iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef Lithia het volgende:
En dan een hele dikke, foeilelijke copyright stempel in het midden van de foto van een amateurfotograaf.
Dat is de preview in lage resolutie dan kunnen ze kiezen om bepaalde te bestellen of zo tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef Lithia het volgende:
En dan een hele dikke, foeilelijke copyright stempel in het midden van de foto van een amateurfotograaf.
Het is immers hun geluk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef BzP het volgende:
TS is zelf een lelijke vriendinloze vetzak die zelf stikjaloers is.
Laat die mensen hun foto's maken, je kan ook verder scrollen of beter hun verwijderen uit je fb.
Ik wilde net zo'n soort foto gaan plaatsen. Maar die zijn het ergst ja, daar komt het ontbijt van naar boven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is immers hun geluk.![]()
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is immers hun geluk.![]()
[ afbeelding ]
Die is gewoon cool, kom op!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
Terechte klacht, mensen die zoiets in hun huiskamer hebben hangen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
forever alone.jpgquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wilde net zo'n soort foto gaan plaatsen. Maar die zijn het ergst ja, daar komt het ontbijt van naar boven.
Nee, ik ben viesdun en zou never nooit een vriendin willen. Maar verderquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef BzP het volgende:
TS is zelf een lelijke vriendinloze vetzak die zelf stikjaloers is.
Laat die mensen hun foto's maken, je kan ook verder scrollen of beter hun verwijderen uit je fb.
Geeft niks, joh. Jij bent ook maar een mensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Nee, ik ben viesdun en zou never nooit een vriendin willen. Maar verder
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is de preview in lage resolutie dan kunnen ze kiezen om bepaalde te bestellen of zo toch
En dit?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is dan weer gewoon gezonde humor/zelfspot.
coolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Nee, ik ben viesdun en zou never nooit een vriendin willen. Maar verder
awesomequote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |