abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115867638
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115867779
Het laatste nieuws:

http://www.revu.nl/2012/0(...)-doen-hoor%E2%80%99/

quote:
Het hele verhaal en de EXCLUSIEVE FOTO’S van de toegetakelde Olivier vind je in Nieuwe Revu 34, vanaf woensdag 22 augustus in de winkel.
Iemand scans?
pi_115867847
quote:
Toen Olivier in elkaar zakte, sleepte Hari hem naar de damestoilet om de zojuist ontstane wond boven zijn wenkbrauw schoon te wassen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-aangifte-doen.dhtml
Afwassen, schoonwassen, Badr kan gewoon niet tegen rommel.
pi_115867966
Witwassen ook!
pi_115868631
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef IBAZ het volgende:
Witwassen ook!
Hoooooooooo!!!! Een nieuwe ontwikkeling?
pi_115869910
quote:
wo 22 aug 2012, 15:57 |lees voor
Derde verdachte Sensation-mishandeling opgepakt door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.

De man is eergisteren aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de afranseling. Hij is door getuigen aangewezen als een van de belagers van Koen Everink. De verdachte is vanmiddag na uitgebreide verhoren weer heengezonden.

Hij blijft verdachte maar het openbaar ministerie beschouwt hem vooralsnog niet als de belangrijkste verdachte. Justitie gaat er nog altijd vanuit dat de ernstige verwondingen van Everink zijn toegebracht door Badr Hari en een andere hoofdverdachte, de uit Eindhoven afkomstige Turk Ferhat Y.

Barmeisje

Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als dader aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam Arena bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.

Daarna zouden vooral Ferhat en Badr op Everink hebben ingeslagen en geschopt. Badr Hari heeft tijdens zijn verhoor toegegeven zijn slachtoffer met de buitenkant van zijn rechterhand een tik te hebben gegeven. Uit het politieonderzoek komt echter naar voren dat deze lezing haaks staat op verklaringen van Everink, andere getuigen en medeverdachte Ferhat Y.

Bloedneus

Laatstgenoemde heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen. “Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen,”aldus Y. tegenover de politie. “Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”

De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften over zware mishandelingen door Badr Hari. Naast drie al eerder bekende slachtoffers (Everink, Jeroen van der Berg en Olivier de Fuyk) hebben ook een Italiaanse man en twee vrouwen verklaringen of aangiften over geweld door Badr Hari afgelegd.

pi_115870090
quote:
Opgepakt door John van den Heuvel? Wauw.... ;)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:17:14 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115870118
quote:
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.
Hoe kan John van den Heuvel die derde verdachte nu hebben opgepakt? Zie je wel dat hij belachelijke privileges heeft en aan het hoofd staat van dit complot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:19:14 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115870205
Maar het is wel duidelijk dat meneer Hari niet in zijn eerste leugentje is gestikt. En er ook niet voor terugdeinst om zijn 'vrienden' eraan te naaien om zichzelf vrij te pleiten.

Every inch a gentleman.
pi_115870264
quote:
8s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe kan John van den Heuvel die derde verdachte nu hebben opgepakt? Zie je wel dat hij belachelijke privileges heeft en aan het hoofd staat van dit complot.
Als John van den Heuvel alles achter de schermen orchestreert, dan mag hij in de toekomst wel uitkijken voor Marokkaanse kickboksers. :P
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_115870392
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Als John van den Heuvel alles achter de schermen orchestreert, dan mag hij in de toekomst wel uitkijken voor Marokkaanse kickboksers. :P
Dat mag hij sowieso wel.
pi_115870428
quote:
8s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kijk uit. Ik zie sommige "simpele" zielen er wel voor aan dit als waarheid aan te nemen.
pi_115870479
quote:
"Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”
Zevende zaak? :P
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:32:29 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_115870693
Daarna zouden vooral Ferhat en Badr op Everink hebben ingeslagen en geschopt. Badr Hari heeft tijdens zijn verhoor toegegeven zijn slachtoffer met de buitenkant van zijn rechterhand een tik te hebben gegeven. Uit het politieonderzoek komt echter naar voren dat deze lezing haaks staat op verklaringen van Everink, andere getuigen en medeverdachte Ferhat Y.

Bloedneus

Laatstgenoemde heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen. “Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen,”aldus Y. tegenover de politie. “Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”
===============
Tuuuuuuurlijk :D
pi_115870703
Die 3 nieuwe onbekende zaken had ik nog niet van gehoord.

Ik ben heel benieuwd hoe het OM de boel gaat rond krijgen en welke strafeis uiteindelijk badr boven het hoofd hangt.
pi_115870801

Wel een hoofd om te tikken natuurlijk.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2012 16:35:38 ]
pi_115871982
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]

Je zou toch zo zijn benen onder zijn lijf vandaan willen schoppen...

ow... wacht :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:19:38 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115874761
quote:
8s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je zou toch zo zijn benen onder zijn lijf vandaan willen schoppen...

ow... wacht :')
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115874859
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat meneer Hari niet in zijn eerste leugentje is gestikt. En er ook niet voor terugdeinst om zijn 'vrienden' eraan te naaien om zichzelf vrij te pleiten.

Every inch a gentleman.
Allemaal leugens van de Telegraaf joh, tenminste dat las ik in de Groninger Rooie en FranceSoir.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115874905
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_115875633
Nu weer bij RTL4
pi_115876057
quote:
'Estelle blijft Badr steunen'

Estelle Cruijff blijft op haar vriend Badr Hari wachten, ondanks zijn aanhouding vier weken geleden.

Estelle legde een nieuwe verklaring bij de politie af, nadat er bekend werd dat Badr van zes mishandelingen wordt verdacht. Evert Santegoeds meldt dat de ex-vrouw van Ruud Gullit erbij blijft dat ze niets van de vechtpartij heeft gezien tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena.

"De twee hebben sinds een paar dagen telefonisch contact" , vertelt Stantegoeds. "Estelle ergert zich vooral aan de berichtgeving dat zij een valse verklaring zou hebben afgelegd en voor Badr zou hebben gelogen."

Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt. "Ze zal zich heus wel eens achter de oren hebben gekrabt omdat ze op 6 juni aan Ruud vertelde te willen scheiden en op 6 juli dat incident in de Arena gebeurde, en dat is allemaal heel snel, maar dit is een vrouw die niets anders gedaan heeft dan dat ze op zoek is geweest naar liefde. Ze dacht deze gevonden te hebben en dat loopt deze zomer allemaal anders, zoals het voor heel veel andere mensen anders loopt."
bron
pi_115876615
Tering... 17 topics over dat stuk verdriet genaamd Badr Hari 8)7
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_115877042
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef xenobinol het volgende:
Als je de berichten met nieuwswaarde bij elkaar voegt kom je hooguit aan 30 posts. ;)
Feel free to ignore my comments.
pi_115877809
_O_ Badr Hari _O_
If not now, then when.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 19:49:31 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115877884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef Mylene het volgende:
Estelle Cruijff blijft op haar vriend Badr Hari wachten, ondanks zijn aanhouding vier weken geleden.
bron
Tsja, hem nu verlaten zal haar duur te staan komen en zeker wat klapjes opleveren. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115877902
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
_O_ Badr Hari. _O_
Nóu, echt een geweldige vent :')
pi_115877950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij is mijn voorbeeld, mijn master. Wat een baasje. _O_
If not now, then when.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:51:15 #29
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115877957
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:D
Leef en Laten Leven
pi_115878005
quote:
En dit. _O- :')

Allemaal huisvrouwtjes die niets te doen hebben. _O-
If not now, then when.
pi_115878066
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nou! Poe he!
pi_115878087
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou! Poe he!
Zo moe van het stofzuigen? _O-
If not now, then when.
pi_115878099
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zo moe van het stofzuigen? _O-
Nog niet gedaan vandaag. Veel te druk met dit topic.
pi_115878119
quote:
16s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Nog niet gedaan vandaag. Veel te druk met dit topic.
Haha. :D14.gif
If not now, then when.
pi_115878160
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is mijn voorbeeld, mijn master. Wat een baasje. _O_
Dan zal dat waarschijnlijk niet zijn vanwege zn vechtkunsten want dan kan je net zo goed een Bojanski, Schildt, Overeem of Aerts als voorbeeld nemen, dus toch maar weer de straatsoldaatjes-mentaliteit?

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 23-08-2012 01:01:25 ]
pi_115878185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Dan zal dat waarschijnlijk niet zijn vanwege zn vechtkunsten want dan je net zo goed een Bojanski, Schildt, Overeem of Aerts als voorbeeld nemen, dus toch maar weer de straatsoldaatjes-mentaliteit?
Altijd. _O_ Gewoon al die sukkeltjes helemaal kapot meppen!!
If not now, then when.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 19:58:49 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115878214
Hallo, dit is geen fantopic. On topic weer eens? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115878242
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hallo, dit is geen fantopic. On topic weer eens? :?
Je hebt gelijk. Mijn dagelijkse troll levels zijn weer normaal.
If not now, then when.
pi_115879310
quote:

[..]

Dan zal dat waarschijnlijk niet zijn vanwege zn vechtkunsten want dan je net zo goed een Bojanski, Schildt, Overeem of Aerts als voorbeeld nemen, dus toch maar weer de straatsoldaatjes-mentaliteit?
Badr is ook moslim hè en slaat niet-moslims in elkaar. Dat vindt hij de shit weet je.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115879449
Klassiek gevalletje in-crowd-vs-out-crowd-denken; zo oud als de mensheid zelf...
pi_115879585
quote:

[..]

Je hebt net een ban erop zitten hè? Ik zeg het maar even.
pi_115879698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je hebt net een ban erop zitten hè? Ik zeg het maar even.
Het spijt mij vriendelijk mevrouw.
If not now, then when.
pi_115885072
quote:

[..]

Dom gelul. Verschillende stijlen.
pi_115885260
Maar de afkomst speelt wel degelijk mee in het rolmodel zijn.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 22:44:50 #45
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_115886258
quote:

[..]

Hoho, ik vermaak mij ook prima door dit topic te volgen. }:|
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_115886366
quote:
8s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Hoho, ik vermaak mij ook prima door dit topic te volgen. }:|
Maar jij bent een baas.
If not now, then when.
pi_115886405
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Specularium het volgende:
Maar de afkomst speelt wel degelijk mee in het rolmodel zijn.
Volgens Leon de Winter wel ja.
pi_115886914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens Leon de Winter wel ja.
Dit is op alle bevolkingsgroepen van toepassing.
pi_115887663
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef psychosomatic het volgende:
Dom gelul. Verschillende stijlen.
Alsof Hari de enige kick- of thaiboxer met een all-offensive stijl is...
pi_115888325
Mooie column van Leon de Winter.
If not now, then when.
pi_115891476
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Alsof Hari de enige kick- of thaiboxer met een all-offensive stijl is...
Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115891702
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Denk niet dat kleine jochies daardoor tegen hem opkijken.
pi_115891715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.
pi_115892336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.
Nee, die heeft hij waarschijnlijk omdat hij iemand aan gort getrapt heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115892425
Vandaar mijn eerdere opmerking over incrowd-vs-outcrowd-mentaliteit als argument voor Hari's populariteit in bepaalde kringen, maar dat kon bij sommigen ook geen goedkeuring verdragen :') ...
pi_115892762
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:43 schreef VanishedEntity het volgende:
Vandaar mijn eerdere opmerking over incrowd-vs-outcrowd-mentaliteit als argument voor Hari's populariteit in bepaalde kringen, maar dat kon bij sommigen ook geen goedkeuring verdragen :') ...
Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?

Wat is deze?
pi_115892921
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?

Wat is deze?
lol, deze
pi_115892949
quote:
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.

De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
pi_115893034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.

De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
klassieke move om de allochtonenkaart te trekken! :W
pi_115893108
quote:

[..]

Ik denk het wel, als Estelle er ook bij betrokken was.

Alleen hadden we dan geen zouzou in deze topicje.
pi_115893197
quote:

[..]

Ach welnee, dat heeft er niets mee te maken, feit is dat het stelletje Cruijff-Hari zichzelf wekenlang in de kijker heeft gespeeld, hun grootse warme liefde met iedereen moesten delen, daarbij op geen enkele manier rekening houdend met hun beider exen, waarbij zijn ex nota bene net bevallen was van zijn dochter.
Na het incident bij Sensation nogmaals de bladen opzochten, de onschuld zelve spelend, en de wens uitspraken dat de laffe daders snel gepakt zouden worden.
Om vervolgens op vakantie te gaan en niets meer te laten horen...

Dat is waar het om draait, omdat ze arrogant en achterbaks zijn, en ook nog eens agressief en leugenachtig.
Als je dat doet terwijl je in de schijnwerpers staat (die je nota bene zelf opgezocht hebt), dan wordt er over je gepraat en dan hebben mensen een mening.... en dat heeft niets met je nationaliteit te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115893199
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:56 schreef Specularium het volgende:

Wat is deze?
Blijkbaar niet; je krijgt prompt de opmerking "dom gelul; verschillende stijlen" door een derde naar je kop geslingerd terwijl de persoon aan wie je die vraagt stelt zelf toegeeft prat te gaan op de straatsoldaatjes-mentaliteit.

quote:

Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card spelen hoor :'):'). Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 23-08-2012 01:40:39 ]
pi_115893395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:14 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]
Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card splen hoor :'):'). Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?
Die noem je zeker allemaal omdat ze zwart zijn?

Waar zijn Schilt en Aerts in dit lijstje? Racisme.
pi_115893445
Als je wilt mag je ze er van mij zetten hoor.
pi_115893526
quote:

[..]

Blijkbaar niet; je krijgt prompt de opmerking "dom gelul; verschillende stijlen" door een derde naar je kop geslingerd terwijl de persoon aan wie je die vraagt stelt zelf toegeeft prat te gaan op de straatsoldaatjes-mentaliteit.

[..]

Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card splen hoor :'):'). Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?
Omdat niet ieder mens hetzelfde is. :)
If not now, then when.
pi_115893670
Over open deuren intrappen gesproken 8)7 ....
pi_115893705
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die noem je zeker allemaal omdat ze zwart zijn?

Waar zijn Schilt en Aerts in dit lijstje? Racisme.
je weet nog niet eens wat dat woord betekent!
pi_115893921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:38 schreef VanishedEntity het volgende:
Over open deuren intrappen gesproken 8)7 ....
Je vraagt er zelf om met je domme vraag.
If not now, then when.
pi_115894035
pi_115894642
quote:

[..]

Daar ging het mij totaal niet om, maar goed.
pi_115894787
Waar dan wel om? Want echt duidelijk was/ben je er niet mee.
pi_115895928
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Enfin iemand die de waarheid verteeld zonder gescheld te zijn worden .
gisteren was Simpeletje buurt die nog goed Nederlands schrijft,maar het wordt gescheeld met
woorden zoals: Dom, sukkel toll etc...Omdat ze geeft haar mening met.... goede Nederlands!
Door deze topic met zijn" vaste panel" : 5 gefrusteerd vrouwen ,+ een paar valse machos.
Hier loopt zo slecht om deze users, iedere dag nieuwes users gaan ook weg .
Maar ik... blijft omdat ik heb recht om hier te zijn,ik ben ingelogen corect en neetes geblijven.
bij iedere visite van iemand die pro-badr is, oeps..komen ze ã la seconde met ZIJN ALLE,
ze wachten voor om direct te komen ,dan gaan ze MET ZIJN ALLE pesten,
de eerste excuse was mijn slechte Nederlands,dan komt de bron dan de Copy,
soms vertel ik dingen door mijn eigen mening zonder BRON ,ik was de bron zelfs,
maar dan kreeg ik toch harde commentaar voor,als wat je doet is voor hun ogen verkerd is.
Dan ben ik dom vrouw,sukkel etc...NIET NORMAAL DAT ZOIETS KAN GEBEUREN??
Soms een paar Moderators als Users doen ook er mee:PESTEN en vernederen.

Ik ben voor Badr Hari tot ik hoor dat hij schuldig is en dat door een rechter en niet door
John Van Heuvel of door een andere bron.
John Van den Heuvel een reporter die vedachten dossiers kan/mag lezen en dit zonder cameras
verdachte daders pakken vind ik absoluut raar, is hij nu een soort colombo geworden?
Meer mensen gaan tegen Badr Hari , meer blijf ik VOOR hem.Dat is een soort syndromwilders,
Badr heeft ook goede dingen gedaan,met armen en met pubers.

ik praat hier over de slachtoffers niet omdat hier is een Badr topic en geen Everink fopic!
pi_115896204
quote:

[..]

Idd. Najib is ook zo gehaat.
pi_115896284
Jorgen Rayman, weliswaar niet Marokkans, maar overduidelijk ook geen bleke Hollander met blond haar en blauwe ogen. Die Derek Ogilvy, toch ook niet echt een Nederlander te noemen, behoorlijk succesvol in dit land.
Dat hele 'jullie kunnen er niet tegen dat hij succesvol is' verhaal vind ik zo apart.
Juist succesvolle allochtonen worden hier op prijs gesteld, persoonlijk als ik dat zie denk ik al snel 'oh gelukkig, het kan dus wél.'
Ik heb zelf nooit iets gemerkt van Nederlanders die niet tegen succesvolle allochtonen of buitenlanders kunnen, of dat huidskleur een issue is.
Het wordt pas een issue als iemand zo overduidelijk de media opzoekt en tegelijkertijd erg agressief is.
Anders kan toch ook niet verklaart worden waarom iedereen zo anti-Estelle Cruijf is, dat is toch geen allochtoon of Marokkaanse?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115896359
quote:
Badr verder in het nauw

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, donderdag

Badr Hari’s lezing dat hij zakenman Koen Everink slechts een tik met zijn rechterhand heeft gegeven, komt steeds meer onder druk te staan.

Naast het slachtoffer en getuigen heeft nu ook medeverdachte Ferhat Y. zeer belastende verklaringen over de kickbokskampioen afgelegd, blijkt uit onderzoek van deze krant.

Badr Hari en de uit Eindhoven afkomstige Ferhat Y. worden door het openbaar ministerie als hoofdverdachten gezien van de mishandeling in de Amsterdam ArenA op 8 juli jongstleden. In de officiële politieverhoren wijzen beide mannen elkaar aan als dader.

Bloedneus

Badr beweert dat al het ernstige letsel is toegebracht door Y., terwijl deze verdachte stelt: „Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen. Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”

Y. heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen.
PAGINA 8: Celstraf tot negen jaar
bron

quote:
Celstraf tot 9 jaar
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, donderdag

Volgens de advocaat van Y., mr. Marijn Zuketto, wijst buiten Badr Hari niemand zijn cliënt aan als hoofdrolspeler. „Juist waar het neerkomt op het toebrengen van de ernstigste verwondingen lijkt niets verder in de richting van mijn cliënt te wijzen.”

Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam ArenA bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.

In de kaart

De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.

Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.

De Amsterdamse politie heeft deze week een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van Everink. Na verhoor is de man heengezonden, maar hij blijft verdachte.

Estelle Cruijff moet zich begin september bij de rechtercommissaris melden voor nieuw verhoor. In haar eerste verhoor op zondag 8 juli verklaarde Estelle niets te hebben gezien. „Ik stond met Badr Hari op het balkon van de skybox”, verklaarde ze letterlijk. De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften van zware mishandelingen door Badr Hari.
bron
pi_115896485
quote:
Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.
Niet echt volledige berichtgeving van De Telegraaf. Voorbedachte raad is namelijk een zeer reële optie (door het gedoe met het barmeisje) en dan wordt het strafmaximum bij zware mishandeling 12 jaar. Omdat er sprake is van meerdere aanklachten kan daar (in dit geval) 1/3 bijkomen, dus dan zit je al op een stramaximum van 16 jaar.

Ten slotte, omdat ook poging tot doodslag ten laste is gelegd, zou het strafmaximum, als we daar de voorbedachte raad ook bij in acht nemen, kunnen oplopen tot 26 jaar en 8 maanden.

Niet dat de eventuele straf daarbij in de buurt zal komen, maar goed.
pi_115896495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 06:19 schreef zouzou het volgende:

ik praat hier over de slachtoffers niet omdat hier is een Badr topic en geen Everink fopic!
Maar ja, het slachtoffer heeft in dit geval veel te maken met het onderwerp van gesprek.
Badr heeft alle schijn tegen en er zijn genoeg bronnen die aangeven wat er gebeurd is. Of dat de waarheid is, tja, geen idee, ik was er zelf niet bij. Maar jezelf als bron opgeven is een beetje raar. Dat je het pas gelooft als de rechter een uitspraak heeft gedaan (dus gebaseerd op feiten) dat is natuurlijk mooi.

Zoals altijd zijn de meeste mensen snel met veroordelen, daarom is het ook maar goed dat we geen Amerikaans systeem hebben met jury, waar onderbuikgevoelens meetellen in het resultaat van een rechtszaak. En ja, ik maak me daar ook schuldig aan. Zoals gezegd, hij heeft alle schijn tegen, getuigen die niet in zijn voordeel spreken etc.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_115896532
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Niet echt volledige berichtgeving van De Telegraaf. Voorbedachte raad is namelijk een zeer reële optie (door het gedoe met het barmeisje) en dan wordt het strafmaximum bij zware mishandeling 12 jaar. Omdat er sprake is van meerdere aanklachten kan daar (in dit geval) 1/3 bijkomen, dus dan zit je al op een stramaximum van 16 jaar.

Ten slotte, omdat ook poging tot doodslag ten laste is gelegd, zou het strafmaximum, als we daar de voorbedachte raad ook bij in acht nemen, kunnen oplopen tot 26 jaar en 8 maanden.

Niet dat de eventuele straf daarbij in de buurt zal komen, maar goed.
Toch apart dat dit bij groepsmishandeling wel kan maar bij dood door schuld niet.
pi_115896540
Een nieuwe dagje met een nieuwe kansjes.
pi_115896547
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe verklaring van Estelle. Als ze Badr zijn versie van slechts een klap met de rug van de hand steunt, staat die ook haaks op wat getuigen zeggen. Zou het sowieso eigenlijk niet beter zijn geweest om haar een nieuwe verklaring te laten geven terwijl Badr nog geen contact mocht hebben met de buitenwereld? Nu kunnen Badr en Estelle opnieuw op elkaar afstemmen.
pi_115896616
Toch altijd mooi, die nieuwe verklaringen. Dan weet je iig dat ze 1x gelogen heeft :')
pi_115896617
Als Estelle dat verklaart van die vlakke hand en het is inderdaad zo dat dit door verder iedereen (behalve Hari zelf) wordt tegengesproken dan zal ze vrijwel zeker voor meineed worden vervolgd. Als ik de recente berichtgeving lees, dan schat ik in dat Estelle zal verklaren dat ze gewoon niets gezien heeft, simpelweg omdat Hari even bij haar wegging.

Wat slecht is aan Estelle (en ook aan Ficq) is dat ze naar verluidt nog steeds dezelfde advocate heeft als Hari (Ficq). Dat moet je in deze fase niet meer willen. Ficq kan Estelle eigenlijk geen objectief advies geven op dit moment.
pi_115896978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 07:30 schreef WRH het volgende:

Anders kan toch ook niet verklaart worden waarom iedereen zo anti-Estelle Cruijf is, dat is toch geen allochtoon of Marokkaanse?
Nee,ze is niet met een blonde man...
ze omgaan met Badr hari: een alochtoon van Marokkanse afkomst!
Daarom...pfff...
pi_115897077
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adr-Hari-staan.dhtml

Estelle blijft bij Badr Hari staan!
pi_115897104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef zouzou het volgende:

[..]

Daarom...pfff...
Omdat er een groepje racisten is is iedereen maar racist zeker :')

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef zouzou het volgende:

Love is all.
pi_115897158
quote:

Een bron vermelden. Je kunt het dus wel. Nu volhouden.
pi_115897208
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Toch apart dat dit bij groepsmishandeling wel kan maar bij dood door schuld niet.
Wat bedoel je precies?
pi_115897260
quote:

Wellicht gaan ze allebei zitten...
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_115897261
quote:

[..]

Daarom...pfff...
Definieer racisme.
Dus nu is het ook racisme als je blondjes die met Marokkanen omgaan niet moet?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:13:40 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115897276
Mooi toch, moord en brand schreeuwen dat je wordt gepest en beledigd en vervolgens iedere poster hier zwaar beledigend op een grote hoop van Marokkanen-haters gooien (zelfs mij, Hofstadgruppe, zelfs mij :+ ) .
pi_115897314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:12 schreef WRH het volgende:

[..]

Definieer racisme.
Het is in de optiek van zouzou al racisme dat we haar wijzen op het slechte nederlands wat ze typt, dus daarin zou ik zouzou niet serieus nemen. :D
pi_115897316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Een bron vermelden. Je kunt het dus wel. Nu volhouden.
Merci,lieve D.Stangelove.
pi_115897332
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef Copycat het volgende:
Mooi toch, moord en brand schreeuwen dat je wordt gepest en beledigd en vervolgens iedere poster hier zwaar beledigend op een grote hoop van Marokkanen-haters gooien (zelfs mij, Hofstadgruppe, zelfs mij :+ ) .
maar ze heeft nu wel een bron vermeld, dat dan weer wel :+
pi_115897342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:12 schreef WRH het volgende:

[..]

Definieer racisme.
Ik praat hier niet over rascism, ik praat over ESTELLE
pi_115897357
Kijk, Badr is blijkbaar inderdaad een lichtend voorbeeld voor de jonge allochtoon:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_kickbokser__.html
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:17:35 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115897359
Schizo, anyone?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:17:52 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115897365
quote:

[..]

Daarom...pfff...
Toen ze met Gullit, een halve Surinamer, was, hoorde je niemand over haar. Terwijl dat toch ook geen volbloed Hollander is.

Als zoveel mensen, onafhankelijk van elkaar, zeggen dat iemand iets verrots gedaan heeft, zal er wel een kern van waarheid inzitten. Wat precies weet niemand, maar ik denk dat het veilig is om ervan uit te gaan dat er in ieder geval íéts gebeurt is wat niet in de haak is.

De meeste mensen keuren dat af, zeker omdat geweld, in welke vorm dan ook, gebruiken als vechtsporter uit den bozen is. Dan moet je verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Laffe huichelaar
pi_115897372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik praat hier niet over rascism, ik praat over ESTELLE
in een Badr topic :(
pi_115897378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is in de optiek van zouzou al racisme dat we haar wijzen op het slechte nederlands wat ze typt, dus daarin zou ik zouzou niet serieus nemen. :D
Jammer ik wordt echt serieuse genomen...heel vaak..
Ik praat nog een keer niet over rascism ,het is over Estelle.
pi_115897394
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

zouzouisme noem ik het

Maar goed, er is een mijlpaal bereikt, er is een linkje geplaatst!
pi_115897399
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

in een Badr topic :(
In deze Badr topicje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')