Werken zul jequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog maar anderhalve week vakantie
Maar het waren wel 9 vreselijk saaie maanden.
Ik heb nog 1 dag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog maar anderhalve week vakantie
Maar het waren wel 9 vreselijk saaie maanden.
Maar ik had wel 30 uur gewerkt steeds hoor. Maar vergeleken met naar school gaan is dat toch doodsaaiquote:
Vakantiebaantje of de real deal?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik had wel 30 uur gewerkt steeds hoor. Maar vergeleken met naar school gaan is dat toch doodsaai
Gewoon 4 x 8 uur snackbar net als de chinezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vakantiebaantje of de real deal?
Ow, dat is inderdaad wat minder. Zolang boven het vetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon 4 x 8 uur snackbar net als de chinezen.
Nog geen, ik ga nu beginnen met aardwetenschappen in Utrecht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad wat minder. Zolang boven het vet. Wat voor studie volg je?
Nicequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog geen, ik ga nu beginnen met aardwetenschappen in Utrecht.
5 jaar als alles meezit en ik geen boetes wilquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice. Hoelang duurt die studie?
Gewoon doorbikkelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
5 jaar als alles meezit en ik geen boetes wil
Want het uitloopjaar heb ik al verbruikt
Was wel leuk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het er verder mee Loka?
Lekker samen geweest met Newb, zonder ouders en zo?
Ja, ik ga me wel inschrijven bij een uitzendbureau voor studenten of iets dergelijks, eens kijken of ik ergens werk boven het minimumjeugdloon kan vinden, want nu heb ik met best veel werken alsnog bijna niets verdiendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon doorbikkelen
Allicht een ander vakantiebaantje erbij nemen. Broertje van me heeft bij een tankstation gewerkt
Zelf solliciteren levert vaak toch net iets meer opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik ga me wel inschrijven bij een uitzendbureau voor studenten of iets dergelijks, eens kijken of ik ergens werk boven het minimumjeugdloon kan vinden, want nu heb ik met best veel werken alsnog bijna niets verdiend
Maar waarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelf solliciteren levert vaak toch net iets meer op.
Ga je niet op kamers?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Werk ligt hier niet bepaald voor het oprapen, er is uberhaupt nogal weinig hier. Wonen op de Veluwe
Bummerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Werk ligt hier niet bepaald voor het oprapen, er is uberhaupt nogal weinig hier. Wonen op de Veluwe
Ik ben eens binnengestapt bij een dierenwinkel die zo'n bordje had hangen. Zo mooi zelf geschilderd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Like duh ;')quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eens binnengestapt bij een dierenwinkel die zo'n bordje had hangen. Zo mooi zelf geschilderd.
Ging om dieren verzorgen en schoonmaken en voeren. Je kent het wel.
Ben het niet geworden want de ander was een jong meisje.
Wat denk je van Limburg het ligt compleet plat hier en bedrijf na bedrijf gooit zijn deuren dicht omdat ze het niet redden. Denk dat binnen nu en 10 jaar Limburg zo bijna een woestijn is...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waar
Nee, eerst maar eens zeker weten of ik niet weer stop na 2 maanden studie. Eind dit jaar ben ik wel van plan te gaan hospiteren. Tijd genoeg nog, het valt vanuit hier vrij goed te bereizen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |