http://www.whoopassenterprises.com/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor op de hoedenplank van je auto, een mini-Murdera-bobblehead
Uit jouw mond.quote:
Nee. Ik kom net uit de douche.quote:
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Ik kom net uit de douche.
Maar je oogde niet zo aanrakerig de afgelopen 2 meets.
Wie heb je geraakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet
Ik ben sowieso niet van de herenliefde he.
Ik vroeg me al af waarom je niet aan mijn billetjes zat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet
Ik ben sowieso niet van de herenliefde he.
Ik heb je een poot gegevenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je niet aan mijn billetjes zat.
Heeft er niemand aan je billetjes gezeten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je niet aan mijn billetjes zat.
Oeh.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik neuk niet lik alleen maar volgens Mur en hij kan het weten
Wat, je hebt me 2 keer gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb je een poot gegeven
Of was jij die gast die helemaal rechts van de bar bleef zitten
Bij jou? Alleen Myr en Twi.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft er niemand aan je billetjes gezeten?
Ja, ik weet wie je bent. Ik weet alleen niet of ik je nou een poot had gegeven toen ik binnen kwam want toen waren er nog niet zoveel mensequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, je hebt me 2 keer gezienJe weet nu toch wel wie ik ben dan?
Natuurlijk niet WTquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En die is gemaakt voor plassen, niet voor reproductie.
Dat weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik weet wie je bent. Ik weet alleen niet of ik je nou een poot had gegeven toen ik binnen kwam want toen waren er nog niet zoveel mense.
Ja, toen wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel toen ik zondag wegging geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |