abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116245023
kutdag. twijfel door dit hele gedoe weer hard aan mezelf.
en daarbij komt dat ik het idee heb dat ik hier nooit overheen kom, al weet ik dat dat onzin is. waarom plaats ik zo'n rotjong dan ook op zo'n voetstuk?

kut.

:(
pi_116256370
Ik probeer mijn ex al maandenlang te vergeten maar het lukt niet. Iedere ochtend word ik wakker en denk ik bij mezelf: "was ik maar bijzonder voor haar". We hadden een heel erg intieme relatie, totdat het helaas in de klippen liep. Toen ze het uitmaakte vertelde ze me dat ze een ex heeft "die heel bijzonder voor haar is geweest" en daarom heeft ze nu nog contact met hem...

Ik dacht dat we iets speciaals hadden maar toen ze dat eenmaal zei, toen stortte mijn wereld helemaal in. Ik dacht dat ik speciaal en bijzonder voor haar was omdat ze dat ook zo vaak tegen me zei en sms'te en zo. Nu ben ik enkel lucht voor haar. Ze negeert me volledig. Terwijl die eikel van een ex van haar nog wel gewoon doodleuk contact met haar mag hebben terwijl die schoft nota bene vreemd is gegaan. Ik vraag me dan echt af: wat geeft hem het recht dat hij wel contact mag onderhouden en ik niet?

bah.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:49:57 #228
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256542
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:45 schreef MonteCristo het volgende:
Ik probeer mijn ex al maandenlang te vergeten maar het lukt niet. Iedere ochtend word ik wakker en denk ik bij mezelf: "was ik maar bijzonder voor haar". We hadden een heel erg intieme relatie, totdat het helaas in de klippen liep. Toen ze het uitmaakte vertelde ze me dat ze een ex heeft "die heel bijzonder voor haar is geweest" en daarom heeft ze nu nog contact met hem...

Ik dacht dat we iets speciaals hadden maar toen ze dat eenmaal zei, toen stortte mijn wereld helemaal in. Ik dacht dat ik speciaal en bijzonder voor haar was omdat ze dat ook zo vaak tegen me zei en sms'te en zo. Nu ben ik enkel lucht voor haar. Ze negeert me volledig. Terwijl die eikel van een ex van haar nog wel gewoon doodleuk contact met haar mag hebben terwijl die schoft nota bene vreemd is gegaan. Ik vraag me dan echt af: wat geeft hem het recht dat hij wel contact mag onderhouden en ik niet?

bah.
Zij geeft hem dat recht. En jij zou dat recht niet meer moeten willen lol. Wat een snol. Sommige meiden willen nou eenmaal zoiets. Als jij goed voor haar was e.d. dan kan jij verder niks doen. Dus laat haar maar gewoon en denk fuck em en zoek een leuker meisje. Met dikkere premmen 8-)
we dan
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:51:10 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256598
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef DolOpKoekjes het volgende:
kutdag. twijfel door dit hele gedoe weer hard aan mezelf.
en daarbij komt dat ik het idee heb dat ik hier nooit overheen kom, al weet ik dat dat onzin is. waarom plaats ik zo'n rotjong dan ook op zo'n voetstuk?

kut.

:(
Tijd heelt alle wonden enzo. En bier ook. Voor jou dan breezer, drankje? c_/ 8-)
we dan
pi_116256712
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Tijd heelt alle wonden enzo. En bier ook. Voor jou dan breezer, drankje? c_/ 8-)
Bier werkt indd goed de eerste paar weken :D
Let me occupy your mind
As you do mine
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:54:41 #231
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256737
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Daarna ook, mits korsakoff
we dan
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:55:25 #232
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116256765
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

En jacks en FrNgelico, en gin tonics!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116256772
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Daarna ook, mits korsakoff
probleem was meer dat na de eerste paar weken het me wat te duur werd :P

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

En jacks en FrNgelico, en gin tonics!
Jacks zijn natuurlijk ook zeer goed :7
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_116256842
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zij geeft hem dat recht. En jij zou dat recht niet meer moeten willen lol. Wat een snol. Sommige meiden willen nou eenmaal zoiets. Als jij goed voor haar was e.d. dan kan jij verder niks doen. Dus laat haar maar gewoon en denk fuck em en zoek een leuker meisje. Met dikkere premmen 8-)
Thanks, heeft me aardig opgevrolijkt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:57:35 #235
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256858
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

probleem was meer dat na de eerste paar weken het me wat te duur werd :P

[..]

Jacks zijn natuurlijk ook zeer goed :7
Nou ja dan moet je op de new kids tour 8-)
we dan
pi_116256894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja dan moet je op de new kids tour 8-)
Schultenbrau endergelijke lust ik niet :7

Muziek is een goede tweede iig ^O^
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:00:49 #237
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257012
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Schultenbrau endergelijke lust ik niet :7

Muziek is een goede tweede iig ^O^
Ja ik moet zeggen ik heb tot nu toe nooit (naar mijn idee veel te weinig) moeite gehad als het uit ging met een meid. Terwijl ik toch best wel om ze gaf. Moet zeggen ik probeer het wel beetje zo te maken dat zij het uitmaakt of wat boos doet want anders voel ik me wel schuldig als ik het uit maak.. beetje zelfindekking maar ja. Vanavond is het na een dik jaar uit met mijn vriendin (nu dus ex) maar voel me er vrij goed onder, eigenlijk is dat wel wat treurig als ik er serieus over nadenk ;(
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:02:10 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116257079
Grappig, tijdens mijn zwaarste momenten moest ik niet denken aan bier en dergelijke, nu gaat het goed met me en drink ik des te meer. Toch ook maar weer eens sporten komende week...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116257241
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik moet zeggen ik heb tot nu toe nooit (naar mijn idee veel te weinig) moeite gehad als het uit ging met een meid. Terwijl ik toch best wel om ze gaf. Moet zeggen ik probeer het wel beetje zo te maken dat zij het uitmaakt of wat boos doet want anders voel ik me wel schuldig als ik het uit maak.. beetje zelfindekking maar ja. Vanavond is het na een dik jaar uit met mijn vriendin (nu dus ex) maar voel me er vrij goed onder, eigenlijk is dat wel wat treurig als ik er serieus over nadenk ;(
Zou willen dat ik er zo 'luchtig' over kon denken.
ben behoorlijk door een persoonlijke hel gegaan, gelukkig is zoiets maar tijdelijk :)..

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Grappig, tijdens mijn zwaarste momenten moest ik niet denken aan bier en dergelijke, nu gaat het goed met me en drink ik des te meer. Toch ook maar weer eens sporten komende week...
het ging ook niet echt om het bier, maar meer om de gezelligheid. was de week nadat het uit was gegaan namelijk 2 weken lang perfect terras weer. oftewel ik heb 2 weken lang zowat iedere dag op het terras gezeten..

Sporten is indd ook goed!
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:09:42 #240
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Zou willen dat ik er zo 'luchtig' over kon denken.
ben behoorlijk door een persoonlijke hel gegaan, gelukkig is zoiets maar tijdelijk :)..

[..]

het ging ook niet echt om het bier, maar meer om de gezelligheid. was de week nadat het uit was gegaan namelijk 2 weken lang perfect terras weer. oftewel ik heb 2 weken lang zowat iedere dag op het terras gezeten..

Sporten is indd ook goed!
Ik vind het ook wel prettig dat ik zo denk. Maar bij alles horen ook weer wat gedachtes die wat minder leuk zijn. Bedoel misschien ben ik gewoon wat emotielozer bijvoorbeeld. Dat is handig in zo'n situatie misschien maar misschien heeft het er ook voor gezorgd dat het zo wordt.. je weet niet altijd alles. Sowieso is afwijken van de standaard meestal niet heel ideaal dus zet me op sommige punten soms wel aan het denken of ik niet een beetje 'fout' ben met mijn gedachtes wat dat betreft..

Maar goed ik ben er blij mee en lijkt me een stuk prettiger om een beetje slechter te zijn dan je zelf wil geloven (bijvoorbeeld) dan heel lang emotioneel te zijn en met dingen te zitten.. maar gelukkig is zoiets ook maar tijdelijk ja
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:14:34 #241
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116257644
Dikke kus en knuffels :*
Veel sterkte iedereen, komt goed!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116257737
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Klopt.

Breezer? Nah. Maar als je een biertje voor me hebt, count me in.

Nee, ik weet dat het goed komt allemaal, maar het blijft lullig. Vooral omdat ik weet dat hij voor een ander is gegaan, vandaar dat ik twijfel aan mezelf. En het idee dat hij nu dus zo lief, leuk en klef met een ander doet.. bah.

Heb er vorige week nog ruzie met hem over gehad. En dat alles, omdat ik hem even wilde vertellen wat mij dwars zat. Stomme fout en het kon hem geloof ik ook niks interesseren, maar man, wat voel ik me opgelucht. En nu praten we hier en daar weer een beetje alsof er niks gebeurd is. Stelletje idioten.

Weet in elk geval wel dat ik de komende jaren niet meer ga daten etc. :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:18:44 #243
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116257809
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:16 schreef DolOpKoekjes het volgende:

[..]

Klopt.

Nee, ik weet dat het goed komt allemaal, maar het blijft lullig. Vooral omdat ik weet dat hij voor een ander is gegaan, vandaar dat ik twijfel aan mezelf. En het idee dat hij nu dus zo lief, leuk en klef met een ander doet.. bah.

Heb er vorige week nog ruzie met hem over gehad. En dat alles, omdat ik hem even wilde vertellen wat mij dwars zat. Stomme fout en het kon hem geloof ik ook niks interesseren, maar man, wat voel ik me opgelucht. En nu praten we hier en daar weer een beetje alsof er niks gebeurd is. Stelletje idioten.

Niet teveel twijfelen, breek je jezelf mee af, deed ik ook eerst
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:19:12 #244
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257831
quote:

[..]

Klopt.

Ah juh niet aan jezelf twijfelen direct. Ik bedoel ik ben goddelijk en ik heb zelfs weleens een blauwtje gelopen, of 2 8-) Gewoon daten met een lieve man in plaats van een hufter werkt ook. Maar ontneem mij nou niet de fantasie dat we ooit gaan daten he ~O> ;)
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:20:17 #245
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257877
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:18 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Niet teveel twijfelen, breek je jezelf mee af, deed ik ook eerst
niet doen nee, kusje en knuffels terug trouwens :*
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:21:11 #246
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116257916
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

niet doen nee, kusje en knuffels terug trouwens :*
Mag ook verder gaan hoor
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:21:55 #247
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257947
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Mag ook verder gaan hoor
you wish sugarpie >:) O+
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:24:44 #248
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_116258054
quote:

[..]

Klopt.

* DaMook biertje geeft ;)
quote:
Dat lijkt me het moeilijkste, als mij ex dat gaat doen. Nu nog niet voor zover ik weet, en hoop dat ik er dik overheen ben tegen de tijd dat het wel zover is..
quote:
Ik probeerde vorige week ook met haar te praten, ging ook niet echt goed. De tijd dat we met elkaar gewoon om kunnen gaan komt wel, dat weet ik bijna zeker. Wrs zodra we beide een andere hebben,
quote:
Dat heb ik precies omgekeerd :') , ik weet nu na jaren vrijgezel weer dat ik toch leuk ben, dus ga maar voorzichtig aan op zoek :P . Al heb ik er nu zeker nog geen haast mee..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:26:49 #249
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116258124
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

you wish sugarpie >:) O+
;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116258154
quote:

[..]

Klopt.

Ja dat praten over koetjes en kalfjes alsof er niks is gebeurd is nog eigenlijk het meest idiote van t allemaal. heel bizar :Y.

Maar de beste oplossing is gewoon om toffe dingen te gaan doen en jezelf soort van opnieuw uit te vinden(investeren in jezelf dus :) )..
Ik had uiteindelijk besloten een dikke eurotrip te gaan doen, was echt zoiets van fuck it dit doe ik, en ik kan je zeggen dat was echt een heel vette ervaring.
Let me occupy your mind
As you do mine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')