abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116219880
Schrale troost.
pi_116220310
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 02:33 schreef Bilge het volgende:
Schrale troost.
Het ging me niet om het aantal, maar meer om het feit dat Turkije zulke sporters heeft weten te kweken. Het is gewoon mooi dat sport aandacht krijgt in Turkije.

En, oh:
O+.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 04:15:04 ]
pi_116235995
In een willekeurige volgorde de top 3 topics van vandaag:
Arm-users
Een vreemde vraagt aan jou of je in zijn condoom wilt spugen.
Kutdag
pi_116241797
deze vrouw heeft ballen

quote:
Woman who murdered her rapist seeks to abort baby

A woman who placed the severed head of the man who raped her in a village square after shooting him dead has said she wants to abort the baby conceived as a result of the assault, Doğan news agency reported.

The woman, a local in Isparta's Yalvaç district, made headlines recently when she severed the head of a man who had been raping her and blackmailing her for months, tossing it into the open in the village square.

She was arrested shortly after police forces detained her. She reportedly told villagers that the head was the "head of the one toying with [her] honor."

She is now five months pregnant with the child of the rapist, according to reports, and wishes to abort the child "no matter what” despite legal restrictions that prohibit abortions after 10 weeks of pregnancy.

The woman reportedly said she was willing to die as long as she underwent the abortion.

The man had allegedly been raping the victim for months and blackmailing her with nude photos of her before she finally shot him to death.

The pregnancy was known to both beforehand but the abortion could not be legally conducted on the 14 week-old baby. Rumors had been allegedly running around the village, making life difficult for the victim and her children.

After killing the man, the victim cut off his head and brought it to the village's square, telling everyone to stop "talking behind [her] back" and to “stop toying with [her] honor.”

Several bullet holes were discovered in the body, including the man's genitalia. He was also stabbed in the abdomen after he was shot.

The victim said she did not remember how many times she had fired the gun.

“He kept saying that he would tell everyone [about the rape]," she reportedly said during her testimony. "My daughter will start school this year. Everyone would have insulted my children. Now no one can."

"I saved my honor," she added. "They will now call [her children] 'the kids of the women who saved her honor.'"

August/31/2012
http://www.hurriyetdailyn(...)=29077&NewsCatID=341
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_116242669
quote:
She is now five months pregnant with the child of the rapist, according to reports, and wishes to abort the child "no matter what” despite legal restrictions that prohibit abortions after 10 weeks of pregnancy.
Abortus na vijf maanden? Ik ben sowieso tegen abortus (persoonlijk, ik ben wel pro-eigen keuze) maar dit gaat echt te ver. Wat kan dat kind eraan doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en _O_ voor het vermoorden en onthoofden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bortecinem op 31-08-2012 18:48:04 ]
pi_116243720
Pro-keuze. Iedereen mag gewoon zelf beslissen, of je er nou voor kiest voor een abortus of om het kind te houden. Daarbij mogen oude vieze mannetjes al helemaal niet uitmaken wat een vrouw met haar lichaam doet, zie het Hoofd der Holbewoners (de SGP) Van Der Staaij :').
Cool story, Hansel.
pi_116243801
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Abortus na vijf maanden? Ik ben sowieso tegen abortus (persoonlijk, ik ben wel pro-eigen keuze) maar dit gaat echt te ver. Wat kan dat kind eraan doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en _O_ voor het vermoorden en onthoofden.
* Triggershot Wijkt af van plannen.
pi_116244014
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Pro-keuze. Iedereen mag gewoon zelf beslissen, of je er nou voor kiest voor een abortus of om het kind te houden. Daarbij mogen oude vieze mannetjes al helemaal niet uitmaken wat een vrouw met haar lichaam doet, zie het Hoofd der Holbewoners (de SGP) Van Der Staaij :').
Waar ga jij op stemmen dan?
pi_116244031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

SGP, duhh. Of de Partij voor Mens en Spirit.
Cool story, Hansel.
pi_116244048
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

SGP, duhh. Of de Partij voor Mens en Spirit.
niet voor de Turk en doner?
pi_116244362
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In Nederland is het niet eens leuk om te stemmen door de versplintering. Ik zei 'tering'! :D. :D. :D. :D. :D.
pi_116244409
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

In Nederland is het niet eens leuk om te stemmen door de versplintering. Ik zei 'tering'! :D. :D. :D. :D. :D.
Lastig, het idee van 'zo gaan er geen stemmen verloren' gaat voor beide manieren op.

:').
pi_116244442
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

niet voor de Turk en doner?
Niet voor turk en döner, nee.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:37:34 #164
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116244573
quote:
Dit verhaal is fucked up. Toont maar weer de achterlijke mentaliteit waarbij de vrouw schuldig is in een verkrachting, waardoor dit voor haar de enige uitweg was.

Ze heeft haar eer weliswaar kunnen redden ( :') ), maar intussen laat ze ook een stel kinderen zonder moeder achter. Het is maar waar je prioriteiten liggen.

Oh, het feit dat mijn kritiek naar de maatschappij gaat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de schuld niet bij de verkrachter leg. Maar dat lijkt me vanzelfsprekend dus daar hoef ik ook geen woorden aan vuil te maken.
This isn't even my final form.
pi_116246547

SPOILER
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_116246823
20:45, finale supercup, Arda Turan in de basis bij Athletico Madrid, Emre Belozoglu op de bank.

http://nos.nl/sport/livestream/stream/2048/
pi_116247100
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Levolution het volgende:

[..]
Ze heeft haar eer weliswaar kunnen redden ( :') ), maar intussen laat ze ook een stel kinderen zonder moeder achter. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Uit het artikel:
"My daughter will start school this year. Everyone would have insulted my children. Now no one can."

Als orospucocugu/ pic zouden haar kinderen uitgesloten en gepest worden. Ik heb het idee dat ze de sociale isolatie van haar kinderen nog erger vond dan haar eigen isolement en verkrachting. Waarom zou ze anders 5 maanden lang niets terugdoen?

Het moment dat ze met een afgehakt hoofd (waar het bloed nog vanaf druipt) het dorpsplein oploopt zou trouwens een prachtige filmscene opleveren. :@
pi_116255341
Weet iemand een goede site voor cosmetica/parfum etc.? Ik zoek namelijk de EDP van Marc Jacobs
Daisy Eau So fresh maar ik kan het nergens vinden. Ixi Paris en Douglas hebben hem iig niet.
pi_116255708
Hé, Trigger, heb je deze Ramadan de MBC-serie 'Omar ibn Al-Khattab' gevolgd?

http://webtv.atv.com.tr/webtv/videoizle/hz-omer/1

Mooie serie. 14.gif
pi_116255796
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand een goede site voor cosmetica/parfum etc.? Ik zoek namelijk de EDP van Marc Jacobs
Daisy Eau So fresh maar ik kan het nergens vinden. Ixi Paris en Douglas hebben hem iig niet.
www.fragrancex.com
pi_116255951
Daar hebben ze 'm ook al niet. Ik kan hem echt nergens vinden... begin de indruk te krijgen dat hij helemaal niet bestaat. Wel vaag want de testers bij ons op werk zijn wel eau de parfum..
pi_116256168
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, Trigger, heb je deze Ramadan de MBC-serie 'Omar ibn Al-Khattab' gevolgd?

http://webtv.atv.com.tr/webtv/videoizle/hz-omer/1

Mooie serie. [ afbeelding ]
Nee, maar wel heeeeeeul veeeeul over gehoord, issie zo goed? :o
pi_116256350
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, maar wel heeeeeeul veeeeul over gehoord, issie zo goed? :o
Ik vond 'm sterk. Na 'The Message'/'Al-Risalah' toch wel de beste islamitische productie, moet ik zeggen. :Y

Je kunt alle afleveringen in het Turks op bovenstaande link bekijken, als je wilt, maar omdat jij het Arabisch machtig bent, kun je ook op het YouTube-kanaal van MBC naar het origineel kijken...

;)
pi_116256412
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik vond 'm sterk. Na 'The Message'/'Al-Risalah' toch wel de beste islamitische productie, moet ik zeggen. :Y

Je kunt alle afleveringen in het Turks op bovenstaande link bekijken, als je wilt, maar omdat jij het Arabisch machtig bent, kun je ook op het YouTube-kanaal van MBC naar het origineel kijken...

;)
Danku! Ik heb hem gebookmarked, ga voor het slapen gaan eerste aflevering eens bekijken O+
pi_116256992
Ik ben normaal gesproken niet zo van het delen van al dat hysterisch nationalistische gedoe op facebook... Maar deze kon ik toch niet laten. Moest zo hard lachen. _O- :') ;(

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')