Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:05 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Alsof Hari de enige kick- of thaiboxer met een all-offensive stijl is...
Denk niet dat kleine jochies daardoor tegen hem opkijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Nee, maar op dit moment wel de enige die in de publiciteit staat omdat hij een voetbalvrouw als vriendin heeft...
Nee, die heeft hij waarschijnlijk omdat hij iemand aan gort getrapt heeft....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.
Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:43 schreef VanishedEntity het volgende:
Vandaar mijn eerdere opmerking over incrowd-vs-outcrowd-mentaliteit als argument voor Hari's populariteit in bepaalde kringen, maar dat kon bij sommigen ook geen goedkeuring verdragen...
lol, dezequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?
Wat is deze?
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef xenobinol het volgende:
Tering... 17 topics over dat stuk verdriet genaamd Badr Hari
klassieke move om de allochtonenkaart te trekken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.
De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
Ik denk het wel, als Estelle er ook bij betrokken was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.
Ach welnee, dat heeft er niets mee te maken, feit is dat het stelletje Cruijff-Hari zichzelf wekenlang in de kijker heeft gespeeld, hun grootse warme liefde met iedereen moesten delen, daarbij op geen enkele manier rekening houdend met hun beider exen, waarbij zijn ex nota bene net bevallen was van zijn dochter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
Blijkbaar niet; je krijgt prompt de opmerking "dom gelul; verschillende stijlen" door een derde naar je kop geslingerd terwijl de persoon aan wie je die vraagt stelt zelf toegeeft prat te gaan op de straatsoldaatjes-mentaliteit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:56 schreef Specularium het volgende:
Mag je niet zeggen dat kleine Marokkaantjes tegen hem opkijken omdat hij een grote Marokkaan is?
Wat is deze?
Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card spelen hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
Die noem je zeker allemaal omdat ze zwart zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:14 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card splen hoor. Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?
Omdat niet ieder mens hetzelfde is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:14 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Blijkbaar niet; je krijgt prompt de opmerking "dom gelul; verschillende stijlen" door een derde naar je kop geslingerd terwijl de persoon aan wie je die vraagt stelt zelf toegeeft prat te gaan op de straatsoldaatjes-mentaliteit.
[..]
Oh god dr moest een politiekcorrecteling de race card splen hoor. Waarom oh waarom horen we dan niet zulke zeikverhalen over Bojanski, Manhoef, Overheem en Hoost?
je weet nog niet eens wat dat woord betekent!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die noem je zeker allemaal omdat ze zwart zijn?
Waar zijn Schilt en Aerts in dit lijstje? Racisme.
Je vraagt er zelf om met je domme vraag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:38 schreef VanishedEntity het volgende:
Over open deuren intrappen gesproken....
Daar ging het mij totaal niet om, maar goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:14 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Blijkbaar niet; je krijgt prompt de opmerking "dom gelul; verschillende stijlen" door een derde naar je kop geslingerd terwijl de persoon aan wie je die vraagt stelt zelf toegeeft prat te gaan op de straatsoldaatjes-mentaliteit.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
Enfin iemand die de waarheid verteeld zonder gescheld te zijn worden .quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:20 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Maar ook dat heeft niet van de één op de andere dag ervoor gezorgd dat Hari een schare fanboiis erbij heeft gekregen.
Idd. Najib is ook zo gehaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
bronquote:Badr verder in het nauw
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, donderdag
Badr Hari’s lezing dat hij zakenman Koen Everink slechts een tik met zijn rechterhand heeft gegeven, komt steeds meer onder druk te staan.
Naast het slachtoffer en getuigen heeft nu ook medeverdachte Ferhat Y. zeer belastende verklaringen over de kickbokskampioen afgelegd, blijkt uit onderzoek van deze krant.
Badr Hari en de uit Eindhoven afkomstige Ferhat Y. worden door het openbaar ministerie als hoofdverdachten gezien van de mishandeling in de Amsterdam ArenA op 8 juli jongstleden. In de officiële politieverhoren wijzen beide mannen elkaar aan als dader.
Bloedneus
Badr beweert dat al het ernstige letsel is toegebracht door Y., terwijl deze verdachte stelt: „Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen. Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”
Y. heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen.
PAGINA 8: Celstraf tot negen jaar
bronquote:Celstraf tot 9 jaar
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, donderdag
Volgens de advocaat van Y., mr. Marijn Zuketto, wijst buiten Badr Hari niemand zijn cliënt aan als hoofdrolspeler. „Juist waar het neerkomt op het toebrengen van de ernstigste verwondingen lijkt niets verder in de richting van mijn cliënt te wijzen.”
Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam ArenA bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.
In de kaart
De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.
Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.
De Amsterdamse politie heeft deze week een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van Everink. Na verhoor is de man heengezonden, maar hij blijft verdachte.
Estelle Cruijff moet zich begin september bij de rechtercommissaris melden voor nieuw verhoor. In haar eerste verhoor op zondag 8 juli verklaarde Estelle niets te hebben gezien. „Ik stond met Badr Hari op het balkon van de skybox”, verklaarde ze letterlijk. De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften van zware mishandelingen door Badr Hari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |