En je bijtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel beweeglijk in mijn slaap
Ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel beweeglijk in mijn slaap
Lovebitequote:
Ik juist niet. Ik werk die ander gewoon professioneel zijn/haar eigen bed uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ookik heb altijd veilige afstand tot degene met wie ik in bed lig
Oh god en dan alle ruimte voor jezelf opeisenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik werk die ander gewoon professioneel zijn/haar eigen bed uit
funny cause its truequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik werk die ander gewoon professioneel zijn/haar eigen bed uit
Uhuhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god en dan alle ruimte voor jezelf opeisen
Oe leuke vraagquote:
Verkapte jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De koffie op bed maakte veel goed
Heb je het doorquote:
Alleen de koffie? Het kroeg opruimen niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De koffie op bed maakte veel goed
Dat maakte het helemaal af natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen de koffie? Het kroeg opruimen niet?
Someone pour some liquor in this man!!quote:
dat is nooit zo goedquote:
en ook dat viel me enigszins op jaquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is nooit zo goed
[..]
en ook dat viel me enigszins op ja
mwohhh, direct dikke liefdesverklaringen hier, wauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
A shot and a brew pleasequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Someone pour some liquor in this man!!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwohhh, direct dikke liefdesverklaringen hier, wauwZodra ik jou zie, stroomt mijn hart over met liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
succes daarmeequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik voel chagrijnigheid op komen borrelen. Ik denk dat ik maar eens schoon ga maken
.
.
rode wangen gekregenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ik jou zie, stroomt mijn hart over met liefde.
watskeburt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik voel chagrijnigheid op komen borrelen. Ik denk dat ik maar eens schoon ga maken
.
.
Wat is er, muhahaha?quote:
Dat staat lief bij je blonde haartjens.quote:
Niks eigenlijk. Ik ben een emotionele kut vandaag denk ik.quote:
ik ook eigenlijk.. dus ik ga even ruziemaken met een boom buiten, miss tot later mensen van deze scquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Ik ben een emotionele kut vandaag denk ik.
Ah, arme jijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Ik ben een emotionele kut vandaag denk ik.
Nee, Rokje valt niet op mensen met piemels.quote:
Succes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk.. dus ik ga even ruziemaken met een boom buiten, miss tot later mensen van deze sc![]()
Wat heeft die boom jou misdaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk.. dus ik ga even ruziemaken met een boom buiten, miss tot later mensen van deze sc![]()
Er groeien eikeltjes aan en daar houdt ze niet vanquote:
Eikelhater?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er groeien eikeltjes aan en daar houdt ze niet van
Mag ik hieruit opmaken dat je vrolijk wordt van schoonmaken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
.
.
Een beetjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je vrolijk wordt van schoonmaken?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een beetje. Dan is alles weer fris en zo.
Ik ga jou niet schoonmaken, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Dan kan ik je toch vrolijk maken.
Kookwas, dan heb je daarna een mini-Murderaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel gewoon de wasserette in duwen
Met een wax laagjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kookwas, dan heb je daarna een mini-Murdera
Ja waar zo het zaad van afdruipt terwijl jij met een stringetje in een modderbad ligtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
Jullie denken alleen maar aan mijn ingevette mini-mur he, smerige mannetjes.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
Jullie denken alleen maar aan mijn ingevette mini-mur he, smerige mannetjes.
Doe wel een beetje pindakaas over je heen smijten en laat dan de labrador van de buren je helemaal aflikkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zou je tong gebruiken, dat weten we allemaal.
Joelende gevangenisbewakers die met 1 dollarbiljetten wapperen eromheenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja waar zo het zaad van afdruipt terwijl jij met een stringetje in een modderbad ligt
Waarom zou je mij de wasserette in duwen? Ik ben kei lief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel gewoon de wasserette in duwen
En rukkende gevangen die over Mur klaarkomen terwijl hij door een octopus in zijn holletje word genaaidquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joelende gevangenisbewakers die met 1 dollarbiljetten wapperen eromheen
Een excuus om je aan te raken, oeps, duwt muhaha perongeluk tegen je billetjes aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je mij de wasserette in duwen? Ik ben kei lief.
Je ziet het al helemaal zitten he?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En rukkende gevangen die over Mur klaarkomen terwijl hij door een octopus in zijn holletje word genaaid
Floep...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een excuus om je aan te raken, oeps, duwt muhaha perongeluk tegen je billetjes aan.
Nou neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet het al helemaal zitten he?
Dit windt mij niet op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En rukkende gevangen die over Mur klaarkomen terwijl hij door een octopus in zijn holletje word genaaid
Ik denk niet dat Muhahaha dat durft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een excuus om je aan te raken, oeps, duwt muhaha perongeluk tegen je billetjes aan.
Wat is er met ons?quote:
Batiboysquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er met ons?
Behalve dat we hete seksmachines zijn.
Voor op de hoedenplank van je auto, een mini-Murdera-bobbleheadquote:
Ben je zo vies dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk niet dat Muhahaha dat durft.
http://www.whoopassenterprises.com/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor op de hoedenplank van je auto, een mini-Murdera-bobblehead
Uit jouw mond.quote:
Nee. Ik kom net uit de douche.quote:
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Ik kom net uit de douche.
Maar je oogde niet zo aanrakerig de afgelopen 2 meets.
Wie heb je geraakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet
Ik ben sowieso niet van de herenliefde he.
Ik vroeg me al af waarom je niet aan mijn billetjes zat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet
Ik ben sowieso niet van de herenliefde he.
Ik heb je een poot gegevenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je niet aan mijn billetjes zat.
Heeft er niemand aan je billetjes gezeten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je niet aan mijn billetjes zat.
Oeh.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik neuk niet lik alleen maar volgens Mur en hij kan het weten
Wat, je hebt me 2 keer gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb je een poot gegeven
Of was jij die gast die helemaal rechts van de bar bleef zitten
Bij jou? Alleen Myr en Twi.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft er niemand aan je billetjes gezeten?
Ja, ik weet wie je bent. Ik weet alleen niet of ik je nou een poot had gegeven toen ik binnen kwam want toen waren er nog niet zoveel mensequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, je hebt me 2 keer gezienJe weet nu toch wel wie ik ben dan?
Natuurlijk niet WTquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die is gemaakt voor plassen, niet voor reproductie.
Dat weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik weet wie je bent. Ik weet alleen niet of ik je nou een poot had gegeven toen ik binnen kwam want toen waren er nog niet zoveel mense.
Ja, toen wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel toen ik zondag wegging geloof ik
Werken zul jequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog maar anderhalve week vakantie
Maar het waren wel 9 vreselijk saaie maanden.
Ik heb nog 1 dag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog maar anderhalve week vakantie
Maar het waren wel 9 vreselijk saaie maanden.
Maar ik had wel 30 uur gewerkt steeds hoor. Maar vergeleken met naar school gaan is dat toch doodsaaiquote:
Vakantiebaantje of de real deal?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik had wel 30 uur gewerkt steeds hoor. Maar vergeleken met naar school gaan is dat toch doodsaai
Gewoon 4 x 8 uur snackbar net als de chinezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vakantiebaantje of de real deal?
Ow, dat is inderdaad wat minder. Zolang boven het vetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon 4 x 8 uur snackbar net als de chinezen.
Nog geen, ik ga nu beginnen met aardwetenschappen in Utrecht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad wat minder. Zolang boven het vet. Wat voor studie volg je?
Nicequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog geen, ik ga nu beginnen met aardwetenschappen in Utrecht.
5 jaar als alles meezit en ik geen boetes wilquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice. Hoelang duurt die studie?
Gewoon doorbikkelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
5 jaar als alles meezit en ik geen boetes wil
Want het uitloopjaar heb ik al verbruikt
Was wel leuk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het er verder mee Loka?
Lekker samen geweest met Newb, zonder ouders en zo?
Ja, ik ga me wel inschrijven bij een uitzendbureau voor studenten of iets dergelijks, eens kijken of ik ergens werk boven het minimumjeugdloon kan vinden, want nu heb ik met best veel werken alsnog bijna niets verdiendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon doorbikkelen
Allicht een ander vakantiebaantje erbij nemen. Broertje van me heeft bij een tankstation gewerkt
Zelf solliciteren levert vaak toch net iets meer opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik ga me wel inschrijven bij een uitzendbureau voor studenten of iets dergelijks, eens kijken of ik ergens werk boven het minimumjeugdloon kan vinden, want nu heb ik met best veel werken alsnog bijna niets verdiend
Maar waarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelf solliciteren levert vaak toch net iets meer op.
Ga je niet op kamers?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Werk ligt hier niet bepaald voor het oprapen, er is uberhaupt nogal weinig hier. Wonen op de Veluwe
Bummerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Werk ligt hier niet bepaald voor het oprapen, er is uberhaupt nogal weinig hier. Wonen op de Veluwe
Ik ben eens binnengestapt bij een dierenwinkel die zo'n bordje had hangen. Zo mooi zelf geschilderd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Like duh ;')quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eens binnengestapt bij een dierenwinkel die zo'n bordje had hangen. Zo mooi zelf geschilderd.
Ging om dieren verzorgen en schoonmaken en voeren. Je kent het wel.
Ben het niet geworden want de ander was een jong meisje.
Wat denk je van Limburg het ligt compleet plat hier en bedrijf na bedrijf gooit zijn deuren dicht omdat ze het niet redden. Denk dat binnen nu en 10 jaar Limburg zo bijna een woestijn is...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Nee, eerst maar eens zeker weten of ik niet weer stop na 2 maanden studie. Eind dit jaar ben ik wel van plan te gaan hospiteren. Tijd genoeg nog, het valt vanuit hier vrij goed te bereizen.quote:
Oh, daar zou ik ook een baan kunnen krijgen, de dierenspeciaalzaak hier 50 meter verderop is van mensen die ik goed ken en die regelmatig nieuw personeel zoeken. Maar daar ook minimumloon, dus ik blijf nog wel bij de snackbar voorlopig, ook al is het vaak kut, ik voel me er ergens nog wel thuis nu eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eens binnengestapt bij een dierenwinkel die zo'n bordje had hangen. Zo mooi zelf geschilderd.
Ging om dieren verzorgen en schoonmaken en voeren. Je kent het wel.
Ben het niet geworden want de ander was een jong meisje.
Lijkt me ook wel prettig van zo'n kleine stad. Ons kent ons. Lijkt me best fijn om dat mee te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik ook een baan kunnen krijgen, de dierenspeciaalzaak hier 50 meter verderop is van mensen die ik goed ken en die regelmatig nieuw personeel zoeken. Maar daar ook minimumloon, dus ik blijf nog wel bij de snackbar voorlopig, ook al is het vaak kut, ik voel me er ergens nog wel thuis nu eigenlijk.
Dat is wel zo, zeker door mijn werk ken ik echt de helft van de mensen die ik op straat tegenkom van gezicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel prettig van zo'n kleine stad. Ons kent ons. Lijkt me best fijn om dat mee te maken.
Ow you!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]en bedtijd ... als mijn roseetje op is
Echt? Hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:
Kaneel woon in een dorp pas een aantal jaar het is juist omgekeerde hier.
Dat is straks in het begin van je studententijd ook. Enorm veel nieuwe mensen leren kennen. Altijd leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo, zeker door mijn werk ken ik echt de helft van de mensen die ik op straat tegenkom van gezicht.
Dat is wel zo ja. Hopen dat ik het deze keer niet binnen een paar weken verneuk met mijn incidenteel asogedragquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is straks in het begin van je studententijd ook. Enorm veel nieuwe mensen leren kennen. Altijd leuk.
Blijf van mijn vaas af godverdomme.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik kan blijven slapen zuip ik je hele vaas leeg
Wadan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Hopen dat ik het deze keer niet binnen een paar weken verneuk met mijn incidenteel asogedrag
Hoi twiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
Hallo, wie wil er een trio met mij en twi.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
Alleen niemand mag aan mij zitten, want twi slaat je helemaal kapot.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
In het eerste jaar is dat toch niet zo erg? Dan is iedereen een beetje raar en gek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Hopen dat ik het deze keer niet binnen een paar weken verneuk met mijn incidenteel asogedrag
Nee, want twi heeft een grotere piemel dan ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
Hallo, wie wil er een trio met mij en twi.
Woon in het rijkere deel van het dorp in een klein huisje dus ze kijken enorm op je neer omdat ik net een iets nadere levensstijl heb.quote:
Twi en slaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |