WTF??quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef DjinN het volgende:
Ik weet niet of deze foto al een x gepost is, dus ik post hem nog maar een x.
Tis een foto van een van de Bogdanoff twins. Ze zijn vooral in Frankrijk overbekend, sowieso vanwege de grote mate van plastische chirurgie aan hun gezicht, maar ze zijn ook nog eens wetenschappers (als ik de Wiki pagina mag geloven).
Ik kwam deze foto toevallig tegen en ik moest hem hier gewoon even posten, gewoon omdat ik em zo lachwekkend vondAls ie al een x voorbijgekomen is mag ie gerust weer verwijderd worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef kvd het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jezus, wat zonde is dat zeg ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was dat echt wel een leuke man om naar te kijken!
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
is ook iets raars met zijn vingers aan de hand
Ik dacht die eerste foto ook van Khadaffi was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze lijkt 'ie op Khadaffi...
[ afbeelding ]
Wie is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit kan zo ongeveer onder een spoiler, wat een ranzige foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Heel goor ja.. Wat is dat allemaal op zijn hoofd joh?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit kan zo ongeveer onder een spoiler, wat een ranzige foto's
HAHAHAHAHAH die ogen van die rechterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:20 schreef Turbomuis het volgende:
Nog ff die Bogdanoff-broers.
Ik meen ergens ooit gelezen te hebben dat het ermee begon dat ze op Brad Pitt wilden lijken maar dat het een 'beetje' doorsloeg. Maar da's een klok/klepel verhaal hoor, ik kan er niks over vinden.
Ze zijn nu 63. Wel raar, dat ze er eigenlijk leeftijdsloos uitzien. Misvormt, maar leeftijdsloos. Als in, 40 zou je ook geloven, 70 ook. Maar goed, blijft natuurlijk een gevalletje![]()
Jong en onschuldig:
[ afbeelding ]
Maart dit jaar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gahahahahha ik zie deze opmerking nu pasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:37 schreef Deisyy het volgende:
De rechterbroer heeft een lachspiegelgezicht
Wie is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]oh my. Volgens mij is ie maar 9,5 weeks zichzelf geweest.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef Son-Goku het volgende:
Met zo'n kin zou hij de vrouwtjes wel goed kunnen plezieren
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het wel:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me ineens af... Zou Katey Sagal (Peg Bundy) wel eens iets hebben laten doen?
quote:
Op die bovenste foto is er ook al wat aan David gesleuteld zo te zien (ogen).quote:Op woensdag 14 november 2012 09:43 schreef Misty_eyes het volgende:
David Gest, de man die kortstondig met Liza Minnelli getrouwd was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |