Nee juist nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar deze ziet er zacht uit
Dat is lekker slapen en knuffelen.
Zal best lekker zittenquote:
Ja dat heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee juist nietik had een keer satijn aan in een satijnen bed en ik had moeite om niet uit bed te vallen
Daarom moet je ook gewoon naakt slapenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee juist nietik had een keer satijn aan in een satijnen bed en ik had moeite om niet uit bed te vallen
teringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je ff foto appen.
Ben gevallen met de fiets, althans ik zat achterop!
Dat is 1 van de 8 blauwe plekken op mn beenquote:
Satijnen vind ik niet altijd even chill. Ex had dat vaak. Lag ik altijd uren in te woelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar het oogquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een keer gehad
Ik durfde niet naakt te slapen bij jou.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon naakt slapen
Laat de rest maar zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is 1 van de 8 blauwe plekken op mn been
Snap ik met Twi in de buurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde niet naakt te slapen bij jou.
Deze is het grootst en ergstquote:
Oh veel te koudquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon naakt slapen
Precies, katoen ftwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Satijnen vind ik niet altijd even chill. Ex had dat vaak. Lag ik altijd uren in te woelen.
Wie zou dat wel durven dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde niet naakt te slapen bij jou.
Lekker manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh veel te koud
[..]
Precies, katoen ftw
Dan moet je er iemand bij zoeken waar je dicht tegen aan kunt kruipenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh veel te koud
[..]
Precies, katoen ftw
Uhuh!quote:
Mono?quote:
Ik lig tegenwoordig naakt op katoen. Niet in. Het is veel te warm.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh veel te koud
[..]
Precies, katoen ftw
En wat te denken van CM naast me?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap ik met Twi in de buurt.
En WT in zijn pyama
Mij te koudquote:
Die had gewoon een broek aan geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono?
[..]
Ik lig tegenwoordig naakt op katoen. Niet in. Het is veel te warm.
[..]
En wat te denken van CM naast me?
Checkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je er iemand bij zoeken waar je dicht tegen aan kunt kruipen
Ik durfde ook niet naakt te slapen met Mono in de buurtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had gewoon een broek aan geloof ik.
Ik ben heel beweeglijk in mijn slaapquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check![]()
Nee, ik slaap het liefst ook zelfstandiggeen geknuffel in mijn slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |