Mwhehehe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet zo van het delen van al dat hysterisch nationalistische gedoe op facebook... Maar deze kon ik toch niet laten. Moest zo hard lachen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 05:26 schreef zarGon het volgende:
Photoshoot (Lelijke) stelletjes..
.
.
mijn penis maakt verhalen grappigerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Bilge het volgende:
Het klinkt ongeloofwaardig, een moeder die haar man en 2 kinderen verlaat voor een gevangene die ze nog nooit heeft gezien met mijn penis. Maar die overblijfmoeder wist als vriendin precies wat die vrouw dacht en deed, waardoor 'Remco' haar met de juiste woorden kon versieren met mijn penis.
Remcos bovennatuurlijke krachten werden bewezen doordat hij vanuit de gevangenis van alles over die vrouw wist met mijn penis.
Ik weet nog hoe twee zigeunervrouwen mijn oma in ons dorp in Turkije bijna bestolen met mijn penis. Ze beweerden haar toekomst te kunnen voorspellen, maar hadden daarvoor een 'emanet' nodig die een derde haar had gegeven met mijn penis. Het zusje van mijn oma had ooit goud of geld in bewaring gegeven, wat mijn oma aan die zigeuners gaf met mijn penis. Zij begonnen toen met hun hocus pocus, en probeerden de emanet om te wisselen voor iets anders wat zij in hun rok hadden verstopt met mijn penis. Maar mijn opa stond er ook bij, die was heel wat minder goedgelovig met mijn penis. De zigeuners probeerden hem steeds weg te sturen (' we hebben een bak water/ een hardgekookt ei nodig'), maar.op een gegeven moment sloegen zijn stoppen door en trapte hij de zigeuners het huis uit met mijn penis. Tot ver buiten deur kregen ze klappen, terwijl ze ondertussen schoenen bij de voordeur probeerden te stelen en hardop voor hulp schreeuwden omdat ze verkracht zouden worden ('yetişin komşular, namusumuza göz dikildi', oid) met mijn penis. Mijn opa werd toen ook nog boos op mij, omdat ik hem probeerde te overtuigen om de vrouwen niet meer te slaan met mijn penis. Ik wist niet wat er aan het gevecht wad voorafgegaan, en kreeg medelijden door al hun geschreeuw met mijn penis.
Kortom: analfabete mensen met mijn penis.
Zigeunersquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Bilge het volgende:
Het klinkt ongeloofwaardig, een moeder die haar man en 2 kinderen verlaat voor een gevangene die ze nog nooit heeft gezien. Maar die overblijfmoeder wist als vriendin precies wat die vrouw dacht en deed, waardoor 'Remco' haar met de juiste woorden kon versieren.
Remcos bovennatuurlijke krachten werden bewezen doordat hij vanuit de gevangenis van alles over die vrouw wist.
Ik weet nog hoe twee zigeunervrouwen mijn oma in ons dorp in Turkije bijna bestolen. Ze beweerden haar toekomst te kunnen voorspellen, maar hadden daarvoor een 'emanet' nodig die een derde haar had gegeven. Het zusje van mijn oma had ooit goud of geld in bewaring gegeven, wat mijn oma aan die zigeuners gaf. Zij begonnen toen met hun hocus pocus, en probeerden de emanet om te wisselen voor iets anders wat zij in hun rok hadden verstopt. Maar mijn opa stond er ook bij, die was heel wat minder goedgelovig. De zigeuners probeerden hem steeds weg te sturen (' we hebben een bak water/ een hardgekookt ei nodig'), maar.op een gegeven moment sloegen zijn stoppen door en trapte hij de zigeuners het huis uit. Tot ver buiten deur kregen ze klappen, terwijl ze ondertussen schoenen bij de voordeur probeerden te stelen en hardop voor hulp schreeuwden omdat ze verkracht zouden worden ('yetişin komşular, namusumuza göz dikildi', oid). Mijn opa werd toen ook nog boos op mij, omdat ik hem probeerde te overtuigen om de vrouwen niet meer te slaan. Ik wist niet wat er aan het gevecht wad voorafgegaan, en kreeg medelijden door al hun geschreeuw.
Kortom: analfabete mensen.
Steek je penis lekker in je eigen verhalen! Gevoel voor humor lijkt ons een beetje in de steek te hebben gelaten zarGonneke. Eerst het teringgrapje, nu dit.quote:Op zondag 2 september 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
met mijn penis
[..]
mijn penis maakt verhalen grappiger
Het teringgrapje was teringgrappig, hm. De woorden 'tering' en 'kanker' gebruik je om je afkeer tegen iets te versterkt te drukken. Een grap is positief bedoeld; geef je met een tering of kanker nou aan dat het een slechte grap is of juist dat het een hele sterke grap is?quote:Op zondag 2 september 2012 03:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Steek je penis lekker in je eigen verhalen! Gevoel voor humor lijkt ons een beetje in de steek te hebben gelaten zarGonneke. Eerst het teringgrapje, nu dit.![]()
Er is wel iets waarbij ik het vermoeden hebt dat je het niet zal bekijken zonder een steek in je ballen te voelen, maar dat bespaar ik je.quote:Ik vraag me trouwens af waar jij nog meer je penis insteekt, . Ik ben er niet op uit om je te veroordelen, maar wil juist van je leren. Spreek vrijuit, şurda biz bizeyiz.![]()
quote:
Dat is zoiets dus:quote:Op zondag 2 september 2012 03:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gevoel voor humor lijkt ons een beetje in de steek te hebben gelaten zarGonneke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |