Neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Hups, ik heb even jou oordeel nodig.
Maandag moet ik naar de kapper en ik zit er aan te denken om voor heel erg kort te gaan.
Wat denk jij
Moet je in dienst?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Hups, ik heb even jou oordeel nodig.
Maandag moet ik naar de kapper en ik zit er aan te denken om voor heel erg kort te gaan.
Wat denk jij
Nee, niet te kort gaan jij.quote:
Gewoon een spijkerrokje aan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu al in de stress over wat ik morgenavond met stappen aan moet doen
Als ik die tegen kom koop ik hem voor WT. Ook al moet ik dan zelf 2 weken droog brood eten!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pyjama met revers en een stropdas?
Ik wou niks zeggen maarjaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu al in de stress over wat ik morgenavond met stappen aan moet doen
Waarom spijkerrokje?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een spijkerrokje aan doen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik die tegen kom koop ik hem voor WT. Ook al moet ik dan zelf 2 weken droog brood eten!!
Vuilniszak? Bij voorkeur over mijn hoofd?quote:
Ik vind 'm niet zo leukquote:
Als het maar geen rokje is en je met de scooter gaatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vuilniszak? Bij voorkeur over mijn hoofd?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo leukIn het katoen was 'ie fouter en leuker geweest
Nee geen scooter en rokje wie weet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het maar geen rokje is en je met de scooter gaat
Iets te ruig gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen scooter en rokje wie weet.
Oh kut dan moet ik ook nog een panty scoren want mn been is echt heel erg blauw!!
Maar deze ziet er zacht uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo leukIn het katoen was 'ie fouter en leuker geweest
Ik zal je ff foto appen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |