Niet echt volledige berichtgeving van De Telegraaf. Voorbedachte raad is namelijk een zeer reële optie (door het gedoe met het barmeisje) en dan wordt het strafmaximum bij zware mishandeling 12 jaar. Omdat er sprake is van meerdere aanklachten kan daar (in dit geval) 1/3 bijkomen, dus dan zit je al op een stramaximum van 16 jaar.quote:Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.
Maar ja, het slachtoffer heeft in dit geval veel te maken met het onderwerp van gesprek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:19 schreef zouzou het volgende:
ik praat hier over de slachtoffers niet omdat hier is een Badr topic en geen Everink fopic!
Toch apart dat dit bij groepsmishandeling wel kan maar bij dood door schuld niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Niet echt volledige berichtgeving van De Telegraaf. Voorbedachte raad is namelijk een zeer reële optie (door het gedoe met het barmeisje) en dan wordt het strafmaximum bij zware mishandeling 12 jaar. Omdat er sprake is van meerdere aanklachten kan daar (in dit geval) 1/3 bijkomen, dus dan zit je al op een stramaximum van 16 jaar.
Ten slotte, omdat ook poging tot doodslag ten laste is gelegd, zou het strafmaximum, als we daar de voorbedachte raad ook bij in acht nemen, kunnen oplopen tot 26 jaar en 8 maanden.
Niet dat de eventuele straf daarbij in de buurt zal komen, maar goed.
Nee,ze is niet met een blonde man...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:30 schreef WRH het volgende:
Anders kan toch ook niet verklaart worden waarom iedereen zo anti-Estelle Cruijf is, dat is toch geen allochtoon of Marokkaanse?
Omdat er een groepje racisten is is iedereen maar racist zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef zouzou het volgende:
[..]
Nee,ze is niet met een blonde man...
ze omgaan met Badr hari: een alochtoon van Marokkanse afkomst!
Daarom...pfff...
Love is all.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef zouzou het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adr-Hari-staan.dhtml
Estelle blijft bij Badr Hari staan!
Een bron vermelden. Je kunt het dus wel. Nu volhouden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef zouzou het volgende:
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch apart dat dit bij groepsmishandeling wel kan maar bij dood door schuld niet.
Wellicht gaan ze allebei zitten...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef zouzou het volgende:
Definieer racisme.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef zouzou het volgende:
[..]
Daarom...pfff...
Het is in de optiek van zouzou al racisme dat we haar wijzen op het slechte nederlands wat ze typt, dus daarin zou ik zouzou niet serieus nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:12 schreef WRH het volgende:
[..]
Definieer racisme.
Dus nu is het ook racisme als je blondjes die met Marokkanen omgaan niet moet?
Merci,lieve D.Stangelove.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Een bron vermelden. Je kunt het dus wel. Nu volhouden.
maar ze heeft nu wel een bron vermeld, dat dan weer welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef Copycat het volgende:
Mooi toch, moord en brand schreeuwen dat je wordt gepest en beledigd en vervolgens iedere poster hier zwaar beledigend op een grote hoop van Marokkanen-haters gooien (zelfs mij, Hofstadgruppe, zelfs mij) .
Ik praat hier niet over rascism, ik praat over ESTELLEquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:12 schreef WRH het volgende:
[..]
Definieer racisme.
Dus nu is het ook racisme als je blondjes die met Marokkanen omgaan niet moet?
Toen ze met Gullit, een halve Surinamer, was, hoorde je niemand over haar. Terwijl dat toch ook geen volbloed Hollander is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef zouzou het volgende:
[..]
Daarom...pfff...
in een Badr topicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik praat hier niet over rascism, ik praat over ESTELLE
Jammer ik wordt echt serieuse genomen...heel vaak..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is in de optiek van zouzou al racisme dat we haar wijzen op het slechte nederlands wat ze typt, dus daarin zou ik zouzou niet serieus nemen.
zouzouisme noem ik hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is in de optiek van zouzou al racisme dat we haar wijzen op het slechte nederlands wat ze typt, dus daarin zou ik zouzou niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |