Nou! Poe he!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dit.![]()
![]()
Allemaal huisvrouwtjes die niets te doen hebben.
Haha.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog niet gedaan vandaag. Veel te druk met dit topic.
Dan zal dat waarschijnlijk niet zijn vanwege zn vechtkunsten want dan kan je net zo goed een Bojanski, Schildt, Overeem of Aerts als voorbeeld nemen, dus toch maar weer de straatsoldaatjes-mentaliteit?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is mijn voorbeeld, mijn master. Wat een baasje.![]()
Altijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Dan zal dat waarschijnlijk niet zijn vanwege zn vechtkunsten want dan je net zo goed een Bojanski, Schildt, Overeem of Aerts als voorbeeld nemen, dus toch maar weer de straatsoldaatjes-mentaliteit?
Je hebt gelijk. Mijn dagelijkse troll levels zijn weer normaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hallo, dit is geen fantopic. On topic weer eens?
Badr is ook moslim hè en slaat niet-moslims in elkaar. Dat vindt hij de shit weet je.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Dan zal dat waarschijnlijk niet zijn vanwege zn vechtkunsten want dan je net zo goed een Bojanski, Schildt, Overeem of Aerts als voorbeeld nemen, dus toch maar weer de straatsoldaatjes-mentaliteit?
Je hebt net een ban erop zitten hè? Ik zeg het maar even.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dit.![]()
![]()
Het spijt mij vriendelijk mevrouw.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt net een ban erop zitten hè? Ik zeg het maar even.
Dom gelul. Verschillende stijlen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Hoho, ik vermaak mij ook prima door dit topic te volgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dit.![]()
![]()
Maar jij bent een baas.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hoho, ik vermaak mij ook prima door dit topic te volgen.
Volgens Leon de Winter wel ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Specularium het volgende:
Maar de afkomst speelt wel degelijk mee in het rolmodel zijn.
Dit is op alle bevolkingsgroepen van toepassing.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens Leon de Winter wel ja.
Alsof Hari de enige kick- of thaiboxer met een all-offensive stijl is...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:25 schreef psychosomatic het volgende:
Dom gelul. Verschillende stijlen.
Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Alsof Hari de enige kick- of thaiboxer met een all-offensive stijl is...
Denk niet dat kleine jochies daardoor tegen hem opkijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Nee, die heeft hij waarschijnlijk omdat hij iemand aan gort getrapt heeft....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.
Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:43 schreef VanishedEntity het volgende:
Vandaar mijn eerdere opmerking over incrowd-vs-outcrowd-mentaliteit als argument voor Hari's populariteit in bepaalde kringen, maar dat kon bij sommigen ook geen goedkeuring verdragen...
lol, dezequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?
Wat is deze?
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef xenobinol het volgende:
Tering... 17 topics over dat stuk verdriet genaamd Badr Hari
klassieke move om de allochtonenkaart te trekken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.
De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
Ik denk het wel, als Estelle er ook bij betrokken was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |