Ik ga jou niet schoonmaken, hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Dan kan ik je toch vrolijk maken.
Kookwas, dan heb je daarna een mini-Murderaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel gewoon de wasserette in duwen
Met een wax laagjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kookwas, dan heb je daarna een mini-Murdera
Ja waar zo het zaad van afdruipt terwijl jij met een stringetje in een modderbad ligtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
Jullie denken alleen maar aan mijn ingevette mini-mur he, smerige mannetjes.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
Jullie denken alleen maar aan mijn ingevette mini-mur he, smerige mannetjes.
Doe wel een beetje pindakaas over je heen smijten en laat dan de labrador van de buren je helemaal aflikkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zou je tong gebruiken, dat weten we allemaal.
Joelende gevangenisbewakers die met 1 dollarbiljetten wapperen eromheenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja waar zo het zaad van afdruipt terwijl jij met een stringetje in een modderbad ligt
Waarom zou je mij de wasserette in duwen? Ik ben kei lief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel gewoon de wasserette in duwen
En rukkende gevangen die over Mur klaarkomen terwijl hij door een octopus in zijn holletje word genaaidquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Joelende gevangenisbewakers die met 1 dollarbiljetten wapperen eromheen
Een excuus om je aan te raken, oeps, duwt muhaha perongeluk tegen je billetjes aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je mij de wasserette in duwen? Ik ben kei lief.
Je ziet het al helemaal zitten he?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En rukkende gevangen die over Mur klaarkomen terwijl hij door een octopus in zijn holletje word genaaid
Floep...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een excuus om je aan te raken, oeps, duwt muhaha perongeluk tegen je billetjes aan.
Nou neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet het al helemaal zitten he?
Dit windt mij niet op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En rukkende gevangen die over Mur klaarkomen terwijl hij door een octopus in zijn holletje word genaaid
Ik denk niet dat Muhahaha dat durft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een excuus om je aan te raken, oeps, duwt muhaha perongeluk tegen je billetjes aan.
Wat is er met ons?quote:
Batiboysquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er met ons?
Behalve dat we hete seksmachines zijn.
Voor op de hoedenplank van je auto, een mini-Murdera-bobbleheadquote:
Ben je zo vies dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk niet dat Muhahaha dat durft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |