Echt hequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Waarom wil iemand er in hemelsnaam ZO uitzien. Dan heb je een gaatje in je hoofd. En de chirurg die dit doet trouwens ook, die mag wat mij betreft voor het leven geroyeerd worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he![]()
En het ergste is dat zijn broer net zo gek is![]()
[ afbeelding ]
Nee idd...ik snap echt niet dat je er zo uit wilt zien...precies wat jij net ook al zei eigenlijk. Zouden die aan Body Dismorphic Disorder ofzo lijden? Anders begrijp ik het serieus waar echt nietquote:
Het enige dat ik nog kan bedenken is dat ze ergens op willen lijken, een stripfiguur of zo? Maar ja dan nog, ik vraag me ook af hoe die mannen er over een jaar of 20 uitzien. Die gaan hier niet mee stoppen natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee idd...ik snap echt niet dat je er zo uit wilt zien...precies wat jij net ook al zei eigenlijk. Zouden die aan Body Dismorphic Disorder ofzo lijden? Anders begrijp ik het serieus waar echt niet
Probleem met deze mensen is meer dat ze het ouder worden niet willen verzachten maar het ouder worden willen stoppen en dat gaat nou eenmaal niet zonder dat je er vreemd gaat uitzien. Zo zag ik kortgeleden bewegende beelden van de vrouw een bekende zanger die ik al jaren volg en schrok een beetje.....dat mens is inmiddels begin 60 maar wil er nog steeds zo uitzien als toen zij en haar man leerden kennen (en dat was 45 jaar geledenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:54 schreef Samson het volgende:
OK, ze slaan wel erg door allemaal, echter is het wel constant zo dat een of andere jeugdige foto naast een foto van tig jaar later wordt gezet waar ze idd verspookt zijn geraakt. Echter, als ze het niet hadden gedaan hadden we een serie gehad van "wow, wat zijn die celebs oud geworden!!!" Volgens mij kun je als ouder wordende celeb bijna niet winnen. Ik zou er ook van balen als ik mn geld met mn looks zou verdienen en ik het in de spiegel met de jaren zag verdwijnen. Dan probeer je toch wat mogelijk is, echter gaat het bij een aantal mis helaas, en een aantal weet niet meer te stoppen. (neemt niet weg dat ik deze reeks nog altijd leuk vind hoor)
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he![]()
[ afbeelding ]
Haar ogen waren misschien al niet helemaal perfect, maar dit wens je een vis nog niet toe.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is zoooveel mis aan dit "nieuwe" gezicht terwijl het op het eerste gezicht mee lijkt te vallen, maar hoe langer je er, op bewegend beeld, naar kijkt, hoe onpasselijker ik er van werd... Echt een skeletor-effect
Ally Walker
Tja, dit is de vrouw van, en dan speelt die onzekerheid misschien toch nog mee. Echter had ik het meer over mensen die zelf "beroemd" zijn, waarbij ik het me toch wel enigszins kan voorstellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Probleem met deze mensen is meer dat ze het ouder worden niet willen verzachten maar het ouder worden willen stoppen en dat gaat nou eenmaal niet zonder dat je er vreemd gaat uitzien. Zo zag ik kortgeleden bewegende beelden van de vrouw een bekende zanger die ik al jaren volg en schrok een beetje.....dat mens is inmiddels begin 60 maar wil er nog steeds zo uitzien als toen zij en haar man leerden kennen (en dat was 45 jaar geleden), Ze had inmiddels door het roken (want slank blijven natuurlijk)
een zware mannenstem gekregen (zwaarder dan die van haar man
) en je zag duidelijk dat de huid op haar gezicht hier en daar raar begon trekken.....jammer het was altijd zo'n mooie vrouw, ze had niet zo wanhopig moeten proberen om haar ouder worden proberen te stoppen.
Hij vind het overigens wel goed met zijn uiterlijk.....grijs haar, nu duidelijk dunner wordend en ook het postuur begint nu duidelijk die van een oudere man te worden maar nog steeds staan de vrouwelijke fans in de rij voor hem
....waarschijnlijk voor haar ook de reden om zo wanhopig de boel te blijven "opkrikken"en "glad te trekken". Is ze nou nog niet zeker van hem na 45 jaar een relatie waarvan 42 jaar al getrouwd?
![]()
Barry White.quote:
Uhm ik zie niks, wat is er dan zo anders aan haar? behalve dat ze er ongeveer evenoud uitziet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeetje, dit is al heel oud, maar ik kwam het vandaag pas tegen en ik had echt een OMGWTFBBQ momentje...
Er is zoooveel mis aan dit "nieuwe" gezicht terwijl het op het eerste gezicht mee lijkt te vallen, maar hoe langer je er, op bewegend beeld, naar kijkt, hoe onpasselijker ik er van werd... Echt een skeletor-effect
Ally Walker
[ afbeelding ]
Nou ik ken haar eigenlijk alleen van nu (Sons of Anarchy) maar ik had haar nooit herkend op de foto van vroeger hoor. Ik moet ook zeggen dat ik toen, op bewegend beeld, ook meteen door had dat ze flink aan zichzelf had laten sleutelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:50 schreef Skynilla het volgende:
[..]
Uhm ik zie niks, wat is er dan zo anders aan haar? behalve dat ze er ongeveer evenoud uitziet?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef DjinN het volgende:
Ik weet niet of deze foto al een x gepost is, dus ik post hem nog maar een x.
Tis een foto van een van de Bogdanoff twins. Ze zijn vooral in Frankrijk overbekend, sowieso vanwege de grote mate van plastische chirurgie aan hun gezicht, maar ze zijn ook nog eens wetenschappers (als ik de Wiki pagina mag geloven).
Ik kwam deze foto toevallig tegen en ik moest hem hier gewoon even posten, gewoon omdat ik em zo lachwekkend vondAls ie al een x voorbijgekomen is mag ie gerust weer verwijderd worden
[ afbeelding ]
Holy ...................quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef DjinN het volgende:
Tis een foto van een van de Bogdanoff twins. Ze zijn vooral in Frankrijk overbekend, sowieso vanwege de grote mate van plastische chirurgie aan hun gezicht, maar ze zijn ook nog eens wetenschappers (als ik de Wiki pagina mag geloven).
Ik kwam deze foto toevallig tegen en ik moest hem hier gewoon even posten, gewoon omdat ik em zo lachwekkend vondAls ie al een x voorbijgekomen is mag ie gerust weer verwijderd worden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh, kill them with fire! Of met VX of met geconcentreerde gootsteenontstopper. Als het allemaal lukt tenminste want volgens mij kom je een asbestverwijderingsbedrijf aan het bellen om dit Mengele-experiment onschadelijk te maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he![]()
[ afbeelding ]
Lol! Perfect voor halloween..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |