug ben van vakantie elkaar eens te zien. (zij vond dit een relatie, zo beschouwde zij het ook)

vakantie:
Mijn huidige vriendin tegen gekomen. wat een leuk meisje is dat. geen moves gemaakt omdat ik het zielig voor het msn meisje vond

thuis:
naar het meisje toegeweest. niets speciaals voelde geen kriebels of zo. maar ze was aardig. ik wou de relatie een poging geven

ondertussen nogsteeds gek op het ander meisje. toegegeven zij ook op mij
msn meisje gedumpt (na een week) ze was er kapot van. ze belde me nog een week lang huilend op waarom ik zo was. wat ik dacht en hoe ik dit kon doen. vond het niet erg (klootzak i know) vertelde lachend dat ik het eigenlijk wist maar het niet durfde te zeggen

nu ondertussen een jaar gelukkig met mijn meisje. nog steeds super verliefd. ik zou alleen dol graag mijn excuses willen maken aan het msn meisje, ze heeft me van facebook/msn verwijderd. ik haar nummer verwijderd zodat ik geen contact meer zou zoeken omdat ik een andere vriendin heb.
ik durf geen facebook bericht te sturen. ik hoop echt dat ze over mij heen is. en ze nooit meer aan mij denkt. ik wil sorry zeggen maar durf het niet
pi_115953992
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:17 schreef JaafkeGB het volgende:
ik zit soms met een rotgevoel...

schets:
meisje leren kenne via MSN. niks aan. 2 jaar gepraat toch wel leuk. nooit elkaar gezien. afgesproken als dat als ik terug ben van vakantie elkaar eens te zien. (zij vond dit een relatie, zo beschouwde zij het ook)

vakantie:
Mijn huidige vriendin tegen gekomen. wat een leuk meisje is dat. geen moves gemaakt omdat ik het zielig voor het msn meisje vond

thuis:
naar het meisje toegeweest. niets speciaals voelde geen kriebels of zo. maar ze was aardig. ik wou de relatie een poging geven

ondertussen nogsteeds gek op het ander meisje. toegegeven zij ook op mij
msn meisje gedumpt (na een week) ze was er kapot van. ze belde me nog een week lang huilend op waarom ik zo was. wat ik dacht en hoe ik dit kon doen. vond het niet erg (klootzak i know) vertelde lachend dat ik het eigenlijk wist maar het niet durfde te zeggen

nu ondertussen een jaar gelukkig met mijn meisje. nog steeds super verliefd. ik zou alleen dol graag mijn excuses willen maken aan het msn meisje, ze heeft me van facebook/msn verwijderd. ik haar nummer verwijderd zodat ik geen contact meer zou zoeken omdat ik een andere vriendin heb.
ik durf geen facebook bericht te sturen. ik hoop echt dat ze over mij heen is. en ze nooit meer aan mij denkt. ik wil sorry zeggen maar durf het niet
Lekker laten gaan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:23:43 #63
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_115954031
doe ik ook, maar soms denk ik er aan terug wat voor klootzak ik kan zijn. ik vind het ronduit zielig voor dat meisje.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:35:22 #64
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115959147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
en toch maakt de gedachte dat ik mn maatje mss nooit meer zie me intens verdrietig... de moeilijkheden ten spijt was het mn beste maatje
Jup, dat heb ik ook. En dingen die we samen deden die ik nu alleen doe zijn ook een stuk saaier.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115960693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:17 schreef JaafkeGB het volgende:
ik zit soms met een rotgevoel...

schets:
meisje leren kenne via MSN. niks aan. 2 jaar gepraat toch wel leuk. nooit elkaar gezien. afgesproken als dat als ik terug ben van vakantie elkaar eens te zien. (zij vond dit een relatie, zo beschouwde zij het ook)

vakantie:
Mijn huidige vriendin tegen gekomen. wat een leuk meisje is dat. geen moves gemaakt omdat ik het zielig voor het msn meisje vond

thuis:
naar het meisje toegeweest. niets speciaals voelde geen kriebels of zo. maar ze was aardig. ik wou de relatie een poging geven

ondertussen nogsteeds gek op het ander meisje. toegegeven zij ook op mij
msn meisje gedumpt (na een week) ze was er kapot van. ze belde me nog een week lang huilend op waarom ik zo was. wat ik dacht en hoe ik dit kon doen. vond het niet erg (klootzak i know) vertelde lachend dat ik het eigenlijk wist maar het niet durfde te zeggen

nu ondertussen een jaar gelukkig met mijn meisje. nog steeds super verliefd. ik zou alleen dol graag mijn excuses willen maken aan het msn meisje, ze heeft me van facebook/msn verwijderd. ik haar nummer verwijderd zodat ik geen contact meer zou zoeken omdat ik een andere vriendin heb.
ik durf geen facebook bericht te sturen. ik hoop echt dat ze over mij heen is. en ze nooit meer aan mij denkt. ik wil sorry zeggen maar durf het niet
:')
In life, every ending is a new beginning..
pi_115977517
Al anderhalf jaar over met ex, en 99% van de tijd denk ik niet aan haar, maar soms komt toch dat gevoel weer even terug van : Dat mens heeft mij gewoon fucking gedumpt, wat een afgang eigenlijk :D

Heeft er vooral mee te maken dat we beiden uit dezelfde woonplaats komen en iedereen dus weet wie wie heeft gedumpt, en zij nu al een jaar met een andere jongen uit diezelfde woonplaats gaat..

Momenteel lig ik in bed, en hoor ik in de verte de muziek van het feest waar Ex met haar vriend en zijn hele vriendengroep is... toch nog altijd een beetje kleinerend :+
pi_115981292
@Gengar, dat gevoel ken ik ja.
Wat vind je van deze? Ex gaat met een wederzijdse collega. En ik ben zijn leidinggevende. Hoe fucked up is dat?
pi_115983125
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Gladif het volgende:
@Gengar, dat gevoel ken ik ja.
Wat vind je van deze? Ex gaat met een wederzijdse collega. En ik ben zijn leidinggevende. Hoe fucked up is dat?
Je bent in ieder geval zijn leidinggevende :P Stel dat hij ook nog eens jouw baas was geweest, dat was al helemaal kut toch?

Sommige mensen zeggen er op een gegeven moment ''helemaal'' overheen te zijn, maar ik vraag me af of dit in mijn geval wel gaat gebeuren.

Oke, het is nu al lang geleden, en de meeste mensen in de omgeving zijn uberhaupt al vergeten dat wij met elkaar gehad hebben, maar de situatie blijft het zelfde : Zij ligt nu waarschijnlijk haar vriend een goeie ochtendbeurt te geven, terwijl ik, anderhalfjaar na de breuk nog altijd vrijgezel ben en in mijn bedje lig te laptoppen :9

En ik heb haar destijds zelfs nog een paar keer teruggevraagd, zonder succes... Blijft gewoon klote..
pi_115983181
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef DaMook het volgende:
Posts als ik voel me geweldig doen me wel pijn, had toch wel verwacht door de manier waarop het over is gegaan dat zij het ook kut zou vinden. Blijkbaar niet of ze wil het niet laten weten.. Wel klote en baal er flink van..
Dat soort spelletjes wil je vaak pas inzien als het stof wat is gaan liggen...

Mijn ex deed hetzelfde, en waarschijnlijk zijn het posts die indirect aan jou zijn gericht, en waar eigenlijk staat '' Kijk eens hoe veel schijt ik aan je heb ''.. En hoe meer iemand dat wil laten zien, hoe minder iemand daadwerkelijk ''schijt'' heeft..

Mijn ex postte in de weken nadat het uitwas foto's van haar met jongens op facebook en zette er dan onder, '' geweldige avond met jou, in tijden niet zo'n leuke avond gehad en zo gelachen''...En dat was dan een jongen die ze eenmalig in de kroeg tegenkwam :')

Dat is gewoon duidelijk met een bedoeling geweest..
pi_115983323
Ik las ergens in dit topic dat je eerste liefde je heftigste liefde is, en soms ben ik ook wel eens bang dat dit echt zo is...

Mijn eerste vriendin en ik zijn ook al weer lange tijd uit elkaar, en nog altijd heb ik geen nieuwe relatie gehad. Geen zin in gehad, en ik kan er niet precies een vinger op leggen wat de reden daarvoor precies is.

Maar hoewel mijn ex echt niet de aller knapste meid en mijn ideale match was, blijft het wel gewoon altijd epic voelen als ik aan die tijd terugdenk... Krijg er na ruim 2 jaar nog altijd warme gevoelens van, al spreek ik haar echt nooit meer..

Dan denk ik van, hoe kan een toekomstige relatie nou beter worden, ik bedoel : Damn, 3 jaar geleden, ik kwam van het VWO. Had een tussenjaartje genomen. Geen zorgen, was de hele dag bezig met een beetje sporten, mijn ouders betaalde nog alles, mijn vrienden woonde nog in de buurt, beetje gamen, met vrienden afspreken, met haar leuke dingen doen echt gewoon helemaal perfect was alles..

Een toekomstige relatie komt sowieso onder druk te staan wat betreft studieschulden/snel moeten afstuderen/een baan vinden in een markt die helemaal fucked up is, hoe dan ook het zal nooit meer zo zorgeloos worden als toen...
pi_115984941
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:02 schreef Gengar het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval zijn leidinggevende :P Stel dat hij ook nog eens jouw baas was geweest, dat was al helemaal kut toch?

Sommige mensen zeggen er op een gegeven moment ''helemaal'' overheen te zijn, maar ik vraag me af of dit in mijn geval wel gaat gebeuren.

Oke, het is nu al lang geleden, en de meeste mensen in de omgeving zijn uberhaupt al vergeten dat wij met elkaar gehad hebben, maar de situatie blijft het zelfde : Zij ligt nu waarschijnlijk haar vriend een goeie ochtendbeurt te geven, terwijl ik, anderhalfjaar na de breuk nog altijd vrijgezel ben en in mijn bedje lig te laptoppen :9

En ik heb haar destijds zelfs nog een paar keer teruggevraagd, zonder succes... Blijft gewoon klote..
Klopt dat is ook wel zo. Maar goed, het voelt als een vernedering. Hoe was het bij jou uitgegaan als ik mag vragen?

Ik ben bekend met het gevoel dat je hebt hoor. Ik ben na de relatie dus single, maar zij is niet eens single geweest. Snap je wat ik bedoel?
pi_115984952


[ Bericht 100% gewijzigd door Gladif op 25-08-2012 11:04:10 ]
pi_115990206
Een grote dip.. Waarom komt die zomaar opzetten terwijl ik even dacht dat ik er klaar mee was..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door Glijdt_licht op 25-08-2012 16:49:15 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_115999686


[ Bericht 100% gewijzigd door Charcot op 25-08-2012 20:35:49 (oeps) ]
pi_116002545
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Charcot het volgende:

Wat had je dan getypt als antwoord? :o gezien je me gequoted had. :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116003051
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Wat had je dan getypt als antwoord? :o gezien je me gequoted had. :P
Dat al die dingen die jij opnoemt blijkbaar niet genoeg zijn voor haar om ermee door te gaan. Jij kunt niet in haar hoofd kijken en als jullie standaarden voor een relatie niet overeenkomen..


Heb het hier ook een beetje moeilijk.
Vind het sowieso heel vreemd, als de basis er nog is waarom dan nog moeilijk doen en je eigen verantwoordelijkheid in het laten slagen van de relatie negeren? Weet overigens niet of dat ook bij jullie het geval was.
pi_116010593
Ik heb gisteren seks gehad met de zus van mijn ex :D

Heb het er ooit als grapje wel eens over gehad met wat vrienden, hoe ik mn ex het best zou kunnen terugpakken..
Ex ziet haar zus als haar grote concurrent, zij deed vwo, ex mavo, zij heeft een perfect figuur, ex is altijd al wat zwaarder geweest...

Dit was eigenlijk niet eens zo bedoeld, ex is gewoon een lief meisje die me nix verkeerd heeft gedaan, ben benieuwd hoe ze reageert als ze erachter komt :D

Die zus begint me nu ook te smsén enzo :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 00:27:41 #78
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116010646
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik heb gisteren seks gehad met de zus van mijn ex :D

Heb het er ooit als grapje wel eens over gehad met wat vrienden, hoe ik mn ex het best zou kunnen terugpakken..
Ex ziet haar zus als haar grote concurrent, zij deed vwo, ex mavo, zij heeft een perfect figuur, ex is altijd al wat zwaarder geweest...

Dit was eigenlijk niet eens zo bedoeld, ex is gewoon een lief meisje die me nix verkeerd heeft gedaan, ben benieuwd hoe ze reageert als ze erachter komt :D

Die zus begint me nu ook te smsén enzo :P
je weet wat je nu moet doen heh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:05:05 #79
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116019841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:17 schreef Gladif het volgende:
@Gengar, dat gevoel ken ik ja.
Wat vind je van deze? Ex gaat met een wederzijdse collega. En ik ben zijn leidinggevende. Hoe fucked up is dat?
Gewoon het leven zuur maken en ontslaan.

Of wachten tot het contract afloopt.

Fuck die shit
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116020369
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 26-08-2012 13:32:29 ]
pi_116026294
Gister had m'n ex een maand met huidige vriend, wil er niet echt aan denken, maar gaat automatisch. Moet zeggen dat ik er op zich niet zoveel last van heb als ik dacht dat ik zou hebben. Gister ook msn-ruzie voor het uit ging gelezen, zie nu pas hoe ze eigenlijk tegen me bezig was. Ach ja.
pi_116027337
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef killeroy_nl het volgende:
Gister had m'n ex een maand met huidige vriend, wil er niet echt aan denken, maar gaat automatisch. Moet zeggen dat ik er op zich niet zoveel last van heb als ik dacht dat ik zou hebben. Gister ook msn-ruzie voor het uit ging gelezen, zie nu pas hoe ze eigenlijk tegen me bezig was. Ach ja.
Dat drukt je toch weer met de neus op de feiten ; Wees blij dat je ervanaf bent..

Dingen als hoe lang ze met haar nieuwe vriend is, blijft gewoon kut, totdat je zelf misschien een nieuwe relatie krijgt, maar vind het even een minuutje kut en ga er niet over zitten dagdromen, ga desnoods lekker een stuk hardlopen ofzo..

Ik heb het ook nog steeds hoor met mn ex, al anderhalf jaar zie of spreek ik haar amper meer, maar je leest nog steeds wel eens op facebook : Lekker met mn vriend naar Mallorca, heerlijk ontbijtje gkregen van mn vriend oid...

Mis mn ex echt niet meer, maar zelfs na zo'n lange tijd zijn dat geen dingen die je wil lezen...
pi_116030810
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:28 schreef Charcot het volgende:

[..]

Vind het sowieso heel vreemd, als de basis er nog is waarom dan nog moeilijk doen en je eigen verantwoordelijkheid in het laten slagen van de relatie negeren? Weet overigens niet of dat ook bij jullie het geval was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116032283
Tja, als het klopte was zij nu wel bij jou.
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:16:45 #85
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116032366
Als je een ontstoken kies hebt is het beter om die te trekken. Vermijd gewoon zo veel mogelijk manieren om weer met je ex in contact te komen of tegen te komen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116036998
Als je ex jou gedumpt hebt en er vandoor gaat met een andere jongen, ga je dan niet denken van wat heb ik nou verkeerd gedaan of waarom hij beter zou zijn dan ik? Dat heb ik ieder geval. Terwijl ik dondersgoed weet dat ik niets verkeerds gedaan heb.
pi_116039357
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Dat drukt je toch weer met de neus op de feiten ; Wees blij dat je ervanaf bent..

Dingen als hoe lang ze met haar nieuwe vriend is, blijft gewoon kut, totdat je zelf misschien een nieuwe relatie krijgt, maar vind het even een minuutje kut en ga er niet over zitten dagdromen, ga desnoods lekker een stuk hardlopen ofzo..

Ik heb het ook nog steeds hoor met mn ex, al anderhalf jaar zie of spreek ik haar amper meer, maar je leest nog steeds wel eens op facebook : Lekker met mn vriend naar Mallorca, heerlijk ontbijtje gkregen van mn vriend oid...

Mis mn ex echt niet meer, maar zelfs na zo'n lange tijd zijn dat geen dingen die je wil lezen...
nogal persoonlijke dingen ook om op facebook te zetten :+ maar dat staat hier los van.

Vraag me af wanneer de pijn nou eens een keer verdwijnt. Voorgrond, achtergrond, maakt niet uit. Het is er. Ik doe alles wat erbij hoort om het juist te verwerken. Maar toch is het er gewoon. Ik heb er geen energie meer voor. Dat kleine beetje energie wat aan hem verspild wordt, heb ik hard nodig voor mezelf. Hoe gaat het weg? Door de tijd? Hoelang nog? :{
pi_116040892
godver weer maar eens in dit topic posten dat sinds gister een relatie van een half jaar naar de knoppe is. Het meest erge van een relatie is altijd het moment dat het kapot gaat. Sommigen mensen die in 1 keer de ware tegenkomen hebben echt pismazzel om dit nooit te hoeven meemaken.

Er is eigenlijk niets pijnlijkers dan degene te verliezen van wie je nog steeds zielsveel houd
pi_116051767
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef hoerezooi het volgende:
godver weer maar eens in dit topic posten dat sinds gister een relatie van een half jaar naar de knoppe is. Het meest erge van een relatie is altijd het moment dat het kapot gaat. Sommigen mensen die in 1 keer de ware tegenkomen hebben echt pismazzel om dit nooit te hoeven meemaken.

Er is eigenlijk niets pijnlijkers dan degene te verliezen van wie je nog steeds zielsveel houd
Helemaal mee eens.
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Gladif het volgende:
Als je ex jou gedumpt hebt en er vandoor gaat met een andere jongen, ga je dan niet denken van wat heb ik nou verkeerd gedaan of waarom hij beter zou zijn dan ik? Dat heb ik ieder geval. Terwijl ik dondersgoed weet dat ik niets verkeerds gedaan heb.
Ik vraag me ook af waarom hij beter is dan ik ja, al is het in mijn geval een beetje raar gelopen qua uit gaan.. Nou ja, alles is een beetje raar gelopen.. Denk dat ik weet waarom, maar ik kan er nu toch niks aan doen dus laat het maar zitten.
pi_116065853
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

[..]

Ik vraag me ook af waarom hij beter is dan ik ja, al is het in mijn geval een beetje raar gelopen qua uit gaan.. Nou ja, alles is een beetje raar gelopen.. Denk dat ik weet waarom, maar ik kan er nu toch niks aan doen dus laat het maar zitten.
Dat soort vragen lees ik vaker...

Dat krijg je alleen wanneer je gaat vergelijken. Jezelf met de ander.
Als je dat niet doet, dan heb je ook geen reden om iemand beter of slechter te vinden, of om jezelf beter of slechter te vinden.

Gewoon bezighouden met jezelf iedereen... elke keer dat je aan je ex denkt, ga je aan jezelf denken: "maar ik wil haar niet want..."

en je kan er bij bedenken wat je dus zelf wil: "ik heb nu in elk geval geleerd, dat ik niet zo van de familie bezoeken ben" (bijv).

ZELFKENNIS krijg je erdoor.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:29:51 #91
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116066332
Moeilijk moeilijk.

Gisteren met een vriend en zijn vriendin lopen praten over mijn ex (vriendin woont samen met haar) en gaat schijnbaar niet goed met haar. Ze is weer terug bij haar eerste ex waar ze al eerder een drie jarige knipperlichtrelatie mee heeft gehad en nu dus weer terug is (dit mag ik eigenlijk niet weten van haar en ze weet niet dat ik dat weet). Probleem is alleen dat er alles behalve sprake is van een gezonde relatie tussen de twee en dat het erop lijkt dat de toekomst van mijn ex alleen maar uitzichtlozer wordt.

Dit jaar begint ze voor het eerst aan een nieuwe opleiding en ik ben ook bang dat het niets gaat worden vanwege alle shit die ze nu dus heeft. Haar ex is sowieso een uitzichtloze kerel aangezien die net zo oud is als mij maar dan ook echt hélémaal niks heeft bereikt in zijn leven en ik dus ook bang ben dat hij haar mee naar beneden trekt.

Serieus. Ik weet niet wat ik moet doen. Gisteren met het gesprek met die vriend en zijn vriendin vertelden ze me ook hoe erg ze het vonden dat het uit was gegaan toen maar dat ik er zelf beter aan ben aangezien mijn ex dus niet alles op een rijtje heeft. Ik wil sowieso geen relatie meer met haar hebben omdat ik nu weet wat ik van haar kan verwachten, maar ik ben serieus bang dat ze haar leven momenteel zwaar aan het verneuken is. Moet ik ingrijpen of laten gaan? Ik vind het echt moeilijk. Ik weet nog eens niet of ik überhaupt moet vragen of alles goed met haar gaat.

Het rare is ook dat ik na de breuk er alleen maar vooruit op ben gegaan terwijl zij juist aan het terugvallen is. Aan de ene kant voelt het als zoete wraak, maar aan de andere kant doet het wel pijn om iemand zo zien af te glijden. Vooral als je beseft dat toen jij met die persoon was je haar juist probeerde te helpen.

C'est la vie. Ik ga er eens goed over nadenken.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116066681
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Moeilijk moeilijk.

Gisteren met een vriend en zijn vriendin lopen praten over mijn ex (vriendin woont samen met haar) en gaat schijnbaar niet goed met haar. Ze is weer terug bij haar eerste ex waar ze al eerder een drie jarige knipperlichtrelatie mee heeft gehad en nu dus weer terug is (dit mag ik eigenlijk niet weten van haar en ze weet niet dat ik dat weet). Probleem is alleen dat er alles behalve sprake is van een gezonde relatie tussen de twee en dat het erop lijkt dat de toekomst van mijn ex alleen maar uitzichtlozer wordt.

Dit jaar begint ze voor het eerst aan een nieuwe opleiding en ik ben ook bang dat het niets gaat worden vanwege alle shit die ze nu dus heeft. Haar ex is sowieso een uitzichtloze kerel aangezien die net zo oud is als mij maar dan ook echt hélémaal niks heeft bereikt in zijn leven en ik dus ook bang ben dat hij haar mee naar beneden trekt.

Serieus. Ik weet niet wat ik moet doen. Gisteren met het gesprek met die vriend en zijn vriendin vertelden ze me ook hoe erg ze het vonden dat het uit was gegaan toen maar dat ik er zelf beter aan ben aangezien mijn ex dus niet alles op een rijtje heeft. Ik wil sowieso geen relatie meer met haar hebben omdat ik nu weet wat ik van haar kan verwachten, maar ik ben serieus bang dat ze haar leven momenteel zwaar aan het verneuken is. Moet ik ingrijpen of laten gaan? Ik vind het echt moeilijk. Ik weet nog eens niet of ik überhaupt moet vragen of alles goed met haar gaat.

Het rare is ook dat ik na de breuk er alleen maar vooruit op ben gegaan terwijl zij juist aan het terugvallen is. Aan de ene kant voelt het als zoete wraak, maar aan de andere kant doet het wel pijn om iemand zo zien af te glijden. Vooral als je beseft dat toen jij met die persoon was je haar juist probeerde te helpen.

C'est la vie. Ik ga er eens goed over nadenken.
Laten gaan...

Stel je helpt haar er weer bovenop, mocht ze nog helder genoeg zijn om zoiets te accepteren.

Dan wordt je daarna gelijk weer aan de kant gezet op het moment dat ze uit de shit is.

dan ben je namelijk "overbodig".

Gewoon op je eigen leven focussen, op je eigen dingen en niet meer vragen naar haar en niet meer stilstaan bij onderwerpen over haar.

Het gaat om jou, en jou leven... en als jij ergens met iemand bent, gaat het om jou en die persoon op dat moment in het nu.

Je ex is exit klaar.

Tenminste, het is maar waar je voor kiest.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:52:17 #93
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116067031
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Laten gaan...

Stel je helpt haar er weer bovenop, mocht ze nog helder genoeg zijn om zoiets te accepteren.

Dan wordt je daarna gelijk weer aan de kant gezet op het moment dat ze uit de shit is.

dan ben je namelijk "overbodig".

Gewoon op je eigen leven focussen, op je eigen dingen en niet meer vragen naar haar en niet meer stilstaan bij onderwerpen over haar.

Het gaat om jou, en jou leven... en als jij ergens met iemand bent, gaat het om jou en die persoon op dat moment in het nu.

Je ex is exit klaar.

Tenminste, het is maar waar je voor kiest.
Snap ik, en ik weet dat ik moeilijk haar nog kan veranderen. Maar doet wel pijn om te zien hoe het aan het ontsporen is. En sowieso vind ik het niet erg als ik dan door haar aan de kant wordt gezet als ze uit de shit is, ALS ze maar uit de shit is. Ik heb totaal geen verliefde gevoelens meer voor haar, nu eerder medelijden. Maar ik zou het zonde vinden als ik weet dat ik iemand kon helpen en het niet deed. Of het nou mijn ex was of gewoon iemand die ik toevallig op straat tegenkom.

Misschien dat ze dat bedoelde met dat ik te lief ben. Ik noem het gewoon humaniteit.

Edit: ik ga even fietsen. Alles even op een rijtje zetten. Vanaf nu wil ik wel echt alleen maar sterke vrouwen daten :')

[ Bericht 3% gewijzigd door MrMonkeyman op 27-08-2012 15:00:20 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116067257
Ex vandaag gesproken.
We hadden destijds condooms gekocht omdat ze niet tegen de pil kon ofzo whatever.
Dus ik zeggen ga ik die condooms nog terug zien. Waren 2 pakken :P
Zegt ze nee je krijgt geen geld en je condooms niet :')
Ik zeg ik ga godverdomme jou geneuk niet financieeren met een gozer die je net 2 weken kent.
Hele bitchfight weer. Vond het opzich wel grappig.
Mevrouw moet geld lenen bij haar moeder voor school. Maar ondertussen pleurt ze wel allemaal tattoo's op haar lichaam. Heb er eigenlijk overal mee geconfronteerd. Ik hoor me er eigenlijk ook niet mee te bemoeien maar ik heb bijna 3 jaar over gedaan om dat kind een beetje recht te trekken en ze valt nu alleen maar terug. Vindt zichzelf helemaal de bom.

Soms wou ik dat er een medicijn bestond wat haar helemaal liet vergeten.
Alhoewel ik nu gelukkig ben, kan er alleen niet tegen dat ik alsnog vrouwloos elke avond in me bed ligt en zij met 1 of andere Nederlander die zich kleedt als een Marokkaan die ze net kent :')

EDIT: Het is nou 3+ maanden over. Denk nog meerdere keren per dag aan haar. Eigenlijk als ik wakker word is zij het eerste waar ik aan denk. Verder sport ik 4 - 6x per week. Doe leuke dingen met vrienden maar in die maanden tijd blijft ze maar in me gedachten zitten. Heb ook nog niks met een andere dame gedaan. Niet eens geknuffeld oid :') Ex heeft me 3 jaar lang zo manipuleren dat ik er erg veel moeite mee heb om haar los te laten. Ook omdat ik weet dat er van haar gewoon niks terecht gaat komen. Verklaard nu ook wel een beetje waarom haar andere exen haar zo lastig bleven vallen. Echt erom huilen doe ik niet maar voel me soms wel echt zwaar vertyft en alle herinneringen spelen als een filmpje in me hoofd af. En dan komt het feit weer boven dat ze met 1 of andere knuppel zit. Ik vroeg er toen naar en ze zei dit voelt anders met hem :') Zo dat wou ik eff kwijt ciao ciao :*

[ Bericht 30% gewijzigd door SilentHunterNL op 27-08-2012 15:12:01 ]
pi_116070156
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef Charcot het volgende:
Tja, als het klopte was zij nu wel bij jou.
Mja, gister nog even weer gepraat en zij heeft alleen nog gevoel als vrienden en dat lijkt niet meer om te kunnen keren. Alleen ik zit nu al 3 maanden met een klote gevoel, en eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om andere vrouwen te leren kennen ofzo. Ik vraag me ook af of mijn gevoel voor een ander wel zo heftig kan zijn.. Bij het uitgaan met vrienden krijg ik wel aandacht, maar ik doe er helemaal niks mee. het allergekste is eigenlijk dat ik niet meer dronken kan worden of aangeschoten, maar de volgende dag wel knallende koppijn hebben. Vrijwel al m'n emoties zijn weg wat dat betreft, en als ik wat drink blijf ik me enorm bewust van wat er gebeurt, terwijl ik best eens los wil gaan, wat me gewoon niet lukt.. Als ik dan met iemand praat kan ik eigenlijk ook niet enthousiast worden, hoe goed ze er ook uitziet, of hoe lief ze lijkt te zijn. Ofhoe aardig sommige jongens zijn bv.. Het enthousiasme in veel zaken is gewoon verdwenen.

Ik begin me af te vragen hoe lang deze staat aan gaat houden bij mij. Ik dacht dat het goed ging met me, maar eigenlijk heb ik gewoon alle emoties verbannen. :{

Ik moet nog beginnen met het opruimen van spullen van mn ex, ook na 3 maand. gewoonweg omdat ik geen zin heb om iets wat nog levendig voelt bij mij weg te halen.. Dan weet ik dat het helemaal exit is.. Al heb ik haar foto achter ene hartje inmiddels wel omgedraaid. ;(
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116072309
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:00 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ex vandaag gesproken.
We hadden destijds condooms gekocht omdat ze niet tegen de pil kon ofzo whatever.
Dus ik zeggen ga ik die condooms nog terug zien. Waren 2 pakken :P
Zegt ze nee je krijgt geen geld en je condooms niet :')
Ik zeg ik ga godverdomme jou geneuk niet financieeren met een gozer die je net 2 weken kent.
Hele bitchfight weer. Vond het opzich wel grappig.
Mevrouw moet geld lenen bij haar moeder voor school. Maar ondertussen pleurt ze wel allemaal tattoo's op haar lichaam. Heb er eigenlijk overal mee geconfronteerd. Ik hoor me er eigenlijk ook niet mee te bemoeien maar ik heb bijna 3 jaar over gedaan om dat kind een beetje recht te trekken en ze valt nu alleen maar terug. Vindt zichzelf helemaal de bom.

Soms wou ik dat er een medicijn bestond wat haar helemaal liet vergeten.
Alhoewel ik nu gelukkig ben, kan er alleen niet tegen dat ik alsnog vrouwloos elke avond in me bed ligt en zij met 1 of andere Nederlander die zich kleedt als een Marokkaan die ze net kent :')

EDIT: Het is nou 3+ maanden over. Denk nog meerdere keren per dag aan haar. Eigenlijk als ik wakker word is zij het eerste waar ik aan denk. Verder sport ik 4 - 6x per week. Doe leuke dingen met vrienden maar in die maanden tijd blijft ze maar in me gedachten zitten. Heb ook nog niks met een andere dame gedaan. Niet eens geknuffeld oid :') Ex heeft me 3 jaar lang zo manipuleren dat ik er erg veel moeite mee heb om haar los te laten. Ook omdat ik weet dat er van haar gewoon niks terecht gaat komen. Verklaard nu ook wel een beetje waarom haar andere exen haar zo lastig bleven vallen. Echt erom huilen doe ik niet maar voel me soms wel echt zwaar vertyft en alle herinneringen spelen als een filmpje in me hoofd af. En dan komt het feit weer boven dat ze met 1 of andere knuppel zit. Ik vroeg er toen naar en ze zei dit voelt anders met hem :') Zo dat wou ik eff kwijt ciao ciao :*
De mijne was net zo'n ramp, die betrapte ik met een neger in bed...

Heeft ook errug lang geduurd voordat ik haar los kon laten.. maar nu, 4 jaar later is het gelukt :P

succes haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116072549
ik ben nog steeds overal geblokkeerd. Begrijp dat ze boos is, maar toch vind ik het niet echt passend in de verhoudingen.

Had er nog aan gedacht een brief in de bus te gooien, maar fok it.


Het zij zo.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116073357
Ik zou willen dat ik iemand was die zaken snel kan loslaten, maar als je dan hoort dat het loslaten de helft van de tijd van je relatie kost.. 3.5 jaar dan.. Dan ben ik al bijna 30.. Kan toch niet.
Fuck it
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116073451
O+ kop op mensen, we komen er wel. Echt.
pi_116073575
okee, slotje :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116073625
Mijn vriendin heeft het een tijdje terug uitgemaakt, de dag na de crematie van mijn oma. 2 van de 3 belangrijkste dames in je leven in 1x kwijt. De laatste tijd gaat het wel goed met verwerken gelukkig, ex is het niet waard om zolang over te blijven treuren. Trek me op aan het feit dat ik oma trots moet maken en niet te lang in de put moet zitten.
pi_116073939
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
okee, slotje :P
Dat bedoelde ik natuurlijk niet :D. Merk gewoon heel veel verdriet en vind het oprecht heel vervelend want de ander leeft nu vaak gewoon verder en je moet je afvragen of je op een gegeven moment wel zoveel moeite wil doen voor iets wat er niet meer is. We verdienen allemaal het allerbeste. Je komt tegen wat je op dat moment nodig hebt en als diegene zoveel van je hield, waarom is die nu dan niet bij jou? (niet toepasselijk op elke situatie natuurlijk)
pi_116073977
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef B91 het volgende:
Mijn vriendin heeft het een tijdje terug uitgemaakt, de dag na de crematie van mijn oma. 2 van de 3 belangrijkste dames in je leven in 1x kwijt. De laatste tijd gaat het wel goed met verwerken gelukkig, ex is het niet waard om zolang over te blijven treuren. Trek me op aan het feit dat ik oma trots moet maken en niet te lang in de put moet zitten.
Sommige exen zijn het inderdaad niet waard om over te blijven treuren.
pi_116074311
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:00 schreef Charcot het volgende:

[..]

Sommige exen zijn het inderdaad niet waard om over te blijven treuren.
Idd. Zeker achteraf als ik de hele situatie rationeel overzie. In de periode gedurende het ziektebed helemaal geen betrokkenheid getoond, helemaal over de zeik als ik daar wat over zei, kritiek hebben dat ze weinig aandacht kreeg tijdens de begrafenis

Wel super mooi dat ze elke keer over de zeik is als ik haar met haar neus op de feiten druk :P
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:12:36 #105
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116074316
Na drie uur fietsen en 90km te hebben gefietst heb ik toch maar besloten om geen contact met haar op te nemen. Moeilijke beslissing, maar ik weet serieus niet wat ik nog voor haar zou kunnen doen als ze al niet wilde luisteren toen ik wel bij haar was. Hoop dat het goed komt, maar weet helaas van ervaring dat de kans miniem is.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116074369
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
Na drie uur fietsen en 90km te hebben gefietst heb ik toch maar besloten om geen contact met haar op te nemen. Moeilijke beslissing, maar ik weet serieus niet wat ik nog voor haar zou kunnen doen als ze al niet wilde luisteren toen ik wel bij haar was. Hoop dat het goed komt, maar weet helaas van ervaring dat de kans miniem is.
Ik had serieus een heel verhaal getypt waardoor je het bovenstaande ging concluderen, maar toen viel mijn telefoon uit.

Heel verstandig dus.
pi_116074800
een zo nu en dan overweldigend schuldgevoel houdt een mens trouwens wel aardig in toom moet ik zeggen
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:29:30 #108
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116074954
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:14 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik had serieus een heel verhaal getypt waardoor je het bovenstaande ging concluderen, maar toen viel mijn telefoon uit.

Heel verstandig dus.
Serieus!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116075057
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:29 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Serieus!
Ja, echt waar!
pi_116075117
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
een zo nu en dan overweldigend schuldgevoel houdt een mens trouwens wel aardig in toom moet ik zeggen
Ja, dat is heel begrijpelijk.. Maar dat weet je dan zelf (hopelijk?) ook wel als het terecht is. Moet natuurlijk wel weer goed van geleerd worden en niet te lang duren, maar dat is allemaal irrelevan voor nu.
pi_116076794
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De mijne was net zo'n ramp, die betrapte ik met een neger in bed...

Heeft ook errug lang geduurd voordat ik haar los kon laten.. maar nu, 4 jaar later is het gelukt :P

succes haha
4 jaar is beetje to much for me :p
Wor wel snel agressief laatste tijd, vroeger gewoon rustige man en als er nu wat fout gaat floept de helft van scheldwoordenboek.nl eruit. Weet ook niet wat ik zal doen als ik hun zou zien lopen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:15:44 #112
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116076872
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De mijne was net zo'n ramp, die betrapte ik met een neger in bed...

Heeft ook errug lang geduurd voordat ik haar los kon laten.. maar nu, 4 jaar later is het gelukt :P

succes haha
Was het minder erg geweest als het geen neger was geweest?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:38:36 #113
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116077985
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

4 jaar is beetje to much for me :p
Wor wel snel agressief laatste tijd, vroeger gewoon rustige man en als er nu wat fout gaat floept de helft van scheldwoordenboek.nl eruit. Weet ook niet wat ik zal doen als ik hun zou zien lopen.
waarschijnlijk ga je dan door het lint...

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:38:59 #114
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116078009
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Was het minder erg geweest als het geen neger was geweest?
Nee het blijft fucked up maar zo was de situatie in elk geval ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116079175
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116079222
quote:
19s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ego.
pi_116079261
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ego.
Op wat voor manier? Want ik snap t niet helemaal :{
Ik bedoel: Dat ík jaloers zou worden bij haar lijkt me logisch. Simpelweg omdat ik nog gek op haar ben..

[ Bericht 8% gewijzigd door Glijdt_licht op 27-08-2012 20:10:07 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116079520
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

waarschijnlijk ga je dan door het lint...

[ afbeelding ]
Trap die fop marokkaan helemaal de grafcholera in en me ex ga ik anaal vernederen hihihi. Blijft tussen ons he
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:11:59 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116079587
quote:
19s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei de mijne dus ook (die waar het vorige week mee uit gegaan is)

begreep de logica ook niet echt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:12:14 #120
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116079604
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:10 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Trap die fop marokkaan helemaal de grafcholera in en me ex ga ik anaal vernederen hihihi. Blijft tussen ons he
Ik begrijp je ff niet lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116079855
Ik kwam vanmiddag net uit de trein na mijn drie weken durende vakantie, en de eerste bekende die ik tegenkom is mijn ex.
't blijft toch iets.. pijnlijks. alhoewel dat ook niet t goede woord ervoor is..
Let me occupy your mind
As you do mine
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:21:59 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116079987
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef WasMachinator het volgende:
Ik kwam vanmiddag net uit de trein na mijn drie weken durende vakantie, en de eerste bekende die ik tegenkom is mijn ex.
't blijft toch iets.. pijnlijks. alhoewel dat ook niet t goede woord ervoor is..
Frustrerend op z'n minst!

Gelijk de trein weer terugpakken en opnieuw vakantie vieren... lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116080114
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Frustrerend op z'n minst!

Gelijk de trein weer terugpakken en opnieuw vakantie vieren... lol
Haha, ben de trein even moe hoor. Heb met vrienden door europa gereisd met de trein :9. zou een beetje te veel van het goede zijn :D
Let me occupy your mind
As you do mine
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:28:07 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116080287
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Haha, ben de trein even moe hoor. Heb met vrienden door europa gereisd met de trein :9. zou een beetje te veel van het goede zijn :D
Goed dat je gewoon gegaan ben man, hoe was de trip?

Wat heeft het je opgeleverd?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116080729
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Goed dat je gewoon gegaan ben man, hoe was de trip?

Wat heeft het je opgeleverd?
De trip was echt bizar tof, alleen mijn tijdsbesef is behoorlijk verneukt op het moment. maar gelukkig hoef ik me pas vanaf volgende week maandag @ de uni te melden :).

Het heeft me een enorm verrijkende ervaring opgeleverd. In steden zoals Sofia zag je zo zeer het contrast tussen arm en rijk, gewoon bizar. het laat je nog eens extra realiseren hoe goed we het eigenlijk hebben.

Echt achter vrouwen aangegaan zijn we niet, het hoefde niet zo zeer.. lekker gefocused op gewoon veel plezier hebben en genieten van wat de steden ons te bieden hadden.
alhoewel het nu wel echt wennen zal worden om niet in het openbaar over een chick te praten die tegenover je zit ofzo :9
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_116080742
quote:
19s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Op wat voor manier? Want ik snap t niet helemaal :{
Ik bedoel: Dat ík jaloers zou worden bij haar lijkt me logisch. Simpelweg omdat ik nog gek op haar ben..
Dat het niet perse gevoelens hoeven zijn van haar kant, maar puur haar ego. (sorry hiervoor, voel me echt wel een bitch nu :') ). Net de dingen die je zo vroeg eigenlijk niet zou willen horen, denk ik. Het is allemaal heel herkenbaar. Geloof me, het is gewoon de ego. Niet de oprechte liefdesgevoelens. Want als die er waren was ze nu bij jou.
pi_116080855
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef B91 het volgende:

[..]

Idd. Zeker achteraf als ik de hele situatie rationeel overzie. In de periode gedurende het ziektebed helemaal geen betrokkenheid getoond, helemaal over de zeik als ik daar wat over zei, kritiek hebben dat ze weinig aandacht kreeg tijdens de begrafenis

Wel super mooi dat ze elke keer over de zeik is als ik haar met haar neus op de feiten druk :P
Ja, zo achteraf als je het bekijkt is het allemaal niet meer zo acceptabel als toen inderdaad. We weten nu in ieder geval wat we vooral NIET willen :+
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:40:14 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116081011
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

De trip was echt bizar tof, alleen mijn tijdsbesef is behoorlijk verneukt op het moment. maar gelukkig hoef ik me pas vanaf volgende week maandag @ de uni te melden :).

Het heeft me een enorm verrijkende ervaring opgeleverd. In steden zoals Sofia zag je zo zeer het contrast tussen arm en rijk, gewoon bizar. het laat je nog eens extra realiseren hoe goed we het eigenlijk hebben.

Echt achter vrouwen aangegaan zijn we niet, het hoefde niet zo zeer.. lekker gefocused op gewoon veel plezier hebben en genieten van wat de steden ons te bieden hadden.
alhoewel het nu wel echt wennen zal worden om niet in het openbaar over een chick te praten die tegenover je zit ofzo :9
Haha, ja dat is het grote verschil met vakantie... daar durft en iedereen aan te spreken en hier niet...

Mooi dat je genoten heb en dat het je verrijkt heeft man! Dat is precies wat mij altijd helpt als ik last van een ex heb.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116081561
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ja, zo achteraf als je het bekijkt is het allemaal niet meer zo acceptabel als toen inderdaad. We weten nu in ieder geval wat we vooral NIET willen :+
Precies. Wat dat betreft kom je altijd wijzer en beter uit zulke situaties. Alleen is het voor iedereen verschillend wanneer dat inzicht komt
pi_116081959
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Haha, ja dat is het grote verschil met vakantie... daar durft en iedereen aan te spreken en hier niet...

Mooi dat je genoten heb en dat het je verrijkt heeft man! Dat is precies wat mij altijd helpt als ik last van een ex heb.
Haha klopt!
Afgelopen nacht in de nachttrein van Rome naar München nog wat staan praten met een paar duitse meiden, om een of andere reden gaat het op vakantie indd makkelijker om mensen aan te spreken..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_116082018
Wat blijft het toch kut om een ex uit dezelfde woonplaats te hebben..

Is al ruim een jaar over, maar ze heeft nu met een andere jongen hiervandaan, en gaat nu dus met zijn vrienden en vriendinnen om..

Mensen zeggen wel van ach trek het je niet aan en maak er voor jezelf een leuke avond van. Dat lukt ook vaak wel, maar je blijft toch altijd een beetje vanuit je ooghoeken kijken of je haar ziet lopen oid..

Liever dat ze 50 km verderop had gewoond. :{
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:34:54 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116083919
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef EiPet het volgende:
Wat blijft het toch kut om een ex uit dezelfde woonplaats te hebben..

Is al ruim een jaar over, maar ze heeft nu met een andere jongen hiervandaan, en gaat nu dus met zijn vrienden en vriendinnen om..

Mensen zeggen wel van ach trek het je niet aan en maak er voor jezelf een leuke avond van. Dat lukt ook vaak wel, maar je blijft toch altijd een beetje vanuit je ooghoeken kijken of je haar ziet lopen oid..

Liever dat ze 50 km verderop had gewoond. :{
I know man, is mij nu weer voor een tweede keer overkomen :r

Ik had een afspraak vanavond, maar die is weer niet komen opdagen (3x niet, 3x wel... zal wel een trend worden)

dus zal ff naar het poolcafé hier dichtbij........ in me uppie..... again.... ffs
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116086130
Nieuw hier, maar ik post even mee.

Ex vriend én ex scharrel spoken nu allebei (telkens vluchtig) door mijn hoofd. Geen idee wat ik voel though, want ik ben er vrij zeker van dat ik geen gevoelens voor mijn ex vriend meer heb en de 'gevoelens' voor mijn ex scharrel waren gewoon een bevlieging. Denk dat het voornamelijk is, omdat ik nu weer helemaal alleen ben en wat van die intimiteit mis.

He bah :(
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:20:46 #134
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116090121
Heerlijk om haar al maanden niet gezien te hebben! *O* Uit het oog, uit het hart! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116090265
Nou, ik zie m'n ex en haar nieuwe kutvriend wekelijks. Dat is frustrerend.
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:27:17 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116090385
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Gladif het volgende:
Nou, ik zie m'n ex en haar nieuwe kutvriend wekelijks. Dat is frustrerend.
pi_116093271
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem niet meer mis. Kutgedoe.
''The root of suffering is attachment''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:52:05 #138
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093300
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem stop missen. Kutgedoe.
Hoe lang heb je dan iets met hem gehad?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093351
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:52 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dan iets met hem gehad?
Zo'n 8 maanden, maar 2 jaar daarvoor hadden we ook al iets. Niet heel lang vergeleken met andere mensen, maar het was intens.
''The root of suffering is attachment''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:54:00 #140
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116093355
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem niet meer mis. Kutgedoe.
Komt wel goed, dushi. :*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:54:43 #141
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093376
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:53 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Zo'n 8 maanden, maar 2 jaar daarvoor hadden we ook al iets. Niet heel lang vergeleken met andere mensen, maar het was intens.
Dat iets van die 2 jaar daarvoor, hoe lang had dat geduurt en waarom was het toen uitgegaan? Ik ben zelf namelijk niet zo van second chances...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093449
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dat iets van die 2 jaar daarvoor, hoe lang had dat geduurt en waarom was het toen uitgegaan? Ik ben zelf namelijk niet zo van second chances...
Dat van twee jaar ervoor duurde ook niet zo heel lang, zo'n 1 maand. Kwam omdat ik eigenlijk nog te jong was en ik ging verhuizen.
Hij verdiende een tweede kans, we hadden onze 'kans' namelijk niet echt gehad, maar ik was er denk ik niet eens klaar voor vorig jaar. Toch doet het pijn. :')
''The root of suffering is attachment''
pi_116093464
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Komt wel goed, dushi. :*
Ook met jou. :*
''The root of suffering is attachment''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:58:41 #144
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093488
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:56 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Dat van twee jaar ervoor duurde ook niet zo heel lang, zo'n 1 maand. Kwam omdat ik eigenlijk nog te jong was en ik ging verhuizen.
Hij verdiende een tweede kans, we hadden onze 'kans' namelijk niet echt gehad, maar ik was er denk ik niet eens klaar voor vorig jaar. Toch doet het pijn. :')
Waarom is het dan uitgegaan? Als iemand een tweede kans zou willen dan zou die mij iig flink moeten overtuigen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093534
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:58 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Waarom is het dan uitgegaan? Als iemand een tweede kans zou willen dan zou die mij iig flink moeten overtuigen.
Maar wat als het de eerste keer geen goede tijd was voor jou, beetje van: right person at the wrong time. Zou je die persoon dan geen tweede kans geven als de timing wél goed is?

Laat ik zeggen dat het uit ging door fouten van mijn kant, beloftes die ik niet na kon komen/waar maken..
''The root of suffering is attachment''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:04:40 #146
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093617
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Maar wat als het de eerste keer geen goede tijd was voor jou, beetje van: right person at the wrong time. Zou je die persoon dan geen tweede kans geven als de timing wél goed is?

Laat ik zeggen dat het uit ging door fouten van mijn kant, beloftes die ik niet na kon komen/waar maken..
Als het mijn schuld was dan misschien, maar dan vraag ik me dus af waarom het nu dus weer is uitgegaan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093678
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:04 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Als het mijn schuld was dan misschien, maar dan vraag ik me dus af waarom het nu dus weer is uitgegaan.
Wil het liever niet hier zetten, het is mijn schuld dat het uit is gegaan, maar ik voel me elke dag nog schuldig. Achja..
''The root of suffering is attachment''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:08:37 #148
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093710
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Wil het liever niet hier zetten, het is mijn schuld dat het uit is gegaan, maar ik voel me elke dag nog schuldig. Achja..
Sterkte dan maar, meer kan ik niet voor je betekenen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:12:17 #149
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116093791
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:57 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Ook met jou. :*
Hier is het al vrijwel goed. :@ Nu jij nog! *O* Ik en de rest van FOK! zijn er voor je. :)

Zoek gewoon veel afleiding, een betere tip kan ik je helaas niet geven. :)
pi_116093806
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:08 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Sterkte dan maar, meer kan ik niet voor je betekenen.
Ja, bedankt. Jij ook, voor zover ik weet zitten hier alleen mensen met liefdesverdriet. My bad als je geen liefdesverdriet oid hebt. :+
''The root of suffering is attachment''
pi_116093826
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hier is het al vrijwel goed. :@ Nu jij nog! *O* Ik en de rest van FOK! zijn er voor je. :)

Zoek gewoon veel afleiding, een betere tip kan ik je helaas niet geven. :)
Oeh mooizo. En bedankt. O+
Afleiding heb ik genoeg, maar als je dan toch weer zoiets tegenkomt.. :')
''The root of suffering is attachment''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:15:44 #152
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116093859
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:14 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Oeh mooizo. En bedankt. O+
Afleiding heb ik genoeg, maar als je dan toch weer zoiets tegenkomt.. :')
Ach, op een gegeven moment word je er immuun voor, omdat je gewoon moe van jezelf wordt. :') Geloof mij met deze. :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:20:13 #153
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093952
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:13 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Ja, bedankt. Jij ook, voor zover ik weet zitten hier alleen mensen met liefdesverdriet. My bad als je geen liefdesverdriet oid hebt. :+
Er is gelukkig geen verdriet meer bij mij, nu alleen nog maar medelijden voor haar :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116094550
Tsja.. oude emails.. Die moet ik mss ook maar verwijderen.. Ik weet t ergens gewoon niet meer. maar ik hoop gewoon echt datliefdesverdriet niet minstens de helft gaat kosten van de tijd die je met iemand had.. Want dan ben ik tegen de 30 en volgens mij welhaast kansloos :{ Alhoewel, dan heb ik wel wat meer geld waarschijnlijk.. :')
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 02:52:37 #155
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116095172
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Alhoewel, dan heb ik wel wat meer geld waarschijnlijk.. :')
that's the spirit! :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116095889
quote:
99s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies dit. Vind men het gek dat ik er nog niet over heen ben? Maar ik weiger weg te gaan bij mijn werk hiervoor.
pi_116096294
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja.. oude emails.. Die moet ik mss ook maar verwijderen.. Ik weet t ergens gewoon niet meer. maar ik hoop gewoon echt datliefdesverdriet niet minstens de helft gaat kosten van de tijd die je met iemand had.. Want dan ben ik tegen de 30 en volgens mij welhaast kansloos :{ Alhoewel, dan heb ik wel wat meer geld waarschijnlijk.. :')
Vanaf 30 werd het bij mij pas echt interessant.

Wat dat betreft had ik mijn inmiddels verneukte relatie niet willen missen. Weet nu tenminste tot wat voor gevoelens ik in staat ben, voor welk type vrouw ik die kan hebben en hoe geweldig het kan zijn :)


Liefde en verlies horen nu eenmaal bij elkaar.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116104397
Zo freaking weird. Gistermiddag vond ik een hartje onder m'n bed die ik ooit kreeg van haar (lag in ziekenhuis, amandelen verwijderen).

Vervolgens zie ik later foto's van haar + vriend die zonder zorgen vakantie vieren met vader+familie van ex (waar ze overigens jaren geen contact meer mee had en ik heb helpen herstellen, maar goed..).

Dan lig ik in bed en komt er superrandom een sok vallen uit dekbedovertrek van haar (die er al een paar dagen om zit, like.. wth?) Ik snap echt niet wat ik er met die tegenovergestelde dingen moet steeds :')

Voor nu doe ik maar m'n best om me niet met haar bezig te houden, als het uit gaat tussen die 2 zie ik wel verder. Blijft wel lastig om te doen though.. Denk dat 't nog wel ff duurt voor ik er echt overheen ben.
pi_116104458
pfff zware terugval...haar relatie is over...dacht dat het beter met me ging...maar dit nieuws werpt me terug. Ze wil het niet meer over haar en mijn verleden hebben, maar in de toekomst kijken. eerst samen een goed contact opbouwen, en dan maar zien wat er gebeurd...Ik kan dat niet, vind dat er teveel onuitgesproken dingen open blijven...zij vind van niet. Ze wil nu geen relatie...eerst goed contact. vrienden worden. dat soort dingen
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:54:31 #160
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116104907
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef killeroy_nl het volgende:
Zo freaking weird. Gistermiddag vond ik een hartje onder m'n bed die ik ooit kreeg van haar (lag in ziekenhuis, amandelen verwijderen).

Vervolgens zie ik later foto's van haar + vriend die zonder zorgen vakantie vieren met vader+familie van ex (waar ze overigens jaren geen contact meer mee had en ik heb helpen herstellen, maar goed..).

Dan lig ik in bed en komt er superrandom een sok vallen uit dekbedovertrek van haar (die er al een paar dagen om zit, like.. wth?) Ik snap echt niet wat ik er met die tegenovergestelde dingen moet steeds :')

Voor nu doe ik maar m'n best om me niet met haar bezig te houden, als het uit gaat tussen die 2 zie ik wel verder. Blijft wel lastig om te doen though.. Denk dat 't nog wel ff duurt voor ik er echt overheen ben.
Foto's zijn moment opnames....

niet naar kijken, das killing...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:54:58 #161
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116104926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef kleineik het volgende:
pfff zware terugval...haar relatie is over...dacht dat het beter met me ging...maar dit nieuws werpt me terug. Ze wil het niet meer over haar en mijn verleden hebben, maar in de toekomst kijken. eerst samen een goed contact opbouwen, en dan maar zien wat er gebeurd...Ik kan dat niet, vind dat er teveel onuitgesproken dingen open blijven...zij vind van niet. Ze wil nu geen relatie...eerst goed contact. vrienden worden. dat soort dingen
Als het niet goed voelt, dan niet doen.

Makkelijker is het niet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:29:44 #162
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116106189
Zolang als je maar probeert om zo mogelijk zonder ruzie uit elkaar te gaan. En anders wel de ruzie na een pauze op te lossen. Ik heb misschien wel 20 pogingen gedaan om het goed te maken met wat een jaar geleden de liefde van m'n leven was. Zij wil er niks van weten en dat maakt het toch wel erg moeilijk om het los te kunnen laten.Wetende dat de persoon waar je zoveel om geeft jou haat doet pijn.Geen aanrader ;)
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:35:15 #163
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116106398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:29 schreef SquashBanana het volgende:
Zolang als je maar probeert om zo mogelijk zonder ruzie uit elkaar te gaan. En anders wel de ruzie na een pauze op te lossen. Ik heb misschien wel 20 pogingen gedaan om het goed te maken met wat een jaar geleden de liefde van m'n leven was. Zij wil er niks van weten en dat maakt het toch wel erg moeilijk om het los te kunnen laten.Wetende dat de persoon waar je zoveel om geeft jou haat doet pijn.Geen aanrader ;)
Ik denk dat het in mijn geval veel beter is voor mezelf om het niet goed meer te maken :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:39:44 #164
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116106541
Tja dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Ik ben iemand die absoluut niet tegen ruzie kan en dus altijd wel weer n poging zal doen om het goed te maken. Ik ben van mening dat als je al besluit dat je elkaar niet meer wilt spreken laat staan zien dat je op z'n minst een poging kan doen om elkaar te begrijpen. Dan kan je toch met een vrediger gevoel op de situatie terug kijken.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:46:46 #165
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116106791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef SquashBanana het volgende:
Tja dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Ik ben iemand die absoluut niet tegen ruzie kan en dus altijd wel weer n poging zal doen om het goed te maken. Ik ben van mening dat als je al besluit dat je elkaar niet meer wilt spreken laat staan zien dat je op z'n minst een poging kan doen om elkaar te begrijpen. Dan kan je toch met een vrediger gevoel op de situatie terug kijken.
Ik ben ook niet iemand die tegen ruzie kan en heb het ook nooit snel, maar als je het bij mij voor elkaar krijgt dan is het ook meteen raak. De enige manier waarop ik nu nog terug kijk is: never again. Ik hoef iig geen vrouwen meer te daten die in de knoop zitten met zichzelf. En al hélémaal geen blondines meer :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:03:07 #166
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116107487
Hahahah dat laatste deel ik met je, brunettes met blauwe ogen :@ alhoewel ik echt wel blondines tegenkom die potentie hebben.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
pi_116108073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Foto's zijn moment opnames....

niet naar kijken, das killing...
True.. Bedacht ik me ook op zich..
Sinds toen wel weer een dipje, straks maar ff stukje wandelen I guess :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef SquashBanana het volgende:
Tja dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Ik ben iemand die absoluut niet tegen ruzie kan en dus altijd wel weer n poging zal doen om het goed te maken. Ik ben van mening dat als je al besluit dat je elkaar niet meer wilt spreken laat staan zien dat je op z'n minst een poging kan doen om elkaar te begrijpen. Dan kan je toch met een vrediger gevoel op de situatie terug kijken.
Yeah, zo ben ik ook, alleen krijg de kans niet dingen uit te praten/goed te maken sinds het uit is, zit met zo'n incompleet gevoel daarover, het is niet afgesloten imo. Maar ja, doe m'n best om er niet teveel over in te gaan zitten, lukt niet altijd, maar alsnog, doe m'n best. xD
pi_116111464
@kleineik; jij had toch zelf ook alweer een nieuwe relatie?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:46:35 #169
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116111856
Meer dan je best kan je niet doen ;) En bovendien motiveren zo'n situaties je alleen maar om een beter mens te worden. Winnen doe je toch.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:49:53 #170
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116111991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef SquashBanana het volgende:
Meer dan je best kan je niet doen ;) En bovendien motiveren zo'n situaties je alleen maar om een beter mens te worden. Winnen doe je toch.
Mijn motivatie is niet te eindigen zoals mijn ex, betere motivatie kan ik niet verzinnen nu :P
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:54:43 #171
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116112160
Dat is een v.d. beste motivaties die je in deze situatie kan hebben. Je bent er wss (ff tussen door, waarom wordt waarschijnlijk met wss afgekort :? ) iedere dag mee bezig en dus kun je jezelf iedere dag weer blijven motiveren om aan jezelf te werken.

Mij gaat het de laatste dagen al aardig af. Veel fitnessen, gezond eten en over een week een half jaar naar Mauritius. En als ik haar dan tegen kom en zie dat ze dik is geworden lach ik stiekem toch in mezelf. Ik mis atm dan wel de liefde maar die komt wel. Voor de rest is mijn leven gewoon top.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:59:17 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116116702
man wat haat ik dit toch...

me hele sociale leven naar de kloten.... beetje computeren etc, geisoleerd leven... wel de deur uitgaan onder de mensen zijn maar toch in een grote groep bezoekers je nog eenzamer voelen.

blegh :r
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116117782
Wor strontziek van dat wijf. Hypocriete gedoe steeds. Gister was het ik mis je. Vandaag zegt ze laat me met rust. Vin ut beeeest. Maar dan na verloop van rijd smst ze weer. Ik niet reageren en dan word ik 9853x gebeld tot ik opneem. Wor beetje moe van die machtspelletjes.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:26:21 #174
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116117911
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wor strontziek van dat wijf. Hypocriete gedoe steeds. Gister was het ik mis je. Vandaag zegt ze laat me met rust. Vin ut beeeest. Maar dan na verloop van rijd smst ze weer. Ik niet reageren en dan word ik 9853x gebeld tot ik opneem. Wor beetje moe van die machtspelletjes.
Als je er echt serieus mee zit kun je altijd nog een aangifte doen bij de politie en zeggen dat ze je stalkt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:30:21 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116118112
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wor strontziek van dat wijf. Hypocriete gedoe steeds. Gister was het ik mis je. Vandaag zegt ze laat me met rust. Vin ut beeeest. Maar dan na verloop van rijd smst ze weer. Ik niet reageren en dan word ik 9853x gebeld tot ik opneem. Wor beetje moe van die machtspelletjes.
Zo herkenbaar dit.

Gewoon nergens meer op reageren.

als je haar nummer blokkeert, gaat ze een nieuwe halen lol.

Mijn ex was PRECIES hetzelfde jongen, en dat heeft me heel veel gelazer opgeleverd.

Reageer gewoon niet!!!! al belt ze 100x, zet je gewoon je telefoon op stil.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116118122
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Als je er echt serieus mee zit kun je altijd nog een aangifte doen bij de politie en zeggen dat ze je stalkt.
Neh dat hoeft niet. Wel een keer die gozer van der aan de lijn gehad. Hele bitchfight dat ie me zou komen opzoeken. Ik zeg prima jongen kom maar. Uiteindelijk kon ie ineens niet meer. Was wel schattig.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:42:06 #177
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116118682
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Neh dat hoeft niet. Wel een keer die gozer van der aan de lijn gehad. Hele bitchfight dat ie me zou komen opzoeken. Ik zeg prima jongen kom maar. Uiteindelijk kon ie ineens niet meer. Was wel schattig.
Gewoon omdraaien...

Volgende keer geef je hem gewoon de kans en zeg je dat je nu wel die kant op komt om erover te praten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:57:36 #178
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116119343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wor strontziek van dat wijf. Hypocriete gedoe steeds. Gister was het ik mis je. Vandaag zegt ze laat me met rust. Vin ut beeeest. Maar dan na verloop van rijd smst ze weer. Ik niet reageren en dan word ik 9853x gebeld tot ik opneem. Wor beetje moe van die machtspelletjes.
Zeg d'r gewoon of we doen weer compleet normaal tegen elkaar of we zien elkaar nooit meer. Dan wel, dan niet, dan wel, dan niet spelletjes moet je niet accepteren
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:58:20 #179
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116119375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
man wat haat ik dit toch...

me hele sociale leven naar de kloten.... beetje computeren etc, geisoleerd leven... wel de deur uitgaan onder de mensen zijn maar toch in een grote groep bezoekers je nog eenzamer voelen.

blegh :r
Probeer dan wat meer quality time met je vrienden door te brengen zodat je daar weer een sterkere band mee krijgt.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:58:58 #180
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116119401
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef SquashBanana het volgende:

[..]

Probeer dan wat meer quality time met je vrienden door te brengen zodat je daar weer een sterkere band mee krijgt.
Dat is dus het hele probleem... die zijn er niet ;-)

ik had mensen nieuw leren kennen en zij was daar dus 1 van (niet handig I know)

ben vaak verhuisd etc... that's why
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:04:12 #181
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116119649
Hmm.. team sport? Probeer langzaam een band op te bouwen met mensen van school waar je het goed mee kan vinden? Fok meets :D enkele suggesties die me zo te binnen schieten om weer nieuwe sociale contacten op te bouwen.

Verder probeer iets te vinden waar je al je passie en moeite in kan steken. Iets waart je voor wilt leven. Ook hier is sport weer een goed voorbeeld maar het kan van alles zijn. Stel voor jezelf doelen en iedere keer als je weer een stapje dichterbij komt voel je je completer als mens.

Er zijn ontzettend veel manieren om geluk te vinden in het leven. Je moet er alleen wel écht voor willen gaan. Geen half werk. Iedere dag ga je ervoor.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:32:28 #182
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116120891
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef SquashBanana het volgende:
Hmm.. team sport? Probeer langzaam een band op te bouwen met mensen van school waar je het goed mee kan vinden? Fok meets :D enkele suggesties die me zo te binnen schieten om weer nieuwe sociale contacten op te bouwen.

Verder probeer iets te vinden waar je al je passie en moeite in kan steken. Iets waart je voor wilt leven. Ook hier is sport weer een goed voorbeeld maar het kan van alles zijn. Stel voor jezelf doelen en iedere keer als je weer een stapje dichterbij komt voel je je completer als mens.

Er zijn ontzettend veel manieren om geluk te vinden in het leven. Je moet er alleen wel écht voor willen gaan. Geen half werk. Iedere dag ga je ervoor.
Ik ga niet meer naar school haha, wel naar de sportschool maar dat is eigenlijk individualistisch werk.

sociale bezigheid was poolen, ik ga nu alweer naar het poolcafé waar ik eerst altijd kwam, maar toch is de sfeer totaal anders dan daarvoor.

enige wat ik verder doe, is filmpjes kijken en stukken lezen om beter psychologisch in elkaar te steken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116121135
Mta, is een groep sport niks voor je? Leer je ook mensen kennen toch?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:41:44 #184
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116121276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:38 schreef LaLouchi het volgende:
Mta, is een groep sport niks voor je? Leer je ook mensen kennen toch?
Opzich zou dat kunnen... hier naar de sportschool bijv.

Maar voetbal is niets.. dan wordt het een vecht of verdedigingssport... maar officieel mag ik dat van de dokter niet meer doen (medisch risico, 1 nier).

maar heb er wel aan gedacht, maar een ouderwetse teamsport ben ik niet voor gemaakt... ik ben een leider geen volger. Dat botst vaak met mensen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116122044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon omdraaien...

Volgende keer geef je hem gewoon de kans en zeg je dat je nu wel die kant op komt om erover te praten.
Haha hij wou niet praten maar de grote jongen uithangen.
pi_116123100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Opzich zou dat kunnen... hier naar de sportschool bijv.

Maar voetbal is niets.. dan wordt het een vecht of verdedigingssport... maar officieel mag ik dat van de dokter niet meer doen (medisch risico, 1 nier).

maar heb er wel aan gedacht, maar een ouderwetse teamsport ben ik niet voor gemaakt... ik ben een leider geen volger. Dat botst vaak met mensen.
Oh das jammer. Ik zit ook weleens te denken aan boxen ofzi. Hekel aan sport, maar gezien mijn verleden lijkt het ne fijn als ik mezelf kan verdedigen.

Jammer dat je geen vechtsport mag dan, leek me wel wat voor jou :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_116124108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef LaLouchi het volgende:
@kleineik; jij had toch zelf ook alweer een nieuwe relatie?
Nee, was wat aan het scharrelen...ach, ik mag niet klagen, het ging heel snel, heel goed. Laat dit dan de terugval zijn. Hoe is het met jou?
pi_116124782
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef kleineik het volgende:

[..]

Nee, was wat aan het scharrelen...ach, ik mag niet klagen, het ging heel snel, heel goed. Laat dit dan de terugval zijn. Hoe is het met jou?
Ja met mij gaat het goed. Ben hem goed zat. Hij stond vorige week voor de deur en toen dacht ik ik vind jou eigenlijk totaal niet leuk meer. Sindsdien hou ik hem op afstand, ik voel het gewoon niet meer voor hem. Al zou hij mij nu terug willen, dan is dat niet meer wat ik wil.
Teveel voor verpest. Dat heeft hij in de gaten en nu gaat hij bizarre eisen stellen, oa dat ik mijn dochter haar verjaardag maar een week later moet vieren ondat ze jarig is in zijn weekend. Naja dat gaat dus niet gebeuren. Ze is pas over 3 maanden jarig, is ook gewoon treiteren.

Verder lief iemand tegen gekomen O+
Dus al met al gaat het eindelijk goed :)
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:24:54 #189
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116130589
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Oh das jammer. Ik zit ook weleens te denken aan boxen ofzi. Hekel aan sport, maar gezien mijn verleden lijkt het ne fijn als ik mezelf kan verdedigen.

Jammer dat je geen vechtsport mag dan, leek me wel wat voor jou :)
al gedaan hea, judo en kickboks. Wil eigenlijk Jiu Jitsu doen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116135055
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja met mij gaat het goed. Ben hem goed zat. Hij stond vorige week voor de deur en toen dacht ik ik vind jou eigenlijk totaal niet leuk meer. Sindsdien hou ik hem op afstand, ik voel het gewoon niet meer voor hem. Al zou hij mij nu terug willen, dan is dat niet meer wat ik wil.
Teveel voor verpest. Dat heeft hij in de gaten en nu gaat hij bizarre eisen stellen, oa dat ik mijn dochter haar verjaardag maar een week later moet vieren ondat ze jarig is in zijn weekend. Naja dat gaat dus niet gebeuren. Ze is pas over 3 maanden jarig, is ook gewoon treiteren.

Verder lief iemand tegen gekomen O+
Dus al met al gaat het eindelijk goed :)
Goed bezig ;) Volgens mij kwam je van ver toch. Goed om te horen dat het lekker gaat.
pi_116136987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:29 schreef Gladif het volgende:

[..]

Goed bezig ;) Volgens mij kwam je van ver toch. Goed om te horen dat het lekker gaat.
Ik kom vanuit een regelrechte hel haha zo blij dat het eindelijk beter gaat. Heb mijn ideaal beeld van huisje boompje beestje losgelaten, wil ik wel nog ooit maar weet dat dat met hem hoe dan ook niet lukt. Hij is onbetrouwbaar en oneerlijk. Dat zoek ik niet in een man, en sinds ik dat inzie gaat het veel beter. Jammer alleen dat ik me zo in hem vergist heb en dacht dat hijdie kwaliteiten wel had. Maargoed van je fouten leer je. Ik heb veel lesgeld betaald. En nu voel ik me zoveel sterker. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_116163333
@LaLouchi, fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat! Houden zo! :P
pi_116165309
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:10 schreef Charcot het volgende:
@LaLouchi, fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat! Houden zo! :P
Jaa ben ik ook van plan :D hoe gaatie met jou?
In life, every ending is a new beginning..
pi_116169193
Goed nieuws goed nieuws!

Ik ben over me ex heen tadá!

Die waar ik in eerste instantie hiervoor kwam.

Ik zag haar vanavond in het poolcentrum hier in de buurt met haar vriend... ik dacht wel even "shit" maar ik voelde er niets meer bij dus liet die gedachtes lekker varen. Ze negeerde me ook compleet... bekenden van haar stuurden gelijk apps dat ik er was (ga ik vanuit).

maar gadverdamme wat een eenzame tijd heb ik lol uit het andere poolcentrum ook NIEMAND die even een berichtje doet van "hey hoe gaat het nou"..... neu ipv kiezen ze allemaal haar partij.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:10:41 #195
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116169557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Goed nieuws goed nieuws!

Ik ben over me ex heen tadá!

Die waar ik in eerste instantie hiervoor kwam.

Ik zag haar vanavond in het poolcentrum hier in de buurt met haar vriend... ik dacht wel even "shit" maar ik voelde er niets meer bij dus liet die gedachtes lekker varen. Ze negeerde me ook compleet... bekenden van haar stuurden gelijk apps dat ik er was (ga ik vanuit).

maar gadverdamme wat een eenzame tijd heb ik lol uit het andere poolcentrum ook NIEMAND die even een berichtje doet van "hey hoe gaat het nou"..... neu ipv kiezen ze allemaal haar partij.
Goed zo ^O^ . Bij mij gaat het toch nog een tijdje duren, die "ik wil d'r niet meer, omdat..." gedachten gaan (voorlopig) nog niet werken..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116172194
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:

[..]

Goed zo ^O^ . Bij mij gaat het toch nog een tijdje duren, die "ik wil d'r niet meer, omdat..." gedachten gaan (voorlopig) nog niet werken..
VOLHOUDEN!

Het werkt :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:05:57 #197
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116172369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

VOLHOUDEN!

Het werkt :D
Neem aan dat jij weet hoe het uit is gegaan, door een derde iig. Daardoor is het loslaten iets anders. Ze heeft nu genoeg afleiding, maar wil even afwachten of er daarna nog gevoelens terugkomen ( hoop ik). Als dat dan niet zo is dan moet ik maar echt aan het vergeten gaan. Voor nu red ik mezelf gelukkig best goed en mis d'r vooral, ga wel verder met wat ik doe..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116172987
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef DaMook het volgende:

[..]

Neem aan dat jij weet hoe het uit is gegaan, door een derde iig. Daardoor is het loslaten iets anders. Ze heeft nu genoeg afleiding, maar wil even afwachten of er daarna nog gevoelens terugkomen ( hoop ik). Als dat dan niet zo is dan moet ik maar echt aan het vergeten gaan. Voor nu red ik mezelf gelukkig best goed en mis d'r vooral, ga wel verder met wat ik doe..
de mijne had binnen een week 1.... vriendinnen alles en iedereen was tegen ons.

zet het uit je hoofd
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:24:38 #199
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116173216
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

de mijne had binnen een week 1.... vriendinnen alles en iedereen was tegen ons.

zet het uit je hoofd
Haar vriendinnen zijn voor ons.. En ze heeft nu afleiding met het corso, wil even afwachten hoe ze erna gaat denken. Zal wel niet beter zijn, maar dat beetje hoop houd ik. We waren elkaar iig niet beu, alleen dr moeder was dat..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116173674
Succes ermee, DaMook. Hoop dat het goed komt voor je. :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:41:06 #201
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116173831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef killeroy_nl het volgende:
Succes ermee, DaMook. Hoop dat het goed komt voor je. :)
Me too.. Al heb ik ook vrede met vriendschap, maar liever meer :) . Hoe het ook uitpakt ik heb er wel vrede mee dat wel.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116183733
Wat ook wel komisch is, me ex was nog steeds zo mager.... er is volgens mij nog geen kilo bij gekomen.

Dat terwijl ze toch al wel een dikke 4 maand met die gozer gaat...

dus daar gaat haar theorie van: "door de stress van jou val ik zoveel af ik kan dit niet meer!"

muts.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:00:44 #203
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116183999
Het grappige is, van stress word je juist dik. De grootste bullshit dus dat ze daardoor afviel :')

bron: http://www.scientias.nl/stress-maakt-dik/8553
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
pi_116184108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:00 schreef SquashBanana het volgende:
Het grappige is, van stress word je juist dik. De grootste bullshit dus dat ze daardoor afviel :')

bron: http://www.scientias.nl/stress-maakt-dik/8553
Nja, oneens... als ik stress heb zie je dat ook meteen.

stress KAN dik maken.. maar het kan ook je eetlust verpulveren.

Los daarvan, had zij ook angst en paniek aanvallen, en boulimia of anorexia in het verleden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:10:47 #205
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116184304
Klopt je hoeft niet persé veel te gaan eten van stress, maar wanneer je weinig eet zal je lichaam in de overlevingsmodus (spaarstand) waardoor je minder verbrand en zoveel mogelijk calorieën gaat opslaan. Als je daarna weer normaal gaat eten duurt het een tijdje voordat dit proces zich hersteld en kom je dus aan. Als je dit af en toe overkomt maakt dat niet uit maar als je vaak gestressed bent zal je wel degelijk dikker worden.

En dat ze last had van die psychische stoornissen is heel vervelend natuurlijk maar om dan op jou af te gaan schuiven dat ze gewichtsproblemen heeft :?
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
pi_116184592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:10 schreef SquashBanana het volgende:
Klopt je hoeft niet persé veel te gaan eten van stress, maar wanneer je weinig eet zal je lichaam in de overlevingsmodus (spaarstand) waardoor je minder verbrand en zoveel mogelijk calorieën gaat opslaan. Als je daarna weer normaal gaat eten duurt het een tijdje voordat dit proces zich hersteld en kom je dus aan. Als je dit af en toe overkomt maakt dat niet uit maar als je vaak gestressed bent zal je wel degelijk dikker worden.

En dat ze last had van die psychische stoornissen is heel vervelend natuurlijk maar om dan op jou af te gaan schuiven dat ze gewichtsproblemen heeft :?
Dat is nog maar de helft wat ze op me afschoof...

Dat ze niet meer naar de kerk ging > Mijn schuld

De mensen van de kerk vonden het? > Mijn schuld

Ruzie met haar ouders > Mijn Schuld

Niet meer te houden thuis omdat ze voor zichzelf opkwam (eindelijk!) > Mijn schuld
(mevrouw zat op 23 jarige leeftijd nog onder de plak van mama en papa door al die angsten (geld krijgen voor uitgaan enzo :'))

Part time werken vanwege dr angstaanvallen en 100 andere smoezen (simpelweg te lui) > niet mijn schuld...

Ruzie met haar "vriendinnen" (parasieten noem ik het) > Mijn Schuld

Stokongelukkig > Mijn schuld..

Elke dag goede beurt > Yes guilty, ook door mijn toedoen :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:22:48 #207
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_116184721
Nou en ik dacht dat ik het extreem had mee gemaakt, blijkbaar heb je altijd nog baas boven baas :P
Moeilijk om een geliefd iemand achter te laten maar zo te zien is het hoogst tijd dat je verder kijkt (wat ook al gebeurd wss anders was het niet je ex ;) )
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
pi_116185999
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:22 schreef SquashBanana het volgende:
Nou en ik dacht dat ik het extreem had mee gemaakt, blijkbaar heb je altijd nog baas boven baas :P
Moeilijk om een geliefd iemand achter te laten maar zo te zien is het hoogst tijd dat je verder kijkt (wat ook al gebeurd wss anders was het niet je ex ;) )
Dit is nog niets lol...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116234449
Och jongens wat ben ik mijn ex zat... berichthe "hey hoe is het? Kunnen we zondag even praten..?" Dus ik stuur terug; "waarover?" "Ja over ons want ik wil nu echt gaan beslissen of we uit elkaar gaan!" Nou sorry hoor maar toen brak echt mijn klomp. Dat is allang besloten! Dus ik stuur terug " wat mij betreft zijn we al uitelkaar.." krijg ik terug "oh dat had je me dan toch wel kunnen laten weten??" Echt wtf... en toen allemaal gezeik dat hij het zo slecht heefr omdat hij allimentatie betaald en dat hij vibd dat dat wel minder kan.. ik betaal verdorie alke vasten lasten alleen. Wat ook nog van hem is. Bah wat is dat een naar mannetje zeg..

Verder gaat nog steeds super met mij :*
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:13:50 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116235160
+10 voorspelbaar

Jammer de bammer voor hem, kans gehad, tijd om aan zichzelf te werken, jij bent daar nu al volop mee bezig ^O^ (hoop dat je naast een lief iemand vooral een ander iemand hebt getroffen waar je het fijn mee hebt ;) )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116235256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef Skull-splitter het volgende:
+10 voorspelbaar

Jammer de bammer voor hem, kans gehad, tijd om aan zichzelf te werken, jij bent daar nu al volop mee bezig ^O^ (hoop dat je naast een lief iemand vooral een ander iemand hebt getroffen waar je het fijn mee hebt ;) )
Ja dat bedoelde ik. Een ander iemand waar ik heel blij van word :D

Maar gewoon dat gezeik.. bahbah
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:58:58 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116236740
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik. Een ander iemand waar ik heel blij van word :D

Maar gewoon dat gezeik.. bahbah
Meer ook een ander type ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116237204
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meer ook een ander type ;)
Ja het tegenover gestelde :) heel fijn :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_116237910
Hmm even een dipje..

Onbegrijpelijk eigenlijk dat je vorig jaar deze week nog in een hotel in Barcelona ligt met je vriendin, waar ze 's avonds tegen je zegt: Ik kan me geen leven voorstellen zonder jou, ben nog nooit zo verliefd geweest.. bla bal

3 Maanden later maakt ze het uit, want de ''druppel'' deed de emmer overlopen, en daarna is het contact vrijwel meteen dood gegaan, om niet meer te herstellen. Nu heeft ze alweer 4 maanden een andere vriend...

Fuck relaties denk ik dan soms..
pi_116237916
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef LaLouchi het volgende:
Och jongens wat ben ik mijn ex zat... berichthe "hey hoe is het? Kunnen we zondag even praten..?" Dus ik stuur terug; "waarover?" "Ja over ons want ik wil nu echt gaan beslissen of we uit elkaar gaan!" Nou sorry hoor maar toen brak echt mijn klomp. Dat is allang besloten! Dus ik stuur terug " wat mij betreft zijn we al uitelkaar.." krijg ik terug "oh dat had je me dan toch wel kunnen laten weten??" Echt wtf... en toen allemaal gezeik dat hij het zo slecht heefr omdat hij allimentatie betaald en dat hij vibd dat dat wel minder kan.. ik betaal verdorie alke vasten lasten alleen. Wat ook nog van hem is. Bah wat is dat een naar mannetje zeg..

Verder gaat nog steeds super met mij :*
Ken de achtergrond niet helemaal... Staat me heel licht iets van bij.

Wat ik wou zeggen was "mensen maken fouten", maar er staat me iets van bij dat dit wel een uitzonderlijk geval was.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116237963
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:28 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ken de achtergrond niet helemaal... Staat me heel licht iets van bij.

Wat ik wou zeggen was "mensen maken fouten", maar er staat me iets van bij dat dit wel een uitzonderlijk geval was.
Hmm nee dit is idd een uitzonderlijk geval..
In life, every ending is a new beginning..
pi_116237989
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:00 schreef SquashBanana het volgende:
Het grappige is, van stress word je juist dik. De grootste bullshit dus dat ze daardoor afviel :')

bron: http://www.scientias.nl/stress-maakt-dik/8553
Zo simpel werkt het echt niet. Ligt echt aan persoon en gewoontes.

Als ik stress heb val ik af. Period.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116238031
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:29 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hmm nee dit is idd een uitzonderlijk geval..
Ach, mss onderbewust mezelf ook moed inpraten :') I dunno.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116238136
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ach, mss onderbewust mezelf ook moed inpraten :') I dunno.
Moed inpraten? Ist zo erg? :p
In life, every ending is a new beginning..
pi_116238249
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Moed inpraten? Ist zo erg? :p
Het is wel vrij ernstig ja. Nou ben ik verder volgens mij wel een lieve jongen geweest hoor :P

Ach... Ik vind het zelf ook allemaal erg verwarrend.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116239239
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Het is wel vrij ernstig ja. Nou ben ik verder volgens mij wel een lieve jongen geweest hoor :P

Ach... Ik vind het zelf ook allemaal erg verwarrend.
Oh das naar. Had ik ook dat gevoel maarja ben nu blij dat ik ervan af ben. Kost tijd en een killing periode waarvan je denkt dit gaat nooit meer over. Naar dan ineens gaat de zon weer schijnen :)

Sterkte
In life, every ending is a new beginning..
pi_116239311
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Oh das naar. Had ik ook dat gevoel maarja ben nu blij dat ik ervan af ben. Kost tijd en een killing periode waarvan je denkt dit gaat nooit meer over. Naar dan ineens gaat de zon weer schijnen :)

Sterkte
Thanks. Maar ben er inmiddels wel aan gewend. We gingen pas weer een maandje of 3 echt met elkaar om nadat het een half jaar uit is geweest.

Maar vermoed dat het nu wel echt klaar is. En als ik nu terugkijk vraag ik me af of ik er zelf vorig jaar augustus niet al een punt achter had moeten zetten.

Maar emotioneel gezien zit ik er nog compleet aan vast. Heftige ervaring geweest gewoon. Zal nog wel ff duren dus :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116239998
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:28 schreef Gengar het volgende:
Hmm even een dipje..

Onbegrijpelijk eigenlijk dat je vorig jaar deze week nog in een hotel in Barcelona ligt met je vriendin, waar ze 's avonds tegen je zegt: Ik kan me geen leven voorstellen zonder jou, ben nog nooit zo verliefd geweest.. bla bal

3 Maanden later maakt ze het uit, want de ''druppel'' deed de emmer overlopen, en daarna is het contact vrijwel meteen dood gegaan, om niet meer te herstellen. Nu heeft ze alweer 4 maanden een andere vriend...

Fuck relaties denk ik dan soms..
Yeah, I know whatcha mean. Raar hoe dingen lopen soms.. En hoe snel ook. Weet niet echt wat ik kan zeggen voor je, behalve sterkte. :)

Zit zelf ook ff in een dipje, vraag me af of ik ooit nog een kans ga krijgen om te praten met ex, nadat het contact bij ons ook vrijwel meteen dood was (terwijl ik dat niet wou). Ze had heel snel nieuwe vriend, schokte wat mensen op zich, maar ze hebben nu een week of 5 wat. Zolang ze wat met hem heeft weet ik dat ik sowieso geen kans heb om met haar te praten, dus ik houd m'n afstand. Niet dat ik als ik weet dat het uit is meteen voor d'r deur sta ofzo hoor. ;)

Is vreemd :P Aan de ene kant wens ik haar een goed leven toe, aan de andere kant hoop ik stiekem dat het uit gaat zodat ze hopelijk open staat voor verwerking/een gesprek, 't lijkt namelijk alsof ze het gewoon aan de kant heeft geschoven met nieuwe vriend en het niet echt afsluit. Of misschien doet zij dat altijd zo, I dunno. In ieder geval kan ik dat niet zo één twee drie. Hoe dan ook, ik zie het wel, in de tussentijd maar proberen verder te gaan.

Voel me altijd best awkward aan het eind van zo'n verhaal. XD Nou ja :P
pi_116241602
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Thanks. Maar ben er inmiddels wel aan gewend. We gingen pas weer een maandje of 3 echt met elkaar om nadat het een half jaar uit is geweest.

Maar vermoed dat het nu wel echt klaar is. En als ik nu terugkijk vraag ik me af of ik er zelf vorig jaar augustus niet al een punt achter had moeten zetten.

Maar emotioneel gezien zit ik er nog compleet aan vast. Heftige ervaring geweest gewoon. Zal nog wel ff duren dus :P
Snap precies wat je bedoeld. Geef jezelf de tijd. Time is the key. Klinkt stom maar is echt waar. Elke x als iemand dat tegen mij zei dacht ik ja voor jou miss. Maar geldt echt voor iedereen. Weer beetje meer in je rugzak en weer van geleerd. Okal doet het pijn.
In life, every ending is a new beginning..
pi_116243980
I know :) die les heb ik vorige keer geleerd, dat het op een gegeven moment wel weer gaat allemaal.

Achteraf bezien dus heel fijn, want vorige keer ging ik wel echt door een kleine hel.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116245023
kutdag. twijfel door dit hele gedoe weer hard aan mezelf.
en daarbij komt dat ik het idee heb dat ik hier nooit overheen kom, al weet ik dat dat onzin is. waarom plaats ik zo'n rotjong dan ook op zo'n voetstuk?

kut.

:(
pi_116256370
Ik probeer mijn ex al maandenlang te vergeten maar het lukt niet. Iedere ochtend word ik wakker en denk ik bij mezelf: "was ik maar bijzonder voor haar". We hadden een heel erg intieme relatie, totdat het helaas in de klippen liep. Toen ze het uitmaakte vertelde ze me dat ze een ex heeft "die heel bijzonder voor haar is geweest" en daarom heeft ze nu nog contact met hem...

Ik dacht dat we iets speciaals hadden maar toen ze dat eenmaal zei, toen stortte mijn wereld helemaal in. Ik dacht dat ik speciaal en bijzonder voor haar was omdat ze dat ook zo vaak tegen me zei en sms'te en zo. Nu ben ik enkel lucht voor haar. Ze negeert me volledig. Terwijl die eikel van een ex van haar nog wel gewoon doodleuk contact met haar mag hebben terwijl die schoft nota bene vreemd is gegaan. Ik vraag me dan echt af: wat geeft hem het recht dat hij wel contact mag onderhouden en ik niet?

bah.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:49:57 #228
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256542
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:45 schreef MonteCristo het volgende:
Ik probeer mijn ex al maandenlang te vergeten maar het lukt niet. Iedere ochtend word ik wakker en denk ik bij mezelf: "was ik maar bijzonder voor haar". We hadden een heel erg intieme relatie, totdat het helaas in de klippen liep. Toen ze het uitmaakte vertelde ze me dat ze een ex heeft "die heel bijzonder voor haar is geweest" en daarom heeft ze nu nog contact met hem...

Ik dacht dat we iets speciaals hadden maar toen ze dat eenmaal zei, toen stortte mijn wereld helemaal in. Ik dacht dat ik speciaal en bijzonder voor haar was omdat ze dat ook zo vaak tegen me zei en sms'te en zo. Nu ben ik enkel lucht voor haar. Ze negeert me volledig. Terwijl die eikel van een ex van haar nog wel gewoon doodleuk contact met haar mag hebben terwijl die schoft nota bene vreemd is gegaan. Ik vraag me dan echt af: wat geeft hem het recht dat hij wel contact mag onderhouden en ik niet?

bah.
Zij geeft hem dat recht. En jij zou dat recht niet meer moeten willen lol. Wat een snol. Sommige meiden willen nou eenmaal zoiets. Als jij goed voor haar was e.d. dan kan jij verder niks doen. Dus laat haar maar gewoon en denk fuck em en zoek een leuker meisje. Met dikkere premmen 8-)
we dan
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:51:10 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256598
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef DolOpKoekjes het volgende:
kutdag. twijfel door dit hele gedoe weer hard aan mezelf.
en daarbij komt dat ik het idee heb dat ik hier nooit overheen kom, al weet ik dat dat onzin is. waarom plaats ik zo'n rotjong dan ook op zo'n voetstuk?

kut.

:(
Tijd heelt alle wonden enzo. En bier ook. Voor jou dan breezer, drankje? c_/ 8-)
we dan
pi_116256712
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Tijd heelt alle wonden enzo. En bier ook. Voor jou dan breezer, drankje? c_/ 8-)
Bier werkt indd goed de eerste paar weken :D
Let me occupy your mind
As you do mine
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:54:41 #231
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256737
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Bier werkt indd goed de eerste paar weken :D
Daarna ook, mits korsakoff
we dan
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:55:25 #232
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116256765
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Bier werkt indd goed de eerste paar weken :D
En jacks en FrNgelico, en gin tonics!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116256772
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Daarna ook, mits korsakoff
probleem was meer dat na de eerste paar weken het me wat te duur werd :P


quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

En jacks en FrNgelico, en gin tonics!
Jacks zijn natuurlijk ook zeer goed :7
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_116256842
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zij geeft hem dat recht. En jij zou dat recht niet meer moeten willen lol. Wat een snol. Sommige meiden willen nou eenmaal zoiets. Als jij goed voor haar was e.d. dan kan jij verder niks doen. Dus laat haar maar gewoon en denk fuck em en zoek een leuker meisje. Met dikkere premmen 8-)
Thanks, heeft me aardig opgevrolijkt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:57:35 #235
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256858
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

probleem was meer dat na de eerste paar weken het me wat te duur werd :P

[..]

Jacks zijn natuurlijk ook zeer goed :7
Nou ja dan moet je op de new kids tour 8-)
we dan
pi_116256894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja dan moet je op de new kids tour 8-)
Schultenbrau endergelijke lust ik niet :7

Muziek is een goede tweede iig ^O^
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:00:49 #237
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257012
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Schultenbrau endergelijke lust ik niet :7

Muziek is een goede tweede iig ^O^
Ja ik moet zeggen ik heb tot nu toe nooit (naar mijn idee veel te weinig) moeite gehad als het uit ging met een meid. Terwijl ik toch best wel om ze gaf. Moet zeggen ik probeer het wel beetje zo te maken dat zij het uitmaakt of wat boos doet want anders voel ik me wel schuldig als ik het uit maak.. beetje zelfindekking maar ja. Vanavond is het na een dik jaar uit met mijn vriendin (nu dus ex) maar voel me er vrij goed onder, eigenlijk is dat wel wat treurig als ik er serieus over nadenk ;(
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:02:10 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116257079
Grappig, tijdens mijn zwaarste momenten moest ik niet denken aan bier en dergelijke, nu gaat het goed met me en drink ik des te meer. Toch ook maar weer eens sporten komende week...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116257241
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik moet zeggen ik heb tot nu toe nooit (naar mijn idee veel te weinig) moeite gehad als het uit ging met een meid. Terwijl ik toch best wel om ze gaf. Moet zeggen ik probeer het wel beetje zo te maken dat zij het uitmaakt of wat boos doet want anders voel ik me wel schuldig als ik het uit maak.. beetje zelfindekking maar ja. Vanavond is het na een dik jaar uit met mijn vriendin (nu dus ex) maar voel me er vrij goed onder, eigenlijk is dat wel wat treurig als ik er serieus over nadenk ;(
Zou willen dat ik er zo 'luchtig' over kon denken.
ben behoorlijk door een persoonlijke hel gegaan, gelukkig is zoiets maar tijdelijk :)..

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Grappig, tijdens mijn zwaarste momenten moest ik niet denken aan bier en dergelijke, nu gaat het goed met me en drink ik des te meer. Toch ook maar weer eens sporten komende week...
het ging ook niet echt om het bier, maar meer om de gezelligheid. was de week nadat het uit was gegaan namelijk 2 weken lang perfect terras weer. oftewel ik heb 2 weken lang zowat iedere dag op het terras gezeten..

Sporten is indd ook goed!
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:09:42 #240
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Zou willen dat ik er zo 'luchtig' over kon denken.
ben behoorlijk door een persoonlijke hel gegaan, gelukkig is zoiets maar tijdelijk :)..

[..]

het ging ook niet echt om het bier, maar meer om de gezelligheid. was de week nadat het uit was gegaan namelijk 2 weken lang perfect terras weer. oftewel ik heb 2 weken lang zowat iedere dag op het terras gezeten..

Sporten is indd ook goed!
Ik vind het ook wel prettig dat ik zo denk. Maar bij alles horen ook weer wat gedachtes die wat minder leuk zijn. Bedoel misschien ben ik gewoon wat emotielozer bijvoorbeeld. Dat is handig in zo'n situatie misschien maar misschien heeft het er ook voor gezorgd dat het zo wordt.. je weet niet altijd alles. Sowieso is afwijken van de standaard meestal niet heel ideaal dus zet me op sommige punten soms wel aan het denken of ik niet een beetje 'fout' ben met mijn gedachtes wat dat betreft..

Maar goed ik ben er blij mee en lijkt me een stuk prettiger om een beetje slechter te zijn dan je zelf wil geloven (bijvoorbeeld) dan heel lang emotioneel te zijn en met dingen te zitten.. maar gelukkig is zoiets ook maar tijdelijk ja
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:14:34 #241
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116257644
Dikke kus en knuffels :*
Veel sterkte iedereen, komt goed!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116257737
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Tijd heelt alle wonden enzo. En bier ook. Voor jou dan breezer, drankje? c_/ 8-)
Klopt.

Breezer? Nah. Maar als je een biertje voor me hebt, count me in.

Nee, ik weet dat het goed komt allemaal, maar het blijft lullig. Vooral omdat ik weet dat hij voor een ander is gegaan, vandaar dat ik twijfel aan mezelf. En het idee dat hij nu dus zo lief, leuk en klef met een ander doet.. bah.

Heb er vorige week nog ruzie met hem over gehad. En dat alles, omdat ik hem even wilde vertellen wat mij dwars zat. Stomme fout en het kon hem geloof ik ook niks interesseren, maar man, wat voel ik me opgelucht. En nu praten we hier en daar weer een beetje alsof er niks gebeurd is. Stelletje idioten.

Weet in elk geval wel dat ik de komende jaren niet meer ga daten etc. :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:18:44 #243
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116257809
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:16 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Klopt.

Breezer? Nah. Maar als je een biertje voor me hebt, count me in.

Nee, ik weet dat het goed komt allemaal, maar het blijft lullig. Vooral omdat ik weet dat hij voor een ander is gegaan, vandaar dat ik twijfel aan mezelf. En het idee dat hij nu dus zo lief, leuk en klef met een ander doet.. bah.

Heb er vorige week nog ruzie met hem over gehad. En dat alles, omdat ik hem even wilde vertellen wat mij dwars zat. Stomme fout en het kon hem geloof ik ook niks interesseren, maar man, wat voel ik me opgelucht. En nu praten we hier en daar weer een beetje alsof er niks gebeurd is. Stelletje idioten.

Weet in elk geval wel dat ik de komende jaren niet meer ga daten etc. :')
Niet teveel twijfelen, breek je jezelf mee af, deed ik ook eerst
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:19:12 #244
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257831
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:16 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Klopt.

Breezer? Nah. Maar als je een biertje voor me hebt, count me in.

Nee, ik weet dat het goed komt allemaal, maar het blijft lullig. Vooral omdat ik weet dat hij voor een ander is gegaan, vandaar dat ik twijfel aan mezelf. En het idee dat hij nu dus zo lief, leuk en klef met een ander doet.. bah.

Heb er vorige week nog ruzie met hem over gehad. En dat alles, omdat ik hem even wilde vertellen wat mij dwars zat. Stomme fout en het kon hem geloof ik ook niks interesseren, maar man, wat voel ik me opgelucht. En nu praten we hier en daar weer een beetje alsof er niks gebeurd is. Stelletje idioten.

Weet in elk geval wel dat ik de komende jaren niet meer ga daten etc. :')
Ah juh niet aan jezelf twijfelen direct. Ik bedoel ik ben goddelijk en ik heb zelfs weleens een blauwtje gelopen, of 2 8-) Gewoon daten met een lieve man in plaats van een hufter werkt ook. Maar ontneem mij nou niet de fantasie dat we ooit gaan daten he ~O> ;)
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:20:17 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257877
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:18 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Niet teveel twijfelen, breek je jezelf mee af, deed ik ook eerst
niet doen nee, kusje en knuffels terug trouwens :*
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:21:11 #246
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116257916
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

niet doen nee, kusje en knuffels terug trouwens :*
Mag ook verder gaan hoor
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:21:55 #247
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257947
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Mag ook verder gaan hoor
you wish sugarpie >:) O+
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:24:44 #248
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116258054
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:16 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Klopt.

Breezer? Nah. Maar als je een biertje voor me hebt, count me in.
* DaMook biertje geeft ;)
quote:
Nee, ik weet dat het goed komt allemaal, maar het blijft lullig. Vooral omdat ik weet dat hij voor een ander is gegaan, vandaar dat ik twijfel aan mezelf. En het idee dat hij nu dus zo lief, leuk en klef met een ander doet.. bah.
Dat lijkt me het moeilijkste, als mij ex dat gaat doen. Nu nog niet voor zover ik weet, en hoop dat ik er dik overheen ben tegen de tijd dat het wel zover is..
quote:
Heb er vorige week nog ruzie met hem over gehad. En dat alles, omdat ik hem even wilde vertellen wat mij dwars zat. Stomme fout en het kon hem geloof ik ook niks interesseren, maar man, wat voel ik me opgelucht. En nu praten we hier en daar weer een beetje alsof er niks gebeurd is. Stelletje idioten.
Ik probeerde vorige week ook met haar te praten, ging ook niet echt goed. De tijd dat we met elkaar gewoon om kunnen gaan komt wel, dat weet ik bijna zeker. Wrs zodra we beide een andere hebben,
quote:
Weet in elk geval wel dat ik de komende jaren niet meer ga daten etc. :')
Dat heb ik precies omgekeerd :') , ik weet nu na jaren vrijgezel weer dat ik toch leuk ben, dus ga maar voorzichtig aan op zoek :P . Al heb ik er nu zeker nog geen haast mee..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:26:49 #249
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116258124
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

you wish sugarpie >:) O+
;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116258154
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:16 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Klopt.

Breezer? Nah. Maar als je een biertje voor me hebt, count me in.

Nee, ik weet dat het goed komt allemaal, maar het blijft lullig. Vooral omdat ik weet dat hij voor een ander is gegaan, vandaar dat ik twijfel aan mezelf. En het idee dat hij nu dus zo lief, leuk en klef met een ander doet.. bah.

Heb er vorige week nog ruzie met hem over gehad. En dat alles, omdat ik hem even wilde vertellen wat mij dwars zat. Stomme fout en het kon hem geloof ik ook niks interesseren, maar man, wat voel ik me opgelucht. En nu praten we hier en daar weer een beetje alsof er niks gebeurd is. Stelletje idioten.

Weet in elk geval wel dat ik de komende jaren niet meer ga daten etc. :')
Ja dat praten over koetjes en kalfjes alsof er niks is gebeurd is nog eigenlijk het meest idiote van t allemaal. heel bizar :Y.

Maar de beste oplossing is gewoon om toffe dingen te gaan doen en jezelf soort van opnieuw uit te vinden(investeren in jezelf dus :) )..
Ik had uiteindelijk besloten een dikke eurotrip te gaan doen, was echt zoiets van fuck it dit doe ik, en ik kan je zeggen dat was echt een heel vette ervaring.
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:29:34 #251
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116258223
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:26 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

;(
Niet getreurt, geef me drank en ik sla zo om :7
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:31:48 #252
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116258315
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Niet getreurt, geef me drank en ik sla zo om :7
Ik ga nu om ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:32:25 #253
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116258331
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:31 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik ga nu om ;(
ah geen drank nodig dus, lekker goedkoop voor mij :9
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:45:29 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116258803
Sporten maakte hier de boel juist erger... Maar ik geloof dat ik nu wel goed zit qua richting, dit volhouden en de komende paar jaar stabiel houden zou fijn zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:46:43 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116258849
Nu overigens aardig de drankvooraad van mijn ouders aan het decimeren...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116260606
Het saaie weekend is weer begonnen :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 1 september 2012 @ 01:57:29 #257
300347 MrManuel
pi_116260675
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het saaie weekend is weer begonnen :(
Probeer er een leuk weekend van te maken? :)
Ga dingen doen die jij leuk vind! Ga er op uit!
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_116261104
Oooooh ze was zo lief ;(
pi_116261385
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:57 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Probeer er een leuk weekend van te maken? :)
Ga dingen doen die jij leuk vind! Ga er op uit!
Tja, ik zou zo even niet weten wat je alleen kan doen.

Zal wel after summer dip zijn ofzo.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116269793
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ah juh niet aan jezelf twijfelen direct. Ik bedoel ik ben goddelijk en ik heb zelfs weleens een blauwtje gelopen, of 2 8-) Gewoon daten met een lieve man in plaats van een hufter werkt ook. Maar ontneem mij nou niet de fantasie dat we ooit gaan daten he ~O> ;)
Ja, ze lijken in het begin allemaal lief en leuk te zijn. Zo kom je nog bedrogen uit. Nou, ik zal je in gedachten houden voor als ik er weer klaar voor ben :* ;)

quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:24 schreef DaMook het volgende:

[..]

* DaMook biertje geeft ;)
Danke!

quote:
Dat lijkt me het moeilijkste, als mij ex dat gaat doen. Nu nog niet voor zover ik weet, en hoop dat ik er dik overheen ben tegen de tijd dat het wel zover is..
Geloof me, het is echt vreselijk. Ik vraag me elk weekend af waar hij nou is en dan vooral met wie. Het is erg pijnlijk om te weten dat hij bij een ander in bed ligt.

quote:
Ik probeerde vorige week ook met haar te praten, ging ook niet echt goed. De tijd dat we met elkaar gewoon om kunnen gaan komt wel, dat weet ik bijna zeker. Wrs zodra we beide een andere hebben,
Ja, ik vond het zo debiel. Ik vertelde hem gewoon dat ik het nu even aan hem kwijt moest en toen antwoordde hij heel normaal. Hij leek graag te willen weten wat er was, zo ken ik hem ook; als iemand die er voor anderen is. Maar na een aantal minuten zag ik aan zijn reactie al dat hij mij niet serieus zou nemen. Toen heb ik het hem ook niet meer op een normale manier uitgelegd. Heb nog naar mijn hoofd toegegooid gekregen dat ik hem zwaar aan het beledigen was. Heb het gister nog eens terug gelezen, nou, wat een pussy :') Het enig wat ik heb gezegd is dat hij dat ego eens moet laten varen.

Zou mooi zijn inderdaad, als jullie in de toekomst weer normaal met elkaar om kunnen gaan. Zou je daar denk je nog behoefte aan hebben dan? Hoelang zijn jullie trouwens uit elkaar? :@

quote:
Dat heb ik precies omgekeerd :') , ik weet nu na jaren vrijgezel weer dat ik toch leuk ben, dus ga maar voorzichtig aan op zoek :P . Al heb ik er nu zeker nog geen haast mee..
Ja, het gevoel van het willen hebben van een relatie zal over een paar jaar vast terugkomen, maar op dit moment heb ik er absoluut geen behoefte aan. Getver. Moet er niet aan denken. Ik weet ook wel dat ik leuk genoeg ben en iemand best in zijn handjes mag knijpen met iemand zoals ik, maar toch zit de angst om gekwetst te worden het meest in de weg. En het feit dat ik gewoon lekker vrij wil zijn, wat net iets moeilijker zal zijn als ik weer aan iemand vast zou zitten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef WasMachinator het volgende:

Ja dat praten over koetjes en kalfjes alsof er niks is gebeurd is nog eigenlijk het meest idiote van t allemaal. heel bizar :Y.

Maar de beste oplossing is gewoon om toffe dingen te gaan doen en jezelf soort van opnieuw uit te vinden(investeren in jezelf dus :) )..
Ik had uiteindelijk besloten een dikke eurotrip te gaan doen, was echt zoiets van fuck it dit doe ik, en ik kan je zeggen dat was echt een heel vette ervaring.
Ja, klopt. Had ook niet verwacht dat hij zo normaal zou reageren na het gesprek van vorige week, maar hij deed het toch. Hij zit misschien ietsjes volwassener in elkaar dan ik in eerste instantie dacht. Ietsjes. Hij blijft een lul.

Dat is echt onwijs tof, ja! Ben stiekem echt heel jaloers op je vanwege je tripje. Ik ben gek op reizen, maar heb niet veel meer gezien dan Nederland, onze buurlanden, Engeland en Spanje. Heb voor nu ook een dikke reis in de planning voor volgend jaar, maar ben bang dat ik iets te enthousiast bezig ben, want het is meteen een soort van wereldreis :D :')

Voor nu heb ik geen tijd en/of geld om dit soort gekke dingen te doen, maar ik begin binnenkort aan een nieuwe opleiding in een (soort van) nieuwe stad en ik wil ook gaan kijken voor een andere baan, want ik heb de supermarkt nu wel gezien. Uitdaging genoeg dus, wat mij betreft. School is echt een uitdaging voor mij, want heb het al vaker verkloot :+
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:10:50 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116270732
Ik zag haar gisteren weer na bijna 3 maanden. En ik... Godverdomme... }:|
pi_116272272
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik zag haar gisteren weer na bijna 3 maanden. En ik... ben blij dat ik van kind af ben zeg, Godverdomme... :D
FIXED
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:17:14 #263
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116272624
Ik probeer wel te leren van elke breuk... Mijn laatste serieuze relatie leerde me dat ik niet alles zelf kan dragen en dat ik moeilijke gesprekken dus ook gewoon moet voeren, ipv het weg te stoppen...

Ben nu ook veel opener in de algemene zin, voel me veel losser en minder krampachtig. Houden zo, levert best een fijn gevoel als je ook jezelf mag en kunt zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:19:36 #264
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116272706
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:20 schreef MonteCristo het volgende:
Oooooh ze was zo lief ;(
Not sure if serious... trololo :D Maar zit je er echt zo mee gozert?
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:20:42 #265
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116272738
Ik kan het me wel voorstellen. Als je echt verknocht aan iemand bent en die laat je ineens in de steek dan hakt dat er wel in...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116276433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen. Als je echt verknocht aan iemand bent en die laat je ineens in de steek dan hakt dat er wel in...
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:15:45 #267
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116276627
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik probeer wel te leren van elke breuk... Mijn laatste serieuze relatie leerde me dat ik niet alles zelf kan dragen en dat ik moeilijke gesprekken dus ook gewoon moet voeren, ipv het weg te stoppen...

Ben nu ook veel opener in de algemene zin, voel me veel losser en minder krampachtig. Houden zo, levert best een fijn gevoel als je ook jezelf mag en kunt zijn.
De moeilijke gesprekken niet meer vermijden is iets wat ik ook heb geleerd ja, het komt er toch op een of andere manier uit. Beter via een gesprek dan op een andere manier dan maar..

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Ja, klopt. Had ook niet verwacht dat hij zo normaal zou reageren na het gesprek van vorige week, maar hij deed het toch. Hij zit misschien ietsjes volwassener in elkaar dan ik in eerste instantie dacht. Ietsjes. Hij blijft een lul.

Dat is echt onwijs tof, ja! Ben stiekem echt heel jaloers op je vanwege je tripje. Ik ben gek op reizen, maar heb niet veel meer gezien dan Nederland, onze buurlanden, Engeland en Spanje. Heb voor nu ook een dikke reis in de planning voor volgend jaar, maar ben bang dat ik iets te enthousiast bezig ben, want het is meteen een soort van wereldreis :D :')

Voor nu heb ik geen tijd en/of geld om dit soort gekke dingen te doen, maar ik begin binnenkort aan een nieuwe opleiding in een (soort van) nieuwe stad en ik wil ook gaan kijken voor een andere baan, want ik heb de supermarkt nu wel gezien. Uitdaging genoeg dus, wat mij betreft. School is echt een uitdaging voor mij, want heb het al vaker verkloot :+
Ja ik ben nu dan wel behoorlijk blut hoor :9.. Maar het was het 100% zeker waard.
Alhoewel de timing van AH om mijn contract niet om te zetten naar een vast toch wel erg onhandig is zo :X.

Haha, dat groots beginnen ken ik. Ideeën om via de transsiberie expres naar china te gaan en door naar Vietnam zijn oa de revue gepasseerd. 'T plannen alleen al zorgt voor de helft van het plezier, je inlezen in waar je naartoe kunt gaan en wat je er kunt doen en dan helemaal ongeduldig worden tot het moment dat je gaat :D .

Maar begin lekker in Europa, er is hier 'dichtbij' al zoveel moois te ontdekken! Een balkantripje bv, het is er schrikbarend goedkoop en je kunt er zoveel prachtigs zien, echt heel tof!

Een nieuw begin, altijd mooi voor nieuwe contacten :)! Wat voor studie ga je doen?
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_116276826
quote:
Ja ik ben nu dan wel behoorlijk blut hoor :9.. Maar het was het 100% zeker waard.
Alhoewel de timing van AH om mijn contract niet om te zetten naar een vast toch wel erg onhandig is zo :X.

Haha, dat groots beginnen ken ik. Ideeën om via de transsiberie expres naar china te gaan en door naar Vietnam zijn oa de revue gepasseerd. 'T plannen alleen al zorgt voor de helft van het plezier, je inlezen in waar je naartoe kunt gaan en wat je er kunt doen en dan helemaal ongeduldig worden tot het moment dat je gaat :D .

Maar begin lekker in Europa, er is hier 'dichtbij' al zoveel moois te ontdekken! Een balkantripje bv, het is er schrikbarend goedkoop en je kunt er zoveel prachtigs zien, echt heel tof!

Een nieuw begin, altijd mooi voor nieuwe contacten :)! Wat voor studie ga je doen?
Auw, da's minder dan!

Ja, ik begin denk ik ook wat meer hier in Europa. Is inderdaad genoeg moois te zien en een echt grote reis kan je later nog altijd maken. Ik ga dan denk ik alleen (vind dat echt stukken fijner dan met nog iemand op pad te gaan, al is het een beetje een dubbel gevoel) en ik ben als de dood dat ik ergens de weg kwijt raak, kom vast te zitten en dan nooit meer terugkeer naar huis :') Dussss, klein beginnen. Haha.

Heb volgende week intake voor Horeca, maar heb me snel nog aangemeld voor een vooropleiding Kunst, Cultuur, Media & Design. Dat is mij eigenlijk op het lijf geschreven dus wil met dat laatste sowieso verder. Ik weet alleen nog niet precies welke kant op, vandaar even een jaartje alles uitproberen, maar de kans is groot dat ik hierna dan voor Eventmarketing kies :) Maar goed, dan moet ik eerst die vooropleiding maar eens binnenkomen én met succes afronden.
pi_116285954
Jezus, wat komt het hard aan om te zien dat hij weer doodleuk een relatie heeft. Spontane migraine aanval hiero.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:19:24 #271
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116286457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Jezus, wat komt het hard aan om te zien dat hij weer doodleuk een relatie heeft. Spontane migraine aanval hiero.
Sterkte, ik vrees voor een zelfde situatie :X .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116286897
Nou volgens mij heb ik het licht nu eindelijk dan toch gezien :')
Gister wezen stappen als van ouds met een grote groep.
Erg leuk feest overigens. Anyways ik moet zeggen dat ik me toch aardig heb vermaakt met al het andere vrouwelijke schoon want daar rondliep. Vroeger was ik niet zo van het op meiden afstappen maar dit keer ging het aardig lekker. Denk dat ik teveel op me ex aan het focussen was, wat nu eigenlijk na gister avond helemaal weg is omdat ik ingezien heb dat er veel lievere/mooiere/socialere zijn. Zo nu en dan kwam er ook 1 op mij aflopen dus denk dat ik na 3 deprimerende maanden eindelijk een beetje zelfvertrouwen uit straal :')

EDIT: Weet niet of ik het hier verteld heb maar vorige week had ik wel weer contact met me ex en ze zei dat ze met dezelfde gedachte als ik zat, gewoon er weer wat van proberen te maken. Echter deed ze eigenlijk helemaal geen moeite en dat irriteerde me al na 2 dagen. Heb haar via de App (ja de app, kreng was te lui om af te spreken) alles gezegd wat me dwars zat en hoe ik me voelde. Het luchtte wel enorm op maar het enige wat zij zei op mijn hele verhaal was: Ja het werd tijd dat je verder ging met je leven. Denk waar de fuck heb jij last van. Heb haar eff op de borderline feiten gedrukt en geblokkeerd en het voelt goed zo :D Denk ook dat ik gewoon eff me laatste zegje nog aan haar wilde doen en nu weet ik bij mezelf dat ik er alles aan gedaan heb en meer verdiend ze ook niet.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:07:34 #273
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116288627
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef DolOpKoekjes het volgende:
Jezus, wat komt het hard aan om te zien dat hij weer doodleuk een relatie heeft. Spontane migraine aanval hiero.
Vooral leuk als het de week ervoor nog dik aan was... Been there...

Toen ik daar achter kwam in mijn geval echt half doorgedraaid, diepe depressie in geschoten en dan kun je rationaliseren wat je wil, maar het gevoel werkt dan niet mee... Terwijl je verdomd goed weet dat het niet aan jou ligt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116288804
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vooral leuk als het de week ervoor nog dik aan was... Been there...

Toen ik daar achter kwam in mijn geval echt half doorgedraaid, diepe depressie in geschoten en dan kun je rationaliseren wat je wil, maar het gevoel werkt dan niet mee... Terwijl je verdomd goed weet dat het niet aan jou ligt.
auw :(

da's zuur. en wat je zegt klopt helemaal. er zit op dit moment iemand als een malle tegen mij in te praten 'het ligt niet aan jou' etc. maar dat werkt gewoon niet. ik snap het gewoon niet. de twijfels over mezelf komen nu terug. en hard.

ugh, morgen feesten en zuipen tot we erbij neervallen. :D :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:28:36 #275
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116289556
Zuipen vermeed ik in die tijd juist, alleen als ik met vrienden was, elke breuk overigens.

Maar die zelftwijfel, heel herkenbaar... Blijven rationaliseren helpt, en gewoon op een gegeven moment jezelf uitdagen, flirten met de buschauffeur en de dame in de rij voor de kassa: laat jezelf zien en horen, goed voor je ego en voor je toekomst. Later flirt je dan wat steviger en komt de rest vanzelf wel weer op je pad. Maar nu voel je je gewoon kut en dat is ook prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116289802
Merk nu dat ik ergens wel blij ben dat het uit is.. Wat een negatieveling. Hij probeert mij nu nog 'klein' te houden door in een heel oppervlakkig gesprek onderwerpen te linken aan tijden dat het niet goed ging. Een beetje denigrerend.
Die gaat dus heel hard genegeerd worden. :P
pi_116290111
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Zuipen vermeed ik in die tijd juist, alleen als ik met vrienden was, elke breuk overigens.

Maar die zelftwijfel, heel herkenbaar... Blijven rationaliseren helpt, en gewoon op een gegeven moment jezelf uitdagen, flirten met de buschauffeur en de dame in de rij voor de kassa: laat jezelf zien en horen, goed voor je ego en voor je toekomst. Later flirt je dan wat steviger en komt de rest vanzelf wel weer op je pad. Maar nu voel je je gewoon kut en dat is ook prima.
Heb ook al even niet meer zo gedronken dag ik er zat van was, komt eigenlijk ook bijna nooit voor, maar voor nu vind ik dat het mag.

Ja, mijn ego wordt opzich genoeg gestreeld, maar dit is gewoon zo'n klap dat de aandacht die ik van andere jongens krijg eigenlijk geen flikker meer uitmaakt.

'ik wil gewoon even geen relatie meer. met niemand.'

nog geen week later was ie bezig met haar en nog geen anderhalf maand later is het officieel. stomme idioot. :')
pi_116290370
Mijn vriendin heeft het net uitgemaakt.
Of nou ja uitgemaakt, we nemen een pauze van 2 maanden en dan kijken we verder. Maar ik voel de bui al hangen.
Het is heel gek want ze is mijn eerste vriendin en we waren al 8 jaar samen (vanaf mijn 15e). Ik weet niet goed wat ik nu moet doen.

Het gekke is ook dat ik helemaal niet zoveel voel nu. Ik heb nog de hoop dat het goed komt maar ik las al in de OP dat iedereen dat heeft dus vertrouw er al minder in. Maar ik ben helemaal niet zo verdrietig als ik zou moeten zijn. Ik denk dat mijn lichaam er alles aan doet om me nu geen emoties te laten voelen (heb wel koppijn gekregen van ons gesprek net).

meh, ik denk ik schrijf het even van me af in de hoop dat dat goed voor me is.
pi_116290394
Vanwaar die 'pauze'?
pi_116290609
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:49 schreef Charcot het volgende:
Vanwaar die 'pauze'?
Ja ik snap het eerlijk gezegd ook niet zo goed. Ze zei dat we in zo'n verschillende situatie zitten nu dat het niet meer te doen is. Zij is anderhalf jaar ouder en woont en werkt al op zichzelf, terwijl ik (in een andere stad) nog minstens 2 jaar aan het studeren ben. Ze wil niet meer elkaar alleen in het weekend kunnen zien. Eerder dit jaar vroeg ze of we niet konden gaan samenwonen maar ik vind mezelf daar nog te jong voor (23) en bovendien woon en studeer ik dus in een andere stad waar zij geen familie/vrienden heeft dus het leek me geen goede optie.

En nu twijfelt ze dus aan de hele relatie omdat ik zei dat ik nog niet toe ben aan samenwonen. Het is wel iets ingewikkelder dan dat (omdat zij dus al klaar is met studeren en werkt dus in een andere levensfase zit) maar dit is het even kort
pi_116290866
Als het goed is zou je daar echt wel mee om moeten kunnen gaan.
Even heel praktisch: hoeveel uur reisafstand?
  zondag 2 september 2012 @ 00:00:54 #282
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116290875
En vanaf jong samen, terwijl je wel groeit, los van elkaar. Kan ook voor problemen zorgen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116291110
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Charcot het volgende:
Als het goed is zou je daar echt wel mee om moeten kunnen gaan.
Even heel praktisch: hoeveel uur reisafstand?
Mja, ik heb nu nog wel het idee dat ik er mee om kan gaan. Maar ik ben bang dat ik me later enorm slecht ga voelen. Na 8 jaar zijn onze levens zo enorm verweven en ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik wel verder met haar kan gaan.
Reisafstand is met de trein 1,5 uur. Ik heb zelf nog geen auto (student he)

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:
En vanaf jong samen, terwijl je wel groeit, los van elkaar. Kan ook voor problemen zorgen.
Dat is het inderdaad. in het begin zijn we echt naar elkaar toe gegroeid maar nu zijn onze doordeweekse dagen gewoon heel verschillend en los van elkaar. En dat wou ze niet meer.
pi_116291258
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Mja, ik heb nu nog wel het idee dat ik er mee om kan gaan. Maar ik ben bang dat ik me later enorm slecht ga voelen. Na 8 jaar zijn onze levens zo enorm verweven en ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik wel verder met haar kan gaan.
Reisafstand is met de trein 1,5 uur. Ik heb zelf nog geen auto (student he)

[..]

Dat is het inderdaad. in het begin zijn we echt naar elkaar toe gegroeid maar nu zijn onze doordeweekse dagen gewoon heel verschillend en los van elkaar. En dat wou ze niet meer.
Ik bedoelde meer te zeggen dat zoiets niet hoort uit te groeien tot zo'n probleem. Kan jij niet op wat doordeweekse dagen naar haar en dan iets eerder opstaan om naar je college te gaan? Of andersom afwisselen..
pi_116291564
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer te zeggen dat zoiets niet hoort uit te groeien tot zo'n probleem. Kan jij niet op wat doordeweekse dagen naar haar en dan iets eerder opstaan om naar je college te gaan? Of andersom afwisselen..
Ik zou wel op wat doordeweekse dagen bij haar kunnen slapen (andersom niet want zij heeft geen OV meer) maar dat is slechts een deel van het probleem. Ze had het gevoel dat ze haar leven moest stilzetten omdat ik nog niet klaar was met studeren. Ik heb gezegd dat dat onzin is, dat ik haar niet wil beperken en dat ze mag doen wat ze wil maar ze voelde het toch als een barriere. En ook het hele praatje dat ze zichzelf niet meer kende en moest uitvogelen wat ze nu zelf wilde kwam voorbij. Dat ze altijd in haar achterhoofd rekening met mij houdt (terwijl ik zeg dat dat helemaal niet hoeft als ze daar zo'n last van heeft). En dat ze bang is dat haar gevoel tegenover mij veranderd is daardoor.
pi_116291598
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Ik zou wel op wat doordeweekse dagen bij haar kunnen slapen (andersom niet want zij heeft geen OV meer) maar dat is slechts een deel van het probleem. Ze had het gevoel dat ze haar leven moest stilzetten omdat ik nog niet klaar was met studeren. Ik heb gezegd dat dat onzin is, dat ik haar niet wil beperken en dat ze mag doen wat ze wil maar ze voelde het toch als een barriere. En ook het hele praatje dat ze zichzelf niet meer kende en moest uitvogelen wat ze nu zelf wilde kwam voorbij. Dat ze altijd in haar achterhoofd rekening met mij houdt (terwijl ik zeg dat dat helemaal niet hoeft als ze daar zo'n last van heeft). En dat ze bang is dat haar gevoel tegenover mij veranderd is daardoor.
Nu ik het zo nalees klinkt het misschien een beetje verwarrend maar het is voor mij ook nogal verwarrend en onrealistisch allemaal op dit moment
pi_116291768
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Ik zou wel op wat doordeweekse dagen bij haar kunnen slapen (andersom niet want zij heeft geen OV meer) maar dat is slechts een deel van het probleem. Ze had het gevoel dat ze haar leven moest stilzetten omdat ik nog niet klaar was met studeren. Ik heb gezegd dat dat onzin is, dat ik haar niet wil beperken en dat ze mag doen wat ze wil maar ze voelde het toch als een barriere. En ook het hele praatje dat ze zichzelf niet meer kende en moest uitvogelen wat ze nu zelf wilde kwam voorbij. Dat ze altijd in haar achterhoofd rekening met mij houdt (terwijl ik zeg dat dat helemaal niet hoeft als ze daar zo'n last van heeft). En dat ze bang is dat haar gevoel tegenover mij veranderd is daardoor.
Wat verwacht ze dan precies? Wat zet zij precies stil? Jullie houden van elkaar, vinden het fijn om bij elkaar te zijn, samenwonen komt wel. Ik snap niet waarom zoiets lulligs tot een pauze moet leiden. Klinkt alsof zij zelf die twijfels actief aan het voeden is ook. Nu weer die pauze, en dan ziet ze stelletjes om zivh heen die hebben wat zij eigenlijk graag heeft en wordt ze er weer in bevestigd en dat gaat maar zo door.
pi_116291826
Laat haar die dingen eens concreet benoemen zodat het tenminste opgelost kan worden of in ieder geval geprobeerd. Ik had absoluut geen genoegen genomen met 'een gevoel'.
pi_116292018
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Charcot het volgende:
Laat haar die dingen eens concreet benoemen zodat het tenminste opgelost kan worden of in ieder geval geprobeerd. Ik had absoluut geen genoegen genomen met 'een gevoel'.
Ik heb tig keer gevraagd om het concreet te benoemen. Ik heb zelf ook gezegd dat ze teveel piekert, dat het gras altijd groener is aan de overkant en dat het er echt nog wel van komt. Maar ze had haar besluit eigenlijk al genomen voordat we net het gesprek hadden. Misschien is het ook gewoon een seven year itch en zegt ze dit maar om mijn gevoelens te besparen ofzo, weet ik veel.

Ik heb nu eigenlijk het idee dat ik niks fout heb gedaan en alles bij haar ligt (dit beaamde ze ook wel) maar daar kan ik dus geen flikker aan doen. Ze zei dat ze nu gewoon niet gelukkig is en liever even afstand neemt in plaats van het uitrekken en steeds een beetje somber te voelen.
pi_116292131
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:32 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Ik heb tig keer gevraagd om het concreet te benoemen. Ik heb zelf ook gezegd dat ze teveel piekert, dat het gras altijd groener is aan de overkant en dat het er echt nog wel van komt. Maar ze had haar besluit eigenlijk al genomen voordat we net het gesprek hadden. Misschien is het ook gewoon een seven year itch en zegt ze dit maar om mijn gevoelens te besparen ofzo, weet ik veel.

Ik heb nu eigenlijk het idee dat ik niks fout heb gedaan en alles bij haar ligt (dit beaamde ze ook wel) maar daar kan ik dus geen flikker aan doen. Ze zei dat ze nu gewoon niet gelukkig is en liever even afstand neemt in plaats van het uitrekken en steeds een beetje somber te voelen.
Hoe vullen jullie die pauze dan in? Nog wel daten met anderen of dat niet?
pi_116292267
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:36 schreef Charcot het volgende:

[..]

Hoe vullen jullie die pauze dan in? Nog wel daten met anderen of dat niet?
We bellen nog voor precieze afspraken maar waarschijnlijk is het gewoon alsof de relatie verbroken is dus everything goes. Maar ik moet zeggen dat ik nu echt totaal geen behoefte heb aan daten en me nog niet kan voorstellen dat dat de komende tijd veranderd.
pi_116292388
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:40 schreef Salmiak het volgende:

[..]

We bellen nog voor precieze afspraken maar waarschijnlijk is het gewoon alsof de relatie verbroken is dus everything goes. Maar ik moet zeggen dat ik nu echt totaal geen behoefte heb aan daten en me nog niet kan voorstellen dat dat de komende tijd veranderd.
Dat is begrijpelijk. Ik hoop voor je dat het goedkomt, maar verwacht er niet veel van zou ik zeggen. Het is wel mogelijk natuurlijk maar kijk meer naar gedrag in plaats van woorden. Dat zegt echt zoveel meer. Als het te veel uit elkaar ligt is dat zo verwarrend, iets wat je nu niet kunt gebruiken, dus hou dat aan.
Sterkte.
pi_116292424
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 00:45 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat is begrijpelijk. Ik hoop voor je dat het goedkomt, maar verwacht er niet veel van zou ik zeggen. Het is wel mogelijk natuurlijk maar kijk meer naar gedrag in plaats van woorden. Dat zegt echt zoveel meer. Als het te veel uit elkaar ligt is dat zo verwarrend, iets wat je nu niet kunt gebruiken, dus hou dat aan.
Sterkte.
Ik had inderdaad ook een beetje naar gedrag gekeken. Tijdens het gesprek bracht ik naar voren dat ík misschien na de pauze wel helemaal geen zin meer zou hebben om verder te gaan, en hier keek ze dacht ik een beetje opgelucht bij. Daardoor kreeg ik het idee dat ze vooral probeerde om mij te sparen maar dat ze het eigenlijk gewoon uit wil maken maar misschien verbeeld ik me wel dingen.

Maar bedankt in ieder geval :)
  zondag 2 september 2012 @ 00:59:30 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116292764
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:26 schreef Charcot het volgende:
Laat haar die dingen eens concreet benoemen zodat het tenminste opgelost kan worden of in ieder geval geprobeerd. Ik had absoluut geen genoegen genomen met 'een gevoel'.
Wat wil je doen dan, haar onder schot houden?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116293006
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wat wil je doen dan, haar onder schot houden?
Wist niet dat hij het haar al tig keer gevraagd had. Concreet zou het in ieder geval eventueel opgelost kunnen worden. Een gevoel..? Tja, wat moet de ander daar nou mee? Ik snap wel dat ze die gevoelens ook met hem deelt maar nogal lullig om er meteen een pauze aan vast te plakken. Dan weet je dat diegene het gewoon aan het rekken is. Bedenk dan tenminste voor jezelf, vooral na 7 jaar, hoe respectloos het is als je je partner zo met onduidelijkheid achterlaat. Maar ik ben dan ook iemand die daar een spuughekel aan heeft en altijd wel veel moeite doet om de ander duidelijkheid te geven.
pi_116293074
* 8 jaar, kan hem hier niet goed editen :P
pi_116295952
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Not sure if serious... trololo :D Maar zit je er echt zo mee gozert?
My bad, ik was stoned toen ik dat schreef.
Ik heb nog steeds gevoelens voor haar...
  zondag 2 september 2012 @ 06:54:00 #298
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116296211
Bah wel kut nu, zij is al daar waar ik zo ook heenga, moet d'r haast wel tegenkomen vandaag. Heb nu weer zoiets van, al die plannen die we hadden om dit weekend samen te gaan. En dan tweet ze er nog over, terwijl ik die tweets niet kan lezen, maar alleen de reply's. Kutzooi. Maar ik ga er een leuke dag van maken, dat ga ik gewoon doen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_116296356
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef DolOpKoekjes het volgende:

'ik wil gewoon even geen relatie meer. met niemand.'

nog geen week later was ie bezig met haar en nog geen anderhalf maand later is het officieel. stomme idioot. :')
Zo ging het bij mij ook, binnen een week had ze afgesproken en anderhalve week later waren ze officiëel.. :/ Dag 4 jaar in 3 weken ofzo. Sterkte.
pi_116296582
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 08:24 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij ook, binnen een week had ze afgesproken en anderhalve week later waren ze officiëel.. :/ Dag 4 jaar in 3 weken ofzo. Sterkte.
Echt, zo krom gewoon... Bedankt, jij ook :).
pi_116296588
Oh, heb al zijn smsjes en appjes en spul maar verwijderd, alleen zijn nummer heb ik nog wel. Hem uit facebook gooien kan ik (helaas) nog niet.

Ik hoop dat ik nog iets leuks kan maken van vandaag..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')