Och tut tut, we gaan ook eventjes offtopic hoor. Miepie mauw.quote:
Volgens mij die die van Beyonce geshopt of flink bijgewerkt met make up. Rechts is nogal erg smal in vergelijking met een foto van deze week zonder make upquote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik was clipjes op Youtube aan het kijken en bij een aantal donkere zangeressen stond steeds commentaar dat ze steeds meer op MJ gingen lijken.
In principe hebben ze wel allemaal een slanke bovenkant en is alleen het 'tuitje' onderaan breed
Voorheen allemaal gewoon een grote hoorn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And what about this?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij die die van Beyonce geshopt of flink bijgewerkt met make up. Rechts is nogal erg smal in vergelijking met een foto van deze week zonder make up
[ afbeelding ]
Neus? Ik ga geen foto's die van opzij zijn genomen vergelijken met foto's die van voren zijn genomenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
And what about this?
[ afbeelding ]
Hmm ja, maar dan nog is het niet de neus van die linker foto die ik postte. Daar is het bovenin ook zó breed. Hier niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij die die van Beyonce geshopt of flink bijgewerkt met make up. Rechts is nogal erg smal in vergelijking met een foto van deze week zonder make up
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon een gevalletje links-behaloos (van die zelfmaakmeuk van Tinaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
And what about this?
[ afbeelding ]
Ik bedoelde die tietenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Neus? Ik ga geen foto's die van opzij zijn genomen vergelijken met foto's die van voren zijn genomen
Push-up effect, vulling enzovoortquote:
Ja, maar bij Paris zie je ook dat het heel goed push-up enz kan zijn. Vind die memmen van B toch echt wel keihard eruit zien als in, fake boobies. Maar goed, ze heeft het me niet persoonlijk verteld ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef kvd het volgende:
[..]
Push-up effect, vulling enzovoort
Even een voorbeeld:
Paris Hilton in 2 weken tijd, boob job of een beetje hulp van kledingstukken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar bij Paris zie je ook dat het heel goed push-up enz kan zijn. Vind die memmen van B toch echt wel keihard eruit zien als in, fake boobies. Maar goed, ze heeft het me niet persoonlijk verteld ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist vanwege dat grote en kleine gedoe heb ik ze gepostquote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef Franneh het volgende:
Paris Hilton heeft volgens mij meerdere foto's waar ze opstaat met grote tieten of met kleine tieten.. denk push up, maar goed.. wie weet heeft ze ze nu wel vergroot.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld.
Maar als ik zo eens zit te kijken, zou het ook aan het soort foto kunnen liggen? Op de volgende foto's zien ze er namelijk een stuk 'zachter' uit
Plaats ze even onder een spoiler, is meer discussie dan een daadwerkelijk verspookte celebJa klopt, hoewel die foto's in z'n algemeenheid zachter eruit zien. Misschien geshopt/gesoft? Ach, het blijft ook speculeren. Hoewel het wel apart is, ze heeft maar een mini stukje stof onder haar tieten, dat daar zoveel push up in kan zitten dat het het zo oppomptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Blijkbaar net genoeg stofquote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, hoewel die foto's in z'n algemeenheid zachter eruit zien. Misschien geshopt/gesoft? Ach, het blijft ook speculeren. Hoewel het wel apart is, ze heeft maar een mini stukje stof onder haar tieten, dat daar zoveel push up in kan zitten dat het het zo oppompt
En dan wel zo'n geel gebit hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:43 schreef Misty_eyes het volgende:
David Gest, de man die kortstondig met Liza Minnelli getrouwd was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef kvd het volgende:
![]()
Nu weet ik ineens op wie ik David Gest vind lijken....een oudere uitvoering van AJ McLean
Huh wow what? Het lijkt wel of die bovenste en de middelste foto van 2 totaal verschillende personen zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 09:43 schreef Misty_eyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet ineens hier aan denken als ik die foto's ziequote:Op woensdag 14 november 2012 09:43 schreef Misty_eyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke tietenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kende deze foto nog niet
[ afbeelding ]
Uiteraard is het Kelly van der V.
ja dat is meestal met fake hèquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke tieten
Wat een mooie vrouw zo naturel.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef kvd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet wat als je met niks geboren bent. Vind ze wel goed gelukt voor neppers.quote:
Ik vind het verschrikkelijk. Er zit gewoon een 5 baans snelweg tussen die twee tennisballen ipv een rue d'amour!quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet wat als je met niks geboren bent. Vind ze wel goed gelukt voor neppers.
Dat is wel minder jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:05 schreef conleche het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk. Er zit gewoon een 5 baans snelweg tussen die twee tennisballen ipv een rue d'amour!
Hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk. Er zit gewoon een 5 baans snelweg tussen die twee tennisballen ipv een rue d'amour!
Had ze niet in het begin veel mooiere borsten? Of is zij zo gigantisch afgevallen? Het zijn nu twee harde tennisballen en dat waren het imo voorheen niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kende deze foto nog niet
[ afbeelding ]
Uiteraard is het Kelly van der V.
ze was zo mooiquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:09 schreef Markeerstift het volgende:
[ afbeelding ]
Trainwreck Lohan
Hier in 'bewegend' beeld:
http://abcnews.go.com/GMA(...)-agents-set-17737862
Het lijkt mij, serieus, best een leuk mensquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat lipje van Lindsey!
Ik kwam Kelly een paar weken geleden tegen op een feestje en ik moet zeggen dat ik haar er mooi uit vond zien, ze zag er niet zo 'nep' uit als ik had verwacht. Ik geloof dat ze gewoon een beetje ongelukkig op de foto staat.
Kan veel erger iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Strugglemaster het volgende:
Lindsey Lohan is totaal niet verspookt op die beelden.
tis een stuk lelijker dan hoe mooi ze was en had kunnen zijn. Misschien nog niet echt verspookt maar in dit tempo gaat ze dat in recordtijd zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Strugglemaster het volgende:
Lindsey Lohan is totaal niet verspookt op die beelden.
Scherp opgemerkt.quote:Op zondag 18 november 2012 01:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Eens![]()
Is dit echt van de week dan,nou ziet haar neus er weer een stuk breder uit ...
Helaas, tis echt...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Charmian het volgende:
En we weten zeker dat dit geen wassen beeld is van Dolly? Anders is het inderdaad heel erg.
Oeh het is echt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |