Die jongen is nooit okequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:08 schreef -Engel- het volgende:
Daar ben ik weer...
WT voel je je weer oke?
Hele nacht misselijk gevoeld, maar 's ochtends met een paracetamol kon ik er wel tegenaan. Wel nog schijt nummer 7, waarbij ik dan altijd afvraag hoe het zo hoog in de pot gesproeid kan worden aangezien de hoek mij vrij onmogelijk lijkt, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:08 schreef -Engel- het volgende:
Daar ben ik weer...
WT voel je je weer oke?
Doe eens lief...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen is nooit oke
Zo is ie gewoon
too much info.... maar mooi dat je je weer okay voeltquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hele nacht misselijk gevoeld, maar 's ochtends met een paracetamol kon ik er wel tegenaan. Wel nog schijt nummer 7, waarbij ik dan altijd afvraag hoe het zo hoog in de pot gesproeid kan worden aangezien de hoek mij vrij onmogelijk lijkt, maar dat terzijde.Nu voel ik me wel okay.
Bij WT is NIKS TMI!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
too much info.... maar mooi dat je je weer okay voelt
Ik zelfs dan niet, gelukkig verbloemt mijn pyjama veel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef Sneezeechu het volgende:
Lief dat ben ik alleen maar in bed als ik lig te slapen
Een pyjama!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zelfs dan niet, gelukkig verbloemt mijn pyjama veel.
Jouw pyjamaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WT in pyjama is gewoon woest aantrekkelijk!!quote:
Jajajajaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT in pyjama is gewoon woest aantrekkelijk!!
Daar kan David Beckham nog wat van leren!
en jij bent gewoon jaloers![]()
Je gelooft mij nietquote:
Ik ben dat op zich ook helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee ik vind pyjama's niets wat de inhoud ook mogen zijn
Hoi jijquote:
Is het er een met van die sokjes eraan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het er een met van die sokjes eraan?
BOH!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het er een met van die sokjes eraan?
quote:
Ik hou er vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOH!!!
Dat zou helemaal geniaal zijn ja!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |