Het ging me niet om het aantal, maar meer om het feit dat Turkije zulke sporters heeft weten te kweken. Het is gewoon mooi dat sport aandacht krijgt in Turkije.quote:
http://www.hurriyetdailyn(...)=29077&NewsCatID=341quote:Woman who murdered her rapist seeks to abort baby
A woman who placed the severed head of the man who raped her in a village square after shooting him dead has said she wants to abort the baby conceived as a result of the assault, Doğan news agency reported.
The woman, a local in Isparta's Yalvaç district, made headlines recently when she severed the head of a man who had been raping her and blackmailing her for months, tossing it into the open in the village square.
She was arrested shortly after police forces detained her. She reportedly told villagers that the head was the "head of the one toying with [her] honor."
She is now five months pregnant with the child of the rapist, according to reports, and wishes to abort the child "no matter what” despite legal restrictions that prohibit abortions after 10 weeks of pregnancy.
The woman reportedly said she was willing to die as long as she underwent the abortion.
The man had allegedly been raping the victim for months and blackmailing her with nude photos of her before she finally shot him to death.
The pregnancy was known to both beforehand but the abortion could not be legally conducted on the 14 week-old baby. Rumors had been allegedly running around the village, making life difficult for the victim and her children.
After killing the man, the victim cut off his head and brought it to the village's square, telling everyone to stop "talking behind [her] back" and to “stop toying with [her] honor.”
Several bullet holes were discovered in the body, including the man's genitalia. He was also stabbed in the abdomen after he was shot.
The victim said she did not remember how many times she had fired the gun.
“He kept saying that he would tell everyone [about the rape]," she reportedly said during her testimony. "My daughter will start school this year. Everyone would have insulted my children. Now no one can."
"I saved my honor," she added. "They will now call [her children] 'the kids of the women who saved her honor.'"
August/31/2012
Abortus na vijf maanden? Ik ben sowieso tegen abortus (persoonlijk, ik ben wel pro-eigen keuze) maar dit gaat echt te ver. Wat kan dat kind eraan doen?quote:She is now five months pregnant with the child of the rapist, according to reports, and wishes to abort the child "no matter what” despite legal restrictions that prohibit abortions after 10 weeks of pregnancy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh envoor het vermoorden en onthoofden.
[ Bericht 11% gewijzigd door Bortecinem op 31-08-2012 18:48:04 ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Abortus na vijf maanden? Ik ben sowieso tegen abortus (persoonlijk, ik ben wel pro-eigen keuze) maar dit gaat echt te ver. Wat kan dat kind eraan doen?* Triggershot Wijkt af van plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh envoor het vermoorden en onthoofden.
Waar ga jij op stemmen dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Pro-keuze. Iedereen mag gewoon zelf beslissen, of je er nou voor kiest voor een abortus of om het kind te houden. Daarbij mogen oude vieze mannetjes al helemaal niet uitmaken wat een vrouw met haar lichaam doet, zie het Hoofd der Holbewoners (de SGP) Van Der Staaij.
niet voor de Turk en doner?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SGP, duhh. Of de Partij voor Mens en Spirit.
In Nederland is het niet eens leuk om te stemmen door de versplintering. Ik zei 'tering'!quote:
Lastig, het idee van 'zo gaan er geen stemmen verloren' gaat voor beide manieren op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
In Nederland is het niet eens leuk om te stemmen door de versplintering. Ik zei 'tering'!.
.
.
.
.
Dit verhaal is fucked up. Toont maar weer de achterlijke mentaliteit waarbij de vrouw schuldig is in een verkrachting, waardoor dit voor haar de enige uitweg was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Slayage het volgende:
deze vrouw heeft ballen
[..]
http://www.hurriyetdailyn(...)=29077&NewsCatID=341
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Uit het artikel:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft haar eer weliswaar kunnen redden (), maar intussen laat ze ook een stel kinderen zonder moeder achter. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
www.fragrancex.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand een goede site voor cosmetica/parfum etc.? Ik zoek namelijk de EDP van Marc Jacobs
Daisy Eau So fresh maar ik kan het nergens vinden. Ixi Paris en Douglas hebben hem iig niet.
Nee, maar wel heeeeeeul veeeeul over gehoord, issie zo goed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, Trigger, heb je deze Ramadan de MBC-serie 'Omar ibn Al-Khattab' gevolgd?
http://webtv.atv.com.tr/webtv/videoizle/hz-omer/1
Mooie serie. [ afbeelding ]
Ik vond 'm sterk. Na 'The Message'/'Al-Risalah' toch wel de beste islamitische productie, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar wel heeeeeeul veeeeul over gehoord, issie zo goed?
Danku! Ik heb hem gebookmarked, ga voor het slapen gaan eerste aflevering eens bekijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond 'm sterk. Na 'The Message'/'Al-Risalah' toch wel de beste islamitische productie, moet ik zeggen.![]()
Je kunt alle afleveringen in het Turks op bovenstaande link bekijken, als je wilt, maar omdat jij het Arabisch machtig bent, kun je ook op het YouTube-kanaal van MBC naar het origineel kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |