abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116073625
Mijn vriendin heeft het een tijdje terug uitgemaakt, de dag na de crematie van mijn oma. 2 van de 3 belangrijkste dames in je leven in 1x kwijt. De laatste tijd gaat het wel goed met verwerken gelukkig, ex is het niet waard om zolang over te blijven treuren. Trek me op aan het feit dat ik oma trots moet maken en niet te lang in de put moet zitten.
pi_116073939
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
okee, slotje :P
Dat bedoelde ik natuurlijk niet :D. Merk gewoon heel veel verdriet en vind het oprecht heel vervelend want de ander leeft nu vaak gewoon verder en je moet je afvragen of je op een gegeven moment wel zoveel moeite wil doen voor iets wat er niet meer is. We verdienen allemaal het allerbeste. Je komt tegen wat je op dat moment nodig hebt en als diegene zoveel van je hield, waarom is die nu dan niet bij jou? (niet toepasselijk op elke situatie natuurlijk)
pi_116073977
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef B91 het volgende:
Mijn vriendin heeft het een tijdje terug uitgemaakt, de dag na de crematie van mijn oma. 2 van de 3 belangrijkste dames in je leven in 1x kwijt. De laatste tijd gaat het wel goed met verwerken gelukkig, ex is het niet waard om zolang over te blijven treuren. Trek me op aan het feit dat ik oma trots moet maken en niet te lang in de put moet zitten.
Sommige exen zijn het inderdaad niet waard om over te blijven treuren.
pi_116074311
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:00 schreef Charcot het volgende:

[..]

Sommige exen zijn het inderdaad niet waard om over te blijven treuren.
Idd. Zeker achteraf als ik de hele situatie rationeel overzie. In de periode gedurende het ziektebed helemaal geen betrokkenheid getoond, helemaal over de zeik als ik daar wat over zei, kritiek hebben dat ze weinig aandacht kreeg tijdens de begrafenis

Wel super mooi dat ze elke keer over de zeik is als ik haar met haar neus op de feiten druk :P
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:12:36 #105
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116074316
Na drie uur fietsen en 90km te hebben gefietst heb ik toch maar besloten om geen contact met haar op te nemen. Moeilijke beslissing, maar ik weet serieus niet wat ik nog voor haar zou kunnen doen als ze al niet wilde luisteren toen ik wel bij haar was. Hoop dat het goed komt, maar weet helaas van ervaring dat de kans miniem is.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116074369
quote:
15s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
Na drie uur fietsen en 90km te hebben gefietst heb ik toch maar besloten om geen contact met haar op te nemen. Moeilijke beslissing, maar ik weet serieus niet wat ik nog voor haar zou kunnen doen als ze al niet wilde luisteren toen ik wel bij haar was. Hoop dat het goed komt, maar weet helaas van ervaring dat de kans miniem is.
Ik had serieus een heel verhaal getypt waardoor je het bovenstaande ging concluderen, maar toen viel mijn telefoon uit.

Heel verstandig dus.
pi_116074800
een zo nu en dan overweldigend schuldgevoel houdt een mens trouwens wel aardig in toom moet ik zeggen
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:29:30 #108
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116074954
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:14 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik had serieus een heel verhaal getypt waardoor je het bovenstaande ging concluderen, maar toen viel mijn telefoon uit.

Heel verstandig dus.
Serieus!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116075057
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:29 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Serieus!
Ja, echt waar!
pi_116075117
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
een zo nu en dan overweldigend schuldgevoel houdt een mens trouwens wel aardig in toom moet ik zeggen
Ja, dat is heel begrijpelijk.. Maar dat weet je dan zelf (hopelijk?) ook wel als het terecht is. Moet natuurlijk wel weer goed van geleerd worden en niet te lang duren, maar dat is allemaal irrelevan voor nu.
pi_116076794
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De mijne was net zo'n ramp, die betrapte ik met een neger in bed...

Heeft ook errug lang geduurd voordat ik haar los kon laten.. maar nu, 4 jaar later is het gelukt :P

succes haha
4 jaar is beetje to much for me :p
Wor wel snel agressief laatste tijd, vroeger gewoon rustige man en als er nu wat fout gaat floept de helft van scheldwoordenboek.nl eruit. Weet ook niet wat ik zal doen als ik hun zou zien lopen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:15:44 #112
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116076872
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De mijne was net zo'n ramp, die betrapte ik met een neger in bed...

Heeft ook errug lang geduurd voordat ik haar los kon laten.. maar nu, 4 jaar later is het gelukt :P

succes haha
Was het minder erg geweest als het geen neger was geweest?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:38:36 #113
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116077985
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

4 jaar is beetje to much for me :p
Wor wel snel agressief laatste tijd, vroeger gewoon rustige man en als er nu wat fout gaat floept de helft van scheldwoordenboek.nl eruit. Weet ook niet wat ik zal doen als ik hun zou zien lopen.
waarschijnlijk ga je dan door het lint...

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:38:59 #114
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116078009
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Was het minder erg geweest als het geen neger was geweest?
Nee het blijft fucked up maar zo was de situatie in elk geval ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116079175
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116079222
quote:
19s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ego.
pi_116079261
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ego.
Op wat voor manier? Want ik snap t niet helemaal :{
Ik bedoel: Dat ík jaloers zou worden bij haar lijkt me logisch. Simpelweg omdat ik nog gek op haar ben..

[ Bericht 8% gewijzigd door Glijdt_licht op 27-08-2012 20:10:07 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116079520
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

waarschijnlijk ga je dan door het lint...

[ afbeelding ]
Trap die fop marokkaan helemaal de grafcholera in en me ex ga ik anaal vernederen hihihi. Blijft tussen ons he
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:11:59 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116079587
quote:
19s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
SPOILER
Dat zei de mijne dus ook (die waar het vorige week mee uit gegaan is)

begreep de logica ook niet echt.
YouTube
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:12:14 #120
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116079604
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:10 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Trap die fop marokkaan helemaal de grafcholera in en me ex ga ik anaal vernederen hihihi. Blijft tussen ons he
Ik begrijp je ff niet lol
YouTube
pi_116079855
Ik kwam vanmiddag net uit de trein na mijn drie weken durende vakantie, en de eerste bekende die ik tegenkom is mijn ex.
't blijft toch iets.. pijnlijks. alhoewel dat ook niet t goede woord ervoor is..
Let me occupy your mind
As you do mine
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:21:59 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116079987
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef WasMachinator het volgende:
Ik kwam vanmiddag net uit de trein na mijn drie weken durende vakantie, en de eerste bekende die ik tegenkom is mijn ex.
't blijft toch iets.. pijnlijks. alhoewel dat ook niet t goede woord ervoor is..
Frustrerend op z'n minst!

Gelijk de trein weer terugpakken en opnieuw vakantie vieren... lol
YouTube
pi_116080114
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Frustrerend op z'n minst!

Gelijk de trein weer terugpakken en opnieuw vakantie vieren... lol
Haha, ben de trein even moe hoor. Heb met vrienden door europa gereisd met de trein :9. zou een beetje te veel van het goede zijn :D
Let me occupy your mind
As you do mine
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:28:07 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116080287
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Haha, ben de trein even moe hoor. Heb met vrienden door europa gereisd met de trein :9. zou een beetje te veel van het goede zijn :D
Goed dat je gewoon gegaan ben man, hoe was de trip?

Wat heeft het je opgeleverd?
YouTube
pi_116080729
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Goed dat je gewoon gegaan ben man, hoe was de trip?

Wat heeft het je opgeleverd?
De trip was echt bizar tof, alleen mijn tijdsbesef is behoorlijk verneukt op het moment. maar gelukkig hoef ik me pas vanaf volgende week maandag @ de uni te melden :).

Het heeft me een enorm verrijkende ervaring opgeleverd. In steden zoals Sofia zag je zo zeer het contrast tussen arm en rijk, gewoon bizar. het laat je nog eens extra realiseren hoe goed we het eigenlijk hebben.

Echt achter vrouwen aangegaan zijn we niet, het hoefde niet zo zeer.. lekker gefocused op gewoon veel plezier hebben en genieten van wat de steden ons te bieden hadden.
alhoewel het nu wel echt wennen zal worden om niet in het openbaar over een chick te praten die tegenover je zit ofzo :9
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_116080742
quote:
19s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Op wat voor manier? Want ik snap t niet helemaal :{
Ik bedoel: Dat ík jaloers zou worden bij haar lijkt me logisch. Simpelweg omdat ik nog gek op haar ben..
Dat het niet perse gevoelens hoeven zijn van haar kant, maar puur haar ego. (sorry hiervoor, voel me echt wel een bitch nu :') ). Net de dingen die je zo vroeg eigenlijk niet zou willen horen, denk ik. Het is allemaal heel herkenbaar. Geloof me, het is gewoon de ego. Niet de oprechte liefdesgevoelens. Want als die er waren was ze nu bij jou.
pi_116080855
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef B91 het volgende:

[..]

Idd. Zeker achteraf als ik de hele situatie rationeel overzie. In de periode gedurende het ziektebed helemaal geen betrokkenheid getoond, helemaal over de zeik als ik daar wat over zei, kritiek hebben dat ze weinig aandacht kreeg tijdens de begrafenis

Wel super mooi dat ze elke keer over de zeik is als ik haar met haar neus op de feiten druk :P
Ja, zo achteraf als je het bekijkt is het allemaal niet meer zo acceptabel als toen inderdaad. We weten nu in ieder geval wat we vooral NIET willen :+
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:40:14 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116081011
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

De trip was echt bizar tof, alleen mijn tijdsbesef is behoorlijk verneukt op het moment. maar gelukkig hoef ik me pas vanaf volgende week maandag @ de uni te melden :).

Het heeft me een enorm verrijkende ervaring opgeleverd. In steden zoals Sofia zag je zo zeer het contrast tussen arm en rijk, gewoon bizar. het laat je nog eens extra realiseren hoe goed we het eigenlijk hebben.

Echt achter vrouwen aangegaan zijn we niet, het hoefde niet zo zeer.. lekker gefocused op gewoon veel plezier hebben en genieten van wat de steden ons te bieden hadden.
alhoewel het nu wel echt wennen zal worden om niet in het openbaar over een chick te praten die tegenover je zit ofzo :9
Haha, ja dat is het grote verschil met vakantie... daar durft en iedereen aan te spreken en hier niet...

Mooi dat je genoten heb en dat het je verrijkt heeft man! Dat is precies wat mij altijd helpt als ik last van een ex heb.
YouTube
pi_116081561
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ja, zo achteraf als je het bekijkt is het allemaal niet meer zo acceptabel als toen inderdaad. We weten nu in ieder geval wat we vooral NIET willen :+
Precies. Wat dat betreft kom je altijd wijzer en beter uit zulke situaties. Alleen is het voor iedereen verschillend wanneer dat inzicht komt
pi_116081959
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Haha, ja dat is het grote verschil met vakantie... daar durft en iedereen aan te spreken en hier niet...

Mooi dat je genoten heb en dat het je verrijkt heeft man! Dat is precies wat mij altijd helpt als ik last van een ex heb.
Haha klopt!
Afgelopen nacht in de nachttrein van Rome naar München nog wat staan praten met een paar duitse meiden, om een of andere reden gaat het op vakantie indd makkelijker om mensen aan te spreken..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_116082018
Wat blijft het toch kut om een ex uit dezelfde woonplaats te hebben..

Is al ruim een jaar over, maar ze heeft nu met een andere jongen hiervandaan, en gaat nu dus met zijn vrienden en vriendinnen om..

Mensen zeggen wel van ach trek het je niet aan en maak er voor jezelf een leuke avond van. Dat lukt ook vaak wel, maar je blijft toch altijd een beetje vanuit je ooghoeken kijken of je haar ziet lopen oid..

Liever dat ze 50 km verderop had gewoond. :{
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:34:54 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116083919
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef EiPet het volgende:
Wat blijft het toch kut om een ex uit dezelfde woonplaats te hebben..

Is al ruim een jaar over, maar ze heeft nu met een andere jongen hiervandaan, en gaat nu dus met zijn vrienden en vriendinnen om..

Mensen zeggen wel van ach trek het je niet aan en maak er voor jezelf een leuke avond van. Dat lukt ook vaak wel, maar je blijft toch altijd een beetje vanuit je ooghoeken kijken of je haar ziet lopen oid..

Liever dat ze 50 km verderop had gewoond. :{
I know man, is mij nu weer voor een tweede keer overkomen :r

Ik had een afspraak vanavond, maar die is weer niet komen opdagen (3x niet, 3x wel... zal wel een trend worden)

dus zal ff naar het poolcafé hier dichtbij........ in me uppie..... again.... ffs
YouTube
pi_116086130
Nieuw hier, maar ik post even mee.

Ex vriend én ex scharrel spoken nu allebei (telkens vluchtig) door mijn hoofd. Geen idee wat ik voel though, want ik ben er vrij zeker van dat ik geen gevoelens voor mijn ex vriend meer heb en de 'gevoelens' voor mijn ex scharrel waren gewoon een bevlieging. Denk dat het voornamelijk is, omdat ik nu weer helemaal alleen ben en wat van die intimiteit mis.

He bah :(
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:20:46 #134
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_116090121
Heerlijk om haar al maanden niet gezien te hebben! *O* Uit het oog, uit het hart! ^O^

SPOILER
pi_116090265
Nou, ik zie m'n ex en haar nieuwe kutvriend wekelijks. Dat is frustrerend.
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:27:17 #136
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_116090385
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Gladif het volgende:
Nou, ik zie m'n ex en haar nieuwe kutvriend wekelijks. Dat is frustrerend.
pi_116093271
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem niet meer mis. Kutgedoe.
''The root of suffering is attachment''
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:52:05 #138
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093300
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem stop missen. Kutgedoe.
Hoe lang heb je dan iets met hem gehad?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093351
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:52 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dan iets met hem gehad?
Zo'n 8 maanden, maar 2 jaar daarvoor hadden we ook al iets. Niet heel lang vergeleken met andere mensen, maar het was intens.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:54:00 #140
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_116093355
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem niet meer mis. Kutgedoe.
Komt wel goed, dushi. :*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:54:43 #141
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093376
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:53 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Zo'n 8 maanden, maar 2 jaar daarvoor hadden we ook al iets. Niet heel lang vergeleken met andere mensen, maar het was intens.
Dat iets van die 2 jaar daarvoor, hoe lang had dat geduurt en waarom was het toen uitgegaan? Ik ben zelf namelijk niet zo van second chances...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093449
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dat iets van die 2 jaar daarvoor, hoe lang had dat geduurt en waarom was het toen uitgegaan? Ik ben zelf namelijk niet zo van second chances...
Dat van twee jaar ervoor duurde ook niet zo heel lang, zo'n 1 maand. Kwam omdat ik eigenlijk nog te jong was en ik ging verhuizen.
Hij verdiende een tweede kans, we hadden onze 'kans' namelijk niet echt gehad, maar ik was er denk ik niet eens klaar voor vorig jaar. Toch doet het pijn. :')
pi_116093464
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Komt wel goed, dushi. :*
Ook met jou. :*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:58:41 #144
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093488
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:56 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Dat van twee jaar ervoor duurde ook niet zo heel lang, zo'n 1 maand. Kwam omdat ik eigenlijk nog te jong was en ik ging verhuizen.
Hij verdiende een tweede kans, we hadden onze 'kans' namelijk niet echt gehad, maar ik was er denk ik niet eens klaar voor vorig jaar. Toch doet het pijn. :')
Waarom is het dan uitgegaan? Als iemand een tweede kans zou willen dan zou die mij iig flink moeten overtuigen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093534
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:58 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Waarom is het dan uitgegaan? Als iemand een tweede kans zou willen dan zou die mij iig flink moeten overtuigen.
Maar wat als het de eerste keer geen goede tijd was voor jou, beetje van: right person at the wrong time. Zou je die persoon dan geen tweede kans geven als de timing wél goed is?

Laat ik zeggen dat het uit ging door fouten van mijn kant, beloftes die ik niet na kon komen/waar maken..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:04:40 #146
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093617
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Maar wat als het de eerste keer geen goede tijd was voor jou, beetje van: right person at the wrong time. Zou je die persoon dan geen tweede kans geven als de timing wél goed is?

Laat ik zeggen dat het uit ging door fouten van mijn kant, beloftes die ik niet na kon komen/waar maken..
Als het mijn schuld was dan misschien, maar dan vraag ik me dus af waarom het nu dus weer is uitgegaan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_116093678
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:04 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Als het mijn schuld was dan misschien, maar dan vraag ik me dus af waarom het nu dus weer is uitgegaan.
Wil het liever niet hier zetten, het is mijn schuld dat het uit is gegaan, maar ik voel me elke dag nog schuldig. Achja..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:08:37 #148
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_116093710
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Wil het liever niet hier zetten, het is mijn schuld dat het uit is gegaan, maar ik voel me elke dag nog schuldig. Achja..
Sterkte dan maar, meer kan ik niet voor je betekenen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:12:17 #149
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_116093791
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:57 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Ook met jou. :*
Hier is het al vrijwel goed. :@ Nu jij nog! *O* Ik en de rest van FOK! zijn er voor je. :)

Zoek gewoon veel afleiding, een betere tip kan ik je helaas niet geven. :)
pi_116093806
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:08 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Sterkte dan maar, meer kan ik niet voor je betekenen.
Ja, bedankt. Jij ook, voor zover ik weet zitten hier alleen mensen met liefdesverdriet. My bad als je geen liefdesverdriet oid hebt. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')