Scherp opgemerkt.quote:Op zondag 18 november 2012 01:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Eens![]()
Is dit echt van de week dan,nou ziet haar neus er weer een stuk breder uit ...
Helaas, tis echt...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Charmian het volgende:
En we weten zeker dat dit geen wassen beeld is van Dolly? Anders is het inderdaad heel erg.
Oeh het is echt...
Yep...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
(Was al begin dit jaar trouwens, misschien is het nu nog erger)
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Linda probeert vies haar neus op de halen bij het thema 'Overgang' voor haar magazine, maar het wil niet echt lukken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Linda probeert vies haar neus op de halen bij het thema 'Overgang' voor haar magazine, maar het wil niet echt lukken.
[ afbeelding ]
Oud, maar ja, Dolly is er wel eerlijk over, dat dan weer wel.Dat ze gewoon niet meer zien dat ze er niet jonger uit zien, maar net zo oud, enkel met strakker vel dat er door alle behandelingen niet meer uit ziet. Het is nog steeds hetzelfde oude vel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Jeetje... ik vraag me altijd af hoe ze eruit hadden gezien als ze niets hadden laten doen, vast veel beter.
Geniaalquote:
Dat mens naast haar heeft ook een raar gezicht hoor. Maar daar is ze waarschijnlijk mee geboren.quote:
dus datquote:
It costs a lot to look this cheap!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Dolly niet verspookt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Oud, maar ja, Dolly is er wel eerlijk over, dat dan weer wel.Dat ze gewoon niet meer zien dat ze er niet jonger uit zien, maar net zo oud, enkel met strakker vel dat er door alle behandelingen niet meer uit ziet. Het is nog steeds hetzelfde oude vel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |