quote:"I always thought I looked terrible and have never liked my looks," admits the 53-year-old multimillionaire music promoter.
"I was probably an idiot for having plastic surgery but went ahead because I was incredibly unhappy. But if I could live my life again I wouldn't do it."
http://www.mirror.co.uk/3(...)-story---part-466937quote:"I used to hide behind black shades. But since I made my home in London I've realised people don't like to see a guy wearing sunglasses at night. That was the old David and he's dead now. "Although I'm happier than I ever have been inside, I still have a deep insecurity about my looks. That will stay with me until the day I die."
Dat is wel een hele oude foto, zelfs MJ had z'n eigen neus nog.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Op die bovenste foto is er ook al wat aan David gesleuteld zo te zien (ogen).
Volgens mij zijn dit meer foto's van voor de verspoking
[ afbeelding ]
[ http://img140.imageshack.us/img140/2230/gestjackson2.jpg (copy/paste deze link) ]
Nou ik was clipjes op Youtube aan het kijken en bij een aantal donkere zangeressen stond steeds commentaar dat ze steeds meer op MJ gingen lijken.quote:
Dafuq!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
Nu zat ik laatst eens wat te zoeken over verbouwde neuzen en werkelijk elke donkere zangeres (Beyonce, Rihanna, Alicia Keys) heeft zowat de neus laten veranderen. Gek, ik had echt geen ideeEn ook zoveel blanke actrices (Kate Winslet, Jessica Biel, Scarlet Johanson, Angelina Jolie).
Och tut tut, we gaan ook eventjes offtopic hoor. Miepie mauw.quote:
Volgens mij die die van Beyonce geshopt of flink bijgewerkt met make up. Rechts is nogal erg smal in vergelijking met een foto van deze week zonder make upquote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik was clipjes op Youtube aan het kijken en bij een aantal donkere zangeressen stond steeds commentaar dat ze steeds meer op MJ gingen lijken.
In principe hebben ze wel allemaal een slanke bovenkant en is alleen het 'tuitje' onderaan breed
Voorheen allemaal gewoon een grote hoorn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And what about this?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij die die van Beyonce geshopt of flink bijgewerkt met make up. Rechts is nogal erg smal in vergelijking met een foto van deze week zonder make up
[ afbeelding ]
Neus? Ik ga geen foto's die van opzij zijn genomen vergelijken met foto's die van voren zijn genomenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
And what about this?
[ afbeelding ]
Hmm ja, maar dan nog is het niet de neus van die linker foto die ik postte. Daar is het bovenin ook zó breed. Hier niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij die die van Beyonce geshopt of flink bijgewerkt met make up. Rechts is nogal erg smal in vergelijking met een foto van deze week zonder make up
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon een gevalletje links-behaloos (van die zelfmaakmeuk van Tinaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
And what about this?
[ afbeelding ]
Ik bedoelde die tietenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
Neus? Ik ga geen foto's die van opzij zijn genomen vergelijken met foto's die van voren zijn genomen
Push-up effect, vulling enzovoortquote:
Ja, maar bij Paris zie je ook dat het heel goed push-up enz kan zijn. Vind die memmen van B toch echt wel keihard eruit zien als in, fake boobies. Maar goed, ze heeft het me niet persoonlijk verteld ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef kvd het volgende:
[..]
Push-up effect, vulling enzovoort
Even een voorbeeld:
Paris Hilton in 2 weken tijd, boob job of een beetje hulp van kledingstukken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar bij Paris zie je ook dat het heel goed push-up enz kan zijn. Vind die memmen van B toch echt wel keihard eruit zien als in, fake boobies. Maar goed, ze heeft het me niet persoonlijk verteld ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist vanwege dat grote en kleine gedoe heb ik ze gepostquote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef Franneh het volgende:
Paris Hilton heeft volgens mij meerdere foto's waar ze opstaat met grote tieten of met kleine tieten.. denk push up, maar goed.. wie weet heeft ze ze nu wel vergroot.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld.
Maar als ik zo eens zit te kijken, zou het ook aan het soort foto kunnen liggen? Op de volgende foto's zien ze er namelijk een stuk 'zachter' uit
Plaats ze even onder een spoiler, is meer discussie dan een daadwerkelijk verspookte celebJa klopt, hoewel die foto's in z'n algemeenheid zachter eruit zien. Misschien geshopt/gesoft? Ach, het blijft ook speculeren. Hoewel het wel apart is, ze heeft maar een mini stukje stof onder haar tieten, dat daar zoveel push up in kan zitten dat het het zo oppomptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Blijkbaar net genoeg stofquote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt, hoewel die foto's in z'n algemeenheid zachter eruit zien. Misschien geshopt/gesoft? Ach, het blijft ook speculeren. Hoewel het wel apart is, ze heeft maar een mini stukje stof onder haar tieten, dat daar zoveel push up in kan zitten dat het het zo oppompt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |