En je bijtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel beweeglijk in mijn slaap
Ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel beweeglijk in mijn slaap
Lovebitequote:
Ik juist niet. Ik werk die ander gewoon professioneel zijn/haar eigen bed uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ookik heb altijd veilige afstand tot degene met wie ik in bed lig
Oh god en dan alle ruimte voor jezelf opeisenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik werk die ander gewoon professioneel zijn/haar eigen bed uit
funny cause its truequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik juist niet. Ik werk die ander gewoon professioneel zijn/haar eigen bed uit
Uhuhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god en dan alle ruimte voor jezelf opeisen
Oe leuke vraagquote:
Verkapte jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De koffie op bed maakte veel goed
Heb je het doorquote:
Alleen de koffie? Het kroeg opruimen niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De koffie op bed maakte veel goed
Dat maakte het helemaal af natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen de koffie? Het kroeg opruimen niet?
Someone pour some liquor in this man!!quote:
dat is nooit zo goedquote:
en ook dat viel me enigszins op jaquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is nooit zo goed
[..]
en ook dat viel me enigszins op ja
mwohhh, direct dikke liefdesverklaringen hier, wauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
A shot and a brew pleasequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Someone pour some liquor in this man!!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwohhh, direct dikke liefdesverklaringen hier, wauwZodra ik jou zie, stroomt mijn hart over met liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
succes daarmeequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik voel chagrijnigheid op komen borrelen. Ik denk dat ik maar eens schoon ga maken
.
.
rode wangen gekregenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ik jou zie, stroomt mijn hart over met liefde.
watskeburt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik voel chagrijnigheid op komen borrelen. Ik denk dat ik maar eens schoon ga maken
.
.
Wat is er, muhahaha?quote:
Dat staat lief bij je blonde haartjens.quote:
Niks eigenlijk. Ik ben een emotionele kut vandaag denk ik.quote:
ik ook eigenlijk.. dus ik ga even ruziemaken met een boom buiten, miss tot later mensen van deze scquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Ik ben een emotionele kut vandaag denk ik.
Ah, arme jijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Ik ben een emotionele kut vandaag denk ik.
Nee, Rokje valt niet op mensen met piemels.quote:
Succes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk.. dus ik ga even ruziemaken met een boom buiten, miss tot later mensen van deze sc![]()
Wat heeft die boom jou misdaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk.. dus ik ga even ruziemaken met een boom buiten, miss tot later mensen van deze sc![]()
Er groeien eikeltjes aan en daar houdt ze niet vanquote:
Eikelhater?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er groeien eikeltjes aan en daar houdt ze niet van
Mag ik hieruit opmaken dat je vrolijk wordt van schoonmaken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
.
.
Een beetjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je vrolijk wordt van schoonmaken?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een beetje. Dan is alles weer fris en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |