abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 20:24:25 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_117705018
:') Waarom wil iemand er in hemelsnaam ZO uitzien. Dan heb je een gaatje in je hoofd. En de chirurg die dit doet trouwens ook, die mag wat mij betreft voor het leven geroyeerd worden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117705163
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
:') Waarom wil iemand er in hemelsnaam ZO uitzien. Dan heb je een gaatje in je hoofd. En de chirurg die dit doet trouwens ook, die mag wat mij betreft voor het leven geroyeerd worden.
Echt he :')
En het ergste is dat zijn broer net zo gek is _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 20:28:15 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_117705222
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef DjinN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
-O- die zijn niet normaal.
niet zo tof doen
pi_117705280
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef Karina het volgende:

[..]

-O- die zijn niet normaal.
Nee idd...ik snap echt niet dat je er zo uit wilt zien...precies wat jij net ook al zei eigenlijk. Zouden die aan Body Dismorphic Disorder ofzo lijden? Anders begrijp ik het serieus waar echt niet :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 20:30:29 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_117705344
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef DjinN het volgende:

[..]

Nee idd...ik snap echt niet dat je er zo uit wilt zien...precies wat jij net ook al zei eigenlijk. Zouden die aan Body Dismorphic Disorder ofzo lijden? Anders begrijp ik het serieus waar echt niet :')
Het enige dat ik nog kan bedenken is dat ze ergens op willen lijken, een stripfiguur of zo? Maar ja dan nog, ik vraag me ook af hoe die mannen er over een jaar of 20 uitzien. Die gaan hier niet mee stoppen natuurlijk.
niet zo tof doen
pi_117706440
Hadden jullie deze al gezien van Melanie Griffith? :{

pi_117747848
Jeeetje, dit is al heel oud, maar ik kwam het vandaag pas tegen en ik had echt een OMGWTFBBQ momentje...

Er is zoooveel mis aan dit "nieuwe" gezicht terwijl het op het eerste gezicht mee lijkt te vallen, maar hoe langer je er, op bewegend beeld, naar kijkt, hoe onpasselijker ik er van werd... Echt een skeletor-effect :r

Ally Walker

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117748842
OK, ze slaan wel erg door allemaal, echter is het wel constant zo dat een of andere jeugdige foto naast een foto van tig jaar later wordt gezet waar ze idd verspookt zijn geraakt. Echter, als ze het niet hadden gedaan hadden we een serie gehad van "wow, wat zijn die celebs oud geworden!!!" Volgens mij kun je als ouder wordende celeb bijna niet winnen. Ik zou er ook van balen als ik mn geld met mn looks zou verdienen en ik het in de spiegel met de jaren zag verdwijnen. Dan probeer je toch wat mogelijk is, echter gaat het bij een aantal mis helaas, en een aantal weet niet meer te stoppen. (neemt niet weg dat ik deze reeks nog altijd leuk vind hoor :) )
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:44:38 #109
244933 trovey
Nachtoele
pi_117755797
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:54 schreef Samson het volgende:
OK, ze slaan wel erg door allemaal, echter is het wel constant zo dat een of andere jeugdige foto naast een foto van tig jaar later wordt gezet waar ze idd verspookt zijn geraakt. Echter, als ze het niet hadden gedaan hadden we een serie gehad van "wow, wat zijn die celebs oud geworden!!!" Volgens mij kun je als ouder wordende celeb bijna niet winnen. Ik zou er ook van balen als ik mn geld met mn looks zou verdienen en ik het in de spiegel met de jaren zag verdwijnen. Dan probeer je toch wat mogelijk is, echter gaat het bij een aantal mis helaas, en een aantal weet niet meer te stoppen. (neemt niet weg dat ik deze reeks nog altijd leuk vind hoor :) )
Probleem met deze mensen is meer dat ze het ouder worden niet willen verzachten maar het ouder worden willen stoppen en dat gaat nou eenmaal niet zonder dat je er vreemd gaat uitzien. Zo zag ik kortgeleden bewegende beelden van de vrouw een bekende zanger die ik al jaren volg en schrok een beetje.....dat mens is inmiddels begin 60 maar wil er nog steeds zo uitzien als toen zij en haar man leerden kennen (en dat was 45 jaar geleden :') ), Ze had inmiddels door het roken (want slank blijven natuurlijk) :P een zware mannenstem gekregen (zwaarder dan die van haar man _O- ) en je zag duidelijk dat de huid op haar gezicht hier en daar raar begon trekken.....jammer het was altijd zo'n mooie vrouw, ze had niet zo wanhopig moeten proberen om haar ouder worden proberen te stoppen. :{ Hij vind het overigens wel goed met zijn uiterlijk.....grijs haar, nu duidelijk dunner wordend en ook het postuur begint nu duidelijk die van een oudere man te worden maar nog steeds staan de vrouwelijke fans in de rij voor hem _O- ....waarschijnlijk voor haar ook de reden om zo wanhopig de boel te blijven "opkrikken"en "glad te trekken". Is ze nou nog niet zeker van hem na 45 jaar een relatie waarvan 42 jaar al getrouwd? ;( :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117756423
Welke zanger dan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117762474
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welke zanger dan?
dat wil ik dan ook weten. Ook vanwege die vrouw :o
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:19:30 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117769072
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:{
Instant nachtmerries.
Wat een monsters.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2012 @ 17:30:38 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117780895
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is zoooveel mis aan dit "nieuwe" gezicht terwijl het op het eerste gezicht mee lijkt te vallen, maar hoe langer je er, op bewegend beeld, naar kijkt, hoe onpasselijker ik er van werd... Echt een skeletor-effect :r

Ally Walker
Haar ogen waren misschien al niet helemaal perfect, maar dit wens je een vis nog niet toe. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117783454
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Probleem met deze mensen is meer dat ze het ouder worden niet willen verzachten maar het ouder worden willen stoppen en dat gaat nou eenmaal niet zonder dat je er vreemd gaat uitzien. Zo zag ik kortgeleden bewegende beelden van de vrouw een bekende zanger die ik al jaren volg en schrok een beetje.....dat mens is inmiddels begin 60 maar wil er nog steeds zo uitzien als toen zij en haar man leerden kennen (en dat was 45 jaar geleden :') ), Ze had inmiddels door het roken (want slank blijven natuurlijk) :P een zware mannenstem gekregen (zwaarder dan die van haar man _O- ) en je zag duidelijk dat de huid op haar gezicht hier en daar raar begon trekken.....jammer het was altijd zo'n mooie vrouw, ze had niet zo wanhopig moeten proberen om haar ouder worden proberen te stoppen. :{ Hij vind het overigens wel goed met zijn uiterlijk.....grijs haar, nu duidelijk dunner wordend en ook het postuur begint nu duidelijk die van een oudere man te worden maar nog steeds staan de vrouwelijke fans in de rij voor hem _O- ....waarschijnlijk voor haar ook de reden om zo wanhopig de boel te blijven "opkrikken"en "glad te trekken". Is ze nou nog niet zeker van hem na 45 jaar een relatie waarvan 42 jaar al getrouwd? ;( :P
Tja, dit is de vrouw van, en dan speelt die onzekerheid misschien toch nog mee. Echter had ik het meer over mensen die zelf "beroemd" zijn, waarbij ik het me toch wel enigszins kan voorstellen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:07:16 #115
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117837581
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welke zanger dan?
Barry White.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_117837932
Shit zeg, wat zonde toch he..
pi_117849895
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeetje, dit is al heel oud, maar ik kwam het vandaag pas tegen en ik had echt een OMGWTFBBQ momentje...

Ally Walker

[ afbeelding ]
Uhm ik zie niks, wat is er dan zo anders aan haar? behalve dat ze er ongeveer evenoud uitziet?
thats it
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:58:10 #118
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_117850081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef Skynilla het volgende:

[..]

Uhm ik zie niks, wat is er dan zo anders aan haar? behalve dat ze er ongeveer evenoud uitziet?
Nou ik ken haar eigenlijk alleen van nu (Sons of Anarchy) maar ik had haar nooit herkend op de foto van vroeger hoor. Ik moet ook zeggen dat ik toen, op bewegend beeld, ook meteen door had dat ze flink aan zichzelf had laten sleutelen
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_117850234
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef DjinN het volgende:
Ik weet niet of deze foto al een x gepost is, dus ik post hem nog maar een x.
Tis een foto van een van de Bogdanoff twins. Ze zijn vooral in Frankrijk overbekend, sowieso vanwege de grote mate van plastische chirurgie aan hun gezicht, maar ze zijn ook nog eens wetenschappers (als ik de Wiki pagina mag geloven).
Ik kwam deze foto toevallig tegen en ik moest hem hier gewoon even posten, gewoon omdat ik em zo lachwekkend vond :') Als ie al een x voorbijgekomen is mag ie gerust weer verwijderd worden :Y

[ afbeelding ]
_O- tering hee
pi_117854118
quote:
Tis een foto van een van de Bogdanoff twins. Ze zijn vooral in Frankrijk overbekend, sowieso vanwege de grote mate van plastische chirurgie aan hun gezicht, maar ze zijn ook nog eens wetenschappers (als ik de Wiki pagina mag geloven).
Ik kwam deze foto toevallig tegen en ik moest hem hier gewoon even posten, gewoon omdat ik em zo lachwekkend vond :') Als ie al een x voorbijgekomen is mag ie gerust weer verwijderd worden :Y

[ afbeelding ]
Holy ...................
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_117876339
Wie is dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 22:39:24 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_117876731
Ik herkende hem zowaar ;(
niet zo tof doen
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 02:08:55 #123
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117882571
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ahh, kill them with fire! Of met VX of met geconcentreerde gootsteenontstopper. Als het allemaal lukt tenminste want volgens mij kom je een asbestverwijderingsbedrijf aan het bellen om dit Mengele-experiment onschadelijk te maken.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_117882601
quote:

[ afbeelding ]
Lol! Perfect voor halloween..
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:20:28 #125
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_117885809
Nog ff die Bogdanoff-broers.
Ik meen ergens ooit gelezen te hebben dat het ermee begon dat ze op Brad Pitt wilden lijken maar dat het een 'beetje' doorsloeg. Maar da's een klok/klepel verhaal hoor, ik kan er niks over vinden.

Ze zijn nu 63. Wel raar, dat ze er eigenlijk leeftijdsloos uitzien. Misvormt, maar leeftijdsloos. Als in, 40 zou je ook geloven, 70 ook. Maar goed, blijft natuurlijk een gevalletje 8)7

Jong en onschuldig:

Maart dit jaar:
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')