Frustrerend op z'n minst!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef WasMachinator het volgende:
Ik kwam vanmiddag net uit de trein na mijn drie weken durende vakantie, en de eerste bekende die ik tegenkom is mijn ex.
't blijft toch iets.. pijnlijks. alhoewel dat ook niet t goede woord ervoor is..
Haha, ben de trein even moe hoor. Heb met vrienden door europa gereisd met de treinquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Frustrerend op z'n minst!
Gelijk de trein weer terugpakken en opnieuw vakantie vieren... lol
Goed dat je gewoon gegaan ben man, hoe was de trip?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Haha, ben de trein even moe hoor. Heb met vrienden door europa gereisd met de trein. zou een beetje te veel van het goede zijn
De trip was echt bizar tof, alleen mijn tijdsbesef is behoorlijk verneukt op het moment. maar gelukkig hoef ik me pas vanaf volgende week maandag @ de uni te meldenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Goed dat je gewoon gegaan ben man, hoe was de trip?
Wat heeft het je opgeleverd?
Dat het niet perse gevoelens hoeven zijn van haar kant, maar puur haar ego. (sorry hiervoor, voel me echt wel een bitch nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Want ik snap t niet helemaal
Ik bedoel: Dat ík jaloers zou worden bij haar lijkt me logisch. Simpelweg omdat ik nog gek op haar ben..
Ja, zo achteraf als je het bekijkt is het allemaal niet meer zo acceptabel als toen inderdaad. We weten nu in ieder geval wat we vooral NIET willenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef B91 het volgende:
[..]
Idd. Zeker achteraf als ik de hele situatie rationeel overzie. In de periode gedurende het ziektebed helemaal geen betrokkenheid getoond, helemaal over de zeik als ik daar wat over zei, kritiek hebben dat ze weinig aandacht kreeg tijdens de begrafenis
Wel super mooi dat ze elke keer over de zeik is als ik haar met haar neus op de feiten druk
Haha, ja dat is het grote verschil met vakantie... daar durft en iedereen aan te spreken en hier niet...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
De trip was echt bizar tof, alleen mijn tijdsbesef is behoorlijk verneukt op het moment. maar gelukkig hoef ik me pas vanaf volgende week maandag @ de uni te melden.
Het heeft me een enorm verrijkende ervaring opgeleverd. In steden zoals Sofia zag je zo zeer het contrast tussen arm en rijk, gewoon bizar. het laat je nog eens extra realiseren hoe goed we het eigenlijk hebben.
Echt achter vrouwen aangegaan zijn we niet, het hoefde niet zo zeer.. lekker gefocused op gewoon veel plezier hebben en genieten van wat de steden ons te bieden hadden.
alhoewel het nu wel echt wennen zal worden om niet in het openbaar over een chick te praten die tegenover je zit ofzo
Precies. Wat dat betreft kom je altijd wijzer en beter uit zulke situaties. Alleen is het voor iedereen verschillend wanneer dat inzicht komtquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ja, zo achteraf als je het bekijkt is het allemaal niet meer zo acceptabel als toen inderdaad. We weten nu in ieder geval wat we vooral NIET willen
Haha klopt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Haha, ja dat is het grote verschil met vakantie... daar durft en iedereen aan te spreken en hier niet...
Mooi dat je genoten heb en dat het je verrijkt heeft man! Dat is precies wat mij altijd helpt als ik last van een ex heb.
I know man, is mij nu weer voor een tweede keer overkomenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef EiPet het volgende:
Wat blijft het toch kut om een ex uit dezelfde woonplaats te hebben..
Is al ruim een jaar over, maar ze heeft nu met een andere jongen hiervandaan, en gaat nu dus met zijn vrienden en vriendinnen om..
Mensen zeggen wel van ach trek het je niet aan en maak er voor jezelf een leuke avond van. Dat lukt ook vaak wel, maar je blijft toch altijd een beetje vanuit je ooghoeken kijken of je haar ziet lopen oid..
Liever dat ze 50 km verderop had gewoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Gladif het volgende:
Nou, ik zie m'n ex en haar nieuwe kutvriend wekelijks. Dat is frustrerend.
Hoe lang heb je dan iets met hem gehad?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem stop missen. Kutgedoe.
Zo'n 8 maanden, maar 2 jaar daarvoor hadden we ook al iets. Niet heel lang vergeleken met andere mensen, maar het was intens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan iets met hem gehad?
Komt wel goed, dushi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:51 schreef BestIEverHad het volgende:
Het is al 8 maanden uit en ik zit er weer mee. Het opzich goed totdat ik gesprekken tegen kwam van ons toen ik m'n emails ging 'opruimen'. Ik wil dat dit eens over is en dat ik hem niet meer mis. Kutgedoe.
Dat iets van die 2 jaar daarvoor, hoe lang had dat geduurt en waarom was het toen uitgegaan? Ik ben zelf namelijk niet zo van second chances...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:53 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Zo'n 8 maanden, maar 2 jaar daarvoor hadden we ook al iets. Niet heel lang vergeleken met andere mensen, maar het was intens.
Dat van twee jaar ervoor duurde ook niet zo heel lang, zo'n 1 maand. Kwam omdat ik eigenlijk nog te jong was en ik ging verhuizen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dat iets van die 2 jaar daarvoor, hoe lang had dat geduurt en waarom was het toen uitgegaan? Ik ben zelf namelijk niet zo van second chances...
Waarom is het dan uitgegaan? Als iemand een tweede kans zou willen dan zou die mij iig flink moeten overtuigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:56 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dat van twee jaar ervoor duurde ook niet zo heel lang, zo'n 1 maand. Kwam omdat ik eigenlijk nog te jong was en ik ging verhuizen.
Hij verdiende een tweede kans, we hadden onze 'kans' namelijk niet echt gehad, maar ik was er denk ik niet eens klaar voor vorig jaar. Toch doet het pijn.
Maar wat als het de eerste keer geen goede tijd was voor jou, beetje van: right person at the wrong time. Zou je die persoon dan geen tweede kans geven als de timing wél goed is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Waarom is het dan uitgegaan? Als iemand een tweede kans zou willen dan zou die mij iig flink moeten overtuigen.
Als het mijn schuld was dan misschien, maar dan vraag ik me dus af waarom het nu dus weer is uitgegaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:01 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Maar wat als het de eerste keer geen goede tijd was voor jou, beetje van: right person at the wrong time. Zou je die persoon dan geen tweede kans geven als de timing wél goed is?
Laat ik zeggen dat het uit ging door fouten van mijn kant, beloftes die ik niet na kon komen/waar maken..
Wil het liever niet hier zetten, het is mijn schuld dat het uit is gegaan, maar ik voel me elke dag nog schuldig. Achja..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:04 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Als het mijn schuld was dan misschien, maar dan vraag ik me dus af waarom het nu dus weer is uitgegaan.
Sterkte dan maar, meer kan ik niet voor je betekenen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:07 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wil het liever niet hier zetten, het is mijn schuld dat het uit is gegaan, maar ik voel me elke dag nog schuldig. Achja..
Hier is het al vrijwel goed.quote:
Ja, bedankt. Jij ook, voor zover ik weet zitten hier alleen mensen met liefdesverdriet. My bad als je geen liefdesverdriet oid hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Sterkte dan maar, meer kan ik niet voor je betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |