abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115891476
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Alsof Hari de enige kick- of thaiboxer met een all-offensive stijl is...
Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115891702
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Denk niet dat kleine jochies daardoor tegen hem opkijken.
pi_115891715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.
pi_115892336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.
Nee, die heeft hij waarschijnlijk omdat hij iemand aan gort getrapt heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115892425
Vandaar mijn eerdere opmerking over incrowd-vs-outcrowd-mentaliteit als argument voor Hari's populariteit in bepaalde kringen, maar dat kon bij sommigen ook geen goedkeuring verdragen :') ...
pi_115892762
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:43 schreef VanishedEntity het volgende:
Vandaar mijn eerdere opmerking over incrowd-vs-outcrowd-mentaliteit als argument voor Hari's populariteit in bepaalde kringen, maar dat kon bij sommigen ook geen goedkeuring verdragen :') ...
Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?

Wat is deze?
pi_115892921
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?

Wat is deze?
lol, deze
pi_115892949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef xenobinol het volgende:
Tering... 17 topics over dat stuk verdriet genaamd Badr Hari 8)7
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.

De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
pi_115893034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.

De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
klassieke move om de allochtonenkaart te trekken! :W
pi_115893108
quote:

[..]

Ik denk het wel, als Estelle er ook bij betrokken was.

Alleen hadden we dan geen zouzou in deze topicje.
pi_115893197
quote:

[..]

Ach welnee, dat heeft er niets mee te maken, feit is dat het stelletje Cruijff-Hari zichzelf wekenlang in de kijker heeft gespeeld, hun grootse warme liefde met iedereen moesten delen, daarbij op geen enkele manier rekening houdend met hun beider exen, waarbij zijn ex nota bene net bevallen was van zijn dochter.
Na het incident bij Sensation nogmaals de bladen opzochten, de onschuld zelve spelend, en de wens uitspraken dat de laffe daders snel gepakt zouden worden.
Om vervolgens op vakantie te gaan en niets meer te laten horen...

Dat is waar het om draait, omdat ze arrogant en achterbaks zijn, en ook nog eens agressief en leugenachtig.
Als je dat doet terwijl je in de schijnwerpers staat (die je nota bene zelf opgezocht hebt), dan wordt er over je gepraat en dan hebben mensen een mening.... en dat heeft niets met je nationaliteit te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115893199
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:56 schreef Specularium het volgende:

Wat is deze?
Blijkbaar niet; je krijgt prompt de opmerking "dom gelul; verschillende stijlen" door een derde naar je kop geslingerd terwijl de persoon aan wie je die vraagt stelt zelf toegeeft prat te gaan op de straatsoldaatjes-mentaliteit.

quote:

Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card spelen hoor :'):'). Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 23-08-2012 01:40:39 ]
pi_115893395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:14 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]
Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card splen hoor :'):'). Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?
Die noem je zeker allemaal omdat ze zwart zijn?

Waar zijn Schilt en Aerts in dit lijstje? Racisme.
pi_115893445
Als je wilt mag je ze er van mij zetten hoor.
pi_115893526
quote:

[..]

Blijkbaar niet; je krijgt prompt de opmerking "dom gelul; verschillende stijlen" door een derde naar je kop geslingerd terwijl de persoon aan wie je die vraagt stelt zelf toegeeft prat te gaan op de straatsoldaatjes-mentaliteit.

[..]

Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card splen hoor :'):'). Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?
Omdat niet ieder mens hetzelfde is. :)
If not now, then when.
pi_115893670
Over open deuren intrappen gesproken 8)7 ....
pi_115893705
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die noem je zeker allemaal omdat ze zwart zijn?

Waar zijn Schilt en Aerts in dit lijstje? Racisme.
je weet nog niet eens wat dat woord betekent!
pi_115893921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:38 schreef VanishedEntity het volgende:
Over open deuren intrappen gesproken 8)7 ....
Je vraagt er zelf om met je domme vraag.
If not now, then when.
pi_115894035
pi_115894642
quote:

[..]

Daar ging het mij totaal niet om, maar goed.
pi_115894787
Waar dan wel om? Want echt duidelijk was/ben je er niet mee.
pi_115895928
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Enfin iemand die de waarheid verteeld zonder gescheld te zijn worden .
gisteren was Simpeletje buurt die nog goed Nederlands schrijft,maar het wordt gescheeld met
woorden zoals: Dom, sukkel toll etc...Omdat ze geeft haar mening met.... goede Nederlands!
Door deze topic met zijn" vaste panel" : 5 gefrusteerd vrouwen ,+ een paar valse machos.
Hier loopt zo slecht om deze users, iedere dag nieuwes users gaan ook weg .
Maar ik... blijft omdat ik heb recht om hier te zijn,ik ben ingelogen corect en neetes geblijven.
bij iedere visite van iemand die pro-badr is, oeps..komen ze ã la seconde met ZIJN ALLE,
ze wachten voor om direct te komen ,dan gaan ze MET ZIJN ALLE pesten,
de eerste excuse was mijn slechte Nederlands,dan komt de bron dan de Copy,
soms vertel ik dingen door mijn eigen mening zonder BRON ,ik was de bron zelfs,
maar dan kreeg ik toch harde commentaar voor,als wat je doet is voor hun ogen verkerd is.
Dan ben ik dom vrouw,sukkel etc...NIET NORMAAL DAT ZOIETS KAN GEBEUREN??
Soms een paar Moderators als Users doen ook er mee:PESTEN en vernederen.

Ik ben voor Badr Hari tot ik hoor dat hij schuldig is en dat door een rechter en niet door
John Van Heuvel of door een andere bron.
John Van den Heuvel een reporter die vedachten dossiers kan/mag lezen en dit zonder cameras
verdachte daders pakken vind ik absoluut raar, is hij nu een soort colombo geworden?
Meer mensen gaan tegen Badr Hari , meer blijf ik VOOR hem.Dat is een soort syndromwilders,
Badr heeft ook goede dingen gedaan,met armen en met pubers.

ik praat hier over de slachtoffers niet omdat hier is een Badr topic en geen Everink fopic!
pi_115896204
quote:

[..]

Idd. Najib is ook zo gehaat.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115896284
Jorgen Rayman, weliswaar niet Marokkans, maar overduidelijk ook geen bleke Hollander met blond haar en blauwe ogen. Die Derek Ogilvy, toch ook niet echt een Nederlander te noemen, behoorlijk succesvol in dit land.
Dat hele 'jullie kunnen er niet tegen dat hij succesvol is' verhaal vind ik zo apart.
Juist succesvolle allochtonen worden hier op prijs gesteld, persoonlijk als ik dat zie denk ik al snel 'oh gelukkig, het kan dus wél.'
Ik heb zelf nooit iets gemerkt van Nederlanders die niet tegen succesvolle allochtonen of buitenlanders kunnen, of dat huidskleur een issue is.
Het wordt pas een issue als iemand zo overduidelijk de media opzoekt en tegelijkertijd erg agressief is.
Anders kan toch ook niet verklaart worden waarom iedereen zo anti-Estelle Cruijf is, dat is toch geen allochtoon of Marokkaanse?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115896359
quote:
Badr verder in het nauw

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, donderdag

Badr Hari’s lezing dat hij zakenman Koen Everink slechts een tik met zijn rechterhand heeft gegeven, komt steeds meer onder druk te staan.

Naast het slachtoffer en getuigen heeft nu ook medeverdachte Ferhat Y. zeer belastende verklaringen over de kickbokskampioen afgelegd, blijkt uit onderzoek van deze krant.

Badr Hari en de uit Eindhoven afkomstige Ferhat Y. worden door het openbaar ministerie als hoofdverdachten gezien van de mishandeling in de Amsterdam ArenA op 8 juli jongstleden. In de officiële politieverhoren wijzen beide mannen elkaar aan als dader.

Bloedneus

Badr beweert dat al het ernstige letsel is toegebracht door Y., terwijl deze verdachte stelt: „Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen. Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”

Y. heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen.
PAGINA 8: Celstraf tot negen jaar
bron

quote:
Celstraf tot 9 jaar
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, donderdag

Volgens de advocaat van Y., mr. Marijn Zuketto, wijst buiten Badr Hari niemand zijn cliënt aan als hoofdrolspeler. „Juist waar het neerkomt op het toebrengen van de ernstigste verwondingen lijkt niets verder in de richting van mijn cliënt te wijzen.”

Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam ArenA bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.

In de kaart

De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.

Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.

De Amsterdamse politie heeft deze week een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van Everink. Na verhoor is de man heengezonden, maar hij blijft verdachte.

Estelle Cruijff moet zich begin september bij de rechtercommissaris melden voor nieuw verhoor. In haar eerste verhoor op zondag 8 juli verklaarde Estelle niets te hebben gezien. „Ik stond met Badr Hari op het balkon van de skybox”, verklaarde ze letterlijk. De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften van zware mishandelingen door Badr Hari.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')