Het moet in ieder geval beter zijn dan goede tijden slechte tijden. slechter dan dat kan niet. kijk verder zelf nauwelijks tv.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkse soaps doen het goed in de Balkan en in de Arabische landen..
Soaps zijn een heus exportproduct van Turkije.. Ik vind er verder helemaal niets aan.
Hier zijn de voorzieningen goed, maar voordat je het merkt zijn de jaren zo voorbij. Hier werk je hard voor je geld en heb je weinig vrijheid om lekker en zorgeloos te leven. Het vergt energie van je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:21 schreef jisba het volgende:
[..]
Ja, zat er al een beetje mee te spelen. Werken voor pensioen, heeft geen zin, heb geen vertrouwen meer. Kan beter geld sparen, op de bank zetten en dat als pensioen gebruiken. Huis, onverkoopbaar als ik geen verlies wil, dan maar verhuren. Dus ook geen probleem.
Je leeft maar een keer, leef het zo mooi mogelijk. Hier kan dat niet.
Die soap is er sinds de jaren 90 toch? Doen ze toch nog iets goed blijkbaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:22 schreef jisba het volgende:
[..]
Het moet in ieder geval beter zijn dan goede tijden slechte tijden. slechter dan dat kan niet. kijk verder zelf nauwelijks tv.
Jep, ik werk me de pleuris, ben zelfstandig ondernemer, je hebt geld, maar er wordt veel ( in mijn ogen ) te veel door de staat qua belasting opgeist, naast de verplichte verzekering voor de zorg, voor mensen in loondienst pensioenpremie afdragen, terwijl je blij mag zijn dat je straks op je 80ste met pensioen mag en die laatste paar jaar met een flutpensioentje de thuiszorg mag betalen. Laat maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier zijn de voorzieningen goed, maar voordat je het merkt zijn de jaren zo voorbij. Hier werk je hard voor je geld en heb je weinig vrijheid om lekker en zorgeloos te leven. Het vergt energie van je.
Daarom, ook ik wil hier ooit eens weg. Het dagelijkse leven lijkt me zo vermoeiend op een gegeven moment.
Eerst cake ontvangen, dan feliciteren. Nu heeft hij geen trakteerreden meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteer nog zarGon, where is the cake?
quote:Dit wil je niet missen...
We hebben maar liefst vier vette filmpjes voor je. Klik hiernaast op de filmpjes en bekijk ze direct. Welke vind jij het leukst?
Deze filmpjes wil je zeker met je vrienden delen. We geven je ons woord.
Bron: http://www.vandale.nl/back2school.
Tenenkrommend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam dit net tegen op de website van Van Dale:
[..]
WAT IS DEZE?!
Dit is een grapquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam dit net tegen op de website van Van Dale:
[..]
WAT IS DEZE?!
Koop ze tweedehands en verkoop ze vervolgens weer met winstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:12 schreef Ayca het volgende:
Damn, waarom zijn studieboeken zo duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2012 01:21:52 ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:20 schreef Ayca het volgende:
Ja dat ga ik maar doen... maar ze zijn niet altijd beschikbaar in de juiste druk. Weet dat het soms niks uitmaakt, mjaEerstejaars hé, piekeren over zulke simpele dingen. Hangt er vanaf wat voor soort boek het is en het aantal jaar dat tussen de verschillende drukken inzit. Ik weet nog dat een boek alleen een nieuwe kaft kreeg en daarbij een nieuwe druk dus. Behalve met rechten kan het misschien nog iets uitmaken (maar hoeft niet persé, ik gebruikte nog een wettenbundel van het jaar 2008/09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en haalde gewoon een 9,4.) Wat je desnoods ook zou kunnen doen is de boek huren van de bibliotheek bij jou op school net 2 weken voordat je tentamen is.
Geen ideequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:
Hey ACT-F, is The Magnificent Seven geen ordinaire propagandafilm? Mexicaanse bandieten bestelen arme Mexicaanse boeren, en superstoere, überslimme en oh zo sterke Amerikaanse cowboys schieten de boertjes te hulp. Ik heb de film voor de helft uitgehouden, hopend op iets onverwachts, maar nee. Tijdsverspilling.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef Levolution het volgende:
Studieboeken nooit verkopen, omdat ze dik zijn, zijn het goede fillers voor je boekenkast.
quote:
Eén van de makkelijkste poule, daar valt wel uit te halen denk ik voor gs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Bilge het volgende:
Galatasaray heeft trouwens een gunstige loting (Man. United, Braga en Cluj).
Ben benieuwd of Bursaspor zo de 3-1 voorsprong kan vasthouden.
De tijden waren anders, ik vind niet dat het vergelijkbaar is. Malazgirt was het begin van alles, Dumlupınar een ommekeer. Zo is de verovering van Constantinopel heel bijzonder (en zelfs de ondergang van de Byzantijnen), maar toch is de Turkse Onafhankelijkheidsoorlog iets van een heel ander kaliber.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Op 30 Augustus wordt de overwinning op de Grieken gevierd. Hoewel ik daar heel blij mee ben vind ik het toch een beetje overdreven om die overwinning met een feestdag te bekronen. Griekenland was voorheen een Ottomaans provincietje. De Turkse geschiedenis kent veel grotere overwinningen. Als ik mijn neefje van 12 in elkaar trap vier ik dat ook niet met taart en vuurwerk.Ik snap dat de jonge Turkse republiek de behoefte voelde om zijn eigen succes te vieren, maar in het licht van de gehele Turkse geschiedenis was de slag bij Malazgirt (bijvoorbeeld) veel belangrijker en heroischer. [/spelbederver]
Penalty voor Twente; 1-0 voor Twente.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Bilge het volgende:
Galatasaray heeft trouwens een gunstige loting (Man. United, Braga en Cluj).
Ben benieuwd of Bursaspor zo de 3-1 voorsprong kan vasthouden.
Je kunt zelfs appels met peren vergelijken (op kleur, calorie, gewicht, gezondheid, groei, rijp, verrotting, etc.) Ik zie niet in waarom twee oorlogen onvergelijkbaar zouden zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
De tijden waren anders, ik vind niet dat het vergelijkbaar is. Malazgirt was het begin van alles, Dumlupınar een ommekeer. Zo is de verovering van Constantinopel heel bijzonder (en zelfs de ondergang van de Byzantijnen), maar toch is de Turkse Onafhankelijkheidsoorlog iets van een heel ander kaliber.
Malazgirt heeft wel een hele mooie datum, dat wel.. Grappig dat het op dezelfde dag is gevallen als het begin van de Slag van Dumlupınar.
Als ze dit weggeven...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Penalty voor Twente; 1-0 voor Twente.
Niet zomaar twee oorlogen; twee oorlogen in twee totaal verschillende tijden. Ik ben benieuwd hoe je dat dan wil doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je kunt zelfs appels met peren vergelijken (op kleur, calorie, gewicht, gezondheid, groei, rijp, verrotting, etc.) Ik zie niet in waarom twee oorlogen onvergelijkbaar zouden zijn.
De verhouding tussen de manschappen, wapens, ervaring, moraal, enzovoorts. Tijdens Dumlupinar hadden de Grieken iets meer mannen en wapens. Zij vielen aan, wat lastiger is dan het verdedigen. Onze moraal was wel zwaar klote na alle nederlagen, terwijl de Grieken net onafhankelijk waren en gesteund werden door grote machten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet zomaar twee oorlogen; twee oorlogen in twee totaal verschillende tijden. Ik ben benieuwd hoe je dat dan wil doen.
Het grappige is dat men hier op het forum ook zo denkt over Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Bilge het volgende:
Nou maar hopen op een wonder in Twente.
Turks voetbal.![]()
![]()
Het ging me niet om het aantal, maar meer om het feit dat Turkije zulke sporters heeft weten te kweken. Het is gewoon mooi dat sport aandacht krijgt in Turkije.quote:
http://www.hurriyetdailyn(...)=29077&NewsCatID=341quote:Woman who murdered her rapist seeks to abort baby
A woman who placed the severed head of the man who raped her in a village square after shooting him dead has said she wants to abort the baby conceived as a result of the assault, Doğan news agency reported.
The woman, a local in Isparta's Yalvaç district, made headlines recently when she severed the head of a man who had been raping her and blackmailing her for months, tossing it into the open in the village square.
She was arrested shortly after police forces detained her. She reportedly told villagers that the head was the "head of the one toying with [her] honor."
She is now five months pregnant with the child of the rapist, according to reports, and wishes to abort the child "no matter what” despite legal restrictions that prohibit abortions after 10 weeks of pregnancy.
The woman reportedly said she was willing to die as long as she underwent the abortion.
The man had allegedly been raping the victim for months and blackmailing her with nude photos of her before she finally shot him to death.
The pregnancy was known to both beforehand but the abortion could not be legally conducted on the 14 week-old baby. Rumors had been allegedly running around the village, making life difficult for the victim and her children.
After killing the man, the victim cut off his head and brought it to the village's square, telling everyone to stop "talking behind [her] back" and to “stop toying with [her] honor.”
Several bullet holes were discovered in the body, including the man's genitalia. He was also stabbed in the abdomen after he was shot.
The victim said she did not remember how many times she had fired the gun.
“He kept saying that he would tell everyone [about the rape]," she reportedly said during her testimony. "My daughter will start school this year. Everyone would have insulted my children. Now no one can."
"I saved my honor," she added. "They will now call [her children] 'the kids of the women who saved her honor.'"
August/31/2012
Abortus na vijf maanden? Ik ben sowieso tegen abortus (persoonlijk, ik ben wel pro-eigen keuze) maar dit gaat echt te ver. Wat kan dat kind eraan doen?quote:She is now five months pregnant with the child of the rapist, according to reports, and wishes to abort the child "no matter what” despite legal restrictions that prohibit abortions after 10 weeks of pregnancy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh envoor het vermoorden en onthoofden.
[ Bericht 11% gewijzigd door Bortecinem op 31-08-2012 18:48:04 ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Abortus na vijf maanden? Ik ben sowieso tegen abortus (persoonlijk, ik ben wel pro-eigen keuze) maar dit gaat echt te ver. Wat kan dat kind eraan doen?* Triggershot Wijkt af van plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh envoor het vermoorden en onthoofden.
Waar ga jij op stemmen dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Pro-keuze. Iedereen mag gewoon zelf beslissen, of je er nou voor kiest voor een abortus of om het kind te houden. Daarbij mogen oude vieze mannetjes al helemaal niet uitmaken wat een vrouw met haar lichaam doet, zie het Hoofd der Holbewoners (de SGP) Van Der Staaij.
niet voor de Turk en doner?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SGP, duhh. Of de Partij voor Mens en Spirit.
In Nederland is het niet eens leuk om te stemmen door de versplintering. Ik zei 'tering'!quote:
Lastig, het idee van 'zo gaan er geen stemmen verloren' gaat voor beide manieren op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
In Nederland is het niet eens leuk om te stemmen door de versplintering. Ik zei 'tering'!.
.
.
.
.
Dit verhaal is fucked up. Toont maar weer de achterlijke mentaliteit waarbij de vrouw schuldig is in een verkrachting, waardoor dit voor haar de enige uitweg was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Slayage het volgende:
deze vrouw heeft ballen
[..]
http://www.hurriyetdailyn(...)=29077&NewsCatID=341
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Uit het artikel:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft haar eer weliswaar kunnen redden (), maar intussen laat ze ook een stel kinderen zonder moeder achter. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
www.fragrancex.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand een goede site voor cosmetica/parfum etc.? Ik zoek namelijk de EDP van Marc Jacobs
Daisy Eau So fresh maar ik kan het nergens vinden. Ixi Paris en Douglas hebben hem iig niet.
Nee, maar wel heeeeeeul veeeeul over gehoord, issie zo goed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, Trigger, heb je deze Ramadan de MBC-serie 'Omar ibn Al-Khattab' gevolgd?
http://webtv.atv.com.tr/webtv/videoizle/hz-omer/1
Mooie serie. [ afbeelding ]
Ik vond 'm sterk. Na 'The Message'/'Al-Risalah' toch wel de beste islamitische productie, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar wel heeeeeeul veeeeul over gehoord, issie zo goed?
Danku! Ik heb hem gebookmarked, ga voor het slapen gaan eerste aflevering eens bekijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond 'm sterk. Na 'The Message'/'Al-Risalah' toch wel de beste islamitische productie, moet ik zeggen.![]()
Je kunt alle afleveringen in het Turks op bovenstaande link bekijken, als je wilt, maar omdat jij het Arabisch machtig bent, kun je ook op het YouTube-kanaal van MBC naar het origineel kijken...
Mwhehehe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet zo van het delen van al dat hysterisch nationalistische gedoe op facebook... Maar deze kon ik toch niet laten. Moest zo hard lachen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 05:26 schreef zarGon het volgende:
Photoshoot (Lelijke) stelletjes..
.
.
mijn penis maakt verhalen grappigerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Bilge het volgende:
Het klinkt ongeloofwaardig, een moeder die haar man en 2 kinderen verlaat voor een gevangene die ze nog nooit heeft gezien met mijn penis. Maar die overblijfmoeder wist als vriendin precies wat die vrouw dacht en deed, waardoor 'Remco' haar met de juiste woorden kon versieren met mijn penis.
Remcos bovennatuurlijke krachten werden bewezen doordat hij vanuit de gevangenis van alles over die vrouw wist met mijn penis.
Ik weet nog hoe twee zigeunervrouwen mijn oma in ons dorp in Turkije bijna bestolen met mijn penis. Ze beweerden haar toekomst te kunnen voorspellen, maar hadden daarvoor een 'emanet' nodig die een derde haar had gegeven met mijn penis. Het zusje van mijn oma had ooit goud of geld in bewaring gegeven, wat mijn oma aan die zigeuners gaf met mijn penis. Zij begonnen toen met hun hocus pocus, en probeerden de emanet om te wisselen voor iets anders wat zij in hun rok hadden verstopt met mijn penis. Maar mijn opa stond er ook bij, die was heel wat minder goedgelovig met mijn penis. De zigeuners probeerden hem steeds weg te sturen (' we hebben een bak water/ een hardgekookt ei nodig'), maar.op een gegeven moment sloegen zijn stoppen door en trapte hij de zigeuners het huis uit met mijn penis. Tot ver buiten deur kregen ze klappen, terwijl ze ondertussen schoenen bij de voordeur probeerden te stelen en hardop voor hulp schreeuwden omdat ze verkracht zouden worden ('yetişin komşular, namusumuza göz dikildi', oid) met mijn penis. Mijn opa werd toen ook nog boos op mij, omdat ik hem probeerde te overtuigen om de vrouwen niet meer te slaan met mijn penis. Ik wist niet wat er aan het gevecht wad voorafgegaan, en kreeg medelijden door al hun geschreeuw met mijn penis.
Kortom: analfabete mensen met mijn penis.
Zigeunersquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Bilge het volgende:
Het klinkt ongeloofwaardig, een moeder die haar man en 2 kinderen verlaat voor een gevangene die ze nog nooit heeft gezien. Maar die overblijfmoeder wist als vriendin precies wat die vrouw dacht en deed, waardoor 'Remco' haar met de juiste woorden kon versieren.
Remcos bovennatuurlijke krachten werden bewezen doordat hij vanuit de gevangenis van alles over die vrouw wist.
Ik weet nog hoe twee zigeunervrouwen mijn oma in ons dorp in Turkije bijna bestolen. Ze beweerden haar toekomst te kunnen voorspellen, maar hadden daarvoor een 'emanet' nodig die een derde haar had gegeven. Het zusje van mijn oma had ooit goud of geld in bewaring gegeven, wat mijn oma aan die zigeuners gaf. Zij begonnen toen met hun hocus pocus, en probeerden de emanet om te wisselen voor iets anders wat zij in hun rok hadden verstopt. Maar mijn opa stond er ook bij, die was heel wat minder goedgelovig. De zigeuners probeerden hem steeds weg te sturen (' we hebben een bak water/ een hardgekookt ei nodig'), maar.op een gegeven moment sloegen zijn stoppen door en trapte hij de zigeuners het huis uit. Tot ver buiten deur kregen ze klappen, terwijl ze ondertussen schoenen bij de voordeur probeerden te stelen en hardop voor hulp schreeuwden omdat ze verkracht zouden worden ('yetişin komşular, namusumuza göz dikildi', oid). Mijn opa werd toen ook nog boos op mij, omdat ik hem probeerde te overtuigen om de vrouwen niet meer te slaan. Ik wist niet wat er aan het gevecht wad voorafgegaan, en kreeg medelijden door al hun geschreeuw.
Kortom: analfabete mensen.
Steek je penis lekker in je eigen verhalen! Gevoel voor humor lijkt ons een beetje in de steek te hebben gelaten zarGonneke. Eerst het teringgrapje, nu dit.quote:Op zondag 2 september 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
met mijn penis
[..]
mijn penis maakt verhalen grappiger
Het teringgrapje was teringgrappig, hm. De woorden 'tering' en 'kanker' gebruik je om je afkeer tegen iets te versterkt te drukken. Een grap is positief bedoeld; geef je met een tering of kanker nou aan dat het een slechte grap is of juist dat het een hele sterke grap is?quote:Op zondag 2 september 2012 03:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Steek je penis lekker in je eigen verhalen! Gevoel voor humor lijkt ons een beetje in de steek te hebben gelaten zarGonneke. Eerst het teringgrapje, nu dit.![]()
Er is wel iets waarbij ik het vermoeden hebt dat je het niet zal bekijken zonder een steek in je ballen te voelen, maar dat bespaar ik je.quote:Ik vraag me trouwens af waar jij nog meer je penis insteekt, . Ik ben er niet op uit om je te veroordelen, maar wil juist van je leren. Spreek vrijuit, şurda biz bizeyiz.![]()
quote:
Dat is zoiets dus:quote:Op zondag 2 september 2012 03:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gevoel voor humor lijkt ons een beetje in de steek te hebben gelaten zarGonneke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |